• Peugeot 301 1.6 HDi MT Active
    ціна: 9876 USD 
  • Hyundai Azera 3.0i
    ціна: 20900 USD 
  • Mercedes-Benz GLE-class 350d 4Matic Coupe AMG
    ціна: 97500 USD 
  • Audi A6 3.0 TFSI quattro
    ціна: 42100 USD 
  • MINI Cooper S Countryman 1.6 AT ALL4
    ціна: 29900 USD 
  • BMW 7-series 740d xDrive M-Sportpaket
    ціна: 127500 USD 
  • BMW 7-series 740d xDrive
    ціна: 115800 USD 
  • BMW 5-series Touring 520d
    ціна: 33000 USD 
  • Land Rover Range Rover Sport 5.0i SC Autobiography
    ціна: 38800 USD 
  • BMW X1 18d xDrive
    ціна: 24900 USD 

Автовикуп:  (099) 643 44 00

 
Показати всі моделі і бренди

Купити Lotus


​  Історія Lotus / Лотус
  Lotus - англійська компанія, що спеціалізується на випуску спортивних і гоночних автомобілів. З 1996 року належить малайзійському концерну Proton.

  Компанія була заснована в 1953 році Ентоні Колін Брюс Чапменом (Collin Chapman) і носила назву "Лотос інжиніринг Ко". Незабаром був створений знаменитий "Лотос-Севен" (тобто "сім"), а в 1957 році почалося його серійне виробництво.

  У 1954 році з'явився спортивний "Лотос-8" для гонок, потім послідувала легша і коротка модель "9". У 1955 році Чапмен навіть брав участь в 24-годинних гонках в Ле-Мане, однак його спіткала невдача - автомобіль вилетів з траси. Створення гоночних автомобілів все сильніше захоплювало конструктора.

  У 1955 створений обтічний "Lotus-11" з чотирициліндровим мотором (+1098 см3) потужністю 84 л. с., на якому починав кар'єру знаменитий гонщик Грехем Хілл, згодом дворазовий чемпіон світу у формулі 1. При середній швидкості 160 км / год автомобіль проїжджав 11,5 км на одному літрі палива.

  16 жовтня 1957 року в Лондонському мотор-шоу був представлений "Лотос-Еліт" - елегантне купе із стеклопластіковим кузовом. Мотор "Ковентрі-Клаймекс" (4 циліндри, 1216 см3) розвивав 76 л. с. при 6100 об / хв (версія GТ - 104 л. с.). Легкий автомобіль досягав 200 км / год і мав відмінну керованість. Чапмена визнали в європейських автомобільних колах, але він прагнув в світ гонок і почав будувати машини формули "Юніор".

  У 1957 побудований перший гоночний автомобіль "Lotus-12", який поклав початок успішної діяльності компанії в області створення машин для F-1.

  Автомобілі формули 1 Lotus будував з 1958 року. Але лише в 1961-му з'явилася перша з машин, яка принесла Чапмену всесвітню славу. Це був одним з найлегших і елегантних автомобілів F-1 для свого часу, легендарний "Lotus-25". Гонщик розташовувався напівлежачи, як пілот в літаку (став у нагоді авіаційний досвід Чапмена), тримаючи кермо витягнутими руками. За кермо "двадцять п'ятого" сів Джим Кларк - і в 1963 році став чемпіоном світу! Так Lotus увійшов до еліти автоспорту. Тоді ж з'являється двомісний "Elan".

  У 1962 з'являється "Lotus Elite S-2".
  У 1965 році Кларк на Лотос-38 "виграв знамениті гонки" Інді-500 "в Штатах"! У спортивних колах почали говорити про "непереможної комбінації" Кларка і "Лотоса".

  У 1966 на новому заводі в Хітеле, Норфолк, Чапмен починає виробництво моделі "Europa" c кузовом купе і центральним розташуванням двигуна.

  У 1967 році Чапмен добився виняткових прав на прекрасний мотор "Форд-Косворт-DFV" роботи Кейта Дакворт, яким оснастив "Лотос-49", розроблений спільно з М. Пилипом.

  Роком пізніше побачив світ "Лотос-56", спроектований Морісом Пилипом (Maurice Philippe). Це цікавий гоночний автомобіль - з газовою турбіною "Пратт енд Уїтні", до того ж повнопривідний! На машині не було ні зчеплення, ні коробки передач. Багаторядна ланцюг Морзе передавала зусилля на міжосьовий диференціал Фергюссона, який ділив його порівну між осями. Дискові гальма розташовувалися у головній передачі.

  У 60-е імена Чапмена і його фірми були у всіх на слуху, а гоночна стайня "Лотос" - на перших ролях у формулі 1. Але ось над фірмою згустилися перші хмари. 7 квітня 1968 на трасі в Хоккенхаймі розбився Джим Кларк, улюбленець уболівальників, а вже британська публіка його просто обожнювала. І все-таки чемпіоном 1968 року стало гонщик з команди Чапмена - виграв Хілл на 435-сильному "Лотосі-49В".

  А сезон 1970 року приніс нову трагедію. У чемпіонаті Ф1 беззастережно лідирував Йохен Ріндт (Jochen Rindt) на "Лотосі-72". Але на тренуванні в Монці, підлітаючи до повороту "параболіка", про який йде погана слава, машина Ріндт на швидкості 280 км / ч вилетіла з траси і вдарилася об огорожу. Смерть Ріндт сколихнула громадськість.

  На початку 70-х рр. з'явився новий спорт-кар "Elite" з кузовом купе зі склопластику, оснащений 2-літровим 4-циліндровим двигуном.

  Чапмен першим став фарбувати гоночні автомобілі в кольори спонсорів команд. Чорний з золотом "Лотос-JPS", що виглядав дуже ефектно, був повністю пофарбований у кольори спонсора - тютюнової фірми "Джон Плеєр Спешл". На "Лотос-JPS" чемпіоном 1972 року стало Емерсон Фіттіпальді (Emerson Fittipaldi). Чапмен знову відчував себе тріумфатором. Бачачи, як він вибігає на трасу (тоді таке ще було можливо), вітаючи своїх гонщиків-переможців, всякий розумів, що Чапмен живе заради цих хвилин.

  До 1973 року було випущено близько 2900 автомобілів чотирьох серій. А далі - через нові податки - ліцензія на виробництво моделі була продана фірмі "Катерхем кар сейлз", яка вже шість років займалася збутом "лотосів".

  Чи не забувала компанія і про серійних машинах: з'явився елегантний Esprit ( "Дух") з кузовом роботи Джуджаро. А у формулі 1 настав спад.

  У сезоні 1978 року представили "Лотос-79" з абсолютно новою аеродинамікою: "автомобіль-крило", що володів до того ж ефектом "присмоктування" до дороги, міг швидше проходити повороти. Двигун розвивав 475 л. с. при 10 750 об / хв. Здавалося, все зроблено для успіху, але ... трагедія знову тінню лягла на тріумф. 9 вересня в Монці на початку гонки потрапив в аварію другий пілот команди Ронні Петерсон (Ronny Peterson). Він помер на наступний день.

  У 1982 році Колін Чапмен раптово помер. Він працював без відпочинку, дійсно на знос, і прожив всього п'ятдесят чотири роки ...

  Втративши ідейного натхненника, енергійного лідера, компанія переживала спад. Правда, Ж. Дюкаруж і П. Райт спроектували модель "99т". Машина з подвійним турбонаддувом була однією з перших оснащена активною підвіскою, керованої комп'ютером. На ній в 1987 році молодий Айртон Сенна увійшов до трійки призерів формули 1, а команда виборола третє місце в Кубку конструкторів. Але далі справи йшли все гірше. У сезоні 1995 року "Лотос" вже не брав участі. Виробництво серійних машин теж зазнало спад.

  У січні 1986 р компанію придбав концерн GM.

  У 1996 р куплена англійської автомобільною компанією Proton, в результаті цього останнім часом справи у Lotus пішли на поправку: в 1997 році було зібрано 2248 автомобілів, що в три рази більше, ніж в 1996-му. Велика частина продажів припала на двомісний родстер Elise. Крім нього, в програмі у Lotus є ще одна модель - Esprit, що випускається з 1975 року без значних змін.

  Умовно новинкою можна назвати одну з модифікацій моделі Elise з кузовом купе, яка отримала ім'я Exide. Насправді - це адаптована для міських умов версія спортивної Elise, розробленої для кільцевих гонок.
  Інтернет сайт: www.lotuscars.com/ Фото Lotus 
детально
Lotus Elise 1.6 S

Рік випуску : 2016

Тип кузова : Родстер

Об'єм двигуна : 1.6 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Механічна

Потужність : 136 к.с.

Тип приводу : Задній

Колір : жовтий

1433000 UAH
53880 $ / 51000

1433000 грн.
53880 $
51000
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення
Lotus Elise S 20th Anniversary Edition

Рік випуску : 2016

Тип кузова : Родстер

Об'єм двигуна : 1.8 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Механічна

Потужність : 220 к.с.

Тип приводу : Задній

Колір : синій

1827000 UAH
68670 $ / 65000

1827000 грн.
68670 $
65000
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення

Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.