• Audi A8 4.2 FSI quattro
    ціна: 24900 USD 
  • Renault ZOE ZE.50 R135
    ціна: 31500 EUR 
  • Tesla Model S P85 RWD
    ціна: 35000 USD 
  • Volkswagen Golf Plus 1.6MPI MT
    ціна: 8200 USD 
  • Volkswagen Passat B8 1.8 TSI SE+ USA
    ціна: 18200 USD 
  • Lincoln Continental 3.0L AWD Reserve
    ціна: 44900 USD 
  • Ford F150 Raptor 3.5 SuperCrew
    ціна: 85000 USD 
  • Mercedes-Benz E-class 220 CDI 4matic
    ціна: 32900 USD 
  • Renault Grand Scenic 1.9 dCi MT
    ціна: 5490 USD 
  • Toyota Corolla 1.6i AT
    ціна: 11300 USD 

Автовикуп: (067) 377 67 76

 
Показати всі моделі і бренди

Купити Lexus RX 450h


  Історія  Lexus RX  (Лексус Еріксен):
  Дебют Lexus RX 300 відбувся в 1999 році. Компактний позашляховик був створений на платформі моделі Toyota Camry. Автомобіль був в першу чергу орієнтований на північноамериканський ринок. У Європі з'явився тільки в 2000 році, в той час як в США обсяги продажу за два роки виробництва склали 140 000 автомобілів.

  Lexus RX 300 першого покоління має постійний повний привід з міжосьовим диференціалом, що блокується вискомуфтой і КПП - 4-діапазонний «автомат». Спереду і ззаду, підвіски McPherson із стабілізаторами поперечної стійкості. Гальма дискові, передні - вентильовані. Сидіння першого ряду мають вісім регулювань, а так само бічну підтримку. Водійське сидіння зсувається на 17 мм. Комплектація Sport відрізнялася чорним салоном і вставками на консолі під алюміній.

  Lexus RX 2000
  За п'ять років було продано більше півмільйона Lexus RX першого покоління. Але воно стало застарівати, потрібна була гідна заміна.

  Lexus RX 300 другого покоління збільшився в розмірах і змінив багато деталей, але за ідеологією залишився дуже близький до свого попередника. Несучий кузов, поперечне розташування двигуна, «автомат», повний постійний привід з міжосьовим диференціалом, рейковий кермо і незалежні свічкові підвіски дісталися у спадок. Силует став більш стрімким, а дизайн витонченим.

  Базова версія відрізняється багатством оснащення: шкіряний салон, двозонний клімат-контроль, магнітола з CD, 9 подушок безпеки, система стабілізації, ксенонові фари, легкосплавні колеса і т.д.

  У дорогому виконанні власника чекають пневмоелементи з можливістю регулювання дорожнього просвіту. Крім «нормальної», позицій ще чотири: мінус 25 мм - для входу-виходу, мінус 15 - нижня, мінус 7,5 - «швидкісна» після набору 100 км / год і плюс 30 мм - «позашляхова». А також адаптивні фари, люк, електропривод задніх дверей і аудіосистема від «Mark Levinson».

  Lexus RX 2004
  Спадкоємність традицій проглядається і в дизайні. Лише світлотехніка досить сильно змінилася, прийнявши більш мудрої форми. У порівнянні з першим поколінням значно збільшився нахил заднього скла, в периметр якого органічно вписалися верхній спойлер і «прозорі» ліхтарі. Вигляд ззаду прикрашають великі ліхтарі на світлодіодах.

  Інтер'єр RX 300 оформлений стильно, якісно і респектабельно. Композицію передній панелі інтер'єру пожвавлюють дві вертикальні смуги «під алюміній» і обробка «під дерево». Основні прилади злегка «втоплені» в панель і підсвічуються при включеному запалюванні. Висвічується великий інформаційний дисплей. Щоб оперувати електронікою навігації і тріп-комп'ютером, досить доторкнутися до екрану з позначеними на ньому клавішами (touch-sensitive-дисплей у всіх комплектаціях пропонується як опція, в «стандарт» ж включений звичайний бортовий монітор). Пластики використовуються тільки м'які, ретельно підібрані за кольором і фактурою.

  Водійське сидіння має п'ять електричних регулювань. Задні сидіння порізно регулюються по нахилу спинки і зсуваються вперед-назад. А якщо їх скласти, вийде рівна вантажна площадка. Між передніми сидіннями з'явився великий пересувний бокс: в його передній частині контейнери для дрібниць і тримачі для пляшок, ззаду - вентиляційні сопла. Зрушив його вперед - у третього пасажира ззаду з'явилося місце для ніг. Набридло рулити - відсунув шухляду назад і перебрався з водійського сидіння на сусіднє. Рульове колесо оброблене шкірою і деревом можна рухати в двох площинах. Словом, внутрішнє оздоблення салону повністю відповідає ціні та класу автомобіля.

  Lexus RX 2004
  Під капотом знаходиться шестіцеліндровий V-подібний двигун об'ємом 3 літри потужністю 204 к.с. з системою VVT-i. Витрата палива складає 12,2 л на 100 км. Робота цього потужного агрегату майже не чутна завдяки прекрасній шумоізоляції. В парі з ним працює п'ятиступінчастий «автомат» з можливістю ручного перемикання.

  Тепер кілька слів про динаміки і комфортабельності руху. Перше, що слід відзначити - це видатна плавність ходу. Завдяки постійному повному приводу (з вільним міжосьовим диференціалом і системою VSC, пригальмовує колеса, що буксують) автомобиль бездоганно точно виконує всі команди. Висока швидкість і далеко не ідеальне покриття не збивають Lexus з курсу і майже не вимагають підрулення. Русі автомобіля на високих швидкостях спокійно і надійно. Потужним гальмах зі зручним приводом допомагають АКП і автоматично задіяне гальмування двигуном.

  Коефіцієнт лобового аеродинамічного опору рекордно малий для позашляховика (Сх = 0,33). Це значить - низький аерошум і чутливість до бічного вітру.

  RX другого покоління - перший Lexus, який випускали не тільки вдома, але й за кордоном, у Канаді. Це покоління примножило успіх попередника.

  19 січня 2009 в Токіо пройшла офіційна презентація третього покоління Lexus RX350 з бензиновим мотором, а трохи пізніше з'явилася гібридна версія RX450h.

  Lexus RX 2009
  Кросовер став трохи крупніше, але як і раніше пропонуватиметься тільки в пятиместном виконанні. Силует автомобіля все так само пізнаваний, як і моделі попередніх поколінь. Хоча класична грати радіатора в новій інтерпретації йде тепер прямо від капота і зливається в єдине ціле з переднім бампером. Додайте до цього досить агресивну вираз по-азійському трохи косооких фар, різко окреслені колісні арки і потужні вигини корми з привабливими вузькими задніми ліхтарями - і перед вами новий RX 350. Гібридний RX450h можна буде відрізнити від звичайного кросовера по особливому бамперу і решітці радіатора, блакитним логотипам Lexus і тонованим (з блакитним відтінком) фарах і заднім ліхтарям. У списку опцій для цієї машини 19-дюймові колісні диски і світлодіодні фари головного світла.

  Збільшилися обсяги позитивно позначилися на просторості салону і керованості, але платою за статні пропорції і покращувану безпеку стала надбавка у вазі. Стандартний RX350 з приводом на передню вісь став майже на 227 кг важче за свого попередника, а повноприводна комплектація - ще на 180 кг. У гібридного RX450h справи йдуть не набагато краще: його передньопривідна версія набрала 208 додаткових кілограма, а модель з повним приводом стала важче ще на 201 кг.

  Lexus RX 2009
  Від свого попередника RX третього покоління відрізняється і кардинально переробленим інтер'єром з оригінальною асиметричною передньою панеллю, новим блоком управління кліматом і магнітолою. Замість трьох глибоких колодязів перед очима водія - єдина «дошка» оптитрон приладів, які, як і раніше, загоряються лише при включенні запалення. А в списку оснащення є не тільки проектор, який виводить інформацію (в тому числі музичну) на лобове скло, але і маніпулятор Remote Touch - невеликий джойстик, розташований поруч із селектором АКПП. Виглядає він, як комп'ютерна миша з двома клавішами з боків. Звично натискаючи на кнопки, можна переміщаємо курсор іконка на дисплеї і вибирати потрібну функцію. Окремо варто відзначити чудове об'ємне звучання аудіосистеми Mark Levinson Premium з 15 динаміками. Якість обробки на найвищому рівні.

  У Lexus RX 350, крім уже знайомої камери заднього виду (інформація від якої відображається на дисплеї, розташованому на центральній консолі) застосовані також і камери бічного виду, вбудовані в бічні дзеркала. Ці камери продовжують працювати і при складених дзеркалах, коли, наприклад, необхідно «просочитися» в вузьких місцях.

  Як і колись автомобіль буде випускатися у двох варіантах - з традиційним бензиновим двигуном V6 (3,5 літра) потужністю 277 кінських сил і з гібридною силовою установкою, в якій використовується той же двигун і додатковий електромотор, що приводить у рух колеса задньої осі. Двигун розвиває 245 к.с. при 6 000 оборотів в Мінт (раніше було 208 к.с.) і 317 Нм крутного моменту (замість колишніх 287 Нм), а коли підключаються електромотори, загальна потужність зростає до 295 к.с. Ni-MH-батареї ємністю 288 В розташовані під задніми сидіннями і акумулюють енергію від двох або трьох моторів, в залежності від конфігурації приводу (постійний повний або передній). Lexus RX 450h отримав полегшені електричні мотори і компактний блок управління живленням, що дозволило підвищити економію палива на 8-12% в порівнянні з RX 400h.

  Звичайний RX350 комплектується традиційним шестиступінчастим "автоматом", а RX450h з гібридною установкою отримав безступінчатий варіатор. Крім того, у гібридної машини з'явилися дві нові системи, що дозволяють економити паливо. Перша - система збереження тепла від двигуна, яка скорочує час прогріву бензинового мотора до його робочої температури при частих зупинках. Друга - особлива система рециркуляції вихлопних газів, завдяки якій інженерам вдалося знизити насосні втрати двигуна.

  Шасі у Lexus RX абсолютно нове. Стійки McPherson залишилися тільки спереду, а ззаду їх замінила підвіска. Набагато більш серйозні реформи зазнала трансмісія - якщо раніше повний привід на RX був постійним, з розподілом крутного моменту в співвідношенні 50:50, то тепер все змінилося. Замість блокуючої віско-муфти з'явилася електромагнітна муфта, що підключає задню вісь лише в міру необхідності, наприклад при пробуксовці або різкому розгоні. Але в будь-якому випадку назад йде не більше половини від загального обертового моменту. Незмінні 50:50 таки можна одержати, але тільки натиснувши особливу кнопочку, та й то після 40 км / ч трансмісія перейде в звичайний режим роботи. Цих можливостей цілком достатньо, щоб визволити автомобіль із небудь незначної сніжної або грязьовий пастки.

  Як і раніше, RX третього покоління випускається на двох заводах - в  Канаді  та  Японії.
===========================================================
​  Lexus RX 450h

  Наше життя наповнена стереотипами: презентацію американського загалом-то RX 350 «Lexus» влаштував у рідній для нього Каліфорнії. А ось для подання гібридної версії кросовера компанія вибрала одну з найбільш аграрних країн Старого Світу - Угорщину, батьківщину не тільки вічно молодого «Ікаруса», але і вічно зеленого «Глобуса», «прописався» на вітчизняному ринку ще до падіння «залізної завіси». Втім, навряд чи японців чіпала історія міжнародних товарних взаємин ...

  Основним посилом даного дійства (хай і не афішуються відкрито) стало твердження, що тільки «зажелтевшій» в околицях Будапешта ріпак (до слова, є сировиною для виробництва біоетанолу) і автомобіль в майбутньому зможуть злитися в єдиному симбіотичному екстазі. І це майбутнє не так вже й далеко: той же «Lexus» практично повністю продублював свою модельну лінійку різнокаліберними гібридами та продовжує активно працювати в даному напрямку, всіляко вказуючи на те, що сучасний гібрид - це не просто автомобіль, додатковий електродвигун якого служить лише для збільшення тягових характеристик базового мотора, а сложнейший «інтелектуальний» комплекс, що дозволяє мінімізувати шкоду, що наноситься ДВС навколишньому середовищу. І новий RX 450h це дійсно вміє, хоча б тому, що він навчився переміщатися на одних акумуляторах.

  Новий RX 450h взагалі багато що вміє. Список технічних інновацій настільки широкий, що міркування на тему стилістики в рамках цього тесту - божевільна марнотратство. Тим більше що автомобіль повністю повторює базовий RX (за винятком блакитних шильдиків і спеціально оформленої фронтальної оптики) і його «кайдзен» - незмінну складову фірмової філософії L-finesse (що в перекладі з японської означає «безперервне прагнення до досконалості»). Те ж, зрозуміло, в повній мірі стосується і інтер'єру, буквально виливають комфорт і респектабельність ...

  Але не варто забувати, що саме по собі поняття «кайдзен» вкрай багатозначно і відносно новинки набуває дещо інший, відмінний від візуально-тактильного сприйняття сенс, який стає зрозумілим, коли водій запускає силовий агрегат. Не мотор, а саме силовий агрегат, так як звичної стартовою вібрації ви не дочекаєтеся. ДВС запуститься пізніше, коли нога утопить акселератор. Або не включиться. Правда, за умови вкрай дбайливого поводження з відповідною педаллю і дотримання встановленого виробником обмеження швидкості (максимально економічний режим руху EV також можна активувати примусово). У такому випадку автомобіль буде використовувати тільки заряд акумуляторів.

  Зрозуміло, що трикілометровий запас ходу з урахуванням среднероссийских відстаней як мінімум смішний, а максимально можливі 40 км / год актуальні хіба що в глухий столичної «пробці», але, з іншого боку, запасні кілометри, які RX може пройти на абсолютно сухому баку, - нехай невелике, але перевага. Втім, варто визнати, що переміщення на копіри електрокар кросовері по-справжньому захоплює лише перші п'ять-десять хвилин, після чого від нього починаєш втомлюватися. Крім постійного контролю дорожньої ситуації і «легітимності» обраного маршруту на плечі «рульового» лягає ще й не менш постійний контроль їздових параметрів. Будь-яке необережне рух, будь то перегазовка або перевищення швидкості, тут же «карається» неминучим пуском бензинового мотора. Словом, це як мінімум утомливо, а як максимум - небезпечно, так що куди простіше спочатку віддатися в дбайливі руки «інтелектуальної» електроніки, тим більше що це її прямий обов'язок.

  Крім режиму EV Lexus може запропонувати водієві ще два їздових режиму - ECO і SNOW. Останній, як зрозуміло з назви, розроблений спеціально для руху в умовах ожеледі. У такому випадку автомобіль стане спочатку використовувати і електродвигун, і бензиновий мотор, тягові характеристики якого будуть штучно знижені, для виключення пробуксовок.

  Тут, до речі, не зайвим буде сказати про те, що, як і попередник, RX 450h оснащується гібридним приводом з послідовною і паралельною схемою, що дозволяє приводити автомобіль у рух традиційним мотором, електродвигуном (в системі два електричних агрегату - передній і задній) або обома джерелами одночасно. Таким чином, в русі на будь-яких швидкостях система самостійно контролює свою роботу, постійно оптимізуючи потужності та тягові показники, а також витрата палива і відповідно обсяг токсичних викидів.

  Режим ECO в такому випадку представляється основним. При його активації автомобіль в буквальному сенсі слова починає економити на всьому. Електронний акселератор демпфіруючі; крім того, реакції дросельної заслінки стають нелінійними. Простіше кажучи, система відмовляє водієві в праві одномоментно спровокувати потужне прискорення (тимчасово, звичайно, але пауза між натисненням на педаль і початком відповідного прискорення досягає секунди).

  Єдине, що потрібно водію, - намагатися тримати стрілку тахометра в поміченої зеленим кольором зоні. У такому випадку він зможе переконатися в тому, що заявлений японцями міської витрата (6,6 літра) - величина не теоретична, а цілком реальна.

  І це вражає, особливо якщо згадати, що під капотом 450h встановлений запозичений у звичайного RX 3,5-літровий V6. Правда, у останнього той працює за традиційним циклу Отто, а двигун гібридної версії - по циклу Аткінсона, внаслідок чого його потужність була знижена до 249 к.с., а обертовий момент - до 317 Нм. До речі, якщо, прочитавши ці рядки, хтось подумає, що RX 450h став абсолютно «беззубим», то сміємо завірити, що це, м'яко кажучи, не так.

  Сумарна потужність силового агрегату новинки - 299 к.с., але головне, що тяга, яку розвивають електродвигуни (335 Нм - передній і 139 Нм - задній), у повному обсязі доступна ще до початку руху. В результаті другу «сотню» на спідометрі цей Lexus розмінює вже через 7,8 секунди після старту, що на 0,1 секунди швидше, ніж у звичайного кросовера.

  З користувацької ж точки зору хочеться відзначити, що робить він це не тільки швидко, але і рівно, в чому, без сумніву, є заслуга нової 6-ступінчастою АКП. У її конструкцію запроваджено спеціальний гаситель крутильних коливань маховика, згладжує поштовхи не тільки при старті і зупинці мотора, але і при передачі моменту. У підсумку і розгін, і гальмування здаються абсолютно лінійними і безперервними, як ніби автомобіль оснащений не традиційною гідротрансформаторной трансмісією, а варіатором.

  І все ж новий RX 450h - далеко не болід. Їде він швидко, впевнено, але занадто вже респектабельно. Кермо, підвіски ... Їх налаштування вкрай комфортні. Вони заспокоюють. Причому настільки, що спроба «пройняти» якусь найпростішу в'язку поворотів на критичній швидкості в буквальному сенсі слова перетворюється на катування. Ні, Х5 в такій ситуації виразно їде запальною, Infiniti FX - не настільки комфортно, але він зліший і брутально. Lexus ж - це задоволення, тепер ще й екологічне.
  © Мкмобиля. Автор: Володимир Жидков. 
детально
Lexus RX 450h Premium

Рік випуску : 2011

Тип кузова : Кросовер

Об'єм двигуна : 3.5 л.

Двигун : Гібридний

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 299 к.с.

Пробіг : 49000км

Тип приводу : Повний

Колір : чорний

809000 UAH
32900 $ / 29810

809000 грн.
32900 $
29810
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності

Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.