• Renault Clio 1.5 dCi
    ціна: 6200 USD 
  • Mercedes-Benz E-class 220d 4MATIC Coupe
    ціна: 59900 USD 
  • Ford Focus 2.0i AT
    ціна: 8300 USD 
  • Skoda Octavia A7 Combi 2.0TDI Laurin&Klement
    ціна: 15900 USD 
  • Mercedes-Benz E-class 63 AMG S 4MATIC+
    ціна: 109900 USD 
  • Audi Q5 2.0 TFSI S-Line quattro
    ціна: 44900 USD 
  • Citroen C3 1.4i AT
    ціна: 6300 USD 
  • Tesla Model S 85D kWh
    ціна: 31900 USD 
  • Volkswagen Golf VII 1.6TDI MT
    ціна: 12900 USD 
  • BMW i3 Base E Drive
    ціна: 15900 USD 

Автовикуп: (096) 850 2000

 
Показати всі моделі і бренди

Купити Lexus RX 350


  Історія  Lexus RX  (Лексус Еріксен):
  Дебют Lexus RX 300 відбувся в 1999 році. Компактний позашляховик був створений на платформі моделі Toyota Camry. Автомобіль був в першу чергу орієнтований на північноамериканський ринок. У Європі з'явився тільки в 2000 році, в той час як в США обсяги продажу за два роки виробництва склали 140 000 автомобілів.

  Lexus RX 300 першого покоління має постійний повний привід з міжосьовим диференціалом, що блокується вискомуфтой і КПП - 4-діапазонний «автомат». Спереду і ззаду, підвіски McPherson із стабілізаторами поперечної стійкості. Гальма дискові, передні - вентильовані. Сидіння першого ряду мають вісім регулювань, а так само бічну підтримку. Водійське сидіння зсувається на 17 мм. Комплектація Sport відрізнялася чорним салоном і вставками на консолі під алюміній.

  Lexus RX 2000
  За п'ять років було продано більше півмільйона Lexus RX першого покоління. Але воно стало застарівати, потрібна була гідна заміна.

  Lexus RX 300 другого покоління збільшився в розмірах і змінив багато деталей, але за ідеологією залишився дуже близький до свого попередника. Несучий кузов, поперечне розташування двигуна, «автомат», повний постійний привід з міжосьовим диференціалом, рейковий кермо і незалежні свічкові підвіски дісталися у спадок. Силует став більш стрімким, а дизайн витонченим.

  Базова версія відрізняється багатством оснащення: шкіряний салон, двозонний клімат-контроль, магнітола з CD, 9 подушок безпеки, система стабілізації, ксенонові фари, легкосплавні колеса і т.д.

  У дорогому виконанні власника чекають пневмоелементи з можливістю регулювання дорожнього просвіту. Крім «нормальної», позицій ще чотири: мінус 25 мм - для входу-виходу, мінус 15 - нижня, мінус 7,5 - «швидкісна» після набору 100 км / год і плюс 30 мм - «позашляхова». А також адаптивні фари, люк, електропривод задніх дверей і аудіосистема від «Mark Levinson».

  Lexus RX 2004
  Спадкоємність традицій проглядається і в дизайні. Лише світлотехніка досить сильно змінилася, прийнявши більш мудрої форми. У порівнянні з першим поколінням значно збільшився нахил заднього скла, в периметр якого органічно вписалися верхній спойлер і «прозорі» ліхтарі. Вигляд ззаду прикрашають великі ліхтарі на світлодіодах.

  Інтер'єр RX 300 оформлений стильно, якісно і респектабельно. Композицію передній панелі інтер'єру пожвавлюють дві вертикальні смуги «під алюміній» і обробка «під дерево». Основні прилади злегка «втоплені» в панель і підсвічуються при включеному запалюванні. Висвічується великий інформаційний дисплей. Щоб оперувати електронікою навігації і тріп-комп'ютером, досить доторкнутися до екрану з позначеними на ньому клавішами (touch-sensitive-дисплей у всіх комплектаціях пропонується як опція, в «стандарт» ж включений звичайний бортовий монітор). Пластики використовуються тільки м'які, ретельно підібрані за кольором і фактурою.

  Водійське сидіння має п'ять електричних регулювань. Задні сидіння порізно регулюються по нахилу спинки і зсуваються вперед-назад. А якщо їх скласти, вийде рівна вантажна площадка. Між передніми сидіннями з'явився великий пересувний бокс: в його передній частині контейнери для дрібниць і тримачі для пляшок, ззаду - вентиляційні сопла. Зрушив його вперед - у третього пасажира ззаду з'явилося місце для ніг. Набридло рулити - відсунув шухляду назад і перебрався з водійського сидіння на сусіднє. Рульове колесо оброблене шкірою і деревом можна рухати в двох площинах. Словом, внутрішнє оздоблення салону повністю відповідає ціні та класу автомобіля.

  Lexus RX 2004
  Під капотом знаходиться шестіцеліндровий V-подібний двигун об'ємом 3 літри потужністю 204 к.с. з системою VVT-i. Витрата палива складає 12,2 л на 100 км. Робота цього потужного агрегату майже не чутна завдяки прекрасній шумоізоляції. В парі з ним працює п'ятиступінчастий «автомат» з можливістю ручного перемикання.

  Тепер кілька слів про динаміки і комфортабельності руху. Перше, що слід відзначити - це видатна плавність ходу. Завдяки постійному повному приводу (з вільним міжосьовим диференціалом і системою VSC, пригальмовує колеса, що буксують) автомобиль бездоганно точно виконує всі команди. Висока швидкість і далеко не ідеальне покриття не збивають Lexus з курсу і майже не вимагають підрулення. Русі автомобіля на високих швидкостях спокійно і надійно. Потужним гальмах зі зручним приводом допомагають АКП і автоматично задіяне гальмування двигуном.

  Коефіцієнт лобового аеродинамічного опору рекордно малий для позашляховика (Сх = 0,33). Це значить - низький аерошум і чутливість до бічного вітру.

  RX другого покоління - перший Lexus, який випускали не тільки вдома, але й за кордоном, у Канаді. Це покоління примножило успіх попередника.

  19 січня 2009 в Токіо пройшла офіційна презентація третього покоління Lexus RX350 з бензиновим мотором, а трохи пізніше з'явилася гібридна версія RX450h.

  Lexus RX 2009
  Кросовер став трохи крупніше, але як і раніше пропонуватиметься тільки в пятиместном виконанні. Силует автомобіля все так само пізнаваний, як і моделі попередніх поколінь. Хоча класична грати радіатора в новій інтерпретації йде тепер прямо від капота і зливається в єдине ціле з переднім бампером. Додайте до цього досить агресивну вираз по-азійському трохи косооких фар, різко окреслені колісні арки і потужні вигини корми з привабливими вузькими задніми ліхтарями - і перед вами новий RX 350. Гібридний RX450h можна буде відрізнити від звичайного кросовера по особливому бамперу і решітці радіатора, блакитним логотипам Lexus і тонованим (з блакитним відтінком) фарах і заднім ліхтарям. У списку опцій для цієї машини 19-дюймові колісні диски і світлодіодні фари головного світла.

  Збільшилися обсяги позитивно позначилися на просторості салону і керованості, але платою за статні пропорції і покращувану безпеку стала надбавка у вазі. Стандартний RX350 з приводом на передню вісь став майже на 227 кг важче за свого попередника, а повноприводна комплектація - ще на 180 кг. У гібридного RX450h справи йдуть не набагато краще: його передньопривідна версія набрала 208 додаткових кілограма, а модель з повним приводом стала важче ще на 201 кг.

  Lexus RX 2009
  Від свого попередника RX третього покоління відрізняється і кардинально переробленим інтер'єром з оригінальною асиметричною передньою панеллю, новим блоком управління кліматом і магнітолою. Замість трьох глибоких колодязів перед очима водія - єдина «дошка» оптитрон приладів, які, як і раніше, загоряються лише при включенні запалення. А в списку оснащення є не тільки проектор, який виводить інформацію (в тому числі музичну) на лобове скло, але і маніпулятор Remote Touch - невеликий джойстик, розташований поруч із селектором АКПП. Виглядає він, як комп'ютерна миша з двома клавішами з боків. Звично натискаючи на кнопки, можна переміщаємо курсор іконка на дисплеї і вибирати потрібну функцію. Окремо варто відзначити чудове об'ємне звучання аудіосистеми Mark Levinson Premium з 15 динаміками. Якість обробки на найвищому рівні.

  У Lexus RX 350, крім уже знайомої камери заднього виду (інформація від якої відображається на дисплеї, розташованому на центральній консолі) застосовані також і камери бічного виду, вбудовані в бічні дзеркала. Ці камери продовжують працювати і при складених дзеркалах, коли, наприклад, необхідно «просочитися» в вузьких місцях.

  Як і колись автомобіль буде випускатися у двох варіантах - з традиційним бензиновим двигуном V6 (3,5 літра) потужністю 277 кінських сил і з гібридною силовою установкою, в якій використовується той же двигун і додатковий електромотор, що приводить у рух колеса задньої осі. Двигун розвиває 245 к.с. при 6 000 оборотів в Мінт (раніше було 208 к.с.) і 317 Нм крутного моменту (замість колишніх 287 Нм), а коли підключаються електромотори, загальна потужність зростає до 295 к.с. Ni-MH-батареї ємністю 288 В розташовані під задніми сидіннями і акумулюють енергію від двох або трьох моторів, в залежності від конфігурації приводу (постійний повний або передній). Lexus RX 450h отримав полегшені електричні мотори і компактний блок управління живленням, що дозволило підвищити економію палива на 8-12% в порівнянні з RX 400h.

  Звичайний RX350 комплектується традиційним шестиступінчастим "автоматом", а RX450h з гібридною установкою отримав безступінчатий варіатор. Крім того, у гібридної машини з'явилися дві нові системи, що дозволяють економити паливо. Перша - система збереження тепла від двигуна, яка скорочує час прогріву бензинового мотора до його робочої температури при частих зупинках. Друга - особлива система рециркуляції вихлопних газів, завдяки якій інженерам вдалося знизити насосні втрати двигуна.

  Шасі у Lexus RX абсолютно нове. Стійки McPherson залишилися тільки спереду, а ззаду їх замінила підвіска. Набагато більш серйозні реформи зазнала трансмісія - якщо раніше повний привід на RX був постійним, з розподілом крутного моменту в співвідношенні 50:50, то тепер все змінилося. Замість блокуючої віско-муфти з'явилася електромагнітна муфта, що підключає задню вісь лише в міру необхідності, наприклад при пробуксовці або різкому розгоні. Але в будь-якому випадку назад йде не більше половини від загального обертового моменту. Незмінні 50:50 таки можна одержати, але тільки натиснувши особливу кнопочку, та й то після 40 км / ч трансмісія перейде в звичайний режим роботи. Цих можливостей цілком достатньо, щоб визволити автомобіль із небудь незначної сніжної або грязьовий пастки.

  Як і раніше, RX третього покоління випускається на двох заводах - в  Канаді  та  Японії.
==========================================================
   ​Стиль, комфорт і престиж - ось три "кити", на яких базується концепція всіх автомобілів Lexus. Проте залежно від моделі до цих трьох завжди додається ще й четвертий "кит". Якщо говорити про лінійці Lexus RX третього покоління, то це, однозначно, - спорт.

  Рестайлінговий RX 2012 модельного року слід трендам, заданим його попередником. Команда інженерів на славу попрацювала, щоб внесені зміни не позначилися на спортивних характеристиках авто. Нові грати радіатора у формі пісочного годинника, нові бампера і задні ліхтарі з інтегрованими спойлерами - все модернізовано на догоду аеродинаміці.

  Головна оптика Lexus RX "осучаснити" за рахунок світлодіодних секцій. Новий вид отримали противотуманки, вбудовані в передній бампер. Легкі зміни торкнулися і задніх ліхтарів - дизайнери ще більше "витягнули" їх по горизонталі, щоб додати автомобілю більше витонченості. Крім того, Lexus вирішив порадувати покупців новими спортивними 19-дюймовими легкосплавними дисками (вони пропонуються як опція).

  У салоні Lexus RX зміни знайти набагато складніше. В очі кидається хіба що переосмислений профіль рульового колеса і трохи допрацьована панель приладів. Решта розробники, як видно, розраховували "надолужити" розширенням опцій. Наприклад - збільшеним асортиментом оздоблювальних матеріалів і забарвлень. Або - можливістю замовити нову мультимедійну систему з розширеним набором функцій.

  У сімейство Lexus RX як і раніше входять три моделі. Передньопривідний Lexus RX 270 (він розрахований на російський ринок) комплектується чотирициліндровим бензиновим двигуном об'ємом 2,7 літра, який супроводжує "табун" з 188 "коней". До сотні кілометрів на годину він розганяється за 11 секунд і споживає 9,8 літра пального в змішаному циклі.

  Під капотом його побратима, Lexus RX 350, коштує 3,5 літровий бензиновий V6. Він найпотужніший в лінійці RX, оскільки здатний видати 277 кінських сил. Автомобіль має підключається передній привід з корисною позашляхової опцією - примусовим блокуванням міжосьовий електромагнітної муфти.

  Є серед Lexus RX і екологічний гібридний варіант - це повнопривідний Lexus RX 450h, чий 3,5-літровий двигун внутрішнього згоряння видає 249 "конячок". Разом з ним машина комплектується двома електродвигунами загальною потужністю 235 кінських сил. RX 450h приблизно на третину економічніше своїх побратимів. Шкода, поставки гібрида на російський ринок поки не плануються.

  У всіх моделей сімейства Lexus RX, крім гібридної версії, двигуни агрегуються 6-ступінчастою автоматичною трансмісією. Розробники обіцяють, що за рахунок функції Direct Downshift Control, їм вдалося звести до мінімуму час перемикання передач, що збільшило динаміку і зробило керованість комфортніше. До того ж бортовий комп'ютер контролює дорожні умови, під які постійно регулює налаштування трансмісії. Гібридна версія комплектується безступінчатим трансмісією.

  Оскільки RX - Lexus, то він до відмови "нафарширований" корисними механізмами. Вже в базову комплектацію Lexus RX 270 входять датчики дощу і світла, передній і задній парктронік, додатковий задній стоп-сигнал, ксенонові фари ближнього світла, підігрів лобового скла в зоні склоочисників.

  Особливу увагу, як завжди, приділена зручності водія і пасажирів Lexus RX. До їхніх послуг - повний електропакет, підігрів керма та сидінь, сучасна система кондиціонування і ціле море інших опцій. Оновлений джойстик Remote Touch, який об'єднаний з мультимедійною системою, дозволяє легко управляти навігацією, аудіо-та відеоплеєром, системою телефонного зв'язку і клімат-контролем.

  Розміри салону ззаду дозволяють з комфортом розміститися двом дорослим пасажирам. Для третього їм доведеться трохи потіснитися - благо, сидіння другого ряду рухаються вперед і назад. Ці ж сидіння можуть і складатися, якщо потрібно помістити об'ємний вантаж в багажник.

  Безпеку водію і пасажирам Lexus RX забезпечать фронтальні і бічні ейрбег, а також спеціальні шторки. Опціонально можна додати фірмову розробку Lexus - Pre-Collision System. Міні-радари, встановлені попереду дадуть бортовому комп'ютеру знати, якщо зіткнення з перешкодою неминуче, і електроніка задіє всі системи захисту водія і пасажирів за частки секунди до удару.  
детально
Lexus RX 350 Premium Comfort Navi

Рік випуску : 2013

Тип кузова : Кросовер

Об'єм двигуна : 3.5 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 270 к.с.

Пробіг : 61000км

Тип приводу : Повний

Колір : чорний

778000 UAH
27300 $ / 23090

778000 грн.
27300 $
23090
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності

Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.