• Renault Clio 1.5 dCi
    ціна: 6200 USD 
  • Mercedes-Benz E-class 220d 4MATIC Coupe
    ціна: 59900 USD 
  • Ford Focus 2.0i AT
    ціна: 8300 USD 
  • Skoda Octavia A7 Combi 2.0TDI Laurin&Klement
    ціна: 15900 USD 
  • Mercedes-Benz E-class 63 AMG S 4MATIC+
    ціна: 109900 USD 
  • Audi Q5 2.0 TFSI S-Line quattro
    ціна: 44900 USD 
  • Citroen C3 1.4i AT
    ціна: 6300 USD 
  • Tesla Model S 85D kWh
    ціна: 31900 USD 
  • Volkswagen Golf VII 1.6TDI MT
    ціна: 12900 USD 
  • BMW i3 Base E Drive
    ціна: 15900 USD 

Автовикуп: (096) 850 2000

 
Показати всі моделі і бренди

Купити Lexus LX


​  Історія  Lexus LX  (Лексус ЕЛІКС):
  Створюючи свій бренд в 1989 році, перед фахівцями Lexus стояло завдання створення витонченого, вишуканого і неповторного стилю у поєднанні з новаторськими технологіями і бездоганною надійністю.

  У 1995 році з'являється повнопривідний джип Lexus LX 450, що сполучає стиль розкішного представницького автомобіля з достоїнствами позашляховика Toyota Land Cruiser 80. Автомобіль має рамну конструкцію і оснащується 4,5-літровим двигуном V6 потужністю 212 к.с. з 4-ступінчастою автоматичною КПП. Потужний силовий агрегат забезпечує хорошу динаміку розгону. Якщо порівнювати з Toyota, LX 450 має більш м'яку підвіску, на догоду підвищеної плавності ходу.

  В обробці інтер'єру використані шкіра та дорогий пластик. Салон вміщає вісім чоловік і має три ряди сидінь. Сидіння другого ряду можна скласти повністю, на третьому ряду сидіння складаються і закріплюються з боків, що значно збільшує об'єм багажника. Задні двері складається з двох горизонтальних частин, при необхідності утворюючи зручну вантажний майданчик. На автомобиль встановлена ​​система ABS.

  Позашляховик Lexus LX 450 в першу чергу призначався для продажу в США і Канаді. У 1998 році LX 450 змінив LX 470. Великий представницький позашляховик Lexus LX 470 є по суті люксовим варіантом моделі Toyota Land Cruiser 100, що цілком закономірно, бо його попередник LX 450 був прямим нащадком Toyota Land Cruiser 80.

  Однак, приналежність LX 470 до класу «люкс» обіцяє покупцеві не тільки комфорт і індивідуальність, але і суттєву різницю в ціні. Автомобіль легко дізнатися в міському потоці по значною літері «L» на решітці і чотириокого оптиці, на манер седанів Lexus GS, яка забезпечує чудову освітлення в темний час доби. У LX 470 ідеально поєднуються величезна міць і зовнішня елегантність.

  Спеціально для LX 470 була представлена ​​своя колірна гама кузова - дорога перламутрова емаль покриває всю поверхню автомобіля, не залишаючи місця для хрому і чорноти дзеркал, ручок і молдингів. Це робить силует більш цілісним і респектабельним.

  Не менш шикарно виглядає і інтер'єр LX 470. Почнемо з того, що просторий салон розрахований на вісім чоловік. Передні сидіння з вісьмома регулюваннями, в тому числі поперекового підпору. Рульове колесо автоматично присувається до водія відразу після повороту ключа. Рульовий механізм рейкового типу і з гідропідсилювачем. Приладовий щиток характеризується бездоганною чіткістю зображення і оригінальним підсвічуванням. Сидіння оброблені високоякісної дорогої і м'якою шкірою. Передні оснащення електроприводом. Повністю відповідають загальному інтер'єру і численні вставки з натурального дерева. На додаток до цього відмінне звучання аудіосистеми і клімат контроль для задньої частини салону в базовому оснащенні.

  Окремо варто сказати про функції зміни дорожнього просвіту. Максимально висока «стійка» LX - точно така ж, як і на Land Cruiser 100, а ось «притулитися» до дороги Lexus може значно щільніше (різниця з Toyota - цілих 7 сантиметрів). З чого випливає, що фахівці в першу чергу ставили перед собою завдання зниження центру тяжіння для руху по асфальту.

  На важких дорогах в силу вступає гальмівна система. З вентильованими гальмівними дисками, конроліруемая ABS, EBD і TRC. На сторожі безпеки пасажирів високоефективні подушки безпеки передні та бокові.

  Lexus LX 470
має рамну конструкцію. Під капотом у нього знаходиться V8 об'ємом 4,7 л потужністю 234 к.с. Це найбільший двигун, який коли небудь ставили на автомобілі цієї марки. Незважаючи на те що це позашляховик класу люкс, він все одно здатний впокорювати гори, так як оснащений повним приводом з блокується міжосьовим диференціалом. Потужність двигуна передається колесам через 5-ти ступінчасту коробку передач, контрольовану електронікою, яка дозволяє поліпшити розгін на маленьких швидкостях а також забезпечити спокійну плавну їзду на шосе.

  Передня підвіска Lexus LX470 - незалежна, важільно-торсіонна типу, задня - залежна і використовує гвинтові пружини, нижні поздовжні і поперечні важелі. Спереду і ззаду встановлені амортизатори поперечної стійкості. Lexus LX470 на відміну від Toyota Land Cruiser має пневматичну підвіску і можливість установки ксенонових фар в якості опції.

  В Україні LX 470 через офіційних дилерів продається тільки з 2002 року.
  У 2007 році дебютувало третє покоління в модельному ряду LX. Lexus LX 570 змінив LX 470. Автомобіль зберіг основні достоїнства попередника, але при цьому значно поліпшив найважливіші характеристики. Перш за все, на місці рамна конструкція, настільки улюблена підкорювачами бездоріжжя. Зовнішність і раніше виконана у фірмовому стилі японської марки, але новий вигляд LX став більш агресивним за рахунок оригінального дизайну широкої решітки радіатора з кутами у формі наконечника стріли, заднього аеродинамічного спойлера і великих видозмінених фар. Яскраво-виражені колісні арки вносять в елегантний силует автомобіля відчуття монументальності. Масивна задня двері підкреслюється значними блоками ліхтарів. Вишукані хромовані вставки вигідно відтіняють оптику і номерний знак. Примітно, що LX 570 оснащений повнорозмірним запасним колесом, яке закріплене на днище автомобіля, що дозволяє заощадити значний простір усередині, і не псує зовнішній вигляд. Автомобіль помітно додав у габаритах в порівнянні з попередником. Довжина повнопривідного Lexus LX 570 становить 4990 мм, ширина - 1970 мм, висота - 1920 мм, що на 60, 28 і 40 мм відповідно більше, ніж у попереднього покоління. Салон може прийняти до 8 пасажирів. Другий ряд сидінь при необхідності або складається (40/20/40), або повністю знімається, сидіння третього ряду компактно складаються і закріплюються з боків салону.

  Позашляховик оснастили активної електрогідравлічної підвіскою, яка дозволяє водієві змінювати дорожній просвіт, а також пригнічує крен кузова в поворотах. Lexus LX 570 також обзавівся новою системою Crawl Control, автоматично підтримує низьку постійну швидкість на бездоріжжі. Автомобіль насичений різними електронними системами, що полегшують життя водієві. Наприклад, система Intuitive Park Assist за допомогою розташованих по периметру відеокамер передає на дисплей на центральній консолі зображення і відстані до оточуючих перешкод. Крім того, переднє освітлення стало ще більш адаптоване для руху в темний час доби - система AFS забезпечує рухливість передніх фар під час скоєння різних маневрів на трасі. Будь поворот керма переслідується поворотом фар в тому ж напрямку, що дозволяє висвітлювати більший простір в потрібному напрямку. Нова мульти-ландшафтна гальмівна система з ABS, дозволяє значно скоротити гальмівний шлях на таких поверхнях, як пісок або гравій.

  Серцем цього автомобіля є V8 з робочим об'ємом 5,7 л потужністю 367 к.с., двигун агрегатується з шестиступінчастою автоматичною коробкою передач з можливістю ручного перемикання. І двигун і КПП пов'язані складними електронними системами управління, що гарантує їх оптимальну роботу і ефективність витрати палива. При цьому викид шкідливих речовин в атмосферу Lexus LX 570 став істотно менше, ніж у LX 470. Буксировочная здатність моделі 3850 кг. LX 570 на 54% могутніше за свого попередника.

  Базова комплектація LX 570 має в своєму розпорядженні чотирьохзонний клімат-контроль, навігаційною системою з інтерфейсом Bluetooth, аудіосистемою Mark Levinson з 19 динаміками, сидіннями з електрорегулюванням, а також 18-дюймовими легкосплавними колісними дисками з шістьма спицями, які мають елегантний тривимірний дизайн. LX 570 оснащується шинами розмірністю 285/60. У Росії автомобіль представлений в двох комплектаціях: Premium і Luxury. Покупцеві запропоновані на вибір 7 кольорів кузова і два варіанти забарвлення салону, що включають бежеву або сіру шкіряну обробку.

  Безпека Lexus LX 570 забезпечують 10 подушок безпеки: передні для водія і пасажира, бічні подушки і шторки безпеки для другого ряду, і шторки безпеки на вікнах третього ряду сидінь. Можна також відзначити активні підголовники для водія і переднього пасажира, ремені безпеки з преднатяжителями, включаючи і для другого ряду, і систему контролю тиску в шинах.
==========================================
  Lexus LX 570 -
розкішний повнопривідний восьмимісний "танк", який однаково добре виглядає і на бездоріжжі, і на вулицях найпрестижніших міських кварталів. До певної міри це - естет, що не боїться брудної роботи. Подібна універсальність не так вже й часто зустрічається в преміум-класі. Не дивно, що інженери, задумуючи в 2012 році рестайлінг, не стали вносити великих змін у вдалу модель зразка 2008 року.

  Екстер'єр LX 570 отримав лише кілька нових штрихів, які зробили його сучасніше і навіть трохи спортивнее. Головна оптика обзавелася модними світлодіодними вогнями, а противотуманки - окантовкою "під метал". З боків дизайнери прибудували яскраво виражені молдинги, а в дзеркала заднього виду помістили покажчики повороту. Новий вид також набули задні фари і бампер.

  Інтер'єр Lexus LX був доповнений вставками з червоного дерева. Розширено перелік квітів для оббивки сидінь. Крім того, вдосконалена система чотирьохзонний клімат-контролю, яка, як запевняють дилери, стала працювати більш ефективно - її спеціально випробовували і на жаркому Близькому Сході, і в холодних арктичних широтах.

  Своєю гордістю Lexus вважає фірмову систему Easy Access, яка робить більш комфортною посадку і висадку з салону. При вимиканні запалювання кермо і сидіння автоматично відсуваються, даючи більше простору. А перед поїздкою автомобіль, розпізнаючи ключ, повертає всі настройки у вихідну позицію, яку налаштував водій. "Фішка" не нова, але надзвичайно корисна!

  Комфорт - головне, чого домагалися розробники Lexus LX 570. У його салоні однаково зручно незалежно від того, який краєвид чи пора року за вікном. Та й чи може бути по-іншому з такою кількістю опцій? Вже "в базі" пропонується круїз-контроль, датчики дощу і світла, підігрів керма; "опалювані" сидіння з вентиляцією, електрорегулюванням і пам'яттю; сучасна аудіо-і навігаційна система з можливістю підключення iPod, обміну інформацією по Bluetooth і ціле море інших "техно -іграшок ".

  Як завжди, Lexus приділяє увагу корисним дрібницям. Наприклад, в багажнику встановлена ​​розетка, яка видає напругу в 220 Вольт. Салонне і бічні дзеркала автоматично затемняются, щоб водія не сліпив світло ззаду. Відеокамери, встановлені по периметру, допомагають паркуватися в міській штовханині. А в системі вентиляції передбачений фільтр проти квіткового пилку - люди, схильні до алергії напевно оцінять це по гідності!

  Перевірений часом 5,7-літровий бензиновий V8 віднесе Lexus LX 570 "з місця до сотні" за 7,5 секунд. Це вельми швидко, якщо враховувати вагову категорію позашляховика. Спортивності машині додає і 6-ступінчаста АКПП, яка може працювати в режимі секвентального перемикання передач - підрульовими пелюстками. Поріг максимальної швидкості розробниками визначений в 220 кілометрів на годину.

  Враховуючи динамічні характеристики моделі, Lexus грунтовно підійшов і до безпеки. LX 570 має адаптивну Multi-terrain ABS, активну антипробуксовочну систему, систему курсової стійкості VSC. Комп'ютер постійно контролює передню і задню підвіску, застерігає авто від зносів і заметів, розподіляє гальмівні зусилля. У разі екстреного гальмування ремені безпеки автоматично підтягуються. А при зіткненні в справу включаться бічні і фронтальні аербег, активні підголовники і шторки безпеки.  
детально

Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.