• Byton M-Byte AWD 95 kWh
    ціна: 74500 EUR 
  • Audi A8 4.2 FSI quattro
    ціна: 24900 USD 
  • Renault ZOE ZE.50 R135
    ціна: 31500 EUR 
  • Tesla Model S P85 RWD
    ціна: 35000 USD 
  • Volkswagen Golf Plus 1.6MPI MT
    ціна: 8200 USD 
  • Volkswagen Passat B8 1.8 TSI SE+ USA
    ціна: 18200 USD 
  • Lincoln Continental 3.0L AWD Reserve
    ціна: 44900 USD 
  • Ford F150 Raptor 3.5 SuperCrew
    ціна: 85000 USD 
  • Mercedes-Benz E-class 220 CDI 4matic
    ціна: 32900 USD 
  • Renault Grand Scenic 1.9 dCi MT
    ціна: 5490 USD 

Автовикуп: (067) 377 67 76

 
Показати всі моделі і бренди

Купити Lexus IS


  Історія  Lexus IS  (Лексус Ай Ес):
  Презентація компактної моделі Lexus IS200 відбулася в 1999 році. Своїм індексом автомобиль зобов'язаний 2-літровий рядний двигуну з шістьма циліндрами. Агрегат оснащений системою безперервної зміни фаз газорозподілу VVT-i (Variable Valve Timing intelligent), що дозволяє розвивати потужність 155 л.с. Двигун розганяє автомобіль до 100 км / год за 9,5 секунди і дозволяє досягати швидкості 215 км / год. Ідеальним доповненням сучасному двигуну Lexus IS200 стали механічна 6-швидкісна і керована електронікою 4-швидкісна автоматична коробки передач. Перша пропонується в стандартному виконанні. Автоматична коробка має електронний блок управління, який не тільки підлаштовується під мінливі режими і дорожні умови, але й стежить за індивідуальним стилем водія. Вона сама здатна адаптувати режими перемикання до більш спортивним або навпаки - комфортному.

  Lexus IS200 1999
  IS200 отримав динамічний напористий зовнішній вигляд з елементами агресивності. Екстер'єр характеризують фари з заходящими на крила поворотниками, короткий передній і задній звиси, позбавлена ​​окантовки облицювання радіатора, могутні задні стійки і велика вибоїна повітрозабірника в передньому бампері. Для досягнення оптимальної развесовки, всі елементи, що додають вагу, такі, як акумулятор і бензобак, були зрушені максимально до центру - всередину контуру, утвореного передньою і задньою віссю. Це призвело до зменшення непередбачуваних моментних зусиль при проходженні поворотів.

  Варто відзначити спортивно настроєну систему амортизації. Незалежна подсвеска на поперечних качають важелях, укорочені амортизатори і гвинтові ресори піклуються про належну поведінку автомобіля на дорозі. Великі дискові гальма, що забезпечують відмінне гальмування, доповнюють картину.

  У стандартне оснащення включені 6-дисковий чейнджер, вбудований в передню консоль, ABS і PBS, чотири подушки безпеки, включаючи дві, розташовані в передніх кріслах водія і пасажира, інтегровану охоронну систему і сигналізацію.

  У 2000 році в США почалися продажі моделі IS300. Цей автомобіль майже не відрізняється від IS200 екстер'єром, зате його силовий агрегат значно потужніше. IS300 оснастили 3-літрової рядної «шісткою» потужністю 218 к.с. і гідромеханічним 5-ступінчастим автоматом.

  Інтер'єр IS 300 підкреслює спортивний характер моделі. Підтримуючи традиції оформлення інтер'єру спортивних автомобілів, педалі і важіль перемикання виконані з алюмінію. На центральній консолі розміщується клімат контроль і високоякісна стерео система. У стандартній комплектації на машину встановлюється програвач компакт дисків, а так само круїз контроль, електороподогрев дзеркал, електростеклопо'емнікі, іммобілайзер і охоронна сигналізація. На замовлення автомобиль може бути оснащений повним приводом. У стандартну комплектацію IS300 входить система контролю тяги і спортивна підвіска з 17-дюймовими колесами. Для підвищення керованості автомобіль оснащується ABS і системою контролю тертя (Traction Control).

  Lexus IS 2001
  Взимку 2001 року в Детройті відбулася прем'єра нового спортуніверсала IS300 SportCross з оригінальною скошеною задньою частиною і зміненої задньою підвіскою. Автомобіль оснастили 3-х літровим двигуном потужністю 215 к.с. Цей мотор, до речі, запозичили у більш великої моделі GS 300. Максимальна швидкість - 240 км / год, розгін до сотні становить 7,5 секунд. IS300 SportCross - автомобиль задньопривідний, крутний момент передається на колеса через 5-ти ступінчасту, автоматичну КПП, з можливістю ручного вибору передач, кнопками, розташованими на кермі. Трохи пізніше автомобиль стали оснащувати і механічною КПП.

  У 2003 році Lexus представив IS430. Під капотом 4,3-літровий двигун V8, такий же, як і на GS 430. Автомобіль отримав 6-швидкісну механічну коробку Getrag, пружини TEIN та електронно регульовані амортизатори з оригінальною передньою підвіскою IS300 і задньою підвіскою, в якій використовувалися компоненти підвіски GS430.

  За забезпечення стійкого стабільного руху на будь-якому покритті відповідають широкі шини Michelin Sport Cup на 18-дюймових литих дисках Speed ​​Star SSR. Гальма зроблені компанією Brembo, світовим лідером в області гальмівних систем. IS 430 отримав аудіо / відеосистему з DVD-плеєром, 20 динаміками, 24 каналами, потужністю 720 Вт і знімним 6,5-дюймовим екраном від Mark Levinson.

  Для додання машині трохи більш агресивного вигляду компанія Foose Design встановила на IS 430 передній спойлер Rhys Millen Racing і бічні молдинги, в кольорі кузова перевага була віддана комбінації чорного і червоного. У серійне виробництво IS 430 не пішов, побудували лише кілька примірників.

   У 2005 році Lexus представив повністю нове покоління спортивних седанів серії IS (габаритні розміри 4575х1795х1430 мм, колісна база 2730 мм). Спочатку продажі стартували в Японії, трохи пізніше автомобиль з'явився в шоу-румах Європи та США.

  Lexus IS 2005
  Дизайн цього покоління витриманий у витонченому фірмовому стилі L-Finesse. Робота велася під керівництвом японського інженера Сугуйя Фукосато. Перш за все, автомобіль володіє виразним динамічним силуетом. Екстер'єр відрізняється обтічними формами кузова, низько розташованій гратами радіатора і виразними лініями рельєфного капота. Окремої уваги заслуговує лобове скло з великим кутом нахилу і бічні дзеркала аеродинамічної форми. Однак головне досягнення дизайнерів полягає в тому, що всі деталі IS 250 ідеально поєднуються один з одним, утворюючи органічне єдине ціле. Кузовні деталі підігнані точно: ширина зазорів між ними не перевищує 0,35 мм. Коефіцієнт аеродинамічного опору рівний 0,27 - один з кращих показників в класі.

  Салон, як і належить Lexus, розкішний, трохи консервативний і напханий всілякою електронікою. Внутрішні габарити трохи збільшилися порівняно з попереднім поколінням, що неодмінно оцінять задні пасажири. Ергономіка водійського місця на найвищому рівні. Всі органи управління знаходяться під рукою, інформація легко зчитується. Завдяки ретельній звукоізоляції і близькою до ідеальної аеродинаміки в салоні автомобіля дуже тихо навіть на швидкостях під 200 км / ч. Конструктори Lexus продумали кожну дрібницю. Наприклад, площа дзеркал заднього виду була збільшена на 40% у порівнянні з попередньою моделлю. Однак даний факт жодним чином не погіршив аеродинаміку.

  Існує чотири варіанти комплектації IS250. Базове виконання Comfort пропонує велюрову оббивку крісел, 16-дюймові колісні диски, дистанційний центральний замок smart key, бортовий комп'ютер і акустичну систему вищого класу Mark & ​​Levinson з 12 колонками і сабвуфером. Аудіосистема забезпечена CD-чейнджером на 6 дисків, вбудованим в центральну консоль, і програє не тільки файли MP3, але і WMA, чого раніше не було в штатних автомобільній аудиосистемах.

  При бажанні за додаткову плату майбутній власник може замовити шкіряний салон з дерев'яними вставками, 17-дюймові диски, «заглядають» за ріг біксенонові фари, кермо і крісла з електроприводом і пам'яттю. В Японії за доплату пропонуються і повнопривідні версії IS250. На більш вимогливих клієнтів розраховані комплектації Executive і Premium з шкіряним салоном і 17-дюймовими дисками. Комплектація Sport відрізняється вдосконаленою підвіскою, спеціально розробленим інтер'єром, металевими накладками на пороги і педалі і 18-ти дюймовими литими дисками.

  Lexus IS 2005
  Седан отримав у своє розпорядження двигун робочим об'ємом 2,5 літра потужністю 204 к.с., а з ним і новий індекс IS250. Силовий агрегат являє собою V-подібну «шістку» 4GR-FSE, оснащену подвійною системою зміни фаз газорозподілу Dual-VVT-i, а також безпосереднім уприскуванням палива. IS250 і раніше задньопривідний, а крутний момент на ведучі колеса передається за допомогою 6-ступінчастою АКП з підрульовими перемикачами і можливістю примусового обмеження кількості «робочих» передач. З цим силовим агрегатом автомобіль розганяється до 100 км / год за 8,4 сек. і досягає максимальної швидкості 220 км / год. До речі, це єдиний мотор, який пропонується на російському ринку.

  У цьому поколінні Lexus IS вперше з'явилася модель з дизельним двигуном - IS220D. 2,2-літровий турбодизель був розроблений японськими фахівцями з чистого аркуша. Характеристики цього силового агрегату можна порівняти з кращими показниками у класі: потужність 177 к.с. і 400 Нм крутного моменту, який досягається вже при 2000 об. / хв. Цей силовий агрегат був створений спеціально для Європи.

  Для Японії і США передбачено більш потужний бензиновий двигун 2GR-FSE обсягом 3,5 л V6 24V (306 к.с., 380 НБМ, модель IS350). На вибір пропонуються або 6-ступінчаста «механіка», або 6-ступінчастий «автомат».

  У Lexus IS 250 використовується безліч систем безпеки та підвищення стійкості, такі як антиблокувальна система гальм (ABS), електронна система розподілу гальмівного зусилля (EBD), протівопробуксовочная система Traction Control (TRC), а також система курсової стійкості Vehicle Stability Control (VSC), яка регулює подачу потужності і розподіляє гальмівне зусилля на кожне колесо окремо, що полегшує збереження обраного курсу. Система VSC спрацьовує в разі вимушеного різкого гальмування на крутому повороті і розпізнає тенденцію до надлишкової або недостатньої обертальності, зменшуючи при цьому потужність двигуна і пригальмовуючи передні або задні колеса для відновлення керованості. Також на варті активної безпеки Vehicle Dynamics Integrated Management (VDIM) - система динамічної стабілізації, Pre Crash Safety (PCS) - система, що розпізнає ситуацію в якій можлива аварія.

  Вже в стандартній комплектації IS250 має 10 подушок безпеки, включаючи дві для колін передніх пасажирів. Фронтальна подушка безпеки переднього пасажира є двохкамерної, що зменшує ризик того, що голова може зісковзнути з подушки, а також збільшує площу контакту голови і плечей.

  У 2009 році модель піддали рестайлингу, але поновлення помітні лише при детальному розгляді. Офіційна прем'єра відбулася у вересні 2008 року на автосалоні в Парижі. Тоді ж світ побачив задньопривідний чотиримісний купе-кабріолет Lexus IS C, побудований на базі седана Lexus IS.

  Трохи змінилися передній і задній бампери. Седан і купе-кабріолет отримали нові передні фари з газорозрядними і світлодіодними лампами, змінилося оформлення задніх комбінованих стоп-сигналів. Обводи навколо протитуманних фар стали трохи плавніше. Трошки преобразилась грати радіатора, встановлені нові литі диски. На зовнішніх дзеркалах заднього виду тепер красуються привабливі повторювачі повороту каплевидної форми.

  Головний компонент будь-якого автомобіля з відкидним верхом - звичайно ж, дах, і Lexus IS C у цьому сенсі не виняток. Тричастинний верх легко опускається одним натисканням кнопки, розташованої ліворуч від керма, і складається в спеціальне відділення в кузові за 20 секунд. Коли дах піднято, вуличний шум глушиться в салоні нітрохи не гірше, ніж в звичайному купе, при цьому пасажири захищені куди надійніше, ніж в автомобілях з тканим верхом.

  В інтер'єрі колірна гама обробки залишилася колишньою, але змінилася комбінація. У підсумку салон «посвіжішав». Преобразилась центральна консоль. Всі кнопки залишилися на колишніх місцях, але стали іншої форми. Словом, звичні оку елементи придбали нові фарби. В купе-кабріолет система вентиляції автоматично змінює обсяг і розподіл повітряних потоків в залежності від того, піднятий або опущений верх. Точно так само влаштована і аудіосистема: рівень гучності і налаштування еквалайзера регулюються автоматично залежно від рівня шуму в кабіні.

  Серйозно попрацювали над двигунами. Найбільш значимим зміною стане абсолютно нова версія IS 200d з 2,2-літровим дизельним двигуном. Силова установка, використовувана раніше на моделі IS 220d, була серйозно перероблена, її потужність тепер складає 148 к.с. Дизельний IS з 6-ступінчастою механічною коробкою передач прискорюється до 100 км / год за 10,2 секунди, витрачає близько 5 літрів палива на 100 км пробігу.

  Lexus IS C 2010
  Бензиновий V6 об'ємом 2,5 літра і раніше здатний видати 208 к.с. і 252 Нм, але при цьому він вже задовольняє суворому екологічному стандарту Євро-5. Витрата палива у цієї більш динамічною версії складе близько 8,5 літрів на 100 км у комбінованому циклі. Коробка - тільки «автомат». Розгін до 100 км / год займає всього 8,1 сек. Максимальна швидкість 230 км / ч.

  Для тих, кому V6 мало, є версіяIS-Fс двигуном V8. Потужність тут досягає 423 к.с. при 6600 хв-1, момент - 505 Нм при 5200 хв-1. Прискорення - до 100 км / год всього 4,8 с. У паспортних даних значиться максимальна швидкість 270 км / год з невеликою припискою - «обмежена електронікою».

  На автомобілі покращувана аеродинаміка, тому коефіцієнт опору став рівним 0,27 (0,29 для кабріолета). Змінена конструкція підвіски і рульового механізму. Піддалися зміні також регулювання зчеплення і гальмівної системи.

  Автомобіль забезпечений неабияким арсеналом засобів активної і пасивної безпеки. Подушки безпеки в кількості восьми штук мають у своєму складі і дві для захисту колін переднього пасажира і водія. Вперше застосована двокамерна фронтальна пасажирська подушка безпеки має збільшену площу контакту з головою і плечима. У перелік активних засобів безпеки Lexus IS 250 входять ABS, антипробуксовочна система TRC, система розподілу гальмівних зусиль EBD, система курсової стійкості VSC. Система VSC втручається в управління автомобілем при ризику втрати керованості в крутому повороті, пригальмовуючи будь-яке з коліс і скидаючи оберти двигуна до відновлення траєкторії. Набір засобів активної і пасивної безпеки єдиний для всіх комплектацій автомобіля.

  Lexus IS 250 C обладнаний незаклінівающімі гальмами, системами екстреного гальмування, контролю стійкості і тягового зусилля, бічними і колінними подушками безпеки для передніх сидінь, передніми і задніми подушками-шторками, а також подушками безпеки на випадок перевертання. Разом з опціональним адаптивним круїз-контролем поставляється система Lexus Pre-Collision, яка автоматично натягує ремені безпеки для пасажирів передніх сидінь і включає екстрене гальмування при натисканні на гальмо, якщо виявляє, що зіткнення неминуче.
==============
​  Lexus IS250

  На даний момент це майже саме вигідне і надійне пропозицію з найрозумніших і раціональних, які можна отримати.
  БЮРО ЗНАХІДОК
  Люди діляться на тих, хто шукає, і на тих, хто знаходить. Хтось знаходить свій інтерес і задоволення в пошуку, а хтось в Lexus. Lexus пройшов свій шлях ногами Toyota, а міг би пролетіти на літаку, проплисти на човні, проїхати на поїзді. Це було не подорож - це була ділова поїздка, в якій тільки результати мають значення. Тому і сам Lexus не шлях, а його ітог.Однажди всі ми купимо Lexus. Хтось до того моменту виявиться з важенним рюкзаком досвіду за спиною, хтось з молоком на губах. Lexus - це вирішення завдання: самостійне Чи, списане чи, але однаково правильне. Хіба ні? Що ще можна сказати про машину компанії, яка останні 14 років є беззмінним лідером по надійності серед автомобілів трирічного віку за даними досліджень незалежного американського агентства JD Power and Associates. Про машину, яка, крім своєї надійності, ще й виглядає на мільйон (тобто на свої 1401500 крб.). Про машину, яка, крім своєї надійності і своєї зовнішності, ще й їде добре.

  У компанії значно потужніших машин Lexus IS 250 виявився зовсім не з вини нянечки, переплутали в пологовому будинку бирки. Сам факт потрапляння цієї машини з цим мотором в цей тест - серйозний привід для конкурентів подумати, що з ними буде, якщо в Росії з'явиться 306-сильний 3,5-літровий двигун. Можливо, нічого іншого. Але на даний момент це майже саме вигідне і надійне пропозицію з найрозумніших і раціональних, які можна отримати. «Майже» - тому що є Infiniti G35x, у якої більше не тільки на 107 к.с., але і на два ведучих колеса.

  МІРА РІЗНОМАНІТНОСТІ
  Lexus IS - це завжди (виключаючи екзотичний суперседан Lexus IS-F («Автомобілі» № 10/2008) V6 потужністю 208 к.с. і традиційний шестиступінчастий «автомат». Простір вибору оснащення машини - ширше: передбачено п'ять комплектацій. Найпростіша - Comfort: в неї вже включені і багатофункціональне кермо і багата аудіосистема з 13 динаміками. Більш серйозна версія Executive відрізняється шкіряною оббивкою і наявністю електроприводів сидінь. Комплектація Premium характерна системою адаптивного освітлення і біксеноновими фарами головного світла, обробкою салону цінними породами дерева, пам'яттю регулювань сидінь і електрорегулюванням рульової колонки. Версію Sport легко відрізнити по металевим накладкам на педалі, і вона відрізняється налаштуваннями підвіски. Топ-рівень Luxury? Головним чином, це звук від Mark Levinson. Цінова «вилка» гами комплектацій - 340 000 руб.

  «Лексуси» періоду L-Finess - той випадок, коли образ з рекламної кампанії не бреше ні на гріш. І саме цей образ затребуваний: наскільки часто ви бачите на реальній московській вулиці IS, пофарбований у колір, далеко пішов від сірих відтінків білого з віртуальної дійсності телереклами? Чи можете ви уявити собі замурзаний седан Lexus? Ріторіка.В Lexus взагалі все безперечно: виміряйте об'єктивно будь суб'єктивний параметр і переконайтеся самі. Якість тиші в салоні - безсумнівно: звукоабсорбірующіе матеріали, виброизолирующие подушки ... Шумомір спить. А люди розмовляють голосно, намагаючись перекричати відсутність природної реверберації.

  208 к.с. маленької V-подібною «шістки» - оптимум для самого компактного учасника нашого порівняння. Під стать двигуну - і м'який, але точний і спритний шестиступінчастий «автомат». Вони в гармонії і один з одним і з світом: пристойна динаміка, зручне управління. Ні сучка, ні рівнесенько: ні захоплення, ні розчарування. Менша потужність сприймалися б як слабкість. Велика - як виклик: ні до чого. Його продають як інтелектуальний спортивний седан. Реально він сприймається як седан інтелектуальний: розумний і досконалий.

  У них, взагалі, не багато емоцій, але «смак» Lexus сьогодні складається в чітко окреслений характер. У наш час панування брендів і досконалості техніки в цілому, коли погано або небезпечно їдуть машин залишилися сущі одиниці, індивідуальність - головний аргумент для поваги. А зрозуміти, що ти в Lexus, можна навіть по звуку тиші припаркованої машини: у самому маленькому седані він такий же, як і у величезному LS.  © Автомобілі  
детально
Lexus IS 250i AWD F-Sport

Рік випуску : 2015

Тип кузова : Седан

Об'єм двигуна : 2.5 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 208 к.с.

Пробіг : 49658км

Тип приводу : Повний

Колір : білий

919000 UAH
37350 $ / 33840

919000 грн.
37350 $
33840
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення
Lexus IS 200t F-Sport

Рік випуску : 2018

Тип кузова : Седан

Об'єм двигуна : 2 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 242 к.с.

Тип приводу : Задній

Колір : червоний

1296000 UAH
52700 $ / 47750

1296000 грн.
52700 $
47750
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення

Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.