• Renault Clio 1.5 dCi
    ціна: 6200 USD 
  • Mercedes-Benz E-class 220d 4MATIC Coupe
    ціна: 59900 USD 
  • Ford Focus 2.0i AT
    ціна: 8300 USD 
  • Skoda Octavia A7 Combi 2.0TDI Laurin&Klement
    ціна: 15900 USD 
  • Mercedes-Benz E-class 63 AMG S 4MATIC+
    ціна: 109900 USD 
  • Audi Q5 2.0 TFSI S-Line quattro
    ціна: 44900 USD 
  • Citroen C3 1.4i AT
    ціна: 6300 USD 
  • Tesla Model S 85D kWh
    ціна: 31900 USD 
  • Volkswagen Golf VII 1.6TDI MT
    ціна: 12900 USD 
  • BMW i3 Base E Drive
    ціна: 15900 USD 

Автовикуп: (096) 850 2000

 
Показати всі моделі і бренди

Купити Lexus GS


  Історія  Lexus GS  (Лексус Джі Ес):
  Прем'єра Lexus GS 300 відбулася в січні 1993 року. Перше покоління являло собою седан GS 300 з приводом на задні колеса і 4-ступінчастою автоматичною коробкою передач. Підвіска на передніх колесах - незалежна з подвійними поперечними важелями, на задніх - багатоважільна зі стабілізатор поперечної стійкості. Гальма дискові вентильовані.
  Lexus GS 1993
  В ролі головної рушійної сили подовжньо розташований бензиновий 24-клапанний двигун з розподіленим уприскуванням палива об'ємом 3 літри потужністю 212 л.с. Максимальна швидкість 230 км / год. Витрата палива по місту складе 14 літрів.

  Чотири роки потому на автосалоні у Франкфурті вже красувався новий GS300. Дизайн Lexus GS другого покоління був розроблений відомим ательє Italdesign Gorgetto Giugiaro. Зовнішність автомобіля вийшла досить самобутньою за рахунок поєднання європейської «чотириокого» і азіатської неправильною формою фар і важкої задньою частиною. Спочатку Lexus GS устатковувався тільки трилітровим двигуном, але з 1997 на автомобиль ставиться і чотирьохлітровий двигун. Залежно від двигуна розрізняється назву автомобіля: Lexus GS 300 і Lexus GS 400.

  Так, наприклад, Lexus GS 400 оснащений двигуном з електронним уприскуванням бензину, V-подібний, восьмициліндровий, 32-клапанний, об'ємом 4 л, потужністю 294 л. с. Електронна система вприскування палива дозволила понизити витрату палива до 10,2 / 13,8 літрів на 100 км пробігу. У парі з п'ятиступінчастою автоматичною коробкою передач Lexus GS 400 показує відмінну динаміку. З місця до 100 км автомобиль розганяється за 5,7 с. Максимальна швидкість 250 км / ч.

  Підвіска Lexus GS 400 налаштовувалася під спортивний тип водіння. Відзначимо, що управління трансмісією здійснюється за допомогою клавіш під рульовим колесом, як на сучасній Ferrari Modena. Спереду і ззаду встановлені стабілізатори поперечної стійкості, на всіх колесах коштують дискові гальма з ABS. У стандартну комплектацію входять протівопробуксовочная система, рульове управління з гідропідсилювачем та система паркування.

  Інтер'єр Lexus GS400 насичений технічними новинками. Бортовий компьтер, навігаційна система, роздільні для переднього і заднього ряду системи кондиціонування, сидіння з підігрівом входять в стандартну комплектацію. Плюс за бажанням шкіряна оббивка салону.

  Lexus GS 1998

  У Lexus GS300 двигун з електронним уприскуванням бензину, шестициліндровий ,24-клапанний, об'ємом 3 л. потужністю 228 л. с. Здатний розігнати автомобіль до 230 км / год. «Сотню» GS 300 набирає за 8,2 секунди.

  У 1998 році приходить нове покоління Lexus GS з приставкою 430. Новий автомобіль виглядає агресивно, але елегантно. Часто Lexus позиціонується як засіб пересування, якому не чужий спортивний дух.

  Набір технічного оснащення вище всяких очікувань. Повний електропакет, ксенонові фари, ABS з системою розподілу гальмівних сил EBD, підсилювач екстреного гальмування EBA, антипробуксовочна система TRC, система курсової стабілізації VSC, обробка шкірою і натуральним деревом, плюс до всього Електрохроматичне (самозатемняющееся противідблискуючі) дзеркала заднього виду. Автоматичний режим включення зовнішнього освітлення в сутінки, центральний замок подвійної дії (на першому етапі відкривається тільки водійські двері) з сигналізацією та електронним іммобілайзером, автоматичне регулювання нахилу променя фар, відсувається при вимиканні запалювання водійське сидіння і рульова колонка.

  Розділений для водія і пасажирів клімат-контроль сьогодні для багатьох сприймається як належне, але фахівці Lexus пішли далі. Якщо повітря за бортом дуже брудний або задимлене, спеціальна система сама перемикає кліматичну установку в режим рециркуляції. Аудіосистема Nakamichi з CD-чейнджером на 6 дисків і системою автоматичного рівня звуку, регулює його в залежності від зовнішніх шумів. Причому і клімат-контроль, і аудіосистема, і навігація управляються дотиком пальця до відповідній піктограмі на багатофункціональному 17,5-сантиметровому дисплеї в середині центральної консолі.

  Салон оброблений розкішно. Чудова шкіра сидінь і великих обробних вставок над бічними підлокітниками. Якісний пластик передньої панелі і дверної облицювання. Дерев'яна обробка виглядає багато і додає респектабельності інтер'єру. Все тут доведено до досконалості, відмінна риса автомобилей класу «люкс». Простору в салоні вистачає. Однак автомобиль чітко орієнтований на чотирьох чоловік, включаючи водія. Задній диван відформований для двох, а високий центральний тунель, необхідність в якому продиктована наявністю приводу на задні колеса, не дозволить навіть з мінімальними зручностями розташований третій пасажиру (незважаючи на наявність окремого підголівника для нього).

  Lexus GS 2002
  Під капотом потужний 4,3 л-літровийдвігатель потужністю 284 к.с. проти 294 к.с. у GS 400. Але всерйоз говорити про погіршення тягових характеристик на догоду економічності та екологічності не доводиться. Десять втрачених «конячок» компенсуються оборотами, на яких досягається максимальна потужність, - 5600 проти 6000 і, найголовніше, максимальним обертовим моментом, який став вище знову ж на нижчих оборотах. Крім уже відомої системи зміни фаз газорозподілу VVT-iв двигуні GS 430 застосована змінна геометрія впускного тракту, яка допомагає істотно поліпшити крутний момент, особливо на «низах». А також комплекс ETSC-i, який, по суті справи, керує положенням дросельної заслінки залежно від умов руху автомобіля. Ця система відстежує зміну швидкості при незмінному положенні педалі газу, наприклад, при русі під ухил. Або ж навпаки, при падінні швидкості на підйомі забезпечує плавне збільшення швидкості без переходу на більш низькі передачі.

  У чудового п'ятиступінчастий «автомат» є всі можливі режими обмеження вищої передачі: 4, 3, 2, L. Є кикдаун і спортивний режим. Кикдаун мало додає динаміки, а от спортивний режим істотно підвищує чуйність коробки. Коефіцієнт аеродинамічного опору Сх становить у цього автомобіля всього 0,29.

  Підвіска і рульове управління GS430 піддалися деякої ревізії. З'явилися посилені стабілізатори поперечної стійкості, газові амортизатори низького тиску. Геометрія підвіски також розрахована на запобігання так званих нирків і присідань.

  Завершують картину потужні 17-дюймові колеса з широченними низькопрофільними шинами 235/45 на литих дисках.

  У 2005 році виходить нове покоління Lexus GS. Елегантні кузовні лінії тут гармонійно поєднуються з ергономічністю салону і розкішшю обробки. Кузов новинки на 2,5-сантиметра довше попередника (довжина тепер становить 4,82 метра) являє собою цільний моноліт з елегантними лініями. Характерне рішення передньої частини кузова з чотирма фарами головного світла і фірмова решітка радіатора відразу говорять про те, що це справжній Lexus. GS430 став виглядати набагато мускулистіший і динамічніше завдяки зміненій формі передніх фар, округленим контурах кузова, масивним бамперам і зрушеної назад кабіні. Досить ексцентрична лінія даху надала седану більш спортивного вигляду.

  Lexus GS 2005
  Передні фари GS використовують технологію Intelligent Adaptive Forward-lighting. Сила і напрям світлового пучка змінюється залежно від повороту рульового колеса, тим самим допомагаючи водієві як би заглянути за поворот.

  Салон GS став трохи просторіше за рахунок збільшення колісної бази машини на 5 см. Особливу увагу, як і належить автомобілю такого класу, творці приділили обробці салону і зручностям пасажирів. До їхніх послуг - зручні сидіння з відмінною бічною підтримкою, опціональна система клімат-контролю і штатна аудіосистема з десятьма динаміками.

  Для зручності водія створили розумну систему доступу / виходу та запуску автомобіля без використання ключа. Для того щоб потрапити всередину, достатньо лише доторкнутися рукою до дверної ручки. Замок автоматично відкриється, якщо брелок лежить у вас в кишені. Мотор запускається простим натисненням кнопки на центральній консолі. Паркувати автомобіль, оснащений камерою заднього виду, сигнал з якої проектується на монітор на консолі, одне задоволення. Камера пропонується як опція за додаткову плату разом з навігаційною системою.

  Технічно Lexus GS багато в чому повторює модель попереднього покоління. Компонування класична, привід на задні колеса. Зате щоб не поступатися конкурентам (MercedesE-классаі BMW 5-серії) GS обзавівся активною підвіскою, здатною змінювати жорсткість роботи в залежності від умов руху. Також передбачено два стандартних режиму: комфортний і спортивний.

  Гамма двигунів представлена ​​4,3-літровим V8 потужністю 300 к.с. або новим 3-літровим V6 потужністю 242 к.с. Обидва мотори доповнюються новою шестиступінчастою секвентальною автоматичною КПП. Адаптивна підвіска підлаштовується під умови дороги. Повний привід доступний тільки для машин з 3-літровим двигуном.

  Автомобілі Lexus завжди славилися своєю безпекою, GS нового покоління не став у цьому плані винятком. Він оснащений системою управління Vehicle Dynamics Integrated Management (VDIM), яка допомагає впоратися з будь-якими заметами та забезпечує стабільний рух. Крім того, новий GS отримає сістемуPre-CrashSafety (PCS) з радаром, яка в разі можливої ​​аварії оптимізує роботу гальмівної системи і натягує ремені безпеки.

  Lexus GS 2007
  У стандартну комплектацію включені адаптивні передні та бокові ейрбег, а також подушки безпеки, які захищають ноги і коліна передніх пасажирів. Ці подушки зашиті в нижній частині передньої панелі і розкриваються одночасно з основними передніми подушками, зменшуючи ризик травмування ніг об рульову колонку і передню панель. Крім того, вони допомагають захистити голову і груди, запобігаючи подниріваніе пасажира під ремінь безпеки при сильному ударі.

  Автомобіль пропонується в декількох комплектаціях: GS300 (Standart, Executive, Luxury) і GS430 (Executive, Luxury).
  У 2008 році японці провели легку модернізацію, в ході якої замість варіанта GS 430 з'явився GS 460. «Чотириста шістдесятих» оснащувався новою «вісімкою» 4.6 з безпосереднім уприскуванням від седана Lexus LS 460. «Серце», в активі якого було 342 «коні» і 460 ньютон-метрів, працювало в парі з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач. Але дивував GS не тільки цим - у списку обладнання значилися радарний круїз-контроль, превентивна система безпеки, здатна самостійно зупинити автомобіль, електронноуправляемие амортизатори, рульове управління із змінним передавальним відношенням. Клієнтам також були доступні виконання з повним приводом.

  Четверте покоління Lexus GS було представлено на мотор-шоуво Франкфурті в 2011 році. Новинка побудована на модернізованій платформі з розширеною, в порівнянні з попередником, колією на 40 мм спереду і на 50 мм - ззаду. Довжина залишилася колишньою 4850 мм (на 10 мм укоротився передній звис, а задній подовжився на 10 мм). Висота збільшилася на 30 мм (1470 мм), ширина на - 20 мм (1840 мм). Колісна база залишилася колишньою - 2850 мм. У Росії та Європі автомобіль представлений в трьох модифікаціях: GS - повнопривідні 350 AWD, задньопривідні GS 250 і гібрид GS 450h.

  Дизайн новинки виконаний в стилі концепту Lexus LF-Gh. У порівнянні з попередником, GS 2012 став виглядати більш спортивно і підтягнуто. Обрис нової решітки радіатора асоціюється з формою пісочного годинника. Нижня частина решітки плавно перетікає в бампер, де розташований величезний центральний повітрозабірник. Ще одним, не менш важливою зміною, є відмова від подвійних фар, замість них моноблоки, прикрашені гірляндами светодіодов.Блок-фариGS, які здатні «заглядати» у поворот, можуть бути у двох варіантах. На бензинові версії ставиться біксенон, головна відмінність - великий проектор далекого і ближнього світла. Гібридний седан має передні фари з трьома світлодіодами, вперше на автомобілях Lexus вибудовують сигнал повороту і світлодіодні фари ближнього і дальнього світла в один горизонтальний ряд. Правда, такі фари доступні тільки в комплектаціях Luxury і F SPORT Luxury. В обох випадках у фару інтегрірованаL-образнаягірлянда світлодіодних денних ходових вогнів.

  Lexus GS 2012
  Профіль, в порівнянні з третім поколінням, став ще більш зібраним і підтягнутим. Візуально лінія капота і передній звис стали дещо коротший. Пороги і другий ряд дверей тепер мають більш цікавими вигинами. Задні ліхтарі ще сміливіше порушують межі крил, при цьому дотримуючись баланс гармонії загального антуражу. Коефіцієнт аеродинамічного опору знижений до 0.26 cx. Патрубки розведеною вихлопної системи, у бензинових версій, інтегровані в бампер. Конструкція заднього бампера гібрида закриває отвори вихлопних труб.

  Інтер'єр Lexus GS 2012 став ще більш розкішний. Зручні сидіння мають незліченну кількість регулювань. Оздоблення крісел і дверних панелей доступна в шести колірних варіаціях: кольору слонової кістки, світло-коричневому, темно-коричневому, сірому, гранатовому та чорному. В обробці салону активно використовуються вставки з натуральної шпони, гібридна версія відрізняється вставками з бамбука.

  Центральна консоль не має чітких меж і виступів, виділяється вона лише характерними елементами. У самому верху, в спеціальному поглибленні, красується сенсорний дисплей мультимедійної системи діаганалью вісім дюймів (12,3 дюйма у версії з навігаційним пакетом). Під кнопкою start / stop сховалися клавіші управління електромеханічним гальмом стоянки з функцією автоблокування. Седан оснащений енергозберігаючою системою клімат-контролю, автоматично розпізнає наявність або відсутність пасажирів, аналоговим годинником на центральній консолі і аудіосистемою Mark Levinson з 17 динаміками, доступною в якості опції. Широкий центральний тунель, теж оброблений деревом, став ужечем-товроде візитної картки. На ньому розташовується контролер Remote Touch, керуючий мультимедійною системою, селектор КПП, а так же диск вибору режиму руху (Drive Mode Select).

  На жаль, другий ряд не складається, але в багажнику є спеціальний лючок, який дозволяє перевозити тонкі довгомірні речі. У звичайних GS багажник збільшився до 564 літрів, завдяки новій конструкції задньої підвіски. Багажник гібрида значно скромніше - 482 літри.

  Під капотом Lexus GS 2012 доступно три варіанти двигунів V6: 2.5 л (209 к.с.) і 3.5 л (317 к.с.), а також гібридна модифікація останнього. Всі моделі комплектуються 6-ступеневою автоматичною трансмісією з режимом ручного секвентального перемикання передач. Окремої уваги заслуговує унікальна двомоторний гібридна система GS 450h, яка складається з 290-сильного бензинового двигуна V6, що працює по циклу Аткінсона, і компактного електромотора. Гібридна силова установка забезпечують машині відмінну динаміку. При цьому середня витрата палива в змішаному циклі за заявою виробника складає всього 6 літрів на 100 кілометрів шляху. Загальна потужність системи повного гібридного приводу Lexus Hybrid Drive складає 252 кВт (343 коні). Автомобіль розганяється від 0 до 100 кілометрів на годину за 6,1 секунди і розвиває максимальну швидкість 250 км / ч.

  Lexus GS 2012
  Спереду використана підвіска на нових подвійних поперечних важелях, ззаду - багатоважіль, але з окремими пружинами і амортизаторами.

  GS 250 і GS 350 AWD пропонуються в п'яти комплектаціях - Executive (тільки для моделі GS 250), Premium, Luxury, F SPORT Premium і F SPORT Luxury (для моделей GS 250 і GS 350 AWD). Вже в стартовій комплектації Executive GS 250 оснащується легкосплавними 17-дюймовими дисками, підігрівом передніх сидінь, бокових дзеркал та лобового скла в зоні склоочисників, електрорегулюванням передніх сидінь. У базове оснащення також входить запуск двигуна кнопкою, селектор вибору режимів руху, круїз-контроль, оброблене шкірою багатофункціональне рульове колесо і джойстик другого покоління Remote Touch, пов'язаний з 8-дюймовим кольоровим монітором.

  Покупці GS в комплектації Premium додатково отримають легкосплавні колісні диски 18-го діаметру іншого дизайну, датчики паркування, шкіряні сидіння з вентиляцією (передній ряд), електрохромние дзеркала заднього виду (салонне і бічні), а також бічні дзеркала з електроприводом складання.

  Модель GS в комплектації Luxury оснащується дисплеєм HUD, проецирующим показання приладів на вітрове скло, русифікованої навігаційною системою на жорсткому диску з найбільшим у світі 12,3-дюймовим кольоровим екраном і аудіосистемою преміум-класу Mark Levinson. Сидіння оббиті шкірою Semi-Aniline. Пасажирам заднього ряду доступний підігрів сидінь і трьохзонний клімат-контроль з іонізатором повітря.

  Вперше представлена ​​на GS версія F SPORT, доповнююча комплектації Premium і Luxury, включає в себе: 18-дюймові легкосплавні диски, а також грати радіатора і бампери особливого дизайну, логотипи F SPORT, багатофункціональне рульове колесо з оббивкою перфорованою шкірою.

  Lexus GS 450h 2012
  Крім того, за доплату будь-яка версія може бути оснащена пакетом F SPORT. Технічно він містить у собі: змінене шасі з підрулювати задніми колесами, амортизатори з мінливими характеристиками і рульове управління з варійованих передавальним відношенням. Зовні F SPORT виділяє седан іншим переднім бампером з агресивним оформленням, інший сіткою радіаторних грат, та іншими дрібницями.

  В арсеналі GS 2012 багатющий набір засобів безпеки: 10 подушок безпеки, система проектування даних з розширеним меню на лобове скло, що містить свідчення навіть тахометра, круїз-контроль функціональний (який працює у всьому діапазоні швидкостей), ESP, система нічного бачення, сістемаPre-CrashSafety (попередження зіткнень), що включає камеру спостереження за водієм, система моніторингу мертвих зон ВSM, помічник утримання в смузі LKA. Також є система, яка адаптує головне освещеніеI-AFSі автоматично перемикає світло між ближнім і дальнім. Тепер у комплектацію входять ремені безпеки з преднатяжители.

  Страховий інститут дорожньої безпеки США (IIHS) за результатами чотирьох видів краш-тестів виставив Lexus GS 2012 найвищу оцінку за захист пасажирів - Top Safety Pick. Для того, щоб отримати таку оцінку автомобілю необхідно отримати максимальні бали при фронтальному, бічному зіткненні і ударі ззаду, а також на випробуванні, що імітує переворот.
============================================
​  Lexus GS
  У серпні нинішнього року в Pebble Beach офіційно був показаний новітній Lexus GS. Трохи пізніше модель продемонстрували на осінньому шоу у Франкфурті. Першокласний автомобіль бізнес-класу повинен надійти в продаж з 2012 року. За рахунком це буде вже четверте покоління. Вперше GS вийшов на ринок в 1991 році і завоював любов численної публіки в Америці і в Європі. Що ж, давайте розберемося, як змінилася четверта генерація, і чим вона може похвалитися.

  Дизайн
  Багато фарб густішала над тим, яку зовнішність придбає нове покоління, але ось перед нами вже серійний зразок, так що можна здійснювати порівняння і видавати деякі умовиводи. Перше, що кидається в очі, це змінений дизайн "передка". Замість чотирьох фар, характерних для третього покоління, красуються тільки дві. У нижній частині кожної з них помітна смужка світлодіодів. Решітка радіатора, нової форми, вийшла на рідкість незвичайною і зухвалою. Подумки її можна поділити рівно на дві частини горизонтальною лінією. Верхня частина поступово звужується, а нижня подібно дзеркального відображення верхньої поступово розширюється. Лінії бампера також гармоніюють з вищепереліченим елементом. Наприклад, крупний повітрозабірник, розташований посередині бампера, є як би логічним продовженням решітки радіатора. Такої гри геометрії ми ще не бачили ні на одному GS.

  Помітні розходження двох поколінь і ззаду. Знову ж відчувається велика опрацювання і більшу кількість вигинів у моделі 2012 року.   Це безперечно плюс. Від автомобіля так і віє динамікою. Задні ліхтарі також нового дизайну, візуально вони виглядають вже й довше. До речі кажучи, зовнішній вигляд фар дуже схожий на зовнішній вигляд таких у одного з "конкурентів" GS, а саме BMW 5 серії F10. Хто б що не говорив, а попахує плагіатом. Відразу ж спливають і спогади про передній частині другої генерації. Профіль четвертого покоління змінився, задня стійка даху стала менш похилою, а передня частина візуально стала коротшою. Створюється навіть деяке враження, що збільшився коефіцієнт аеродинамічного опору, проте все навпаки. Це підтверджують цифри 0.26 проти 0.27.

  Якщо підводити підсумок, то зовнішність машини з усіх ракурсів радує око, найбільше викликає захват агресивна передня частина, виконана на межі кітчу.

  Інтер'єр
  Салон Lexus GS IV змінився до невпізнання. У дизайні торпедо немає практично нічого спільного з третім поколінням, за винятком хіба що фірмової символіки Lexus і плоскою майданчика, де розташовується селектор КПП. Само торпедо - верх витонченості та ергономіки. Воно може бути оброблене шкірою і якісним пластиком або ж іншим матеріалом, в залежності від побажання замовника. Центральна консоль спроектована за класичними канонами, між широкими дефлекторами опалювальної системи знайшли своє місце годинник з аналоговими стрілками. Відразу під цими елементами ліворуч розташовується велика кнопка Power, що запускає мотор, трохи правіше знаходиться аудіосистема, а також елементи управління безліччю систем. Величенний сенсорний дисплей мультимедійної системи діагоналлю 12.3 дюйма зайняв саме верхнє положення центральної консолі. Але варто зауважити, що така розмірність дисплея доступна лише з навігаційною системою, в інших випадках діагональ скоротиться до 8 дюймів. Шкіряні передні сидіння мають всі мислимі і немислимі регулювання, можна легко підігнати бічні підтримки саме під своє тіло, змінити нахил підголівника та багато багато іншого. Ззаду теж зручно, мається достатній простір для ніг і для голови. До послуг задніх пасажирів зручний і широкий підлокітник, що висувається з середнього місця.

  Мотори
  На момент старту продажів базової модифікацією буде версія GS 250. Вона буде комплектуватися бензиновим 6 циліндровим V-образним силовим агрегатом. Його обсяг становить 2.5 літра. При такому обсязі атмосферний двигун видає 209 к.с. Обертовий момент досягає 253 Нм при 4800 об / хв. Досить непогано для базової версії, але всі ці характеристики досить повсякденні, якби не одне але. Є в цьому двигуні і родзинка, зокрема гібридний уприскування. Використаний, як прямий, так і розподілене уприскування. Характеристики динаміки GS 250 досить непогані. Так по паспорту, автомобіль буде здатний розігнатися до 100 км / год за 8.6 сек. Максимальна ж швидкість складе 228 км / ч. Для впевнених обгонів на трасі цього буде достатньо. В якості КПП буде використовуватися 6-швидкісний автомат. Не засмутить і витрата палива, в змішаному циклі він складе всього 8.9 літра на 100 км. Нагадаємо, що у схожій за характеристикам BMW 523i, витрата в аналогічних умовах дорівнює 8 літрам.

  Топова бензинова модифікація GS 350 буде комплектуватися сучасним 6-циліндровим 3.5-літровим атмосферним силовим агрегатом. Його потужність дорівнює 306 к.с., а обертовий момент досягне 375 Нм. Сам блок мотора і головки будуть проводитися з алюмінію. Дана версія зможе розміняти 100 км / год всього за 5.7 сек з автоматичною 6-ступінчастою секвентальною КПП. GS 350 буде оснащуватися, як задньо-, так і повнопривідний трансмісією. До речі, у звичайному режимі повний привід буде симетричним, однак при певній ситуації назад може бути перенаправлено 70% тяги.

  Ще однією модифікацією, про яку відома інформація, є GS 450h. Її, до речі, поряд з GS 350 презентували у Франкфурті. Гібрид буде укомплектований бензиновим і електромоторами. Бензиновий 6-циліндровий V-подібний атмосферний двигун має об'єм в 3.5 літра і спільно з встановленим додатково електричним мотором видає 343 к.с. Сумарний обертовий момент досягає 345 Нм. При цьому викиди в атмосферу шкідливих речовин будуть зведені до мінімуму, а розгін до 100 км / год буде займати всього 5.9 сек. Витрата палива також є козирем цієї моделі. Всього 6.3 літра буде потрібно машині на подолання шляху в 100 км, причому це в змішаному режимі.

  Схоже, мрії про свехрекономічном швидкому і престижному бізнес-седані стають реальністю. Крім усього іншого обсяг багажника GS 450h незрівнянно зріс порівняно з аналогічною версією третього покоління і становить 465 літрів.

  Також є інформація про те, що в майбутньому з'явиться і бюджетна гібридна версія, яка повинна буде скласти конкуренцію економічним дизельним модифікаціям європейських автовиробників.

  Технології
  Підвіска спереду - 2-х важільна з алюмінію. Підвіска ззаду - багатоважіль з алюмінію. Колії спереду і ззаду збільшилися. Цим самим японці намагаються знизити масу автомобіля і покращувати його керованість.

  Інтелектуальний клімат-контроль. Суть цієї технології полягає в тому, що клімат-контроль навчили розпізнавати наявність або відсутність людини в салоні і в залежності від цього змінювати свій алгоритм роботи. Система ця носить назву S-Flow.

  Нова мультимедійна система отримає можливість здійснювати вихід в мережу інтернет, так що водій або пасажир завжди зможе знайти необхідну йому інформацію прямо в дорозі.

  Доступна буде і система стеження за розміткою, яка не дозволить автомобілю перетнути суцільну лінію. Цікава і система нічного бачення, яка покликана поліпшити безпеку.

  Загалом, перше враження від автомобіля досить приємне, так що цілком можливо, що нова модель складе гідну конкуренцію європейським метрам.

  Підсумки
  Зовнішність - 8 балів (з 10 можливих). Дизайн модель 2012 року дуже і дуже вдалий. Мабуть, самий вдалий з усіх поколінь. Дуже сподобалася оригінальна форма радіаторної решітки.
  Динаміка - 8. Цілком високий бал забезпечений, тим, що всі модифікації непогано їдуть, судячи з паспортними даними. Навіть найслабкіший варіант здатний розвинути 228 км / ч. Що вже говорити про топових модифікаціях.
  Комфорт і оснащення - 9. Поліпшена шумоізоляція, застосування нових високоякісних матеріалів, а також оновлена ​​конструкція підвіски піднімає комфорт на новий рівень. Оснащення також на висоті. Бізнес-клас оснащується не гірше преміума.
  Внутрішній простір - 8. Сидіти спереду одне суцільне задоволення, ззаду точно так само. Місця для ніг і голови заднім пасажирам предостатньо.
  Експлуатаційні витрати - 9. В першу чергу високий бал поставлений через низького споживання палива. Стандартну бензинову модифікацію містити буде зовсім не накладно в цьому плані. А гібридні версії порадують ще більше.

  Позитивні риси
    Захоплюючий дизайн передньої частини.
    Низька витрата палива всіх версій.
    Більш пророблений інтер'єр і більш якісні матеріали у порівнянні з попереднім поколінням.
    Високий рівень динаміки будь-якої модифікації.

  Екскурс в історію
  Lexus GS першого покоління надійшов у продаж в 1991 року на японському ринку. Автомобіль ділив платформу з Toyota Aristo. Lexus GS300 орієнтований на Північну Америку побачив світ у 1993 році. Трилітровий силовий агрегат з індексом 2JZ-GE видавав 212 л.с. і 285 нм крутного моменту, на ту пору відмінний показник. Седан міг розігнатися до 230 км / год, а швидкість в 100 км / год набирав за 8.8 сек.

  Друге покоління GS було розроблено на новій платформі і стало продаватися з 1997 року. Модель отримала оновлену зовнішність, зменшилася в довжині, однак, колісна база збільшилася. Передні фари другого покоління отримали новий зовнішній вигляд, їх стало не дві, а чотири, через що спереду дизайн машини дуже сильно перегукувався з досить новим на ту пору Mercedes W210. Це викликало масу критики, деякі навіть звинувачували Лексус в плагіаті. Модифікація GS 430 володіла першокласним 8 циліндровим мотором об'ємом в 4.3 літра потужністю 290 к.с. Завдяки чому подолання "планки" в 100 км / год з нуля досягалося за 6.3 сек. Максимальна швидкість була обмежена 250 км / ч. GS 300 комплектувалася рядним 6 циліндровим 3-х літровим двигуном потужністю в 228 к.с. Швидкість в 100 км / год модель набирала за 8.2 сек.

  Третє покоління з'явилося в 2005 році. Дизайнери порадували фанатів марки оновленим дизайном в якому переважали плавні лінії. Кількість фар спереду так і залишилося рівним чотирьом, однак їх форма змінилася. Коефіцієнт аеродинамічного опору Cx знизився з 0.3 до 0.27. Це істотно позначилося на максимальній швидкості та економічності. Розміри також дещо зросли, а колісна база збільшилася на цілих 5 сантиметрів. Найпотужніша модифікація GS 460 може похвалитися 4.6 літровим V8 потужністю 347 к.с. До 100 км / год з 8-ступінчастим автоматом седан може розігнатися за 5.8 сек. Саме в цьому поколінні з'явилися гібридні модифікації. Продаються автомобілі, як із заднім, так і з повним приводом.
  © CarExpert.ru.  Автор: Андрій Харитонов. 
детально
Lexus GS 300 AWD

Рік випуску : 2005

Тип кузова : Седан

Об'єм двигуна : 3 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 245 к.с.

Пробіг : 137000км

Тип приводу : Повний

Колір : чорний

385000 UAH
13500 $ / 11420

385000 грн.
13500 $
11420
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності

Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.