• BMW 3-series 320i AT RWD
    ціна: 15400 USD 
  • Porsche Panamera 3.6i RWD
    ціна: 49950 USD 
  • Mercedes-Benz C-class 180
    ціна: 25900 USD 
  • Porsche 911 Carrera 4 GTS Cabrio
    ціна: 155000 EUR 
  • BMW 3 Gran Turismo 320 d
    ціна: 22900 USD 
  • BMW X6 xDrive 30d
    ціна: 74900 USD 
  • BMW R 1200 R
    ціна: 9600 USD 
  • Nissan X-Trail 2.5i 4WD Platinum
    ціна: 32400 USD 
  • Nissan Leaf SL 40kWh
    ціна: 28900 USD 
  • Toyota Camry 2.5i
    ціна: 25400 USD 

Автовикуп: (067) 377 67 76

 
Показати всі моделі і бренди

Купити Lexus ES


  Історія  Lexus ES  (Лексус ІЕЗ):
  П'ятимісний седан Lexus ES 300 був вперше показаний влітку 1991. Автомобіль побудований на платформі Toyota Camry. Довгий час був самим доступним автомобілем в сімействі Lexus.
  Lexus ES 1991
  У 1997 році Lexus ES 300 пройшов рестайлінг. Решітка радіатора стала менше в розмірах, вузькі фари розкинулися на пів-капота, захоплюючи бічні крила. Скла дверей Lexus ES 300 на спортивний манер не мають рамок.  Споряджена маса автомобиля 1520 кг. В ролі головної рушійної сили виступає рядний шестициліндровий, 24-клапанний, V-подібний двигун об'ємом 3 л і потужністю 223 л. с. Двигун має легкосплавні головки блоку циліндрів і електронну систему вприскування палива. Розгін до «сотні» займає 7,7 секунд.

  Двигун агрегатується з 4-ступінчастою автоматичною коробкою передач. Передня незалежна підвіска використовує амортизаторні стійки і трикутні поперечні важелі, задня - повздовжні і поперечні важелі. Спереду і ззаду встановлені амортизатори поперечної стійкості. У базову комплектацію входять передні і задні дискові гальма (передні вентильовані) з ABS.

  Модернізація торкнулася Lexus ES 300  в  1999 році. Перш за все, змінився двигун. Він отримав систему змінних фаз газораспределеніяVVT-iеще і 3-ступінчастий впускний трубопровід разом з роздільним випускною системою (на кожен ряд циліндрів). Потужність силового агрегату зросла до 213 к.с. Доповненням до 4-ступінчастому «автомату» стала система контролю тяги на ведучі колеса.

  У 2000 році зміна вже головним чином торкнулися кузова і салону. На замовлення автомобиль можна оснастити системою динамічної стабілізації при русі VSC і BASS в гальмівному приводі.

  Lexus ES 300  2002 року, в порівнянні з попередником, став помітно просторіше, колісна база збільшилася приблизно, на п'ять сантиметрів, а висота - на шість. На підвищення рівня комфорту зіграв ще й той факт, що фахівці Lexus застосували нові звукопоглинальні матеріали, відмінно попрацювали над налаштуванням підвіски, в результаті чого покращилася керованість при збереженні високої плавності ходу.

  Lexus ES 1997

  В обробці салону переважає шкіра високої якості, дерево і алюміній. Характерна риса всіх Lexus - високий рівень стандартного оснащення. ES 300 пропонує: автоматичне включення фар, затемнює електрохромние дзеркала заднього виду, електричні регулювання передніх сидінь, маршрутний комп'ютер з многофукціональним дисплеєм, клімат-контроль з роздільними настройками для водія та пасажирів, круїз-контроль, а також базову аудіосистему з п'ятиканальним підсилювачем і сім'ю динаміками . Прекрасним доповненням до всього вищевикладеному служить широкий вибір опцій: ксенонові фари, датчик дощу, навігаційна система, пам'ять налаштувань сидінь і дзеркал, люк, шторка заднього вікна з електроприводом, аудіосистема фірми «Mark Levinson», CD-чейнджер, регульований педальний вузол, адаптивна підвіска AVS і система стабілізації VSC.

  Творці також не забули і про підвищення рівня безпеки. Конструкція кузова зі збільшеною жорсткістю пасажирського відсіку і передньої і задньої зонами запрограмованої деформації при необхідності служить хорошим захистом. У базову комплектацію входять надувні завіски і передні бічні подушки безпеки, а ступінь наповнення фронтальних ейрбег залежить від сили зіткнення і маси пасажирів.

  Активну безпеку забезпечують численні системи починаючи з АБС з електронним розподілом гальмівних сил і підсилювачем екстреного гальмування «Brake Assist» і закінчуючи згаданої вже VSC.

  Під капотом перевірена часом 3 л  V-подібна «шістка« із змінними фазами газорозподілу. Потужність 210 к.с. дозволяє розігнати автомобіль до 225 км / год. Двигун працює в парі з новою п'ятиступінчастою автоматичною коробкою, яка має електронне управління. Коефіцієнт лобового опору дорівнює Сх 0,28.

  Lexus ES 2002
  У цьому автомобиль все зроблено для того, щоб водій і пасажири відчували себе комфортно.
  Але немає межі досконалості, і Lexus ES 2005 модельного року обіцяє ще більше стилю, комфорту і опцій.

  В екстер'єрі впадає в очі нова решітка радіатора з додатковими горизонтальними рейками і фари з галогенними лампами. Протитуманні фари стали більш круглими і збільшилися в розмірі. У салоні з'явився новий кермо з кнопками управління аудіосистемою і дисплеєм, система навігації з голосовим управлінням, і багато інших технічних новинок. Для любителів спортивного стилю їзди передбачена модель із заднім приводом.

  ES330 випускають в чотирьох нових кольорах кузова: класичний сріблястий металік, синій Shale Mica, золотий Sonora з перламутром і зелений Oasis з перламутром. Салон теж оновили, тепер замість кольору слонової кістки і вугільного, він буде або бежевим, або сірим. Приладова панель виконана у сріблясто-сірому кольорі, а всі кнопки і важелі будуть не чорними як раніше, а в колір салону.

  У центральну консоль вбудований CD-чейнджер на 6 дисків, в базовій комплектації буде стояти шикарна аудіосистема Mark Levinson з 7 динаміками, п'ятиканальним підсилювачем і автоматичним регулюванням звуку залежно від рівня шуму в салоні. На новій ES 330 в якості опції з'явилася система настройки підвіски Adaptive Variable Suspension (AVS), яка раніше була тільки на більш дорогих моделях. AVS дозволяє змінювати налаштування підвіски від жорсткої спортивної їзди до м'якої, комфортної.

  Тепер в базову комплектацію входять люк з окремим Затемнювач від сонця, багатофункціональний бортовий комп'ютер, автозатемненням салонного і бічних дзеркал і компас в салонному дзеркалі. На всіх бічних стеклах є електропривод з відкриванням в одне торкання і захистом від защемлення. Доопрацьовані навіть такі дрібниці як підсвічування поріжків і землі біля дверей і водовідштовхувальне покриття стекол передніх дверей.

  Lexus ES  2005
  На ES330 за бажанням покупця встановлюють або літні, або всесезонні шини 215/55-VR17. Спортивного духу автомобілю додають нові 6-спицеві 17-дюймові диски з двома варіантами обробки - сріблястою і хромованою. Не забули поповнити і список новими опціями: підігрів і вентиляція сидінь пасажирів, в базовій комплектації дзеркала і крісла запам'ятовують всі настройки, яких на пасажирському кріслі 8, а на водійському - десять. При включенні задньої передачі бічні дзеркала автоматично переходять в режим, максимально зручний для парковки.

  Перейдемо до безпеки. У порівнянні з попереднім поколінні ES330 обзавівся ременями з переднатягнення і бічними подушками шторками на додаток до двох переднім і двом боковим подушкам в передніх кріслах. Поліпшені передні подушки розкриваються по-різному, в залежності від сили удару. Датчик в подушці безпеки водія також враховує, наскільки далеко відсунутий водійське крісло, а датчик на стороні пасажира визначає, хто перебуває в кріслі - дорослий чи дитина. Наявність таких систем як ABS, EBD, контроль стабільності руху VSC закономірно.

  Під капотом знаходиться 3,3-літровий чотирьохклапанний V6 потужністю 225 к.с., поєднаний з автоматичною п'ятишвидкісною коробкою передач.

  П'яте покоління ES 350, яке пережило в 2009 році рестайлінг, дісталося до російського ринку до Московського автосалону. Примітно, що до 2010 року Lexus ES в Україні офіційно не продавався. Автомобіль як і раніше гармонійно поєднує видатні динамічні характеристики і високий рівень комфорту. На кожному етапі розробки японські інженери намагалися знайти безкомпромісні рішення, що дозволяють поєднувати в автомобілі, здавалося б, непоєднувані властивості: чудова динаміка і економічність, функціональність і зручність. В основі автомобіля лежить платформа Toyota Camry, тільки у люксової версії допрацьовані важелі підвіски і встановлений більш товстий стабілізатор поперечної стійкості спереду. Для російського ринку також були переналаштовані пружини і амортизатори.

  Lexus ES 2010

  Оновлення екстер'єру є незначними і в першу чергу косметичні. Легка зміна аеродинаміки, оновлені протитуманні фари, а от грати радіатора і передні фари залишилися практично без змін. З'явилися поворотники в дзеркалах заднього виду, задні ліхтарі злегка змінили форму. Ключовими елементами дизайну моделі стали подовжений капот, зміщена назад лінія кузова, короткі свеси і витончена лінія багажника. Характерне низьке положення решітки радіатора в поєднанні з променеподібно контурними лініями, додає моделі динамічний вид, а чітка, яскраво виражена поясна лінія створює потужний, м'язистий силует. Автомобіль відрізняється елегантним і спортивним виглядом і при цьому характеризується просторим салоном не тільки спереду, але і ззаду.

  Lexus ES 350  2010 покликаний задовольнити всі потреби клієнтів, забезпечити їм безпеку і комфорт. Просторий безшумний салон відрізняється винятковим рівнем розкоші: у обробці автомобіля використовуються високоякісні матеріали та інноваційне обладнання. Усередині ES 350 2010 практично не зазнав змін, хіба що кнопки управління на рульовому колесі злегка змінені.

  Lexus ES 350  2010 з переднім приводом оснащується цільно-алюмінієвої конструкцією бензинового двигуна V6 об'ємом 3,5 л і 6-ступінчастою автоматичною коробкою передач з режимом секвентального перемикання. Максимальний крутний момент двигуна становить 346 Нм при 4700 об. / Хв., Максимальна потужність - 277 к.с. при 6200 об. / хв. Lexus ES 350 розганяється до 100 км на годину за 7 секунд і має максимальну швидкість - 230 км / год. Виробникові вдалося домогтися плавного лінійного прискорення і в той же час надзвичайно низької витрати палива. Трансмісія наділена «інтелектом»: електронікою відстежується якість дороги і поведінку водія, і під нього підлаштовується режим роботи коробки.

  Lexus ES 350 представлений в двох комплектаціях: Comfort і Luxury. Базова комплектація Comfort включає: ABS, систему стабілізації, гідропідсилювач керма, шкіряний салон, електрорегульовані сидіння водія і переднього пасажира з пам'яттю, повний електропакет, круїз-контроль, бесьключевой доступ і кнопку запуску двигуна, датчики дощу і світла, біксенонові фари, двозонний клімат- контроль з автоматичної рециркуляцією і фільтром проти пилку, багатофункціональний дисплей, аудіосистему з 8 динаміками і CD-чейнджером на 6 дисків, інтерфейс Bluetooth для бездротового підключення мобільного телефону і USB-роз'ємом для підключення MP3-плеєра або іншого зовнішнього пристрою, датчики паркування та інші засоби для забезпечення комфорту і безпеки.

  Lexus ES 2010
  Комплектація Luxury доповнена вставками з натурального дерева, м'якою шкірою semi-aniline, панорамним дахом з люком, легкосплавними дисками спеціального дизайну, преміум-аудіосистемою  Mark Levinson  з  DVD-чейнджером на 6 дисків і 14 динаміками, підтримуючої 7.1-канальний звук, навігаційною системою з жорстким диском і камерою заднього виду.

  Колірна палітра ES 350 включає десять кольорів кузова. Колірне рішення для інтер'єру салону ES 350 в комплектації Comfort включає чорну, бежеву або світло-сіру шкіру, для Luxury - високоякісну шкіру semi-aniline чорного, світло-сірого або бежевого кольору в поєднанні зі вставками з дерева горіха або клена.

  Безліч передових систем, таких як 10 подушок безпеки, включаючи бічні подушки задніх сидінь і колінні подушки водія і пасажира, ремені безпеки з преднатяжителями, електронна система розподілу гальмівного зусилля, підсилювач екстреного гальмування, антипробуксовочна система, система курсової стійкості, електронна система адаптивного освітлення дороги і енергопоглинаючий каркас кузова забезпечують максимально високий рівень безпеки для водія і пасажирів ES 350.

  Міжнародний автосалон в Нью-Йорке 2012 року став місцем дебюту шостого покоління моделі. В основу автомобіля лягла платформа від Toyota Camry 2012, габаритна довжина седана, в порівнянні з попередником, зросла на 25 мм (до 4895 мм), а величина колісної бази додала 35 мм (до 2819 мм). Завдяки цьому помітно збільшилось вільний простір для задніх пасажирів.

  Зовні седан Lexus ES 2012 отримав нову фірмову решітку радіатора у вигляді пісочного годинника, головну оптику зі світлодіодними секціями, вузькі задні ліхтарі і сильно нахилена задня стійка, придающую автомобілю стрімкий вигляд. Версія ES 350 має подвійну вихлопну трубу, а гібриду 300h, навпаки, вихлоп приховали, зате прикрасили кришку багажника витонченим спойлером. У стандартному оснащенні Lexus ES 2013 комплектується шинами з низьким опором коченню розмірністю 215/55 на 17-дюймових легкосплавних дисках. 18 розмір доступний в якості опції.

  Салон став більш просторим, принципово змінилася концепція салону, з'явилася обробка деревом з металевими акцентами і інформаційно-розважальна система з технологією Remote Touch Interface. Під козирком над центральною консоллю розмістився семидюймовий екран мультимедійної системи Lexus Enform, а під ним з'явилися механічні годинники. Інтер'єр доступний з вибором з темної або світло-сірої обробки. Седан володіє чудовою оглядовістю, всі елементи управління розміщені на потрібних місцях, а тишу всередині автомобіля забезпечує допрацьована компанією шумоізоляція. Кут повороту рульового колеса скорочений з 24 до 22 градусів для більш природного контролю положення. На 10 сантиметрів збільшений простір для ніг в задній частині салону. Сидіння отримали спеціальну оббивку з нового матеріалу NuLuxe.

  Музику можна прослуховувати і з вбудованого жорсткого диска. У стандартному виконанні акустична система складається з 8 колонок, але у вигляді опції можна замовити фірмову акустику Mark Levinson з 15 динаміками.

  Інженери Lexus спроектували для ES два силові агрегати. Один з них 3,5-літровий V6, що працює в парі з шестиступінчастою автоматичною трансмісією, яка передає тягу на передню вісь. Вперше за всю історію випуску моделі у неї з'явиться гібридна версія. До складу установки на ES 300h входять 2,5-літрова «четвірка», працює по циклу Аткінсона і електромотор. У змішаному циклі середня витрата палива гібрида складає 5,9 літра на сто кілометрів шляху. Lexus ES 300h пропонує водієві 4 режими їзди: Normal, Sport, Eco і EV. В останньому випадку автомобіль використовує тільки заряд тягової батареї без втручання двигуна внутрішнього згоряння, а спортивний режим дозволяє найбільше докладно розкрити всі динамічні можливості гібридної силової установки.

  Підвіска і рульове управління забезпечують Lexus ES хорошу поведінку на дорозі та відточену керованість. Задня підвіска отримала амортизатори з поліпшеною відпрацюванням нерівностей, що сприяє комфорту в салоні, а кузов автомобіля виготовлений з легкої, але жорсткої сталі, що дозволило без шкоди для надійності знизити вагу седана на 90 кілограм.

  Системи безпеки Lexus ES самі виявляють перешкоди на дорозі, дозволяючи уникнути зіткнень і контролюють сліпі зони з боків машини. Вже в стандартній комплектації седан оснащується десятьма подушками безпеки, в числі яких ейрбег для колін водія, переднього пасажира і шторки для другого ряду. У новому Lexus є і кнопка виклику допомоги, завдяки якій екстрені служби самі визначать місце знаходження автомобіля.

  Нові відтінки в забарвленні Lexus ES  2013 включають в себе вогняний агатовий і перловий металік.
==================================
  Lexus ES
шостого покоління - носій нової філософії люксового підрозділу Toyota. Раніше седани ES були по суті лише фешенебельній версією Camry. А ось модель, представлена ​​в 2012 році, - явна спроба відірватися від "коренів" і створити автомобіль зі своїм, особливим характером.

  Кардинально змінитися ES, звичайно ж, не вдалося - це було б занадто великою розкішшю навіть для Lexus. Нова модель побудована на платформі Toyota Avalon, яка, нагадаємо, і сама колись відбулася від Camry. Але відмінності і від Toyota, і від колишнього покоління ES знайти нескладно.

  Перш за все, Lexus ES став більше. Колісна база збільшилася на 4,5 сантиметра, довжина - на 2,5. Дах, навпаки, на пару сантиметрів знизилася, для чого дизайнерам довелося трохи "покласти" кут задніх стійок.

  Для новинки був створений і абсолютно новий салон. Він вийшов нарочито консервативним - тон тут задають грубі решітки дефлекторів, вставки під дерево і циферблат механічних годинників в центрі торпедо. Зліва від керма кидаються в очі незграбні кнопки, що немов зійшли з автомобільних приладових панелей 80-х років.

  Втім, сучасні "девайси" Lexus ES в салоні цілком гармонійно поєднуються з архаїчними дизайнерськими рішеннями. Сюди добре вписався і великий екран мультимедійної системи Lexus Enform; та зручний контролер Remote Touch у важеля КПП, перемикаючий режими водіння; та інші опції, яких у Lexus зазвичай - безліч.

  Збільшення кузова Lexus ES явно пішло на користь салону - він став більш просторим. До пасажирам ззаду - особлива увага, адже Lexus ES нерідко купують як "директорських" авто. Місця тут і так було море, а щоб додати ще простору, розробники вирішили зробити тонше спинки передніх сидінь.

  Клімат-контролем і аудіосистемою можна "командувати" і з задніх крісел - пульт управління вмонтований в підлокітник. Скла при бажанні закриваються шторками. Зручність посадки - вище всяких похвал. Для повного домашнього затишку не вистачає хіба що каміна і м'яких тапочок ...

  А які відчуття обіцяє Lexus ES за кермом? На думку розробників, якраз тут і проявляються основні відмінності від Camry! І справа зовсім не в інших двигунах або принципово новій підвісці (основні вузли та агрегати якраз залишилися колишніми). Головне - в тому, як це працює.

  Електропідсилювач керма нового Lexus ES налаштований на більшу гостроту і чуйність в маневрах. Важелі підвіски стали жорсткіше, щоб виключити розгойдування на різких поворотах. Lexus ES немов наростив м'язи для більшого драйву.

  У передній підвісці McPherson інженери застосували незвичайний прийом - спіралі пружин на стійках загортаються в різні боки. Ліва йде за годинниковою стрілкою, а права - проти. У Lexus вважають, що це поліпшило поведінку авто на прямих ділянках дороги.

  Над керованістю інженери трудилися не дарма, оскільки двигуни Lexus ES здатні задати жару. В першу чергу це стосується шестициліндрового агрегату об'ємом 3,5 літра. Він видає 277 кінських сил, що дає можливість розігнатися до сотні всього за 7,4 секунди. Не бізнес-седан, а справжній гарячий хетчбек!

  Версія ES 250 - з 2,5 літрової рядної "четвіркою" - в динаміці помітно програє, але теж непогана. Вона запропонує 184 "конячки", які досягнуть 100 кілометрів на годину за 9,8 секунди. Обидві бензинові версії ES оснащені шестиступінчастими "автоматами".

  З'явився в цьому славному сімействі і гібрид - ES 300h. Він суміщає 2,5 літровий бензиновий двигун і 105-кіловатний електромотор, які роблять його напрочуд жвавим - 8,5 секунд з місця до сотні! Передачі тут перемикає електромеханічний варіатор. Гібрид має сенс взяти тим, хто дбає про екологію та економії палива. У змішаному циклі він "з'їсть" всього 5,4 літра пального на сто кілометрів.  
детально
Lexus ES 350 F-Sport

Рік випуску : 2019

Тип кузова : Седан

Об'єм двигуна : 3.5 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 302 к.с.

Пробіг : 3700км

Тип приводу : Передній

Колір : сірий

1185000 UAH
49800 $ / 44900

1185000 грн.
49800 $
44900
Детальна інформація

Додати коментар
на складі
Lexus ES 350 F-Sport

Рік випуску : 2019

Тип кузова : Седан

Об'єм двигуна : 3.5 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 302 к.с.

Тип приводу : Передній

Колір : білий

2113000 UAH
88800 $ / 80050

2113000 грн.
88800 $
80050
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення

Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.