• Land Rover Evoque 2.2 TD4 4WD
    ціна: 38100 USD 
  • Ford F150 Raptor 3.5 SuperCab
    ціна: 83500 USD 
  • Mercedes-Benz GLC-class Coupe 250d 4Matic AMG
    ціна: 74800 USD 
  • BMW 5 Gran Turismo 520d
    ціна: 36000 USD 
  • FIAT 500 1.2 AT
    ціна: 9800 USD 
  • Mercedes-Benz GLE-class 350d 4Matic Coupe AMG
    ціна: 87700 USD 
  • Land Rover Evoque 2.2 TD4 4WD
    ціна: 36500 USD 
  • Mercedes-Benz GLC-class Coupe 250d 4Matic
    ціна: 72000 USD 
  • Mercedes-Benz CLS 350 CDI 4MATIC
    ціна: 47500 USD 
  • Polaris RZR XP 900 EPS
    ціна: 18900 USD 

Автовикуп:  (099) 643 44 00

 
Показати всі моделі і бренди

Купити Lancia


  Історія компанії  Lancia (Ланча).
  «Ланча» (Fiat Auto S. р. A.) - італійська фірма, що спеціалізується на випуску автомобілів. Штаб-квартира знаходиться в Туріні.
  27 листопада 1906 відомий гонщик Vincenzo Lancia (Вінченцо Лянча) разом зі своїм компаньйоном Клаудіо Фоджоліном заснував в Туріні фірму Fabbrica Automobili Lancia.
  23 вересня 1907 вийшло перше творіння під ім'ям Lancia 18-24 НР. Пізніше, за порадою старшого брата, Вінченцо Лянча став називати свої автомобілі буквами грецького алфавіту, і первісток, природно, отримав ім'я Lancia Alfa.

  Alfa виявилася неординарною. Високооборотний (1800 об / хв - це немало для того часу) чотирициліндровий двигун об'ємом 2543 см3, розвивав 28 л.с. Ззаду був встановлений патентований міст зі штампованої сталевий балкою, яка важила вдвічі менше звичайної литий. Крутний момент на задні колеса передавався від чотириступінчастою коробки передач за допомогою вала, а не ланцюгом, як на багатьох інших автомобілях того часу. Ця поки єдина модель зовсім юного підприємства ще не могла претендувати на приналежність до вищого автомобільній суспільству. Але вже в 1908 році на її базі з'явився видозмінений автомобіль - Lancia Dialfa. Машина оснащувалася шестициліндровим двигуном - одним з перших в світі!

  У 1913 році з'явилася велика Lancia Тhеtа. На цьому автомобиль вперше в Європі серійно встановлювалося електроосвітлення (на інших машинах воно пропонувалося за додаткову плату). Тhеtа мала чотирициліндровий мотор об'ємом 4940 см3, який при 2200 об / хв розвивав 70 к.с. З ним Lancia Theta була здатна розганятися до 120 км / ч. Theta прославилася високою надійністю: один автомобільній історик писав, що «тільки професійний вбивця автомобілів здатний зламати цю машину».

  Перша світова війна внесла свої корективи: указом уряду Італії фірма Lancia була оголошена військовим підприємством. Замість розкішних автомобілів довелося перейти на випуск вантажівок, спецмашин і навіть бронетехніки. Тоді ж були розроблені восьми-і дванадцятициліндровий мотори.

  Війна сприяла розвитку компанії: у 1919 році заводські території збільшилися до 60000 кв. м. Почесне місце на конвеєрі отримала нова модель Каppа, хоча по суті це була модернізована Тhеtа.

  Золоту еру в історії марки Lancia ознаменувало появу в 1921 році моделі Lambda - першого в світі автомобіля з несучим кузовом. Тоді ж Лянча дав завдання своїм конструкторам розробити незалежну передню підвіску. Інженер Баттіста Фалькетто (пізніше спроектував кузов для моделі Aprilia) запропонував патрону аж 14 варіантів конструкції передньої підвіски, з яких вже сам Лянча вибрав кращу - на вертикальних амортізаторних стійках (свічкову).

  У жовтні 1922 року ця машина викликала фурор на Паризькому автосалоні. Lancia Lambda випускалася з 1921 по 1931 роки. Було продано близько 13 тисяч екземплярів різних серій (всього ця модель «пережила» дев'ять модернізацій). У 1928 році на гоночній версії було завойовано третє місце в ралі Mille Miglia. Постійно видозмінюючись, ця модель випускалася до 1938 року, хоча і обзавелася новою назвою - Dilambda - і більш належним їй восьмициліндровим двигуном.

  Особливістю наступної моделі топ-класу став запатентований механізм, що сполучає двигун і раму. Ім'я її - Аstura. Підвіска V-образного восьмициліндрового мотора потужністю 72 л.с. так добре ізолювала кузов від вібрацій, що, за словами сучасників, неможливо було визначити, коли двигун працював, а коли - ні. Одночасно випускалися моделі рангом нижче: Lancia Аrtena (V4 1924 см3) і Lancia Аugusta з несучим кузовом і Гідротормоз Lockheed.

  Останньою машиною, до якої доклав руку сам маестро Лянча, була Lancia Аprilia. Вінченцо Лянча помер 15 лютого 1937 року. У цьому ж році побачила світ перша Lancia Аprilia. У його щоденнику є запис, датований 1934-м роком: «Мала вага і аеродинамічний стиль ...». Кузов моделі Aprilia створювався у співпраці з аеродинамічною лабораторією Вищої технічної школи в Туріні, а 22 жовтня 1949 року на сидінні останньої сходить з конвеєра моделі Аprilia невідомий робочий залишив таку записку: «Дорога Аprilia, покидаючи мене, прийми мій скромний уклін. Ти - велика робота видатного людини, давно покинув нас. Творці твої чекають і сподіваються, що твоя нова сестра принесе нам стільки ж слави ... »

  «Нова сестра» - Lancia Аurelia - була дітищем легендарного конструктора Вітторіо Яно, творця автомобілів Alfa Romeo 20-30-х років. Яно застосував на цьому автомобиль ризиковане для тих років рішення, оснастивши нову модель шестициліндровим V-подібним двигуном. Вважалося, що збалансувати такий мотор неможливо, але ... Після тривалих тестів було прийнято рішення - мотору бути! Цей двигун був алюмінієвим, об'ємом 1754 см3, і розвивав 56 к.с. при 4000 об / хв. Кузов автомобіля c дверцятами без центральної стійки проектувало ательє Pininfarina. Lancia Аurelia була представлена ​​публіці в травні 1950 року на Туринському мотор-шоу.

  Наступна дорога модель з'явилася в 1957 році. Це була красуня Lancia Flaminia. Автомобіль міг розганятися до 160 км / ч. Відмінною і гаданої зараз комічною деталлю стали «двірники» заднього скла. Вони були змонтовані не тільки зовні, але і із зворотного боку, в салоні! Навіщо? Щоб видаляти конденсат зі «спітнілого» скла! Машина була представлена ​​на Женевському автосалоні в березні 1957 року. Цілих 13 років Flaminia займала верхній рядок у табелі про ранги компанії Lancia - аж до 1970 року, коли фірма Lancia перейшла під крило концерну FIAT. І почалася нова історія.

  З 1969 італійська фірма належить концерну FIAT і в 1996 відсвяткувала своє 90-річчя, представивши на ринок кілька нових автомобілів.

  У 1990-і рр.. проводилася класична гамма моделей - Ypsilon, Delta, Dedra, Kappa і Zeta. До 2000 Dedra замінена на Lybra. Фірма спеціалізується на виробництві найбільш розкішних автомобілів в концерні.

  Автомобіль Ypsilon - найменший серед автомашин Lancia і є наступником моделі Lancia-Y10. Вперше представлений в Женеві в 1995, в сучасному облич випускається з 1996 року. Автомашини оснащені двигуном серії Fire робочим об'ємом 1,2 л потужністю 60 л.с. з чотирма клапанами на циліндр або мотором сучасного сімейства FIAT. У комплектації LS встановлюється гідропідсилювач керма.

  У моделі Elefantino, що випускається з 1997, на середніх стійках даху зображені сині слони, також вона відрізняється модною забарвленням інтер'єру.

  Модель Delta відноситься до категорії автомобілів малого класу і випускається в трьох-і п'ятидверному варіанті «хетчбек». Автомобілі оснащені 4-циліндровими двигунами робочим об'ємом 2,0 л потужністю 193 к.с. типу HF з двома клапанами на циліндр і турбокомпресором. З таким двигуном автомобіль може розігнатися з місця до 100 км / год за 7,5 с.

  Автомашина Dedra випускалася за образом Delta, вона оснащена тим же двигуном, тільки без турбонаддувних дизелів. Випускалося 15 модифікацій Dedra, 4-дверний седан і універсал Station Wagon.

  Модель Kappa належить до класу «люкс» і випускається у варіантах «седан», «купе», виконаному в стилі 60-х років і «універсал». Машини оснащуються 5 - і 6-циліндровими 2 - і 3-літровими бензиновими двигунами з чотирма клапанами на циліндр. Lancia Kappa Station Wagon - місткий універсал з великим багажним відсіком, який оббитий зсередини тонкою високоякісної тканиною. Для універсала розроблений 4-циліндровий мотор з турбонаддувом потужністю 205 л.с. У задній частині кузова є також додатковий відсік для речей. У серійну комплектацію також входить автоматичний регулятор дорожнього просвіту.

  Автомобіль Zeta є спільним проектом фірм FIAT, Citroen і Peugeot. Виконана в стилі «універсал» машина відрізняється від конструктивно близьких їй моделей багатим оснащенням, фірмовим дизайном передньої панелі кузова і великою місткістю - від 5 до 8 чоловік. Модель оснащується 4-циліндровим бензиновим двигуном з турбонаддувом робочим об'ємом 2,0 л, також тепер використовується економічний 4-циліндровий дизель з трьома клапанами на циліндр робочим об'ємом 2,1 л потужністю 110 к.с.
  Інтернет сайт: www.lancia.com
==========================
  ​Вінченцо Лянча, який свого часу був дуже відомим італійським гонщиком, і Клаудіо Фоджоліном, що був його компаньйоном, разом 27 листопада 1906 в Туріні заснували автомобільну компанію, яка отримала назву Fabbrica Automobili Lancia.

  А трохи менш ніж через рік, 23 вересня 1907 року, вийшов перший автомобіль компанії, який отримав ім'я Lancia 18-24 HP. Старший брат Вінченцо Лянча дав йому пораду називати машини літерами грецького алфавіту. І перша модель була перейменована в Alfa. Двигун даного автомобіля мав максимальну потужність 28 кінських сил. Відмінна риса даного автомобіля була в наступному. На задні колеса автомобіля крутний момент передавався завдяки валу, а не ланцюгом, як у багатьох моделях того часу. У 1908 році модель Альфа була модернізована. Новий автомобіль отримав назву Dialfa. Це була одна з перших у всьому світі модель, яка отримала двигун з шістьма циліндрами.
Ще через п'ять років, в 1913 році, компанія випускає новий автомобіль, що отримав назву Theta. Це був перший європейський автомобіль, на якому серійно встановлювалося електричне освітлення. Всі інші виробники робили це тільки на замовлення клієнта та при індивідуальній оплаті.

  Перша світова війна відбилася на розвитку підприємства Lancia. Уряд Італії видало указ, згідно з яким Lancia стала випускати військову техніку для потреб фронту. Час розкішних автомобілів закінчилося. А замість них з конвеєрів заводів стали сходити вантажівки, спеціальна техніка та броньована техніка. Також саме у воєнні роки інженери підприємства розробили двигуни з 8 і 12 циліндрами.

  Треба сказати, що на розвиток компанії війна вплинула позитивним чином. Вже до 1919 року загальна заводська територія мала площу в 60 000 квадратних метрів. Після війни компанія випустила машину Kappa. Яка була, по суті, була модернізованої Theta. У 1921 році з'явилася нова модель - Lambda. Це був перший автомобіль, який мав несучий кузов.

  Сьогодні компанія випускає автомобілі, які відрізняються зручністю і елегантністю. На сьогоднішній день компанія Lancia є частиною концерну FIAT .,​
детально

Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.