• MINI Cooper S Countryman 1.6 AT
    ціна: 21900 USD 
  • Audi A6 2.0 TDI quattro
    ціна: 47800 USD 
  • Toyota Land Cruiser Prado 4.0i VX
    ціна: 19800 USD 
  • Ford Explorer 2.3 EcoBoost 4WD
    ціна: 32900 USD 
  • Mercedes-Benz E-class 400і Coupe RWD
    ціна: 36900 USD 
  • Mercedes-Benz S-class 450i Long 4matic
    ціна: 21800 USD 
  • Volkswagen Passat B-6 2.0TDI АТ
    ціна: 11900 USD 
  • Volkswagen Golf GTI 2.0TSI AT
    ціна: 23900 USD 
  • Volkswagen Golf 1.6D MT
    ціна: 11500 USD 
  • Mercedes-Benz Sprinter 316CDI Extra Long
    ціна: 29900 USD 

Автовикуп: (067) 377 67 76

 
Показати всі моделі і бренди

Купити Lamborghini


  ​Історія Lamborghini  (Ламборджині).
  Компанія Lamborghini належить компанії Audi, в свою чергу, є підрозділом концерну Volkswagen AG. Випускає супермашини, здатні розвивати швидкість до 350 кілометрів на годину.
  У жовтні 1963 року на автосалоні в Туріні компанія Lamborghini, відома в Італії як виробник тракторів, представила свій перший спортивний автомобіль Lamborghini 350 GT. Це було двомісне купе класичної компоновки з 3,5-літровим V12 потужністю 347 к.с. Максимальна швидкість автомобиля досягала 280 км / год, а розгін до 100 км / ч займав 6,7 с. Цим господар компанії Ферручо Ламборгіні (Ferruccio Lamborghini) довів, що може робити спортивні авто не гірше Енцо Феррарі, одного разу незаслужено скривдив його.

  Два роки потому в 1965, дебютувала одна з кращих моделей в історії фірми - среднемоторная Miura. Крім незвичайної для того часу компоновки, машина відрізнялася прекрасним дизайном. Протягом шести років було продано 800 Miura, по популярності перевершили Ferrari. Слідом за Miura Ламборгіні вирішив створити нову модель для не самих багатих покупців.

  У 1970 році компанія випустила автомобіль поменше - "Urraco P250", з 8-циліндровим двигуном робочим об'ємом 2,5 л центрального розташування.

  Наступною сенсацією стала модель Countach. Вперше показана на Женевському салоні 1971 року як "концепт-кар" кузовний фірми "Bertone", вона була запущена у виробництво тільки в 1974 році в якості наступника "Miura", і грошей на неї не шкодували: 4-літровий дванадцятициліндровий мотор потужністю 365 л . с. центрального розташування дозволяв розвивати швидкість до 300 км / год.

  У той час особливою популярністю стали користуватися так звані "сімейні автомобілі" класу Grand Touring. Нова модель отримала назву Espada - в перекладі це клинок матадора. Ризик повністю виправдав себе - машина стала однією з найпопулярніших в історії компанії, її випуск тривав до 1978 року. За 10 років було вироблено більше тисячі машин - рекордна для Lamborghini число.

  У березні 1976 року на Женевському автошоу відбулася прем'єра новинки, яку охрестили Silhouette. 3-літровий V8 потужністю 250к.с. розганяв машину до 260 км / год і дозволяв набирати 100 км / год за 7 с.

  В кінці 70-х Lamborghini охопила криза. У пошуках додаткових джерел коштів італійці взялися за розробку позашляховика для американської армії. Перший прототип такого автомобіля під назвою Cheetah представили для випробувань Пентагону в 1977 році. Випробування машини проводилися в пустелях Саудівської Аравії, де вона показала в цілому непогані результати, проте з ряду причин так і не була прийнята замовником.

  У 1978 році, в результаті спільної співпраці конструкторів Lamborghini з колишнім головним конструктором компанії Джампаоло Даллара, на світ з'явився один із шедеврів Lamborghini - Сountach LP400S. Досконала з усіх Countach 5000 QV (Quattrovalvole) вперше в історії Lamborghini отримала чотирьохклапанний мотор. Його потужність досягла 455 к.с., однак через споконвічно не кращої аеродинаміки 290 км / год стали межею для Countach.

  У 80-ті роки на світ з'явилася Lamborghini Jalpa, названа на честь мексиканської породи бійцівських биків. Зовні вона нагадувала облагороджений Silhouette, але мала більш потужний 3,5 літровий V8, що розвивав 255 к.с. В кінці 1987 року керівництво Chrysler, у власність якого перейшла до того часу Lamborghini, вирішило припинити випуск машини.

  Незважаючи на невдачу з Cheetah, італійці не відмовилися від ідеї позашляховика. У 1982 році був представлений прототип LMA (Lamborghini Military Anteriore). Незважаючи на свої значні розміри, за динамічними показниками LM002 (таке позначення отримав серійний варіант машини) перевершував багатьох своїх сучасників.

  Черговий шедевр, Diablo, представили на суд публіці в 1989 році. Компанія запропонувала Diablo в декількох модифікаціях, в тому числі у вигляді родстера. У 1995 - випуск модифікацій Diablo SV c жорстким дахом і Diablo SVR, нарешті в 1997 - поява модифікації Diablo VT.

  Останньою модернізацією Countach є ювілейна модель 25th Anniversary Countach, випущена в 1989 році до 25-річчя заснування фірми. З точки зору техніки вона нічим не відрізнялася від своєї попередниці, зміни торкнулися лише деталей кузова, виконаних дизайнерами самій Lamborghini. У липні 1990 року були зібрані останні Countach. Всього за 16 років виробництва випустили 1979 екземплярів, що зробило цю модель самої продаваної за всю історію Lamborghini.

  20 лютого 1993 Ферручо Ламборгіні помер.
  24 липня 1998 було підписано угоду про передачу контрольного пакету акцій Lamborghini її нинішньому власникові - компанії Audi, в свою чергу, є підрозділом концерну Volkswagen AG.

  Крім закритих купе Diablo SV і VT (повнопривідне) у виробничій програмі Lamborghini залишається ексцентричний Roadster SV зі знімним дахом і приводом тільки на задні колеса.

  У 2001 році компанія представила наступника Diablo - Murcielago. Вперше за всю історію Lamborghini дизайн автомобіля був розроблений не італійцем. Свої округлі форми Murchielago отримав під умілою рукою бельгійця Люка Донкерволка, творця вигляду Audi Avant і Skoda Octavia. У порівнянні зі своїм попередником, новий Lamborghini став комфортніше і просторіше всередині. Двигун - 6,2-літровий V12 потужністю 580 к.с. Максимальна швидкість - 330 км / ч.

  За Murcielago послідував «маленький» Lamborghini - Gallardo.

  Нова модель, відома під кодовою назвою L140, відсвяткувала свою світову прем'єру на Женевському автосалоні 2003-го року.

  Зараз в містечку Сант-Агата-Болоньєзе, де розташована фірма, кипить робота над новою моделлю Diablo II, яка оснащена двигуном V12 (6,0 л, 660 к.с.), з кузовом з композитних матеріалів і дверима "гільйотинного" типу.

    Інтернет сайт: www.lamborghini.com
=================================================================
  28 квітня 1916 в місті Феррара народилася людина, якого назвали Ферруччо. Прізвище у нього була Ламборгіні. Ще з самого дитинства, будучи зовсім юним, він відчував велике захоплення всілякої технікою і, зокрема, автомобільними моторами. Саме завдяки своєму захопленню він прийняв рішення піти вчитися в інженерну школу, яка розташовувалася в Болоньї. Закінчивши її, він пішов працювати механіком в італійську армію. Коли закінчилася друга світова війна, молодий механік став модернізувати військову техніку, перетворюючи її в громадянську, придатну для використання в сільському господарстві. А вже в кінці 40-х років в серійне виробництво був запущений трактор його власної конструкції. Через деякий час його компанія стала займатися випуском обігрівачів і кондиціонерів.

  Існує велика кількість легенд, які розповідають про те, як створювалася компанія Lamborghini, але найпопулярніша свідчить наступне.

  В один прекрасний літній ранок 1962 року до офісу компанії Феррарі, який знаходився в місті Маранелло, під'їхав автомобіль її ж виробництва моделі 365GT. Водієм автомобіля був Ферручо Ламборгіні, який тут же попрямував до приймальні Енцо Феррарі. Як пояснив Ферручо секретарю: він хоче поспілкуватися з творцем автомобіля про недоліки і слабкі місця. При цьому він додав, що говорити бажає лише наодинці, як тоді було прийнято у справжніх підприємців. Секретар пішла доповісти начальнику про прибуття гостя, але двері не закрила. Тому Ферручо Ламборгіні вийшов свідком діалогу не по своїй волі. Коли секретарка повідомила своєму шефові, що там в приймальній відвідувач, який бажає обговорити недоліки машини, Енцо Феррарі був дуже здивований. Гучним голосом з нотками невдоволення він прорік: «Та хто він такий, цей Ламборгіні? Поверніться і розтлумачте, що це не прохідний двір. І витрачати час на кожного клієнта, якому щось не подобається, я не можу ». Як пізніше зізнавався сам Ламборгіні, для нього це було справжнісіньким шоком. Почувши таку відповідь, він тут же поїхав додому, заспокоївся, випив стаканчик вина і незабаром продав свій автомобіль.

  Ось тоді то Ферручо і задумався над тим, щоб створити справжній спортивний автомобіль. Він хотів показати Енцо Феррарі, що не він один вміє робити спортивні машини. Він починає активне будівництво заводських цехів, які незабаром запускаються в роботу. А незабаром там починають працювати інженери та робітники, які раніше працювали на заводах Феррарі.

  Трохи більше року минуло з описаних вище подій. І в жовтні 1963 року компанія Lamborghini представляє публіці свою першу модель, яка отримала назву 350GT. Її демонстрація проходила на автомобільному салоні в місті Турині. Незважаючи на те, що в машині були реалізовані ідеї, що не зустрічалися до цього в автомобільному будівництві, вона не користувалася успіхом. По-перше, мотор не був доведений до розуму. По-друге, дизайн машини був не симпатичний усім. А, по-третє, обробка автомобіля була не вищої якості. Тому в перший рік після виходу автомобіля було продано лише 13 екземплярів. Однак незабаром за першою невдачею прийшов справжній успіх. Корпорація Lamborghini була першою з усіх, яка випустила машину, мотор в якій був розташований центрально. Даний автомобіль був названий Miura і показаний в 1965 році. Над формою автомобіля добряче попрацювали дизайнери, зробивши її привабливою. У найближчі шість років компанія продала 800 таких автомобілів. Вони стали навіть більш популярні, ніж моделі Ferrari.

  Окрилений успіхом Фурручі вирішив не зупинятися на досягнутому. Наступною його машиною стала модель Espada, яка була розрахована на не дуже багатих покупців. Вона стала надзвичайно популярною. Її випуск тривав аж до 1978 року. За 10 років компанія випустила понад 1000 таких автомобілів.

  На сьогоднішній день компанія Lamborghini входить до складу компанії Audi . А вона, в свою чергу, входить до складу корпорації Volkswagen . ,​,​ 
детально
Lamborghini Urus 4.0i Bi-Turbo

Рік випуску : 2019

Тип кузова : Кросовер

Об'єм двигуна : 4 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 650 к.с.

Тип приводу : Повний

Колір : чорний

10470000 UAH
391400 $ / 349000

10470000 грн.
391400 $
349000
Детальна інформація

Додати коментар
на складі
Lamborghini Urus 4.0i Bi-Turbo

Рік випуску : 2018

Тип кузова : Кросовер

Об'єм двигуна : 4 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 650 к.с.

Пробіг : 28000км

Тип приводу : Повний

Колір : сірий

9570000 UAH
357760 $ / 319000

9570000 грн.
357760 $
319000
Детальна інформація

Додати коментар
на складі
Lamborghini Urus 4.0i Bi-Turbo

Рік випуску : 2019

Тип кузова : Кросовер

Об'єм двигуна : 4 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 650 к.с.

Тип приводу : Повний

Колір : білий

9540000 UAH
356640 $ / 318000

9540000 грн.
356640 $
318000
Детальна інформація

Додати коментар
на складі
Lamborghini Urus 4.0i Bi-Turbo

Рік випуску : 2019

Тип кузова : Кросовер

Об'єм двигуна : 4 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 650 к.с.

Тип приводу : Повний

Колір : білий

10834000 UAH
405000 $ / 361130

10834000 грн.
405000 $
361130
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення
Lamborghini Urus 4.0i Bi-Turbo

Рік випуску : 2019

Тип кузова : Кросовер

Об'єм двигуна : 4 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 650 к.с.

Тип приводу : Повний

Колір : синій

11970000 UAH
447480 $ / 399000

11970000 грн.
447480 $
399000
Детальна інформація

Додати коментар
на складі
Lamborghini Urus 4.0i Bi-Turbo

Рік випуску : 2019

Тип кузова : Кросовер

Об'єм двигуна : 4 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 650 к.с.

Пробіг : 50км

Тип приводу : Повний

Колір : сірий

10770000 UAH
402620 $ / 359000

10770000 грн.
402620 $
359000
Детальна інформація

Додати коментар
на складі
Lamborghini Urus 4.0i Bi-Turbo

Рік випуску : 2019

Тип кузова : Кросовер

Об'єм двигуна : 4 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 650 к.с.

Пробіг : 50км

Тип приводу : Повний

Колір : сірий

11205000 UAH
418880 $ / 373500

11205000 грн.
418880 $
373500
Детальна інформація

Додати коментар
на складі
Lamborghini Urus 4.0i Bi-Turbo

Рік випуску : 2018

Тип кузова : Кросовер

Об'єм двигуна : 4 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 650 к.с.

Тип приводу : Повний

Колір : білий

8100000 UAH
302800 $ / 270000

8100000 грн.
302800 $
270000
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення
Lamborghini Urus 4.0i Bi-Turbo

Рік випуску : 2018

Тип кузова : Кросовер

Об'єм двигуна : 4 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 650 к.с.

Тип приводу : Повний

Колір : жовтий

10050000 UAH
375700 $ / 335000

10050000 грн.
375700 $
335000
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення
Lamborghini Aventador LP 750-4 SV

Рік випуску : 2016

Тип кузова : Купе

Об'єм двигуна : 6.5 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 751 к.с.

Тип приводу : Повний

Колір : білий

19050000 UAH
712150 $ / 635000

19050000 грн.
712150 $
635000
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення

Перша Попередня 1 2 Остання

Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.