• Volkswagen Passat Variant B8 2.0TDI
    ціна: 18900 USD 
  • Ford Fiesta 1.4i AT Comfort +
    ціна: 5900 USD 
  • Mercedes-Benz S-class 250 CDI
    ціна: 29400 USD 
  • Volkswagen Tiguan 2.0TSI 4motion
    ціна: 13400 USD 
  • Toyota Avalon 3.5 V6 TRD
    ціна: 67500 USD 
  • Volkswagen Golf Alltrack 1.8 TSI SE AWD
    ціна: 17900 USD 
  • BMW 1-series 125d AT
    ціна: 28900 USD 
  • Audi Q8 50 TDI quattro
    ціна: 67800 EUR 
  • Toyota Supra 3.0i AT-8 Premium
    ціна: 95200 USD 
  • Lexus ES 350 F-Sport
    ціна: 49800 USD 

Автовикуп: (067) 377 67 76

 
Показати всі моделі і бренди

Купити Lagonda


​  Історія марки Lagonda (Лагонда).
  Засновник компанії Lagonda Уілбур Ганн (Wilbur Gunn) народився в американському місті Спрінгфілді, штат Огайо, а в 1897 р переїхав до Великобританії, де зайнявся виготовленням мотоциклів з двигунами повітряного охолодження. У 1906 р він приступив до виробництва легкових автомобілів Lagonda. Lagonda - змінена назва річки, що протікала поруч з його рідним містом.

  Один з найрідкісніших автомобілів Lagonda. Ця гоночна машина зі спеціальним кузовом була побудована в 50-і рр. і мала 4,4-літровий мотор Lagonda VI2

  Заснувавши свою компанію в Стейнсі, графство Мідлсекс, Ганн почав з випуску 4-циліндрових сімейних машин. Першою ж спортивною моделлю стала "14/60" (1925 г.) з 2-літровим двигуном з двома верхніми розподільчими. Протягом наступних 15 років на Lagonda побудували серію спортивних машин, що конкурували з продукцією Bentley (Бентлі) і зберігали весь цей час фірмові традиції, тоді як інші виробники звернулися до більш сучасним технічним рішенням. Компанія Lagonda, як втім і більшість інших незалежних британських фірм, не могла створити свою власну шасі, тому вона покладалася на 6-циліндрові двигуни Meadows (Мідоус) і експериментувала з 8-ступінчастою коробкою передач німецької Maybach (Майбах).

  Симетрія і чіткість. Чудова емблема компанії Lagonda.
  На початку 30-х рр. серію 6-циліндрових автомобілів доповнила невелика 4-циліндрова Rapier (Рейпіер). У 1935 р компанію наздогнав фінансовий крах, і було введено зовнішнє управління. Нова компанія, яка фінансується Аланом Гудом (Alan Good), з Уолтером Бентлі (Walter Bentley) в якості технічного директора, не тільки відродилася з попелу і вдосконалила модель 4.5-litre, а й створила чудову "V12". Проект Rapier був проданий.

  Автомобілі середини 50-х рр. відрізнялися елегантністю. На фото - 3-літровий седан з кузовом фірми Tickford

  Після другої світової війни Уолтер Бентлі планував випуск повністю нової 2,6-літрової Lagonda LB6. Намір назвати її Lagonda-Bentley не було здійснено через судового переслідування з боку компанії Rolls-Royce (Роллс-Ройс), що довела свої права на торговельну марку Bentley. В результаті ще до появи нової машини в продажу компанію придбав концерн David Brown (Девід Браун), до цього купив фірму Aston Martin (Ас-тон Мартін).

  У 1947 р David Brown злив дві ці компанії і побудував великий завод в Фелтхеме, поблизу Стейнс. Lagonda одержала перепочинок, але багато в чому втратила свою індивідуальність. При новому керівництві модель "LB6" надійшла в продаж в 1948 р Її двигун використовувався також на машинах Aston Martin DB2, а після серйозної модернізації і на гоночних 2-місних "DB3", "DB3S" і "DBR1". Остання з них перемогла в чемпіонаті світу серед спортивних автомобілів 1959 р

  У 1974 р Aston Martin Lagonda випускала 4-дверну подовжену версію "V8", що отримала назву Lagonda

  Після придбання кузовостроітельной фірми Tickford (Тік-форд) з Ньюпорт Пегнела, David Brown перевів в кінці 50-х рр. складання автомобілів Aston Martin і Lagonda на її завод і закрив підприємство в Фелтхеме. З цього часу Lagonda стала скромною частиною великого концерну, чиї пізніші моделі ґрунтувалися на конструкціях автомобілів Aston Martin. З середини 70-х рр. назва Lagonda були присутні на серії моделей Aston Martin.

  Lagonda 3-litre (Лагонда 3 літри) 1929-1934.
  Першою 6-циліндрової моделлю компанії Lagonda була 2.5-litre (1926 р). У 1929 р з'явилася її пряма спадкоємиця 3-litre. Багато в чому цей солідний, але елегантний автомобіль, що виготовляється вручну, конкурував на початку 30-х рр. з машинами фірми Bentley.

  Цей автомобіль 3-litre зібрали незабаром після початку виробництва даної серії. По міцності, зовнішнього вигляду, технічних характеристик він не поступався таким конкурентам, як Bentley (Бентлі)

  Подібно до всіх типово британським автомобілям старих марок, він мав просту раму, кілька варіантів колісної бази і важкий потужний двигун власної конструкції з полноопорним колінчастим валом. Найпопулярнішим з пропонованих кузовів став 4-місний туристський на шасі з базою 3,28 м. Подібно Bentley, машина була дуже міцною (власна маса близько 1,55 т) і коштувала 1 тис. Ф.ст., що приблизно в 8 разів перевищувало вартість невеликого сімейного автомобіля того часу. З іншого боку, ця швидка і спортивна за мірками тих років модель мала чудовий кузов, ретельно пророблений в деталях.

  Після завершення в 1934 р випуску моделі 3-Шге компанія представила варіант 3.5-litre з рядною "шісткою" (3619 см ', 88 к.с.). Його життя виявилося дуже нетривалою. Зрозуміло, і обсяг виробництва був невеликий. Покупців знайшли тільки 65 машин.

  На початку 30-х рр. Lagonda відреагувала на моду на коробки передач з полегшеним перемиканням, представивши 3-litre Selector Special (Селектор Спешіел) з агрегатом Maybach, що забезпечував 8 ступенів для руху вперед і 4 назад. Він виявився важким, складним і ненадійним. Тому було виготовлено лише 30 таких машин, на більшість з яких пізніше встановили звичайні коробки.

  У 1934 р 3-litre затьмарила модель 4.5-litre з двигуном Meadows. Останньою спробою продовжити існування цього автомобіля стала поява 3.5-litre з 3,6-літровою версією двигуна Lagonda потужністю 88 к.с., який дозволяв розвинути швидкість 137 км / ч. Всього в 1929-34 рр. було зібрано 570 автомобілів 3-litre, а в 1935 р - 65 машин 3.5-litre.

  "Прямокутний" дизайн моделі Lagonda 3-litre ставав "перпендикулярним" при піднятому капоті. З огляду на погану обтічність, слід визнати вражаючою максимальну швидкість автомобіля - 129 км / ч. На фото представлений варіант з 6-циліндровим 3-літровим двигуном і 4-супенчатой ??механічною коробкою передач

  Варіанти Lagonda 3.5-litre.
  У 1935 році ця модель змінила 3-litre. Вона мала більш потужний 6-циліндровий двигун (3619 см3, 88 л.с.) і кузов "М45" (4.5-litre).

  Lagonda 4.5-Htre (Лагонда 4,5 літра) 1933-1939.
На Британському автосалоні 1933 року компанія Lagonda представила дві нові моделі - Rapier з невеликим двигуном і 4.5-litre. Як і колишні знамениті автомобілі Lagonda, модель 4.5-litre мала просту міцну раму з елементами швеллерного перетину і широкий вибір різних кузовів. Головною ж причиною успіху нової машини був надійний і дуже потужний 4,5-літровий двигун Meadows, який добре показав себе на спортивному автомобілі Invicta (Інвікта).

  4.5-litre був дуже швидкісним автомобілем, мав жорсткою підвіскою, але коштував дуже дорого, що обмежувало обсяг продажів. Оскільки завод в Стейнсі ні пристосований для серійного виробництва, це не влаштувало банкірів, які відзначили в середині 30-х рр. зростання збитків і встановили в 1935 р зовнішнє управління компанією.

  Останньою Lagonda 4.5-litre була "166" з б-циліндро-вим 4,5-літровим двигуном Meadows, зовні нагадувала моделі "VI2"

  Цей крок призвів до відродження фірми. Новий технічний директор У. Бентлі взяв усе найкраще у моделі 4.5-litre для модернізованої "LG45" з більш м'якою підвіскою і для 4-місцевого туристичного "LG45R Rapide (Рапід). Останній був нижче інших машин, мав більш потужним двигуном (компанія заявляла про 150 к.с., хоча насправді він розвивав 130 к.с.) і агресивним зовнішнім виглядом з гнучкими зовнішніми вихлопними трубами, що проходять по боковинам капота. Машина могла розвивати швидкість понад 169 км / год, але при ціні 1050 ф.ст р. продажі її залишали бажати кращого.

  Останнім варіантом цієї відмінної конструкції став "LG6", що поєднував раму від "VI2" з незалежною передньою підвіскою, гідроприводом гальм і 6-циліндровим мотором (4,5 л) з відповідною коробкою передач. Автомобіль запозичив дизайн кузовів моделі "V12" роботи Френка Філі (Frank Feeley), але на той час увагою покупців заволоділа Lagonda V12. Перед початком Другої світової війни продажу "LG6" різко впали. За б років було виготовлено 410 машин "М45", 53 - "M45R Rapide", 278 - "LG45", 25 - "LG45R Rapide" і 85 - "LG6", багато з яких збереглися до наших днів.

  Варіант "LG4S" пропонували в різних виконаннях, з різною колісною базою, з туристським або спортивним кузовом. Найпотужнішим був Rapide (1937) зі 130-сильним мотором, що розвивав швидкість понад 161 км / год

  Першою з серії 4.5-litre була модель "М45" (1933-35 рр.) З колісною базою 3,27 м і широким вибором кузовів. Потужний двигун Meadows дозволяв машинам розвивати швидкість понад 145 км / год, а з туристським кузовом - понад 153 км / ч.
Lagonda M45R

  Спортивний варіант "М45", що випускався тільки в 1935 р і мав більш коротку і жорстку раму і зрушений вперед двигун потужністю 119 к.с.
Lagonda LG45

  Перероблений варіант "М45" (1935-37 рр.) З синхронізованою коробкою передач, більш м'якою підвіскою і красивим зовнішнім виглядом.

  Lagonda LG45R Rapide.
  Випускався тільки, в 1937 р короткобазний варіант "LG45" з двигуном потужністю 130 к.с.

  Lagonda LG6.
  Останній варіант 1938-39 рр. являв собою поєднання рами "V12" і ходової частини "LG45" з незалежною передньою підвіскою і кузовом в стилі "VI2".

  Lagonda V12 (Лагонда V12) 1938-1940.
  Першою роботою прийшов в 1935 р на відроджену Lagonda У. Бентлі була модернізація 4.5-litre, а керований ним колектив конструкторів створив чудову модель "V12". Представлена ??ще в 1936 р, вона з'явилася в продажу лише в 1937 р і стала однією з найкрасивіших британських моделей того періоду.

  Бентлі хотів випускати машину, яка була б краще Rolls-Royce Phantom III (Фантом). Він з небажанням займався створенням Phantom після придбання на початку 30-х рр. Bentley фірмою Rolls-Royce. На новому місці Бентлі ініціював створення двигуна VI2 з верхніми розподільчими і нової ходової частини з передньою незалежною торсіонної підвіскою.

  Це спеціально підготовлений для участі в гонці в Ле-Мані 1954 р варіант Lagonda VI2, сфотографований в Сілвер-Стоун. За кермом - Реєстр Парнелл (Reg Parnell). Машина зазнала аварії в Ле-Мане

  Машина призначалася для дуже заможних покупців, мала три варіанти по колісній базі, не менше семи різних кузовів, включаючи лімузин, і три передавальних числа головної передачі. Ціна шасі починалася з 1200 ф.ст. (Тоді не було податків на продаж або додану вартість), а автомобіль коштував 1500-1800 ф.ст.

  З технічної точки зору машина перебувала на рівні Rolls-Royce. Хоча типовий седан важив близько 2 т, він був потужнішим і швидше, легко розвиває швидкість 161 км / ч. Більшість кузовів, більш модних, якщо не більше привабливих, ніж у Rolls-Royce, створив Френк Філі.

  Хоча мотор Lagonda V12 був дивно компактним, Френк Філі зберіг високу лінію капота і прямовисну облицювання радіатора - відмінну рису автомобілів Lagonda.

  Була відсутня лише друк благородного походження, але компанія Lagonda працювала над цим. Якби не початок Другої світової війни, боротьба могла принести багато цікавого. Машини "V12" зі спеціальними кузовами зайняли в 1939 р 3 і 4 місця в 24-годинній гонці в Ле-Мані.

  За два роки компанія випустила 189 примірників "V12". Устаткування для їх виготовлення під час війни було здано в металобрухт.

  Витонченість ліній кузова "V12" можна порівняти з такою європейської екзотикою, як Hispano-Suiza (Іспано-Сюиза). На жаль, автомобіль з'явився перед другою світовою війною, і його виробництво незабаром припинилося

  Lagonda Rapide (Лагонда Рапід) 1961-1964.
  Після 3-річної перерви компанія Aston Martin відродила назву Lagonda, випустивши 4-дверний седан на базі купе Aston Martin DB4. Lagonda Rapid викликала в пам'яті керівника Aston Martin сера Девіда Брауна його улюблений автомобіль 30-х рр. Але продажу цих машин йшли з працею і за три роки вдалося реалізувати всього 55 автомобілів.

  Під кузовом Lagonda Rapid ховалися перевірені вузли та агрегати "DB4". Виняток становив лише менш форсований варіант двигуна з двома розподільними. Його робочий об'єм був збільшений до 4 л за рахунок більшого на 4 мм діаметра циліндрів, щоб отримати більш високий крутний момент. Змінено були і фази газорозподілу. В результаті мотор розвивав 359 Н * м при 4000 об / хв. Так само у Rapide збільшили колісну базу і застосували задню підвіску de Dion з подвійними поперечними торсионами.

  Довгий (4,97 м) і важкий (1,71 т) 4-дверний седан отримав кілька елементів кузова від машин Aston Martin, включаючи вітрове скло і ряд передніх панелей. Передня облицювання виявилася варіантом облицювання Aston Martin з фарами діаметром 17,8 і 14,6 см, яка нагадувала стиль автомобіля Ford Edsel (Форд Едзел).

  Rapide вийшов швидкісним і легко керованим, але зовні не таким витонченим, як того хотілося творцям. Подібно попереднім, та й майбутнім 4-дверним Aston Martin, Lagonda Rapide не користувалася підвищеним попитом, як купе. Її випуск припинили в 1964 р Частково виною послужила значно більш висока ціна. В середині 70-х рр. компанія Aston Martin знову спробувала відродити длиннобазную 4-дверну Aston Martin, також названу Lagonda, але після виготовлення 7 автомобілів від проекту відмовилися.

  Передня облицювання Lagonda Rapide 1961 р копіювала стиль Ford Edsel, інша частина кузова нагадувала Facel Vega (Фасел' Бега). Виступаючі вперед фари виглядали дуже незграбно.

  Aston Martin Lagonda (Астон Мартін Лагонда) 1976-1989.
  Після чергової зміни керівництва до дизайнера Вільяму Таунсу (William Towns), який створив серію "DBS / V8", звернулися з проханням розробити 4-дверний седан на базі подовженого варіанту сучасної платформи Aston Martin. Новий автомобіль, який отримав незграбне назва Aston Martin Lagonda, був представлений в 1976 р, хоча поставки почалися тільки в 1978 р

  Незграбний кузов, виконаний в манері орігамі, був плоским, низьким і широким, мав просторі салон на 4 людини і багажник. Прототипи отримали передову приладову панель, що виявилося помилкою. Природно, компанія хотіла зробити новий автомобіль якомога більш сучасним і запропонувала більше, ніж конкуренти. На жаль, електронний цифровий дисплей випередив час, виявився непопулярним і вкрай ненадійним. Тому електроніку незабаром замінили традиційні аналогові прилади.

  Ходова частина багато в чому повторювала шасі Aston Martin V8, але через розміри (довжина машини 5,28 м) і великий власної маси (2 т) вона була не такою швидкісний, як її конкурент Ferrari 400GT, розганяючись до 230 км / ч. Проте, цей автомобіль підходив для далеких поїздок.

  Як і Aston Martin, на базі якого її створили, що виготовляється вручну модель Lagonda представляла собою міцну машину з прекрасними характеристиками і виконаним в традиційному британському стилі салоном. У 1986 р вона отримала двигун потужністю 309 к.с. з уприскуванням бензину, а на наступний рік її кузов придбав округлені форми при збереженні колишніх пропорцій.

  Aston Martin Lagonda був повною протилежністю попереднім розробкам Вільяма Та-Унсал. Під капотом переховувався мотор V8 з чотирма розподільними, потужності якого виявилося досить, щоб розігнати важкий седан до швидкості 225 км / г.
детально
Lagonda Taraf 6,0 V12

Рік випуску : 2019

Тип кузова : Седан

Об'єм двигуна : 5935 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 533 к.с.

Пробіг : 12км

Тип приводу : Задній

Колір : чорний

17789000 UAH
721660 $ / 652800

17789000 грн.
721660 $
652800
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення

Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.