• Land Rover Evoque 2.2 TD4 4WD
    ціна: 38100 USD 
  • Ford F150 Raptor 3.5 SuperCab
    ціна: 83500 USD 
  • Mercedes-Benz GLC-class Coupe 250d 4Matic AMG
    ціна: 74800 USD 
  • BMW 5 Gran Turismo 520d
    ціна: 36000 USD 
  • FIAT 500 1.2 AT
    ціна: 9800 USD 
  • Mercedes-Benz GLE-class 350d 4Matic Coupe AMG
    ціна: 87700 USD 
  • Land Rover Evoque 2.2 TD4 4WD
    ціна: 36500 USD 
  • Mercedes-Benz GLC-class Coupe 250d 4Matic
    ціна: 72000 USD 
  • Mercedes-Benz CLS 350 CDI 4MATIC
    ціна: 47500 USD 
  • Polaris RZR XP 900 EPS
    ціна: 18900 USD 

Автовикуп:  (099) 643 44 00

 
Показати всі моделі і бренди

Купити KTM


​  Історія марки KTM
  Австрійська компанія KTM - один з найбільших і найбільш відомих виробників спортивних мотоциклів в Європі. Офіційною датою заснування підприємства вважається 1934. Саме тоді молодий, але дуже амбітний інженер на ім'я Ганс Трункенпольц, який проживав у місті Маттінгхофен, відкрив майстерню з обробки металу, яка отримала непростий для російської людини назву Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen (KTM).

  Спочатку у молодого підприємця виходило далеко не все, але буквально через кілька років після старту комерційної діяльності у нього з'явився стабільний заробіток. А через майже ще 20 років, уже в 1953 році, Трункенпольцу вдалося-таки почати серійну збірку невеликих мотоциклів і мопедів, на які встановлювалися 2-тактні мотори, придбані у інших розробників.

  Звернувши увагу на локальний успіх невеликої компанії, в штат якої входило лише кілька десятків співробітників, спільними зусиллями збирали по три мотоцикла на добу, успішний бізнесмен Ернст Кронрейф придбав контрольний пакет акцій фірми і став її головним акціонером. Зрозуміло, після цього підприємство отримало оновлене назву, в якому була задіяна прізвище нового співвласника. Однак це не вплинуло на абревіатуру. Вона залишилася колишньою - KTM (Kronreif & Trunkenpolz Mattighofen).

  Реорганізоване підприємство продовжило займатися складанням легких мотоциклів, у зв'язку з чим, змогло отримати пристойну частку австрійського ринку. Вартість продукції компанії KTM була більш ніж прийнятною, тому мотоцикли цієї фірми чудово розкуповувалися представниками середнього класу, серед яких завжди знаходилася маса бажаючих.

  Аж до кінця 60-х років тривало планомірний розвиток підприємства. Але хід історії змінила розробка фахівцями компанії власного двигуна. Саме тоді суть існування Kronreif & Trunkenpolz Mattighofen перестала зводитися до збірки мотоциклів з деталей, вироблених іншими розробниками. Більше того, практично відразу ж було представлено одночасно кілька дебютних моделей компанії, серед яких особливо виділялися позашляховий варіант, а також потужний спортивний байк.

  На початку 70-х спортивна модель KTM виявилася настільки вдалою, що компанії довелося впритул зайнятися спортивною складовою мотоциклетного виробництва. І це тут же дало плоди. У 1974 році радянський гонщик Геннадій Моїсєєв, що представляв команду KTM, став чемпіоном світу з мотокросу в класі 250 кубічних сантиметрів. Це був лише перший успіх компанії, який згодом повторювався багато разів. Один тільки Моїсеєв ще двічі вигравав чемпіонство - в 1977 і 1978.

  У 80-х роках минулого століття робота над компонуванням мотоциклів активно тривала. У другій половині десятиліття представникам компанії KTM вдалося впровадити кілька абсолютно нових принципів роботи мотоциклів, завдяки яким популярність австрійських розробок продовжила своє зростання.

  Однак 1989 поклав край стрімкому розвитку підприємства. Закінчення «золотої епохи» прийнято пов'язувати зі смертю засновника і головного ідеолога компанії, Ганса Трункенпольца. Практично відразу ж у KTM почалися серйозні проблеми, в результаті чого в 1991 році компанія збанкрутувала. Однак грамотність нового керівництва фірми допомогла австрійському мотоциклетному виробнику вибратися з ями.

  У 1992 році підприємство було розділене на три компанії: KTM Sportmotorcycles GmbH (виробництво спортивних мотоциклів), KTM Fahrrad GmbH (виробництво велосипедів) і KTM Kuhler GmbH (виробництво радіаторів). Практично відразу ж фірма почала своє відродження. А маркетинговий відділ спортивного відділення і зовсім розробив нову філософію діяльності компанії - «Ready to Race» («Готовність до гонки»). Згідно з цим принципом, кожна з моделей KTM, перш ніж покинути межі заводу, повинна була пройти повну перевірку готовності до спортивних змагань. Таким чином, кожен екземпляр мотоцикла виробництва KTM можна назвати повноцінним спортивним байком, протестованим професійним гонщиком.

  Початок нового століття видався не менш вдалим для компанії, ніж завершення старого: вже в 2000 році гонщики на мотоциклах KTM виграли чемпіонські титули в класах 125 і 500 кубічних сантиметрів, а також масу інших змагань. У той же час підприємство представило громадськості прототип першого в історії компанії мотоцикла, оснащеного 1000-кубовим двигуном.

  2005 ознаменувався початком розширення ринку збуту KTM в Північній Америці. Крім того, саме в 2005 австрійська фірма дебютувала в Росії. Згідно з офіційними даними, до того часу рівень виробництва і продажів підприємства пристойно виріс. З заводських конвеєрів компанії сходило близько 400 мотоциклів на добу (близько 135 000 на рік), у той час як обсяги реалізації склали близько 80 тисяч мотоциклів за один календарний рік (з яких 35 000 продавалося на території США).

  У 2007 році компанія KTM розширилася. До її складу увійшли такі виробники мотоциклетної техніки як Husaberg AB (Швеція) і WP Suspension (Нідерланди). У той же час відділ розробок не забував про впровадження новинок. Протягом останніх декількох років дебютували дорожні байки моделей Duke 690, Super Duke 990, а також Superbike 1190 RCS. Всі вони здалися фахівцям настільки вдалими, що ще до свого дебюту були «приречені» на успіх. Точно так само, як квадроцикли та мініцікли (мотоцикли з об'ємом двигуна 50-85 кубічних сантиметрів), за виробництво яких компанія також взялася всього лише кілька років тому. 
детально

Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.