• BMW 3-series 320i AT RWD
    ціна: 15400 USD 
  • Porsche Panamera 3.6i RWD
    ціна: 49950 USD 
  • Mercedes-Benz C-class 180
    ціна: 25900 USD 
  • Porsche 911 Carrera 4 GTS Cabrio
    ціна: 155000 EUR 
  • BMW 3 Gran Turismo 320 d
    ціна: 22900 USD 
  • BMW X6 xDrive 30d
    ціна: 74900 USD 
  • BMW R 1200 R
    ціна: 9600 USD 
  • Nissan X-Trail 2.5i 4WD Platinum
    ціна: 32400 USD 
  • Nissan Leaf SL 40kWh
    ціна: 28900 USD 
  • Toyota Camry 2.5i
    ціна: 25400 USD 

Автовикуп: (067) 377 67 76

 
Показати всі моделі і бренди

Купити Jeep Grand Cherokee


  Історія  Jeep Grand Cherokee  (Джип Гранд Черокі):
  На початку дев'яностих Jeep опинився в скрутній ситуації. Прародитель комфортабельного позашляховика все більше і більше витіснявся з створеного ним же самим ринку. Японці, запропонувавши свої варіанти «міського позашляховика», перевершили американських побратимів, насамперед за рівнем комфорту.
  Однак в 1992 році Jeep взяв реванш. Концерн Chrysler представив на загальний огляд самий комфортабельний і престижний в своєму модельному ряду позашляховик - Jeep Grand Cherokee ZJ. Цей автомобіль вражав покупців елегантним дизайном, просторим і зручним салоном, а також багатою комплектацією більшості версій. Модель стала гідним приймачем вже застарілого Jeep Grand Wagoneer SJ.

  Спочатку Grand Cherokee пропонувався в чотирьох комплектаціях, але від самої простої (Base) довелося відмовитися в тому ж 1992 році. Найбільше ж поширення отримали  Laredo  і  Limited. Основні відмінності - у типах трансмісій і вузлів керування ними. Зовні відрізнити один від іншого можна по решітці радіатора (у Laredo вона хромована), бампери і накладки на нижню частину дверей (сірі у Laredo і пофарбовані в колір кузова у Limited). Оформлення салону практично ідентичне, але Limited порадує любителів шкіряних сидінь.

  Дуже недовгий час (з 1994 по 1995 рр..) Випускався Grand Cherokee в спеціальному виконанні для любителів активного відпочинку - Orvis. Модель відрізнялася посиленою підвіскою, заводський захистом роздавальної коробки, рульових тяг і навіть бензобака. В обробці салону використовувалася шкіра двох кольорів: коричневого і зеленого. Зовні Orvis легко відрізнити за червоним, а не золотистим, як у решти Grand Cherokee, молдингам.

  На початку виробництва Jeep Grand Cherokee ZJ дебютував з єдиним бензиновим 6-циліндровим двигуном об'ємом 4 л. (178 к.с.). Ця рядна 12-клапанна «шістка» споживає за європейським стандартом 11,4 літра палива на 100 кілометрів при русі по шосе і 21 літр в міському режимі. Час розгону до сотні км / год - 10,2 с, а максимальна швидкість обмежена електронікою до 180 км / год.

  У 1993 році з'явився більш потужний 16-клапанний двигун V8 об'ємом 5,2 л. (212 к.с.). Витрата палива на 100 км зріс до 12,7 літра на шосе і 23 літрів в місті. Динаміка розгону покращилась: 9,8 с до 100 км / год. Максимальна швидкість - 200 км / год.

  У 1997 модельному році з'явився найпотужніший 16-клапанний двигун V8 об'ємом 5,9 л. (241 л. С.). Цей мотор споживає: 13,3 літра на шосе і 26,1 літра в місті. До сотні Jeep Grand Cherokee з таким двигуном розганяється всього за 8,2 с., Обмеження максимальної швидкості на рівні 200 км / год.

  На європейську версію Jeep Grand Cherokee також встановлювали дизельний 4-циліндровий 8-клапанний двигун об'ємом 2,5 л. (116 к.с.). Дизель використовує розділені камери згоряння палива (так звана віхрекамерний схема). Витрата палива з дизелем значно нижче, ніж у бензинових двигунів: 7,9 літра на шосе і 12,3 літра в місті. Максимальна швидкість - 160 км / год.

  Jeep Grand Cherokee для ринку США оснащувалися виключно 4-ступінчастими «автоматами», важіль яких розташований під кермом. На версіях для Канади та Європи важіль КПП знаходиться на тунелі між сидіннями. Дизельна версія оснащувалася тільки 5-ступінчастою механічною КПП. Всі двигуни - поздовжньо розташовані, з системою розподіленого уприскування палива. У схемі живлення дизеля застосований турбонаддув з проміжним охолодженням повітря.

 Європейську версію Jeep Grand Cherokee з 1994 року (з моменту виходу на європейський ринок) збирали в Австрії, на спільному підприємстві Steyr-Daimler-Puch. Автомобілі відрізняються європейським розподілом світла фар, наявністю на передніх крилах повторювачів поворотів і жовтими покажчиками повороту в задніх ліхтарях.

  Перше покоління Grand Cherokee встановило нові стандарти у внедорожном світі. Зовнішній вигляд Grand Cherokee виявився настільки вдалим, що не змінювався протягом шести років. Лише в 1998 році Jeep Grand Cherokee першого покоління зняли з виробництва, замінивши більш досконалою моделлю з тією ж назвою. Друге покоління комфортабельного позашляховика випускалося під індексом WJ.

  У новому виконанні джип отримав більш згладжені лінії кузова, змінилася форма блок-фар, а в передній бампер вдало вписали протитуманні ліхтарі, але при цьому зберегли спадкоємність з попередньою моделлю Jeep Grand Cherokee ZJ.

  На моделі 1999 року з силових агрегатів першого покоління збережений тільки бензиновий, об'ємом 4,0 л. (190 к.с.), Зате з'явилося два нових двигуна: 5-циліндровий дизель об'ємом 3,1 літра потужністю (140 к.с.) і 8-циліндровий V-подібний бензиновий об'ємом 4,7 літра потужністю 220 к.с. Для європейського ринку пропонується модифікація оснащена 2,7-літровим турбодизелем.

  Всі двигуни комплектують тільки автоматичним гідромеханічним адаптивним 4-ступінчастим «автоматом». Повноприводні шасі оснащені роздавальної коробкою з системою Quadra-Trac II (у США - Quadra Drive II), автоматично перерозподіляє крутний момент двигуна по осях в співвідношенні від 0 до 100%. Задній міст обладнаний диференціалом підвищеного тертя Van-Corn, що регулює розподіл крутного моменту по колесах за допомогою вбудованої вязкостной муфти в залежності від їх пробуксовки.

  У 2003 році на автошоу в Женеві, була представлена ​​оновлена ​​версія позашляховика Jeep Grand Cherokee. Її легко відрізнити від більш старої модифікації по трохи іншому оформленню передньої частини кузова, де з'явилася нова решітка радіатора, трохи інші фари з прозорими ковпаками та інтегровані в бампер протитуманні фари.Несмотря на популярність, модель застарівала, і їй терміново потрібно оновлення. І ось на Нью-Йоркському автосалоні 2004 року перед публікою постав Jeep Grand Cherokee третього покоління.

  Автомобіль пропонує поліпшену потужність, чудові дорожні характеристики і чудово обладнаний салон.Круглие галогенні фари і агресивна решітка радіатора додали екстер'єру самобутності. Автомобіль збільшився по довжині і по ширині, задні ліхтарі стали більше, лобове скло стало більш плоским, покращилися аеродинамічні якості. Словом, зовнішність Grand Cherokee III не зазнала жодних радикальних змін, але все ж з попереднім поколінням його не переплутаєш.

  Усередині позашляховик змінився набагато сильніше - тепер його дизайн витриманий у європейському дусі. Салон дуже ергономічний, просторий і затишний. Двоколірні сидіння гармонують з приладовою панеллю тієї ж забарвлення. Темний верх панелі грає не тільки естетичну, але й практичну роль - при яскравому сонячному світлі він відкидає менше відблисків. Подушки сидінь стали більш пружними. В оформленні салону використані тільки якісні матеріали. Машина комплектується аудіосистемою Boston Acoustics з 6-у динаміками, опціонально можна замовити DVD-систему для задніх пасажирів.

  Топ-модель Grand Cherokee оснащується 5,7-літровим 8-циліндровим двигуном HEMI потужністю 325 л. з .. Це найпотужніший агрегат, коли-небудь пропонувався для Grand Cherokee. У ньому також застосована технологія змінного об'єму MDS (Multi Displacement System) - у тих випадках, коли повна потужність двигуна не потрібна, вона відключає 4 циліндри з восьми, що дозволяє економити паливо. Був удосконалений і 4,7-літровий V8, що використовувався в попередньому поколінні моделі. Тепер він видає 230 л. с. потужності і 393 Нм крутного моменту. Базова модель комплектується 3,7-літровим V6 потужністю 210 л. с. і обертовим моментом 319 Нм. Всі двигуни сполучені з 5-ступінчастою автоматичною коробкою передач.

  Абсолютно нова незалежна передня підвіска забезпечує повний контроль водія в управлінні і зменшує вагу автомобіля. У задній частині встановлено 5-важільна підвіска зі стабілізатором поперечної стійкості.

  Вперше в позашляховиках Jeep в базову комплектацію включена електронна система курсової стійкості ESP, яка допомагає водієві впоратися зі складними дорожніми умовами і знижує ризик заносу. Все це, а також збільшене міжосьова відстань, дозволили підняти керованість Jeep Grand Cherokee на абсолютно новий рівень.

  Для Jeep Grand Cherokee третього покоління були розроблені дві нові системи повного приводу. Система Quadra-Trac II із знижуючим рядом, електронним контролем блокування міжосьового диференціала і системою пригальмовування буксують коліс 4 BTC дозволяє автомобілю впевнено почувати себе на бездоріжжі. Система Quadra-Drive II із знижуючим поруч і електронним контролем блокування 3-х диференціалів: міжосьового, переднього і заднього мостів, забезпечує Grand Cherokee вражаючі позашляхові якості.

  Випуск третього покоління легендарної моделі налагодили на заводі Magna Steyr в Австрії.

  Зміна поколінь у 2004 році не принесла марці Jeep бажаного росту продажів. Потенційний покупець віддавав свою перевагу більш сучасним кроссоверам. Компанія розуміла, щоб залишитися конкурентоспроможною потрібно наділити Grand Cherokee керованістю легкового автомобіля, не втративши при цьому традиційних клієнтів, що цінують автомобіль за його позашляхові якості. Так на Нью-Йоркському автосалоні 2009 року світ побачило четверте покоління моделі.

  Автомобіль побудований на запозиченою у Mercedes-Benz M-класу платформі. Grand Cherokee четвертого покоління увібрав в себе всі останні технічні досягнення компанії, вдягнувшись їх в елегантний, не позбавлений фамільних рис кузов. Jeep Grand Cherokee 2011 модельного року став виглядати набагато сучасніше, агресивніше і мускулистіший свого попередника. У дизайні екстер'єру, насамперед, звертають на себе увагу велика радіаторні грати з сімома вертикальними прорізами, невеликі свеси кузова і яскраво виражені трапецієподібні колісні арки. Автомобіль став менш незграбним, ефектні завужені фари не тільки відповідають модним тенденціям, але і додають зовнішності динамічності. Крім того, кузов позашляховика став більш жорстким, а його аеродинамічні якості покращилися, наприклад коефіцієнт лобового опору знизився до (0, 373).

  Інтер'єр Grand Cherokee зустрічає якісними матеріалами обробки і свіжими стильовими рішеннями. Основні прилади, розташовані в двох окремих «колодязях» з хромованим обрамленням. Свідчення бортового комп'ютера виводяться на окремий дисплей на приладовій панелі. Розміри салону вражають. Збільшення на 135 мм колісної бази (тепер вона становить 2915 мм) дозволило надати більше місця для пасажирів і розміщення багажу. Простору для ніг задніх пасажирів помітно додалося, що, безсумнівно, позитивним чином позначилося на рівні комфорту. Не обділені комфортом і передні пасажири. Зручні сидіння з хорошою бічною підтримкою, мають широкий діапазон регулювань, у тому числі поперекової опори, а також регульована по висоті і вильоту рульова колонка пропонують хороші можливості для вибору оптимального положення. Незначно збільшився і об'єм багажного відділення, який тепер становить 990 літрів, і 1945 літрів при складених задніх сидіннях.

Окремої уваги заслуговують зміни в конструкції автомобіля. Grand Cherokee тепер має несучу конструкцію кузова і повністю незалежну підвіску, що найкращим чином відбилося на керованості і рівні комфорту при русі по дорогах з якісним покриттям.

  Крім того, четверте покоління вперше представлено з пневматичною підвіскою Quadra-Lift (доступна тільки у виконанні «Overland»), з п'ятьма різними налаштуваннями, де кожна характеризується різною величиною дорожнього просвіту. У «нормальному» режимі (NRH) дорожній просвіт становить 204,5 мм, в «Off-road 1» - 242,5 мм. Режим «Off-road 2» забезпечує 270,5 мм і ідеально підходить для подолання складних ділянок, в режимі «Park» кліренс становить 164,5 мм і служить для зручності посадки і висадки пасажирів. Режим «Aero» 189,5 мм призначений для руху по магістралях і активується автоматично при досягненні певної швидкості.

  Дуже вдалим доповненням до пневмоподвеске служить нова система Selec-Terrain. Вона дозволяє водієві вибирати режими для досягнення оптимальних якостей при русі по дорогах і поза дорогами. Система координує до 12 різних систем, керуючих силовим агрегатом, гальмівною системою і підвіскою, включаючи управління дросельною заслінкою, перемиканням діапазонів автоматичної коробки передач, передачами роздавальної коробки, протівобуксовочной системою і системою динамічної стабілізації. Водій може вибрати один з п'яти режимів для отримання оптимальних ходових якостей на будь-яких дорогах і бездоріжжі: Sand / Mud (пісок / бруд), Sport (спорт), Auto (авто), Snow (сніг), Rock (камені).

  Що стосується приводу, то тут інженери компанії обійшлися без яскравих прем'єр і застосували дві вже перевірені часом схеми, щоправда, попередньо їх модернізувавши. Так, наприклад, міжосьовий диференціал в схемі привода Quadra Trac II вже не передбачений, за розподіл крутного моменту відповідає фрикційна муфта з електронним управлінням. В залежності від дорожніх умов до 100 відсотків крутного моменту може бути реалізовано через колеса однієї з осей. Роздавальна коробка має понижувальну передачу з передавальним числом 2.72.

  Система Quadra-Drive II  із заднім диференціалом підвищеного тертя і електронним управлінням (ELSD) забезпечує кращі в класі тягові якості. Система постійно стежить за рівнем ковзання коліс і плавно перерозподіляє крутний момент між колесами з кращим зчепленням. У деяких випадках система здатна передбачати наступ прослизання коліс і управляє розподілом обертального моменту між ними для примусового зниження рівня ковзання.

  Перший час на російському ринку Grand Cherokee був представлений з двома варіантами двигунів: абсолютно новий 3.6 і надійний, перевірений роками двигун 5.7 HEMI потужність 352 к.с. і крутний момент 520 Н * м. Цим двигуном оснащувалося попереднє покоління Jeep Grand Cherokee, яке випускалося з 2004 по 2010 рік. 5.7 HEMI з легкістю розганяв попередній кузов Grand Cherokee за 7.1 секунди, проте, за офіційними даними, в поєднанні з новим кузовом 5.7 показує набагато скромніші результати - 0-100 км / год за 8,7 секунди. При цьому 5.7 залишився не менше ненажерливим, не дивлячись на систему відключаються циліндрів. Власникам цього автомобіля потрібно бути готовим до витрати 25 літрів 95 бензину на 100 км.

  3.6 DOHC - абсолютно новий двигун, розроблений спеціально для Jeep Grand Cherokee 2011-го модельного року, показує цілком гідні характеристики: потужність 286 л.с і крутний момент 347 Н * м. За запевненням виробника, Jeep Grand Cherokee, оснащений силовим агрегатом об'ємом 3.6 літра, здатний розганятися до 100 км / год за 9,1 секунди. Це всього лише на 0,4 секунди повільніше, ніж Jeep Grand Cherokee 5.7 HEMI. При цьому витрата у 3.6 DOHC помітно економічніше близько 18 літрів на 100 км в городе.Вне залежності від модифікації в якості трансмісії пропонується 5-ступінчастий «автомат» з функцією ручного вибору передач.

  З 1 вересня 2011 року в Україні стартували продажі Jeep Grand Cherokee з новим дизельним двигуном об'ємом 3,0 л V6, оснащеним системою безпосереднього вприскування палива і турбонаддувом. Цей двигун, розроблений у співпраці з Fiat, розвиває 241 к.с. потужності при 4000 об / хв і досягає 550 Н • м крутного моменту в діапазоні 1800-2800 об / хв. Витрата палива автомобіля, оснащеного цим двигуном, в змішаному циклі складає 8,3 л/100 км. Викиди CO2 (також у змішаному циклі) - до 218 г / км.

  Автомобіль виконаний на високому якісному рівні з точки зору безпеки. У конструкцію включено 45 систем і вузлів, здатних допомогти в критичній ситуації. Базова комплектація включає в себе антиблокувальну систему (ABS), систему стабілізації (ESP), сім подушок безпеки, двозонний клімат-контроль, повний електропакет, легкосплавні диски, мультимедійну систему з сенсорним екраном, адаптивні біксенонові фари.

  В активі цього покоління сучасний зовнішній вигляд, багате оснащення, просторий салон, хороша керованість, гідна динаміка, комфорт і, звичайно ж, відмінні позашляхові якості.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
​  Jeep Grand Cherokee IV
створений на платформі Mercedes M-класу II покоління. Позашляховик став помітно крупніше, колісна база «розтягнута» майже на 13,5 см, - і в боках «широкий» теж додав. Як і колись, «гранд» чергового покоління піде або із заднім приводом (для Північної Америки) - або з повним. Причому в традиціях Jeep трансмісія 4WD пропонується в одному з 3-х фірмових виконань: Quadra-Trac I, Quadra-Trac II або Quadra-Drive II. На вибір.

  Двигунів в програмі тільки два - і обидва бензинові. Новітня крайслеровская V-подібна «шістка» Pentastar - і знаменита 5,7-літрова «вісімка» Hemi. Конструкції гранично неоднакові - різні світи. У цельноалюмініевого Pentastar 24-клапанний ГРМ з 4-я верхніми кулачковими валами, тоді як у Hemi блок циліндрів з чавуну, 16-клапанів і один-єдиний распредвал (в розвалі блоку).

  У загальному і цілому підвіска у Jeep Grand Cherokee приблизно та ж, що і у Mercedes M-класу. По обох кінцях на подвійних поперечних важелях (ззаду «просторова» схема); гвинтові пружини, поперечні стабілізатори. Мало того, у вигляді опції пропонується також ходова Quadra Lift - з пневматичними пружними елементами (замість пружин). Судячи з усього, мерседесовская Airmatic: сталість рівня (незалежно від навантаження), плавність ходу. А головне, можливість підняти автомобіль над дорогою (або посадити нижче) - за обставинами. Так, за замовчуванням, дорожній просвіт у Grand Cherokee IV - 205 мм, але перемикання в Off-road II збільшує його до 282 мм! У режимі Aero підвіска просідає (проти стандартного положення) на 15 мм, завдяки чому зменшується опір повітря на швидкості. Тоді як на стоянці дорожній просвіт скорочується і зовсім до 168 мм - для зручності посадки-висадки. Значний діапазон ...

  Пасажирське простір Jeep Grand Cherokee -2010 набагато вільніше, ніж у попередньої моделі - особливо в 2-му ряду. «Розтягнута» колісна база дозволяє, хоча посадочних місць передбачено тільки 5 - і ніякого 3-го ряду. Серед опцій - адаптивний «круїз-контроль», подвійний засклений люк у даху та інші «преміальні» атрибути. Плюс сучасна техніка безпеки - «активна» і «пасивна». Так, в «штатному» списку значиться електроніка ERM (Electronic Roll Mitigation - запобігання перекиданню і пом'якшення його наслідків). А за доплату пропонується система попередження про загрозу лобового зіткнення - з автоматичною мобілізацією засобів захисту. Крім поясів з преднатяжителями, Jeep Grand Cherokee укомплектований численними «подушками» і «завісками»; передбачені також «активні» підголовники.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
  Jeep Grand Cherokee  (Джип Гранд Черокі) - повнопривідний позашляховик класу «K2». Дебют рестайлінгової версії четвертого покоління моделі відбувся на автосалоні в Детройті в січні 2013 року.

  Позашляховик Гранд Черокі по праву є найпопулярнішою моделлю марки Джип, тому до його оновленню дизайнери та інженери завжди підходять з особливою ретельністю і скурпулезностью. Незважаючи на те, що цей автомобіль формально є рестайлінгом, модернізація виявилася досить глибокою. Правда, роботу дизайнерів громадськість оцінила неоднозначно. Особливо багато суперечок викликає оформлення передньої частини автомобіля, яка втратила частину свого брутального і мужнього образу. Виною тому передній бампер і головна оптика, дуже схожа на ту, що використана в седані Chrysler 300C. Є зміни в кормі, де перемальовані бампер і двері багажника, а задні ліхтарі отримали смужки світлодіодів, проте ці зміни, навпаки, були сприйняті публікою позитивно.

  Що стосується інтер'єру Grand Cherokee, то він безумовно став багатшим, ніж раніше. У салоні позашляховика можна помітити інший кермо, нову приладову панель з семидюймовим дисплеєм замість традиційних циферблатів, іншу центральну консоль (також з великим екраном) і новий селектор коробки передач, знову ж, сильно нагадує аналогічний в Chrysler 300C.

  Ходову частину позашляховика творці Джип Гранд Черокі залишили без змін, за винятком системи повного приводу для деяких версій, перенастроївши її таким чином, щоб на задню вісь подавалося більше тяги.

  Базовим двигуном для Jeep Grand Cherokee виступає 3,6-літровий бензиновий V6, що видає 286 л. с. потужності. Другий бензиновий силовий агрегат являє собою 5,7-літровий V8 з 352 "конячками". А ось дизельне «серце» у позашляховика тільки одне, але зовсім нове - 3-літрової з V-подібним розташуванням шести циліндрів. Видає такий мотор 241 л. с. потужності і 550 Нм крутного моменту. Працюють всі мотори з 8-ступінчастою автоматичною коробкою передач, яка замінила собою колишні чотири-і п'ятиступінчасті «автомати».
  Джерело: Jeep-Grand-Cherokee.InfoCar.ua  
детально
Jeep Grand Cherokee 3.0d Overland

Рік випуску : 2012

Тип кузова : Позашляховик

Об'єм двигуна : 3 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 241 к.с.

Пробіг : 120000км

Тип приводу : Повний

Колір : чорний

569000 UAH
23900 $ / 21550

569000 грн.
23900 $
21550
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Jeep Grand Cherokee 6.2 TRACKHAWK

Рік випуску : 2019

Тип кузова : Позашляховик

Об'єм двигуна : 6.2 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 707 к.с.

Пробіг : 4км

Тип приводу : Повний

Колір : чорний

3806000 UAH
159900 $ / 144150

3806000 грн.
159900 $
144150
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення
Jeep Grand Cherokee 3.6i Summit

Рік випуску : 2014

Тип кузова : Позашляховик

Об'єм двигуна : 3.6 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 288 к.с.

Пробіг : 90000км

Тип приводу : Повний

Колір : чорний

1045000 UAH
43900 $ / 39580

1045000 грн.
43900 $
39580
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Jeep Grand Cherokee 6.2 TRACKHAWK

Рік випуску : 2019

Тип кузова : Позашляховик

Об'єм двигуна : 6.2 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 707 к.с.

Тип приводу : Повний

Колір : чорний

3779000 UAH
158800 $ / 143160

3779000 грн.
158800 $
143160
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення
Jeep Grand Cherokee 6.2 TRACKHAWK

Рік випуску : 2018

Тип кузова : Позашляховик

Об'єм двигуна : 6.2 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 710 к.с.

Пробіг : 30миль

Тип приводу : Повний

Колір : сірий

3782000 UAH
158900 $ / 143250

3782000 грн.
158900 $
143250
Детальна інформація

Додати коментар
на складі
Jeep Grand Cherokee 6.2 TRACKHAWK

Рік випуску : 2019

Тип кузова : Кросовер

Об'єм двигуна : 6.2 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 707 к.с.

Пробіг : 20миль

Тип приводу : Повний

Колір : червоний

3806000 UAH
159900 $ / 144150

3806000 грн.
159900 $
144150
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення
Jeep Grand Cherokee 6.4 SRT8 FaceLift

Рік випуску : 2018

Тип кузова : Позашляховик

Об'єм двигуна : 6.4 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 475 к.с.

Тип приводу : Повний

Колір : сірий

2982000 UAH
125300 $ / 112960

2982000 грн.
125300 $
112960
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення

Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.