• Audi A6 2.0 TFSI quattro
    ціна: 14900 USD 
  • Lexus LX 570 5.7i AT
    ціна: 30900 USD 
  • Volkswagen Jetta 2.0 TDI AT
    ціна: 12900 USD 
  • Audi A6 2.0 TFSI quattro
    ціна: 19400 USD 
  • Audi Q7 3.0 TFSI quattro S-Line
    ціна: 21900 USD 
  • Jeep Compass 2.4i
    ціна: 11400 USD 
  • Chery Tiggo 1.8i AT
    ціна: 7800 USD 
  • Nissan Rogue 2.5i SV
    ціна: 15900 USD 
  • Aston Martin Vantage S V12 6.0
    ціна: 139900 USD 
  • Tesla Model Y Long Range 75kWh Dual Motor
    ціна: 69900 USD 

Автовикуп: (096) 850 2000

 
Показати всі моделі і бренди

Купити Iveco Euro Rider


​  ОПИС моделі  Iveco EuroRider
  Iveco EuroRider (дослівно укр. Івеко Євротур, Європодорож) — 12-метровий туристичний лайнер
для інтернаціональних перевезень, що серійно виробляється компанією Iveco з 1996 року (D43 — з 2001), автобус знаний за підвищений комфорт перевезення пасажирів та безпечність руху. EuroRider оснащений деталями Noge і розроблений разом з Irisbus. Автобус випускається у 4 модифікаціях, найпоширенішими є C35 i D43.

  Інші модифікації EuroRider:
  • EuroRider D23
  • EuroRider C31A
  • EuroRider (C)35
  • EuroRider D43

  Описання моделі. Автобус EuroRider D43
  Автобус Eurorider є дуже добре пристосованим для особливо далеких перевезень, відстань яких становить понад 1000 кілометрів. У довжину Eurorider становить 11—12.5 метра (11 метрів має С31А, 12.5 має D43), у висоту має до 3.7 метра і у швирину 2.55 метра. Кузов Euroridera вагонного компонування, тримальний, одноповерхового закритого типу. Первинне покриття кузова — цільнотягнутий оцинкований лист, вторинне покриття — металопластик. Кузов має підвищену антикорозійну стійкість і тривкість до фізичної сили або удару під час аварій. Передок автобуса витягнутий, розділений на три частини. Фари у автобуса лінзові, по 4 з кожного боку та кожна з них включається окремо.

  Фари оснащені лінзами, що забезпечує значно підвищену далекоглядність під час руху у темну пору доби — повністю включені разом з протитуманними, фари «дістають» променями до 100—120 метрів у довжину, іншим достоїнством світлотехніки коуча є специфічні протимтуманні фари, що освітлюють і у ширину (радіус до ~25 метрів). Бампер у Euroridera зварний, прикріплений до кузова. Лобове скло автобуса панорамне, беколірне і вигнуте; без «брів», обтягує також частину поверхні бокового остеклення на місці водія. Бокові дзеркала великого розміру, звішуються зверху, типу «вуха зайця», можуть зніматися і вивертатися. Боковини автобуса обшиті металопластиком, внутрішні відділення (окрім салону) поділені посекційно на відкидні відсіки, що відкриваються вручну.

  Багажних відсіків 2, вони сполучені разом. Загальний об'єм багажного відсіку до 13 м?. Бокові відски різного об'єм у та різного призначення, первинно встановлена кавоварка разом з ємностями міститься у крайній секції правої боковини. Засоби для миття автобуса зазвичай тримаються у секції лівої боковини, навпроти. Двигун розміщується усередині задньої панелі автобуса. Колеса автобуса дискові з логотипом «Iveco» розміру 295/80 R?22.5, формула коліс 4?2 — усі автобуси Iveco Eurorider двохосні. Автобус має дві одностворні двері, що розсуваються паралельно до кузова за допомогою двох приводів, один з яких розташовується під підлогою автобуса. З лівого боку від входу у середню частину салону розташовується порожнина, яка може використовуватися як відсік для тримання багажу або обладнана для відпочинку водіїв.

  Настил підлоги автобуса з ворсу або лінолеуму, сходинки травмобезпечні і обиті ворсом. Сидіння пасажирів комфортабельні роздільного типу з можливістю їх розсування на 15 сантиметрів, кожне крісло оснащене підлокотником на 2 режими. Також є педаль-підставка для ніг. Спинки крісел оснащені відкидними міністоликами з дірою для поміщення пляшки, також крісла можуть розкладатися на 130 градусів. Зроблені вони з синтетичних матеріалів і обшиті антивандальною тканиною. Над кожним місцем пасажира є пристрій індивідуального штучного кондиціонування під час руху, окрім цього є система примусового і звичайного обдуву. Усього у автобусі 48—55 місць, тобто 12—13 рядів по 4 місця і 5 задніх. Сидіння по рядах нумеруються на верхніх панелях, що також викорустовуються для тримання сумок. Ширина між рядами крісел дуже велика, єдиним недоліком розташування є найперші крісла (1,2,3,4; ряд 1) — відстань до перегородки дуже назначна. Бокове остеклення автобуса тоноване бірюзовим відтінком, що дає кращий захист від сонця аніж при коричневому або чорному, товщина стекол 6 міліметрів.

  Автобус обладнаний двома LCD-телевізорами що відтворюють відеозаписи з DVD-дисків. Уся система побудована Noge, контролюється з місця водія на спеціальному програвачі. Автобус має калориферне опалення потужістю 34 кіловат на 3 швидкості. Водійське місце відповідає усім сучасним стандартам. Крісло водія з підресоруванням, регулюється спинка крісла, регулюється у висоту і глибину відповідно до фізичних параметрів водія. Прилади оснащені індивідуальною підсвіткою, приборна палень розділена на секції, усі великі стрілкові прилади відкидні, що дає у разі чого виявити неполадку. Спідометр середнього розміру, розрахований на 128 км/год, оснащений невеликою лампочкою червого кольору для привертання уваги, коли постійна швидкість автобуса стає більшою ніж 94 км/год. Тахометр теж відкидний, максимально зазначена кількість обертів на хвилину 3000. Інші допоміжні прилади не відкидаються, проте теж розділені по секціях. Клавіші легко читаються, з окремою підсвіткою.

  Коробка передач механічна на 9 передач (8 на рух вперед, 1 назад, умовне позначення Reverse), також є інформаційне табло, що показує на якій передачі їде автобус. Також є радіо та вентилятор що розташований над водійським місцем. Рульове колесо Iveco Servocom, з гідропідсилювачем, за допомогою якого керування легке і просте, і не важче, аніж у легкого автомобіля. На найнижчій секції (права частина панелі керування теж розділена на секції) розміщується керування LCD-телевізорами. Є додаткова підсвітна лампа для водія. Салон освілюється лампами синього та білого кольору (синя лампа — кожна четверта у ряді). Автобус оснащений також ABS, ASR, ECAS і GPRS; додатково може встановлюватися міні-телевізор біля місця водія. Автобус коштує 82000—96000 Євро у залежності від віку. 13-річний автобус коштує близько 80 тисяч Євро (відмінний стан). Інші зручності автобуса: кавоварка, туалет і електрочайник.

  Достоїнства і переваги Iveco EuroRider:
    • сучасний дизайн
    • підвищений комфорт перевезення
    • економічність автобуса, нижча вартість нового автобуса порівняно з іншими марками
    • багато нового обладнання і систем у новому EuroRider'і
    • пневматично-важільна підвіска, що нівелює дефекти дороги
    • високий строк служби автобуса (гарантійний строк — 20 років).
    • тривкість конструкції, завдяки якій 13-річні автобуси мають відмінний технічний стан
    • відсіки і секції для громізкого обладнання
    • додаткові поручні, які часто потрібні при вході/виході
    • травмобезпечні двері і сходинки
    • легке рульове керування
    • частина лобового скла може закриватися від сонця за допомогою механічних створок 
детально
Iveco Euro Rider C31A Long

Рік випуску : 2008

Тип кузова : Автобус

Об'єм двигуна : 7.8 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Механічна

Потужність : 290 к.с.

Пробіг : 3000км

Тип приводу : Задній

Колір : білий

2432000 UAH
85800 $ / 70710

2432000 грн.
85800 $
70710
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності

Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.