• Lexus NX 200t AWD F-Sport
    ціна: 53500 USD 
  • Toyota Land Cruiser Prado 2.7i
    ціна: 29200 USD 
  • BMW 7-series 740d xDrive M-Sportpaket
    ціна: 114800 USD 
  • Mercedes-Benz GLE-class 400 4Matic Coupe
    ціна: 77700 EUR 
  • BMW 7-series 740d xDrive M-Sportpaket
    ціна: 134400 USD 
  • BMW 7-series 750d xDrive M-Sportpaket
    ціна: 152200 USD 
  • BMW 5 Gran Turismo 520d
    ціна: 39640 USD 
  • BMW 7-series 740d xDrive M-Sportpaket
    ціна: 123300 USD 
  • Land Rover Evoque 2.2 TD4 4WD
    ціна: 41800 USD 
  • BMW 7-series 750d xDrive M-Sportpaket
    ціна: 141700 USD 

Автовикуп:  (099) 643 44 00

 
Показати всі моделі і бренди

Купити Iveco


​  Історія марки  IVECO
  1975: Створення компанії Iveco при злитті 3-х італійських корпорацій (Fiat Veicoli Industriali, OM і Lancia Veicoli Speciali) з французької Unic та німецької Magirus.
  1976: The Foggia and Valle Ufita заводи стали виробляти механізми, а пізніше і автобуси.
  1986: У Великобританії заснована Iveco Ford Truck Ltd. Компанія створює і виводить на ринок Ford Cargo range, а також пропонує широкий перелік автомобілів Iveco. Iveco і Nanjing Motor Co підписали договір про "взаємозаліки ліцензій та Технічної Підтримці", що стосується продуктів серії Daily з вантажопідйомністю від 3 до 5 тонн.
  1989: У Туреччині відкривається спільне підприємство з Koc Group, відоме як Otoyol. Воно є лідером в сегменті випуску транспорту вагою від 5 до 8 тонн і автобусів з 20 - 25 сидіннями.
  1990: Iveco набуває контроль над Enasa і виробництвом вантажівок, в якості частини угоди з іспанською фірмою INI. Ця угода також включає в себе контроль над Seddon Atkinson Vehicles Ltd, британською компанією, придбаної іспанською фірмою Enasa Group в 1983.
  1992: У Астралии Iveco набуває ITAL, найбільше виробництво; яке починає створювати свої серії TurboTech і TurboStar і виводити їх на ринок. Сьогодні ITAL спеціалізується на моделях EuroStar. 1993: В Індії разом з компанією Hinduj Iveco набуває більшу частину акцій в Ashok Leyland, другому за величиною в цій країні виробництві перевізних засобів.
  1994: Досягнуто угоду з російською компанією "Уралаз" на оснащення, а пізніше і на виробництво важких холодильних вантажівок.
  1996: Угода між Iveco і Nanjing Motor Co. трансформувалося в спільне підприємство з частками, рівними 50/50. Засновані підприємства Naveco (1995) і Haveco (1996).
  1997: У рамках проекту Mercosur на заводі Cordoba, в Аргентині, будуються вантажівки середнього та важкого класу (EuroCargo, EuroTech і EuroTrakker). Також розпочинаються роботи з випуску Daily і Ducato в Бразилії, на спільному підприємстві з Fiat Auto.
  1998: Між Iveco і Renault V.I. створюється спільне, з частками 50/50, підприємство для виробництва і виведення на ринок автобусів.
  2005: На посаду генерального директора IVECO призначений Паоло Монферіно. З жовтня 2000 року цю посаду обіймав Хосе Марії Алапонту, який тепер залишає компанію для роботи в іншій сфері діяльності. До свого призначення Монферіно 30 років працював у системі управління групи компанії "Fiat", а з 2000 року працював генеральним директором компанії Case New Holland, що утворилася в результаті злиття компаній New Holland і Case Corporation і стала світовим лідером з виробництва сільськогосподарської та будівельної техніки.

  1978: Починається виробництво вантажівок легкого класу, серії Daily, вагою від 3 до 6 тонн. 800000 вантажівок були випущені до кінця 1998 року.
  1984: Запущена серія TurboStar та випущено понад 300 000 вантажівок.
  1991: На світ з'являється серія Euro, займаючи сегмент від 6 тонн до граничної ваги, дозволеного в кожній країні. Средневесовой клас - EuroCargo Клас великовагових автомобілів - EuroTech, EuroStar Розробка нового класу важких автомобілів - EuroTrakker.
  1992: EuroCargo завойовує нагороду "Вантажівка Року".
  1993: EuroTech отримує нагороду "Вантажівка Року". За сімнадцять років існування премії - це був перший випадок, коли нагорода два рази поспіль діставалася одного й того ж виробникові.
  1998: Завод Foggia випускає 2 500 000-й високошвидкісний дизельний механізм з серії 8140. Відбувається запуск серії EuroTech, забезпеченою новим дизельним механізмом Cursor 8, розрахованим на 7.8 літра.
  1999: Запущена серія Iveco Daily City Truck. Ця серія поєднує в собі якість вантажного автомобіля з характеристиками мобільності, притаманними легковій машині. City Truck є втіленням своєрідності, показником росту і зрілості і знаменує появу нової, багатообіцяючої ери Daily. Запускаються також серії EuroStar і EuroTech, обладнані механізмом Cursor 10. The Cursor 10 - це новий механізм, розрахований на 10.3 літра, з двома виходами: 287 kW (390 Hp) і 316 kW (430 Hp). Легка вага самої версії дає можливість більшого завантаження при низьких витратах на обслуговування і на бензин.
  2000: The Iveco Daily отримав нагороду "Вантажівка Року" на Міжнародному Мото-шоу в Амстердамі: "Нова серія може похвалитися новим зовнішнім виглядом і новою можливістю водіння, але залишається вірною своїй первісній вантажний концепції. Невисока вартість при широкому виборі моделей робить Iveco Daily ідеальним засобом транспортування серед легких моделей ".
  2000: Восени 2000 року компанія IVECO випускає новий двигун - Tector, який увібрав в себе самі останні досягнення в області "вантажного" моторобудування. Двигун буде випускатися у двох версіях: чотирициліндровий об'ємом 3.9 літра і шестициліндровий об'ємом 5.9 літра. Потужність першого з них буде досягати 170 к.с., другого - 210 к.с. Обидва варіанти двигуна відповідають стандарту Euro3.
  2002: Наприкінці листопада стали відомі результати міжнародного конкурсу Truck of the Year'2003 (Вантажівка 2003 р.). Переміг новий тягач IVECO Stralis: члени журі присудили машині 102 бали з 133 можливих. «Чиста перемога»! Компанія десять років чекала цієї години, оскільки попередній приз Truck of the Year італійці отримували в 1993 році ... У новій моделі компанія об'єднала всі свої останні розробки. Це, перш за все, кабіна з чудовим інтер'єром Active Space, вже знайомі двигуни Cursor (їх головна «родзинка» - турбокомпресор із змінною геометрією) і коробка передач EuroTronic - з «джойстиком» і автоматизованим перемиканням.
  2003: Компанія IVECO випускає нові моделі IVECO Stralis ActiveDay, ActiveTime, які є молодшими братами Stralis'а, а також наступне покоління вантажівки EuroCargo.
  2005: IVECO Daily визнаний кращим фургоном 2005 для автопідприємств у Великобританії відразу декількома авторитетними виданнями: "Motor Transport Awards" і "What Van?"! Видатний подвійний успіх, досягнутий за такий короткий час, підтверджує лідируючі позиції модельного ряду Daily, якому віддають перевагу як власники великих автогосподарств, так і представники малого бізнесу.

  Історія IVECO
  Історія одного з найбільших у світі транснаціональних концернів IVECO почалася в листопаду 1974 р., коли було підписано угоду з німецьким машинобудівним концерном Klockner-Humboldt-Deutz, KHD про виділення з його складу автомобільного відділення Magirus-Deutz і передачі його під керівництво компанії FIAT. В результаті об'єднання утворився холдинг з виробництва вантажних автомобілів, що отримав відому нині назву IVECO. Воно розшифровувалось як «Корпорація автомобілів промислового призначення» (Industrial Vehicles Corporation), скорочено IVECO. Формально це був союз двох компаній - Magirus-Deutz і FIAT, але разом з останньою в концерн увійшли її італійські підрозділи фірми ОМ і Lancia, a також французьке відділення FIAT France SA, що було відомою фірмою Unic. Таким чином, з самого початку холдинг IVECO з штаб-квартирою в Амстердамі був фактичним об'єднанням п'яти давно існуючих автовиробників: італійські OM (заснована в 1906р.) І Lancia Veicoli Speciali (заснована в 1906р.), Вантажний підрозділ італійської компанії Fiat Veicoli Industruali (засновано в 1899р.), а також французька компанія Unic (виробництво вантажівок з 1904р.) і німецька Magirus-Deutz (заснована в 1864г.).
  Щоб зберегти кращі риси кожної компанії, було вирішено, що підприємства будуть спеціалізуватися на тому ж, чим займалися до злиття. Magirus Deutz - виробник пожежних автомобілів і будівельних вантажівок - продовжив своє напрям: вантажівки Iveco Magirus часто миготіли в телесюжетах про будівництво БАМу і на інших будівництвах різних держав. А колишня марка у вигляді IVECO Magirus збереглася на пожежних автомобілях, які завод випускає до цих пір.
  Французька Unic займалася переважно виготовленням двигунів: як для своїх вантажних автомобілів, так і для інших компаній. І зараз на півдні Франції в Бургундії Iveco Unic проводить високопродуктивні двигуни Cursor, якими оснащуються тягачі Iveco EuroTech, EuroStar і Iveco Stralis.
  У перший же рік загальний обсяг виробництва IVECO досяг неймовірної величини - 95 тис. автомобілів. Концерн IVECO отримав в своє розпорядження величезну і вельми різноманітну програму вантажних автомобілів різних класів і істотно відрізнялися один від одного конструкцій, яку довелося спішно приводити в порядок. Діяльність IVECO почалася з припинення виробництва майже половини загального модельного ряду, відмови від паралельного випуску ідентичних машин в різних країнах.
  Першою власною конструкцією вважається легка серія IVECO Daily повною масою 3,1-4,5 т, розроблена на заводі в Брешії і випущена в 1978 році. Це було одне з перших у світі спеціально розроблених сімейств легких розвізних машин масового iveco 1проізводства. Перший легка вантажівка Iveco стала найменшою і маневреною вантажівкою в Європі. Ще одним чинником його успіху став новаторський для того часу дизайн автомобіля.

  У наступні роки Iveco підписує договір з випуску серії Iveco Daily (Iveco Turbo Daily) з китайським виробником легких вантажних автомобілів Nanjing Motor Co. У 1986 році до складу концерну увійшло англійське вантажне підрозділ компанії Ford і італійський виробник самоскидів «Astra».

  У 80-і роки з'явилося важке сімейство IVECO: у виробництво була запущена вантажівка TurboStar, оснащена двигунами потужністю 330 або 420 л. с. Відмінними рисами нової моделі стали більш комфортабельна і висока кабіна з вдосконаленою системою підвіски, а також двигуни - новий Turbo-Aftercooler робочим об'ємом 13,8 літрів, шестициліндровий 8210 потужністю 330 л. с. і восьмициліндровий V-подібний двигун турбо 8280 робочим об'ємом 17,2 літра і потужністю 420 л. с.
  У ці ж роки завершилося організаційне формування холдингу IVECO: всі акції і вся повнота влади перейшли до концерну FIAT. З цього часу більшість автомобілів випускалися під єдиною маркою IVECO. Зміцнивши свої позиції, концерн IVECO приступив до другого етапу розширення, набуваючи інші фірми і організовуючи нові складальні виробництва.
iveco 3Так, в 1991 році частиною концерну став іспанський автовиробник Pegaso, на потужностях якого під маркою IVECO стали випускатися автобуси.

  У 1991 році до складу концерну увійшов британський виробник Seddon Atkinson Group, що мала багаторічний досвід виробництва великотоннажних комерційних автомобілів дозволеною максимальною масою від 17 до 44 т.
Концерн Iveco став п'ятим за величиною виробником вантажних автомобілів у світі.
  У наступному 1992 Iveco поглинула провідного автовиробника Австралії компанію ITAL (International Truck of Australia Ltd) і забезпечила собі присутність на ринку Південно-Східної Азії. У ці ж роки в Туреччині відкрилося ще одне дочірнє підприємство концерну під ім'ям Кос Group. В Індії, співпрацюючи з китайською компанією Hinduja Group, IVECO придбала контрольний пакет другого за величиною виробника автомобілів в країні - Ashok Leyland.
  У квітні 1994 було підписано Угоду з російським заводом «УралАЗ» (м. Міас, Челябінська обл.) Про виробництво великотоннажних вантажівок для роботи в умовах Крайньої Півночі. Випущений капотний самоскид Урал-IVECO-5531 з двома і трьома провідними осями. Новий автомобіль спільного підприємства Уралаз-IVECO-6329 випускається в декількох модифікаціях, в числі яких бортові вантажівки з короткою і подовженою кабіною і зі спальним місцем. Автомобілі Уралаз-IVECO iveco 4оснащени дизельними двигунами потужністю 370 к.с.

  У 1995 році в Китаї було створено спільне підприємство з Naveco для виробництва та реалізації моделей гами Daily, а в 1996 році - спільне підприємство з Haveco для виробництва коробок передач для автомобілів Daily.
  Ліцензійна збірка автомобілів IVECO була налагоджена в Аргентині, Туреччині, Єгипті, Ірані, Лівії, Венесуелі, Чилі, Ефіопії, Заїрі, В'єтнамі, Китаї.
  IVECO випускає і пожежні автомобілі: виробництво пожежних автомобілів ведуть німецька фірма IVECO-Magirus та італійська Baribbi. Цікаво, що Magirus починав саме як виробник пожежної техніки: перші пожежні насоси Magirus з'явилися на світ ще в 1865 році, а перший вантажівка - лише в 1918 році. І вже тоді Магірус працював з Росією: найперша випущена в 1913 році обертається пожежна драбина була відвантажена в Москву! Пожежні автомобілі концерну IVECO досі носять марку Magirus. А одним з найбільших контрактів фірми став поспіль 1974 на постачання 10 тисяч "Магірус" в Радянський Союз.
  Новітня історія концерну підтверджує правильність проводилася протягом попередніх 15-20 років технічної політики, що дозволила спільними зусиллями багатьох компаній розробити і впровадити у виробництво одні з кращих вантажних автомобілів IVECO.
iveco 5В дев'яності роки був початий випуск ще однієї великої серії автомобілів IVECO Euro для сектора ринку вантажівок дозволеною максимальною масою від 6 тонн до офіційного дозволеного на той момент граничного значення для автомобілів цього класу. У конструкції автомобілів цього модельного ряду використані високотехнологічні новаторські розробки, починаючи від кабіни і закінчуючи дисковими гальмами на всіх колесах найлегших з середніх вантажівок.

  Гамма Euro представлена ​​наступними моделями: великотоннажними вантажівками EuroTech і EuroStar, важкими позашляховими автомобілями EuroTrakker, а також вантажівками середньої вантажопідйомності EuroCargo.
Перший великий міжнародний успіх прийшов до IVECO в 1992 році, коли вантажівки EuroCargo були удостоєні титулу «Вантажівка року», а в 1993 році естафету прийняв EuroTech. За сімнадцять років існування престижної нагороди це був перший випадок, коли два роки поспіль лауреатами ста-новілісь вантажні автомобілі одного і того ж виробника. У 2000 році на міжнародному автосалоні в Амстердамі IVECO Daily були удостоєні нагороди "Фургон року".
  У 2001 IVECO і Renault оголосили про початок спільного проекту, згідно з яким IVECO належало придбати 50% акцій Irisbus Holding, належних Renault. Ця угода забезпечила IVECO контрольний пакет акцій Irisbus Holding, іспанській компанії, що контролює все виробництво автобусів Iribus Group.

  На сьогоднішній день IVECO Irisbus City Class самий широко поширений автобус в містах Італії (більше 5000 автобусів). Автобуси з відкритим верхом City Class розроблялися спільно з компанією Trambus Open, що надає туристичні послуги в Римі.
Двоповерхові автобуси з відкритим верхом, справедливо вважаються найбільш зручними для огляду історико-архітектурних пам'яток у містах з напруженим дорожнім рухом. З цієї причини, більшість Європейських столиць світу використовують на туристичних маршрутах автобуси подібного класу, що дозволяють гідно оцінити краси міста. У рамках стратегії глобалізації виробництва IVECO створила в Китаї спільне підприємство для виробництва і реалізації автобусів. 50% акцій нової компанії належать IVECO, 50% - Changzhou Bus Company.

  Завдяки створенню спільного підприємства з IVECO нова компанія приступить до випуску трьох серій автобусів - мініавтобусів, міських і туристичних автобусів, - оснащених шасі, двигунами і механічними вузлами, розробленими фахівцями IVECO. Компанія IVECO є одним з найбільших транснаціональних концернів, що пропонує повний асортимент вантажних автомобілів і двигунів.
Iveco володіє брендами: Iveco, Iveco Motors, IVECO Magirus, Astra, Seddon Atkinson, Irisbus і на сьогоднішній день Iveco - транснаціональний концерн, до складу якої входить 49 заводів і 15 науково-дослідних центрів у 19 країнах світу на п'яти континентах.
Iveco є одним з найбільших і найбільш динамічно розвиваються виробників вантажної техніки в світі (6 місце в світі за обсягами випуску вантажних автомобілів і 2 місце за обсягами виробництва дизельних двигунів).

   Концерн Iveco випускає:
     • Вантажні автомобілі Daily (повна маса 2.8-6т), EuroCargo (повна маса 6-16т), Stralis (повна маса більше 16т) і Trakker для важких дорожніх умов.
     • Двигуни для транспортних засобів та промисловості.
     • Пасажирські транспортні засоби.
     • Спеціальні транспортні засоби.
     • Протипожежні транспортні засоби.

  Щорічно IVECO виробляє і реалізує на світовому ринку більше 160 000 вантажних автомобілів і більше 430 000 двигунів. Річний оборот компанії досягає 9 мільярдів євро. Для замовників IVECO трудяться 32 000 співробітників компанії, працюють 49 заводів в 19 країнах, 15 науково-дослідних центрів і 844 дилерських підприємства.
  У Росії концерн Iveco (Івеко) зайняв міцні позиції практично з дати утворення концерну. Вже в 1975 році в Сибіру на будівництві Байкало-Амурської магістралі вже працювали вантажівки Magirus, виробник яких у тому ж році став частиною IVECO. У наступні роки їм на зміну прийшли модернізовані вантажні автомобілі IVECO Trakker, які за обсягом продажів сьогодні випереджають Volvo і MAN.,​ 
детально
Iveco EuroCargo ML 75E16

Рік випуску : 2012

Тип кузова : Фургон

Об'єм двигуна : 3.9 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 160 к.с.

Пробіг : 260000км

Тип приводу : Задній

Колір : білий

697000 UAH
26200 $ / 24450

697000 грн.
26200 $
24450
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення
Iveco Daily 55S17 4x4

Рік випуску : 2016

Тип кузова : Фургон

Об'єм двигуна : 3 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Механічна

Потужність : 170 к.с.

Пробіг : 5000км

Тип приводу : Повний

Колір : чорний

2495000 UAH
93800 $ / 87550

2495000 грн.
93800 $
87550
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення
Iveco Daily 35S11

Рік випуску : 2011

Тип кузова : Фургон

Об'єм двигуна : 2.3 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Механічна

Потужність : 106 к.с.

Пробіг : 215000км

Тип приводу : Задній

Колір : білий

527000 UAH
19800 $ / 18480

527000 грн.
19800 $
18480
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення

Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.