• Land Rover Evoque 2.2 TD4 4WD
    ціна: 38100 USD 
  • Ford F150 Raptor 3.5 SuperCab
    ціна: 83500 USD 
  • Mercedes-Benz GLC-class Coupe 250d 4Matic AMG
    ціна: 74800 USD 
  • BMW 5 Gran Turismo 520d
    ціна: 36000 USD 
  • FIAT 500 1.2 AT
    ціна: 9800 USD 
  • Mercedes-Benz GLE-class 350d 4Matic Coupe AMG
    ціна: 87700 USD 
  • Land Rover Evoque 2.2 TD4 4WD
    ціна: 36500 USD 
  • Mercedes-Benz GLC-class Coupe 250d 4Matic
    ціна: 72000 USD 
  • Mercedes-Benz CLS 350 CDI 4MATIC
    ціна: 47500 USD 
  • Polaris RZR XP 900 EPS
    ціна: 18900 USD 

Автовикуп:  (099) 643 44 00

 
Показати всі моделі і бренди

Купити Hyosung


​  Корейська компанія Hyosung була заснована в 1952 році. Спочатку це найбільше підприємство випускало найширший асортимент продукції - від напівфабрикатів до елементарної комп'ютерної техніки. Мотоциклетне ж відділення було засноване тільки в 1978 році, і стало воно називатися Hyosung Motors & Machinery Inc.

  У перші роки свого існування фірма випускала деталі для мотоциклів виключно за ліцензією Suzuki (першим партнером був Moto Guzzi, але стосунки не склалися), тому мала жорсткі обмеження на експорт продукції. Це зменшувало можливий прибуток компанії, у зв'язку з чим, керівництво Hyosung оголосило про свою незалежність. Сталося це в 1980 році. Щоб заповнити нестачу японських фахівців, фірма змушена була відкрити власний дослідницький центр в Японії. Це прекрасно позначилося на продуктивності, так як у центрі працювали всі ті ж японські фахівці.

  Серія V-образних двигунів стала першим великим успіхом. Ці силові агрегати використовувалися у всіх мотоциклах компанії різних об'ємів: від 125 кубічних сантиметрів у класі «стріт» до 650 «кубів» у стильного байка. Ще в часи японського «покровительства» були випущені дві вдалі двотактні моделі - FR80 і GP125. Тоді, в 1980 році, було вироблено 15 000 мотоциклів, але це був тільки початок. У найвдаліші часи, в 1994-1996, рівень виробництва досягав показників в 150 000 екземплярів на рік.

  У 1999 році компанія Hyosung брала участь у мотоциклетному салоні в італійському Мілані. Там були представлені мотоцикли, оснащені тими ж V-подібними 8-клапанними двигунами з повітряно-масляним охолодженням і кутом розвалу в 75 градусів. Такі двигуни були покликані замінити одноциліндрові силові агрегати, які закуповуються раніше в Японії. Ці машини справили хороше враження на іноземців, і вже до 2002 року експорт компанії досяг 75 000 примірників.

  У 2000 на салоні Intermot 2000 була представлена ​​нова модель корейської компанії - прототип родстера Comet. Його особливостями стали розвал двигуна 90 градусів, рідинне охолодження, а також обсяг мотора в 650 кубічних сантиметрів. Саме тоді стало зрозуміло, що Hyosung йде по тому ж шляху, що й інші азіатські виробники мотоциклів та автомобілів. Ця модель отримала свій розвиток. У відділенні НДДКР компанії в даний момент розробляються варіанти таких же двигунів, але ще більшої потужності, з обсягами в 800 і 1000 кубічних сантиметрів.

  Корейські двигуни типу 650 Comet дійсно виявилися дуже затребуваними на світовому ринку. Вже були досягнуті домовленості про їх постачання в компанію MV Agusta, що базується в Італії. Було прийнято рішення встановлювати ці двигуни і на мотоцикли Cagiva Raptor. Вже незабаром стало ясно, що даний агрегат почав витісняти з ринку, що символічно, V-Twin 650/1000 Suzuki

  Ще одним партнером корейської компанії стала не так давно заснована фірма зі Сполучених Штатів Америки - Fischer Motorcycles. У рамках співпраці 650 Comet буде використовуватися в одному з найбільш просунутих на даний момент спортивних мотоциклів з V-подібним двигуном.

  В даний час саме Hyosung став найбільшим азійським виробником мотоциклів, які експортують їх по всьому світу. Одним з головних достоїнств цих байків є сучасний дизайн, який не поступається за красою і вишуканістю визнаним японським маркам. Якість, звичайно, ще не дотягує до рівня колишніх партнерів, але набагато перевершує китайські аналоги. Відповідно, і ціна зупинилася десь посередині.

  Яскравим прикладом новітніх моделей цієї компанії можна назвати спортивний «круізер» Hyosung Aquila GV650. Незважаючи на ряд невеликих недоліків, що заважають цій моделі втриматися в числі кращих мотоциклів в даному класі, мотоцикл все одно залишається зразком корейської мотоциклетної промисловості.
  Інтернет сайт: http://www.hyosungmotorsusa.com,​ 
детально

Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.