• MINI Countryman Cooper D 2.0
    ціна: 27800 USD 
  • Mercedes-Benz SLK 200i
    ціна: 43900 USD 
  • Mercedes-Benz GLK 220 CDI 4Matic
    ціна: 42800 USD 
  • Smart Fortwo 0.6і
    ціна: 3900 USD 
  • Mercedes-Benz Viano 2.2 CDI L
    ціна: 40800 USD 
  • Mercedes-Benz GLA 220 CDI 4Matic
    ціна: 46300 USD 
  • MINI Countryman Cooper D 2.0
    ціна: 29900 USD 
  • BMW X5 30і x-Drive
    ціна: 23400 USD 
  • Mercedes-Benz Vito 111 CDI MT Long
    ціна: 29700 USD 
  • Mercedes-Benz GLC-class 220d 4Matic
    ціна: 59600 USD 

Автовикуп:  (099) 643 44 00

 
Показати всі моделі і бренди

Купити Harley Davidson


​   Історія мотоциклів Harley-Davidson  (Харлі-Девідсон)
   Одне з моїх захоплень - мотоцикли. І хоч я є щасливим володарем радянської техніки - Дніпро МТ 9, писати буду не про нього. Вибрав тему про історію мотоциклів Harley-Davidson, бо ці мотоцикли мене завжди захоплювали своїм зовнішнім виглядом і технічними характеристиками. Власне над їх історією ніколи не замислювався, але ось представилася для цього можливість. Сів за комп'ютер, увійшов у всесвітню мережу Інтернет, і ось що знайшов.

   Harley-Davidson - культова річ для всіх шанувальників мотоциклів, а не просто засіб пересування. Мотоцикли цієї легендарної марки, як ніякі інші, відповідають уявленням про незалежність. Дух свободи, пов'язаний з цим ім'ям, так само непорушний, як, скажімо, McDonalds або Статуя Свободи. В світі байкерів володарі Harley-Davidson - такі ж «аристократи», як щасливі господарі Ferrari або Lamborghini в автомобільному світі.

   Творці Harley-Davidson. Історія марки почалася в далекому 1902 році в американському місті Мілуокі, де на одному з підприємств працювали друзі дитинства - кресляр Вільям Харлі і модельщик Артур Девідсон. За характером захоплюються, молоді люди плекали одну і ту ж мрію - побудувати таку машину, у якої для пересування не використовувалася б педальний привід. Друзі змогли провести серію експериментів, однак через брак належного інженерного досвіду справа не дуже-то просувалося вперед. Зрозумівши це, вони вирішили підшукати кваліфікованого механіка, який погодився б працювати над створенням мотоцикла власної конструкції. Вибір припав на рідного брата Артура Девідсона - Уолтера, що мав непоганий досвід в конструюванні моторів. Залишилося тільки вмовити останнього приїхати в Мілуокі з іншого міста, де він мав добре оплачувану роботу, і взяти участь в сумнівній, з фінансової точки зору, авантюрі винахідництва «з нуля».

   Уолтер вельми охоче дав свою згоду на експеримент, а незабаром компанію «родинно-дружній» трійці склав третій з братів Девідсонів - Вільям, який працював бригадиром слюсарів-інструментальників на залізниці. Тепер вже квартет цілеспрямованих та наполегливих молодих людей швидко йшов до успіху, виготовляючи відсутні деталі з усього, що потрапляло під руку.

     Перший мотоцикл був побудований Вільямом Харлі і братами Девідсон в 1902 році. Обсяг мотора, виготовленого вручну, складав всього 165 см3 і був створений на основі мотоцикла французької фірми «de Dion». В сутності це був велосипед, оснащений одноциліндровим двигуном обертаючому заднє колесо за допомогою шкіряного ременя. Велосипедні педалі і ланцюги присутні в цій моделі, були допоміжним інструментом для початкового розгону мотоцикла до швидкості, при якій ставав можливим запуск двигуна, а так же при підйомі в гору, коли не вистачало потужності мотора. Всі деталі були виготовлені вручну. Цей мотоцикл розвивав швидкість зіставну зі швидкістю людини при швидкій ходьбі (7-8 км / ч).

     У наступному, 1903 році був побудований ще один двигун з об'ємом в 406 см3. Саме цей двигун був встановлений на раму власного дизайну, що дозволяє говорити про створення першого мотоцикла «Harley-Davidson». Ця модель, схована в саркофаг, до цих пір дбайливо зберігається у вестибюлі головного офісу компанії на Жунё Авеню.

     Виробництво мотоциклів в 1904 році склало 8 машин, наступного року 16 і в 1906-возрасло до 50 одиниць. До первісної забарвленні виключно чорного кольору, додали сірий. Байкери тих часів, дали кличку своїм мотоциклам «сірий-тихий-друг», виключно через низький шуму виробленого двигуном і загальної колірної гами мотоциклів. Прагнення до великих швидкостей, посунуло компанію Harley-Davidson на створення потужного і сильного двигуна, - знаменитого - V-Twin.

     Harley-Davidson з першим V-twin'ом Перший V-подібний двоциліндровий чотиритактний двигун - легендарний «V-Twin» був зібраний в 1909 році. Тоді ж відбулася зміна забарвлення з чорного кольору на сірий. У цій моделі була використана розроблена компанією "Sager-Cushion" конструкція передньої вилки, значно мінімізовані люфт переднього колеса. Циліндри були такі ж як і у одноциліндрового мотоцикла і в сумі давали 804 см3. Кут компонування циліндрів становив 45 °, що стало правилом для всіх наступних «V-Twin». Перші мотоцикли цього класу вийшли не ідеальні. Однією з головних проблем було те, що приводний ремінь не мав механізму автоматичного натягу. Доводилося регулювати цей параметр, пересуваючи заднє колесо вперед або назад щодо поздовжньої лінії рами.

     Після виявлення недоліків в конструкції модель була знята з продажів на один рік. У 1911 році після додавання в «V-Twin» механізму натягу ременя, заміни впускних вакуумних клапанів на механічні, ця модель повернулася на ринок.После вдалого перезапуску «V-Twin» в 1911 році розвиток технології пішло семимильними кроками. Підвіска переднього колеса, перша коробка швидкостей, що розташовувалася ззаду, нова конструкція рами з пониженим сидінням на пружинних амортизаторах, ось далеко не повний перелік новинок з'явилися в 1912 році. Ланцюгова передача, що замінила часто зісковзує ремінь, була зроблена в наступному році, а в 1914 випустили підніжки, і був сконструйований і виготовлений, що став зараз класичним, механізм ножного стартера.

     Перший Harley-Davidson з коляскою У 1916 році дебютував новий граціозний стиль мотоциклів «Harley-Davidson». Самим модерновим елементом в дизайні нової машини став бензобак обтічної форми, а так же абсолютно нові, для того часу, важелі ножного стартера, які допомогли, позбавиться від велосипедних педалей властивих раннім моделям. Ці дві зміни, з висоти сьогоднішніх днів, здаються нам, незначні, але ці зміни перетворили велосипед з моторчиком в справжній мотоцикл. З'явився перший мотоцикл з коляскою (модель 18-J), укомплектований найпотужнішим мотором, для тих років, значні переваги в комфорті для пасажира. При трехскоростной коробці передач, включення першої швидкості здійснювалося рухом важеля перемикання вперед. Нейтральна швидкість була проміжною між першою і другою з третьою, для яких положення включення, було направлено назад, поступенно. Для моделі 18-J були виготовлені і надалі стали встановлюватися на всі мотоцикли ліхтарі заднього світла, які працювали від громіздкою батареї размещаемой над кермом.

     У 1912 році обсяг двигунів зріс з 812 см3 до 1000 см3. А в 1921 році з'явилася знаменита «сімдесят четвірка» - 1200 см3. Постійно здійснюючи поліпшення в V-Twin двигунах, конструктори компанії не змогли позбутися від основних проблем притаманних цьому мотору, так як і раніше, при відкритих клапанах останні постійно засмічувалися, швидко зношувалися, були важкі в експлуатації та обслуговуванні.

     В цей час конкуренти Harley-Davidson - «Indian Motorcycle Company» випускали «V» -образні двигуна з плоскою головкою циліндрів. Теоретично ця конструкція була менш ефективна, але інженери довели її до досконалості, отримавши максимально можливу потужність, і легкість в обслуговуванні. Керівництво компанії Harley-Davidson дійшло висновку, що настав час, коли їм необхідно створити свій індивідуальний клас V-образних моторів з поздовжнім розташуванням. Перший зразок, якого з'явився на вулицях міст в останні дні другого десятиліття.

     Двигун Flathead K model У перших мотоциклів «Harley-Davidson» з двигуном «Flathead V-twin» («плоскоголовий») сумарний об'ємом становив 730 см3. Цим мотором була укомплектована модель D, яка успішно конкурувала з "Indian Scout" і зарекомендував себе високоякісним двигуном мали довге життя аж до 1973 року. Так само були зроблені «Flathead V-twin» з об'ємом в 1200 см3 і 1300 см3. Але вони проіснували не тривалий час і не володіли надійністю властивою 730 кубовим моторам.

     Мотори «Flathead» комплектувалися клапанами з боковим розташуванням, мали менший ККД, ніж двигуни з верхнім розташуванням клапанів або гібрида «Flathead» (F-head intake over exhaust), у якого тільки впускні клапана розташовували зверху. Але класичний «Flathead» виявився набагато легше в обслуговування і зміг конкурувати з виробами "Indian Motorcycle Company". Інженерні розрахунки потужності переконливо показують, що найбільша віддача у «Flathead», порівняно з «F-head», досягалася при високих оборотах двигуна за рахунок його невеликого ваги, а основні втрати припадали на низькі оберти.

     На жаль «Flathead» з'явився за пару місяців до «чорного понеділка» 29 жовтня 1929 року, коли почалася Велика Депресія. В цей час продажу «Harley-Davidson» впали більш ніж удвічі, але компанія зуміла вистояти, тоді як багато інших розорилися. В середині 30-х років, коли економіка стабілізувалася, «Harley-Davidson» мав виграшну позицію - великий попит при практично повній відсутності пропозиції. До 1929 року компанія концентрувалася на випуску «V-Twin» моторів. За часів Депресії «Harley-Davidson» почав розробки одноциліндрових моторів нового покоління. Разом з тим і «Big-twin» («Великі двійки») не були забуті. Наприкінці 1935 року народження, до 1200 кубовим моторам додали варіант з робочим об'ємом 1300 см3. Провідні розробники компанії «Harley-Davidson» схилялися до думки, що мотоциклетний світ стоїть на порозі появи двигунів нового покоління і розробка принципово іншого мотора почалася в 1931 році. Цей процес зайняв трохи більше п'яти років, але народжений в результаті цих довгих розробок "Panhead" показав себе з найкращого боку. Разом з тим, і «Flathead», не був покинутий. «Harley-Davidson» продовжував його випуск для триколісного мотоцикла Servi Car аж до 1973 року.

     До 1933 року майбутній власник міг замовити замість стандартної забарвлення оливкового кольору, будь-яку іншу. А 1933 стандартним стає комбінований чорно-червоний колір з емблемою на бензобаку імітує крило птиці. За часів Великої Депресії компанія «Harley-Davidson» розширила спектр забарвлення своїх мотоциклів. Так само додалося друге сидіння для пасажира ззаду, що стало дуже популярно серед байкерів. Компанія створила новий стиль в дизайні заднього крила, надавши йому м'які закруглені лінії. Ще одним, дуже важливим нововведенням, що стосується цього часу, слід назвати винахід і початок установки на всі наступні моделі «Harley-Davidson» - дуг безпеки. «Harley-Davidson» використав ручне перемикання швидкостей і ножне зчеплення аж до 1952 року. Втім, і в сімдесяті роки можна було замовити мотоцикл з подібною компонуванням за бажанням клієнта.

     Закінчилася ера засновників. У самому розквіті популярності компанію Harley-Davidson осягає ряд смертей. У 1937 році пішов з життя Вільям Девідсон, в 1942-му не стало його рата Уолтера, а в 1943-му - і Вільяма Харлі. У 1950 році автомобільна аварія вивела з гри останнього з батьків-засновників Harley-Davidson - Артура Девідсона, і з його смертю закінчився черговий етап розвитку компанії. У цій важкій ситуації нове керівництво фірми не здригнулося і продовжувало випускати мотоцикли, в тому числі для потреб американських військових. В 1952-1953 роках в двигунах всіх випускалися фірмою машин з'явилися хромовані поршневі кільця. Одночасно світ побачила і нова модель мотоцикла - «K» з 750-кубовим двигуном, низькою рамою і гідравлічними амортизаторами передньої і задньої підвісок. До того часу Harley-Davidson вже вважалася одним з провідних мотоциклетних виробників у світі ...

     Після Другої Світової Війни британські моделі, що хлинули на ринок в США, привернули до себе значну увагу американських байкерів, мотоцикли «Harley-Davidson», серій «K» і «KH» стали втрачати свою колишню популярність.

     У 1957 році компанія створює новий «V-Twin» двигун з об'ємом в 883 см3 і верхнім розташуванням клапанів. У цього мотоцикла коробка передач була з'єднана в єдиному корпусі з двигуном (так звана блокова конструкція). Рама залишилася без змін, а бензобак прикрасила нова емблема. Так народився легендарний «XL Sportster», що став в наступне десятиліття непереможним лідером усіх гонок і змагань.

     Harley-Davidson Duo Glide У 1958 році після п'ятдесяти років жорсткої їзди на «харлеях» покупці отримують новий «Big-twin» - «Glide-Ride». Ця модель оснащувалася незалежною задньою підвіскою. Що в купе з передньої, так само незалежною, дало надзвичайно м'який рух. Відповідно всі моделі «Hydra-Glide», у яких з'явилася друга підвіска, стали називатися «Duo-Glide». Зовнішній вигляд змінюється не тільки із за хромованих задніх амортизаторів, а так само через написи на передньому крилі. В ряду додаткового устаткування «Harley-Davidson» починає пропонувати спеціальне лобове скло, збільшене сидіння, ручки для пасажира, особливий сигнал повороту, додаткові ліхтарі. Можна було замовити весь цей комплект відразу. Компанія придумала «оригінальне» назву для цього комплекту - «Dresser» («dress» в англійській мові - одяг).

     Модель «Sportster» мала значну кількість полірованих деталей випускається на початку 1959 року народження, під заводським індексом «XLCH». Цей мотоцикл був більш універсальний, тому що був призначений для їзди і по швидкісних шосе і в умовах бездоріжжя. У той час ходили наполегливі чутки, що буква «С», в індексації моделі, розшифровується як «competition» (конкурент), і є відповіддю на домагання японських мотоциклетних фірм в цьому особливому мото-спортивному секторі американського ринку. Втім, «Harley-Davidson» був вище цих домислів так як він і не підтверджував так і не відкидав ці чутки. Модель «Sportster XLCH» відрізнялася від «XLH» поліпшеною конструкцією запалювання, високо установлюваної вихлопною трубою, бензобаком незвичайної форми нагадує половинку горіха арахіс, заднім крилом, що одержали в наслідку найменування «bobbed», а так же незвичайним протектором гуми. На додаток до всього ця модель отримала особисту, специфічну емблему використовувану раніше на гоночних мотоциклах, і новий варіант фари, який встановлюється на «Sportster» і в наші дні. Це була дуже популярна модель.

     З 1958 року на мотоцикли починають встановлювати електричний стартер. Тепер байкерам не доводиться заводити мотоцикл ногою. А у 1200 кубового «V-Twin» змінюють конструкцію механізму ножного стартера, таким чином, що він більш уже не відкидав ніжку стартера тому. Це нововведення сподобалося не всім байкерам. Але через деякий час до нього звикли. Нова модель отримала назву «Electra Glide». Із за електричного стартера довелося ставити акумулятор із збільшеною місткістю, що зробило мотоцикл ще більш важким. У повному спорядженні вага «Electra Glide» сягав 363 кілограмів. При комплектації електростартером, з збільшеним по ємності акумулятором, і повним комплектом декоративних елементів «Electra Glide» важив близько 363 кілограмів. Що не могло не позначитися на швидкісних характеристиках мотоцикла. Конструктори «Harley-Davidson» приймають рішення додати потужність двигунів «Big-twin», шляхом збільшення ходу поршня на 10%. Кришки циліндрів, у нових моторів, вийшли схожими на перевернуту совкову лопату, через що і були прозвані (всі мотоцикли цього модельного ряду) - «Shovelhead». Чим то цей двигун нагадував «Sportster» десятирічної давності.

     Harley-Davidson FX Super Glide Тим часом конкуренти по бізнесу неабияк насолили американській фірмі, затоварилася ринок більш дешевої, але при цьому дуже якісною мототехникой. Harley-Davidson почала зазнавати збитків. Основними споживачами її продукції залишалися армія, поліція і нечисленні прихильники марки. До речі, останні часто вносили в конструкцію мотоциклів що-небудь своє або, навпаки, знімали з машин «зайві деталі» для зменшення їх ваги. Так в модельному ряду Harley-Davidson з'явилися чопери (Chopping - «розрізання», «оброблення на шматки»). В 60-х роках фірма, м'яко висловлюючись, втратила своє обличчя. Був період, коли вона ввозила в США італійські мотоцикли. В 1965-м з приватної структури Harley-Davidson перетворилася на АТ, а через 4 роки і зовсім злилася з Американською Машинобудівної і Сталеливарної Компанією (AMF), що було сприйнято фанатами як удар нижче пояса. За чорною смугою житті завжди йде біла. Новий зліт Harley-Davidson припав на кінець 60-х, після виходу на екрани «касового» фільму «Easy Rider», де знялися одразу 2 чопера марки. Акції мотовиробника різко поповзли вгору, позначився новий інтерес до «харлея». У 1971 році шанувальникам культових машин була запропонована модель FX Super Glide, миттєво стала популярною. А до 1976 року сімейство Glide вже налічувало 11 представників, кожен з яких був дуже добре прийнятий ринком.

     Harley-Davidson XLCR1000 У 1977 році на світ з'являється модель «XLCR» під назвою «Willie G. Davidson», яка випускалася тільки в чорній забарвленні. Незвичайні для харлеїв семизірковий диски, маленький кермо, бензобак схожий на труну і спортивне сидіння з «хвостом». Завдяки змієподібній налаштованої вихлопній системі, модель «XLCR1000» була однією з найшвидших мотоциклів того часу. Ця модель не мала лого «AMF» окрім наклейки на кришці мотора, яку можна було легко зняти.

     Найпопулярнішим і продаваним мотоциклом починаючи з 1977 року, став «FXS Low Rider». З низьким кермом, заниженою рамою, дев'яти зіркові дисками, модель була тепло прийнята байкерами не байдужі до «Harley-Davidson». Напис на бензобаку «Fat-Bob» була виконана в стилі друкованих букв оригінального лого «Harley-Davidson». На цей мотоцикл встановлювали як електричний так і ножний стартер. Двигун завжди був 1200 кубовий.

     Harley-Davidson FXWG Wide Glide У 1980 році Harley-Davidson випускає новий «FXWG Wide Glide», який ніж те був схожий на попередника - «Super Glide». Бензобак «Fat-Bob» з широкою середньою частиною, трубчаста 21-дюймова (341 мм) вилка, ступеневу сидінні, широкий регульований кермо, ножна педаль перемикання швидкостей, хромована передня фара і задні крило створювали неповторний зовнішній вигляд. Трохи пізніше, на цю модель стали встановлювати 1300 кубовий двигун і повітряний фільтр нової конструкції. Однією з моделей, яка надалі кілька разів перероблялася, була «Heritage Edition». У розробці дизайну цього мотоцикла були використані основні мотиви властиві шестидесятих років. Хромовані задні амортизатори, подвійне сидіння з хромованою ручкою для пасажира, багажником і задніми сумками. Сучасними були тільки дискові гальма і очисник повітря системи «ham can». Мотоцикл оснащувався 1300 кубовим двигуном. Дизайнери компанії запропонували комбіновану забарвлення оранжевого, і віддаючи данину ностальгії за двадцятим років, оливкового. На жаль, ця комбінація кольорів байкерам не сподобалася і зараз досить важко знайти мотоцикл, що зберіг рідний колір. Мотоцикл «FXB Sturgis» отримав свою назву завдяки тижневої гонці «Sturgis» проведеної в Північній Дакоті, де і відбулася його перша, спортивна «презентація». Букви «FX» розшифровуються як спадкоємець «Low Rider», а додаткова буква «B» вказувала на наявність ремінного приводу замість стандартної ланцюга. Цей, дуже популярний мотоцикл офарблювався виключно в чорний цветс помаранчевими емблемами.

     В результаті розвитку конструкторської думки і дизайнерських розробок, протягом усіх сімдесятих років, стало ясно, що під керівництвом «AMF» компанія рухається в хибному напрямку. Рада директорів «Harley-Davidson» виступає з пропозицією до фірми «AMF», про зворотний викуп контрольного пакета. Що й відбувається в червні 1981 року. «Harley-Davidson» знову стає самостійною. Поворотний шлях до статусу домінуючої компанії на ринку якісних і неповторних мотоциклів був не легкий, але це прагнення «Harley-Davidson» підтримали всі працівники, дилери, байкери ...

     Після того як директора Harley-Davidson викупили контрольний пакет акцій у компанії AMF, з'явилося багато новшест: ремінна передача перша (від мотора до коробки) і друга (від коробки до заднього колеса), нова компоновка мотора, п'яти швидкісна коробка передач. Все це пропонувалося за додаткову плату.

     У 1983 році на моделі FXRS з'явилася нова вилка «anti-deve».
     Мотоцикл Sportster XR-1000 оснастили двокамерним карбюратором.
     У 1984 році з'являється «Evolution V2» з алюмінієвою головкою. Мотор і раніше мав 1300cm / 3 об'єм, але з більшою компресією, і він працював на звичайному бензині без свинцевих добавок. В процесі подальшого удосконалення мотора, інженери і конструктора домоглися шуканого результату; тихий, потужний і більш надійний двигун. Байкери прозвали мотор «Blockhead».

     Але не всі мотоцикли цього року оснащувалися моторами Evolution, на мотоцикли Elictra-Glide встановлювалися старі Shovelhead. З новим мотором з'явилося нове, так зване «мокре зчеплення», яке дозволяло більш м'яко перемикати швидкості. Так само з'явилася нова система задньої підвіски, що дала мотоциклу незвично м'який рух. До цього ж періоду відноситься поява варіанта рами, який пропонується і в справжні час.

     Harley-Davidson FLSTF Fat-Boy Нововведення мотора Evolution були так само використані на V-twin моторах, якими комплектували Sportster. Ці зміни стали найбільшими, в серії Sportster V-twin починаючи з 1957 року. Двигуни робили з об'ємом в 883см3 і 1100 см3, а в 1988 році з'явився мотор з об'ємом в 1200 см3. З появою мотора Evolution Harley-Davidson зробив багато мотоциклів за індивідуальним замовленням. Хороший приклад тому модель FLSTF Fat-Boy, а також ювілейні моделі випущені до 85, 90, і 95 річниці. Harley-Davidson займає завидну позицію в світі бізнесу: попит набагато перевищує пропозицію, що постійно підвищує ціну продукції та цінних корпоративних паперів.

     У 2000 році публіці представлена ​​нова модель FXSTD Softail® Deuce ™
     На мотоциклах сімейства Softail® 2000-го модельного року встановлюється двігательTwin Cam 88B ™, відмітною особливістю якого є наявність балансувальних валів.

     Починається виробництво легкого мотоцикла Buell Blast® з одноциліндровим двигуном. Мотоцикл отримує хороші відгуки і стає основним для курсів з навчання їзді на мотоциклі, організованих через дилерські центри Harley-Davidson і Buell (Rider's Edge® Academy of Motorcycling).

     Harley-Davidson V-ROD В якості новинки 2002-го модельного року представлений VRSCA V-Rod® - нащадок знаменитого гоночного VR-1000. V-Rod - перший мотоцикл Harley-Davidson оснащений системою уприскування палива, двигуном з верхнім розташуванням розподілвалів і рідинним охолодженням.

     Щоб знайти багато цікавої інформації, що стосується мотоциклів Harley-Davidson і не тільки, скористайтеся нижченаведеними посиланнями:
     1. www.moto-center.ru
     2. Перший український мотожурналу МотоДрайв
     3. Все про Harley-Davidson'ах
     4. Інтернет-журнал про мотоцикли Motopress.ru
     5. Офіційний сайт компанії Harley-Davidson 
детально
Harley Davidson Electra Glida 1.6i Ultra Classic

Рік випуску : 2005

Тип кузова : Мототехніка

Об'єм двигуна : 1.6 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Механічна

Потужність : 87 к.с.

Пробіг : 15800миль

Тип приводу : Задній

Колір : чорний

277000 UAH
10700 $ / 9600

277000 грн.
10700 $
9600
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Harley Davidson Sportster XL 883C

Рік випуску : 2005

Тип кузова : Мототехніка

Об'єм двигуна : 0.883 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Механічна

Потужність : 53 к.с.

Пробіг : 11096миль

Тип приводу : Задній

Колір : чорний

220000 UAH
8500 $ / 7630

220000 грн.
8500 $
7630
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Harley Davidson Sportster XL 1200X Forty-Eight

Рік випуску : 2011

Тип кузова : Мототехніка

Об'єм двигуна : 1.2 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Механічна

Потужність : 58 к.с.

Пробіг : 6543миль

Тип приводу : Задній

Колір : чорний

333000 UAH
12900 $ / 11580

333000 грн.
12900 $
11580
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Harley Davidson V-Rod Night Rod Special

Рік випуску : 2013

Тип кузова : Мототехніка

Об'єм двигуна : 1.3 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Механічна

Потужність : 126 к.с.

Пробіг : 3780км

Тип приводу : Задній

Колір : чорний

615000 UAH
23800 $ / 21360

615000 грн.
23800 $
21360
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення
Harley Davidson Fat Boy 1.7 Special

Рік випуску : 2013

Тип кузова : Мототехніка

Об'єм двигуна : 1.7 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Механічна

Потужність : 82 к.с.

Пробіг : 257км

Тип приводу : Задній

Колір : коричневий

775000 UAH
29990 $ / 26920

775000 грн.
29990 $
26920
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення
Harley Davidson V-Rod Night Rod Special

Рік випуску : 2012

Тип кузова : Мототехніка

Об'єм двигуна : 1.3 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Механічна

Потужність : 126 к.с.

Пробіг : 4244миль

Тип приводу : Задній

Колір : чорний

561000 UAH
21700 $ / 19480

561000 грн.
21700 $
19480
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення

Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.