• Land Rover Range Rover 3.0 TDV6 Vogue
    ціна: 16700 USD 
  • BMW 5-series 530i
    ціна: 42900 USD 
  • Audi Q7 3.0 TDI quattro
    ціна: 24300 USD 
  • BMW X5 M 50D xDrive
    ціна: 53200 USD 
  • Audi A8 3.0 TDI quattro Long
    ціна: 38800 USD 
  • Volkswagen Touareg 3,0 TDI 4Motion
    ціна: 23900 USD 
  • Mercedes-Benz ML 250 BlueTEC 4MATIC
    ціна: 25900 USD 
  • SEAT Ibiza ST 1.2TDI MT
    ціна: 8199 USD 
  • Mercedes-Benz GLE-class 400 4Matic Coupe
    ціна: 57800 USD 
  • Mercedes-Benz CLS 350 CDI 4MATIC
    ціна: 27900 USD 

Автовикуп: (067) 377 67 76

 
Показати всі моделі і бренди

Купити Ford Fusion


​  Історія Ford Fusion  (Форд Фюжен):
  Вперше на суд публіки Fusion постав у 2002 році на Женевському автосалоні. Новинка концерну Форд являє собою сміливе рішення конструкторської думки. Fusion - яскравий приклад «схрещування» міського хетчбека, позашляховика і компактвена. Назва автомобілю підібрали відповідне, воно перекладається як сплав, зайвий раз, підкреслюючи унікальну суміш різних варіацій в одному автомобілі. Так ходова частина Fusion запозичена у хетчбека, великий внутрішній простір і високий кузов у ​​компактвена, а риси позашляховика проглядають в збільшеному дорожньому просвіті та великих колесах. Побудований автомобіль на платформі Ford Fiesta, але за своїми габаритами значно перевершує цю модель: довжина - 4020 мм, ширина - 1708 мм, висота - 1503 мм. Незаперечною гідністю Fusion є великий обсяг внутрішнього простору. Це дозволяє не тільки перевозити більшу кількість речей, але і також забезпечити достатній рівень комфорту для пасажирів.

  Фахівці вважають Fusion моделлю, що відкриває новий клас автомобілів UAV  (Urban Activity Vehicle або «Автомобіль для активної міської їзди»). Він характеризується відмінною оглядовістю, маневреністю і прудкістю. Остання якість забезпечують два бензинові мотори сімейства Duratec (1,4-літровий, 80 к.с. і 1,6-літровий, 100 к.с.) і турбодизель із загальною паливною рампою потужністю 68 к.с.

  Fusion по-справжньому універсальний, він володіє просторим та багатофункціональним салоном, в якому сидіння в лічені секунди перетворюється на столик, а під подушкою сидіння розміщується ящик для зберігання найрізноманітніших речей.

  Багажник у Fusion дуже зручний і місткий (337 л). Відкривається або зовні ключем, або з місця водія кнопкою. Для повної картини додамо, що спеціальні кріпильні пристосування в ньому, на жаль, відсутні.

  На автомобілі Ford Fusion встановлюються три різні трансмісії: АКПП Durashift автоматична, механічна КПП нового покоління Durashift EST (Electronic Technology Shift) і 5-ступінчаста механічна КПП Durashift.

  Durashift Automatic - 4-ступінчаста, електронно-керована АКПП останнього покоління, що володіє виключно м'яким перемиканням передач, що забезпечує м'яку та комфортну їзду. АКПП агрегується з 100-сильним 16-клапанним двигуном Ford Duratec об'ємом 1,6 літра, ця комбінація забезпечує Ford Fusion і Ford Fiesta м'яке перемикання передач і швидку реакцію автомобіля на збільшення подачі палива. Розгін до 100 км / год займає 11,7 секунд, а максимальна швидкість складає 179 км / ч.

  У новій АКПП також передбачені режими для руху в різних дорожніх умовах.

  Режим «кик-даун». При цьому традиційному режимі АКПП затримує перемикання на вищу передачу або, навпаки, знижує передачу для впевненого прискорення, якщо педаль акселератора вичавлена ​​до крайнього положення. При поверненні педалі в стандартне положення ходу трансмісія повертається до звичайного алгоритму роботи, по якому вона працювала до включення режиму «кик-даун». Цей режим був розроблений для забезпечення максимального прискорення на вимогу водія без попередньої потреби перемикання режимів роботи АКПП.

  Режим руху в гористій місцевості. Зіставляючи положення дроселя з оборотами двигуна і швидкістю автомобіля, БУТ здатний визначати кут підйому і ухилу для оптимального вибору передачі та моменту її перемикання. Такий алгоритм дозволяє підтримувати постійну швидкість автомобиля без частого перемикання передач і пошуку найбільш оптимальної з них для впевненого руху. В рамках даного режиму існує два алгоритми роботи АКПП, які залежать від крутизни схилу.

  Режим руху під ухил. При цьому режимі аналізується положення дроселя, обороти двигуна, швидкість автомобіля, а при спрацьовуванні гальмівних механізмів АКПП перемикається на нижчу передачу для створення додаткового гальмівного зусилля за рахунок гальмування двигуном. Такий алгоритм роботи дозволяє більш точно контролювати процес руху вниз по схилу або при буксируванні причепа в гористій місцевості.

  Режим експлуатації в холодних і жарких погодних умовах. Режим експлуатації в холодних умовах виключає можливість перемикання на 4-у передачу до тих пір, поки трансмісійне масло не досягне робочої температури. Такий режим роботи дозволяє зменшити знос компонентів трансмісії при холодному страте, що продовжує термін служби АКПП. Датчик температури трансмісійного масла може також ініціювати режим роботи з додатковим охолодженням при надмірному нагріві АКПП в процесі експлуатації.

  Режим Overdrive. Клавіша вимикання режиму «овердрайв» розташована в нижній частині селектора передач АКПП в салоні автомобіля і дозволяє водієві виключити перемикання АКПП на 4-у передачу, в результаті чого рух автомобіля стає більш різким і динамічним при русі на високих швидкостях або в ситуаціях, де необхідно часте перемикання з 3-їй передачі на 4-у. Більш того, АКПП можна заблокувати на 1-ої або 2-ій передачі для забезпечення безпечного руху на ухилах і на засніжених дорогах.

  Трансмісія управляється окремим комп'ютером і функціонує разом з блоком управління двигуна. Налаштування роботи двигуна і трансмісії постійно коригуються для максимальної відповідності умовам експлуатації та стилю водіння водія.

  На Ford Fusion з двигуном 1,4 л встановлюється роботизована коробка передач Durashift EST. По суті, вона є механічною коробкою передач з автоматичним режимом. Вважається, що вона ідеально підходить для активного водіння в місті і має ряд переваг перед традиційною «механікою»: у відсутності педалі зчеплення набагато простіше долати міські пробки в режимі «старт-стоп», на ній не можна переплутати передачу і практично неможливо стихнути. У порівнянні з «автоматом» Durashift EST забезпечує більш динамічне управління автомобілем і значну економію палива.

  В Росію Ford Fusion поставляється в двох комплектаціях - Trend і Elegance. Trend включає в себе: передні подушки безпеки водія і пасажира, бічні подушки безпеки, АБС, що закривається люк бензобака, гідропідсилювач керма, іммобілайзер, тоновані стекла, центральний замок з Д / У, регульована рульова колонка, три задніх підголовника, шкіряна обробка керма, підігрів передніх сидінь, електропривод передніх склопідйомників, кнопка відкривання дверей багажника на панелі приладів і двоколірні бампера.

  У комплектацію Elegance входить все вищеперелічене доповнене хромованою решіткою радіатора, зовнішніми дзеркалами з електроприводом і підігрівом, передніми протитуманними фарами і шкіряною обробкою важеля КПП.

  У 2004 році в лінійці двигунів відбулося поповнення - 1,6-літровий 16-клапанний дизельний двигун Duratorq з турбонагнітачем потужністю 90 к.с. Це остання спільна розробка Ford Motor Company та PSA Peugeot Citroën. Двигун 1.6 TDCi максимально полегшений - вся конструкція алюмінієва, легкосплавная. На дизелі стоїть система «Common Rail» третього покоління. Він має подвійний распредвал і електронну систему контролю дроселя. Відповідає останнім стандартам Euro IV - викид СО2 дорівнює 119 г / км. Витрата палива складає 4,5 літра на 100 км. Двигун буде доступний на трьох-і п'ятидверний версіях Ford Fusion.

  Також компанія Форд анонсувала нову модифікацію Fusion Plus, яка відрізняється від базової моделі новим пластиковим обвісом, з модернізованими бамперами і порогами, новою решіткою радіатора, пофарбованими в колір кузова бічні молдинги, а також тонованими стеклами і 16-дюймовими колесами.

  Відбулися зміни і в інтер'єрі. В обробці використовуються більш дорогі та якісні матеріали. А в список додаткового устаткування додані пристрої як аудіосистема з DVD-програвачем і навіть ігрова приставка X-Box.

  Набір двигунів для новинки залишився колишнім - 1,4-літровий і 1,6-літровий бензинові мотори потужністю 79 і 98 кінських сил відповідно, або новий 1,4-літровий турбодизель потужністю 67 кінських сил. Обидві 1,4-літрові модифікації Ford Fusion Plus будуть доступні з напівавтоматичною КПП, що має режим ручного перемикання передач.

  У 2005 році під ім'ям Fusion компанія Форд почала випускати солідний середньорозмірний седан, який до цього вже змінив два імені - Futura і Four Hundred. Ситуація з ім'ям цього автомобіля для Форда ставала критичною - яке б ім'я компанія не вибрала обов'язково знаходився хтось вже зареєстрував права на таке ім'я і що вимагає виплат.

  Fusion створений на базі концепту Форд 427: про це нагадують хромована решітка радіатора і форма передніх фар. Седан Fusion займе своє місце в ряду між Фокус і Five Hundred. До речі, седан Fusion - перша модель компанії, створена повністю за допомогою цифрових технологій.

  Дизайн вийшов у багато консервативним, але універсальним, в тому плані, що і в Європі, і в Америці седан Fusion не буде виглядати чужорідним елементом. Екстер'єр Fusion виглядає на рідкість гармонійно. Фірмовий стиль дотриманий на всі сто.

  В інтер'єрі - ті ж строгість і лаконічність. Fusion володіє одним із самих просторих салонів у своєму класі, включаючи місце для плечей на передньому сидінні і місце для ніг для пасажирів на задньому сидінні. Салон автомобіля може бути виконаний в одному з трьох колірних рішень. П'ять повноцінних місць, пристойні матеріали оббивки - все просто, але зі смаком. Автомобіль виглядає солідно і дорого. Чимала заслуга в цьому великої кількості хромованих деталей, стилістично схожих на концепткар Форд 427. На всіх седанах Fusion доступні телескопічна рульова колонка, підігрів сидінь і CD-чейнджер на шість дисків.

  Жорсткість при крученні седана Fusion підвищена на 12,7%, що дозволяє повністю незалежній підвісці (спереду - двохважеля, ззаду - багатоважіль з підрулюючим ефектом) забезпечувати плавне керування. На модель встановлюються дискові гальма і ABS з електронною системою розподілу гальмівного зусилля.

  Двигунів два, обидва бензинові із серії Duratec: 2,3 л (160 к.с.) і трилітрова 210-сильна «шестірка». Менш потужний буде поставлятися з 5-ступінчастою механічною коробкою передач або з 5-ступінчастим «автоматом», а більш потужний - тільки з 6-ступінчастою автоматичною коробкою. Обидва двигуни мають легкий алюмінієвий корпус, чотири клапани на циліндр і систему електронного контролю дроселя.

  Ford Fusion має тільки передній привід.

  Fusion сконструйований з урахуванням найостанніших жорстких вимог до безпеки автомобіля. Середня стійка кузова зроблена із двох зварених листів сталі, що підсилює дах і робить більш гнучким днище автомобіля. Персональна система захисту пасажира (Personal System Safety) включає в себе подвійну подушку безпеки і ремінь безпеки з переднатягувачами.
  Збирають Fusion на заводі Hermosillo штампування і збірка в Мексиці.  
детально
Ford Fusion Mondeo 1.5 EcoBoost AT

Рік випуску : 2015

Тип кузова : Седан

Об'єм двигуна : 1.5 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 240 к.с.

Пробіг : 90000км

Тип приводу : Передній

Колір : чорний

314000 UAH
12800 $ / 11830

314000 грн.
12800 $
11830
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Ford Fusion Mondeo 2.5 AT SE

Рік випуску : 2014

Тип кузова : Седан

Об'єм двигуна : 2.5 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 178 к.с.

Пробіг : 20000км

Тип приводу : Передній

Колір : чорний

355000 UAH
14500 $ / 13400

355000 грн.
14500 $
13400
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності

Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.