• Mercedes-Benz GLE-class 350d 4MATIC
    ціна: 55800 USD 
  • BMW K 1600 GTL
    ціна: 14900 USD 
  • Mercedes-Benz S-class 350 CDI 4matic Long AMG
    ціна: 89900 EUR 
  • MINI Cooper S Electric
    ціна: 31900 EUR 
  • BMW 8-series 840i xDrive Gran Coupe
    ціна: 124900 EUR 
  • MINI Cooper S 2.0i AТ
    ціна: 17500 USD 
  • Tesla Model S P85D AWD
    ціна: 43500 USD 
  • Audi Q8 55 TFSI quattro
    ціна: 85300 USD 
  • BMW X5 30d xDrive
    ціна: 89000 EUR 
  • BMW 8-series 840i xDrive Gran Coupe
    ціна: 122900 EUR 

Автовикуп: (067) 377 67 76

 
Показати всі моделі і бренди

Купити Ford Focus


  Історія  Ford Focus  (Форд Фокус):
  У 1998 році на зміну моделі Escort VII прийшов Ford Focus. Дебют відбувся на автошоу в Женеві, де новинка викликала фурор. Модельний ряд надає повну свободу вибору: трьох - і п'ятидверний хетчбек, седан і універсал Focus Turnier. Дизайн виконаний у відповідності з концепцією New Edge, в основі якої змішання гострих кутів і обтічних ліній. Творці спробували зібрати всі мислимі геометричні фігури, наприклад, поворотник у формі трикутника, а поруч - трапеції, еліпси, гострі кути і гнуті лінії. Вітіювата приладова панель і центральна каплевидная консоль виглядають досить авангардно. Овальні нетипові шкали спідометра і тахометра мають класичне компонування. За рахунок всього цього зовнішність автомобиля вийшла вельми оригінальною і незвичайною.

  На європейські Focus встановлюються бензинові двигуни сімейств Zetec і Zetec-SE об'ємом від 1.4 до 2.0 л (від 75 до 130 к.с.), а також дизель об'ємом 1.8 л (75, 90 і 115 к.с.). Американські версії оснащуються тільки бензиновими двигунами об'ємом 2.0 л (від 110 до 172 к.с.) в парі з автоматичною трансмісією.

  Підвіска на Фокусі заслуговує окремої розмови, спереду - McPherson, ззаду - незалежна підвіска з ефектом підрулення коліс на повороті Control Blade. Забезпечує автомобілю неймовірну стійкість на поворотах і комфорт на будь-якому покритті. В іншому Focus зроблений за канонами класу В: передній привід, поперечний розташовані бензинові та дизельні двигуни, передня підвіска McPherson, механічна або автоматична трансмісія.

  Focus отримав кілька варіантів оснащення. Базова комплектація (Ambiente) пропонувала: підсилювач керма, регульовану рульову колонку і подушку безпеки для водія. У виконанні Comfort: передні електросклопідйомники, кондиціонер, дистанційне відмикання багажника, центральний замок і речові кишені в передніх дверях. Комплектація Trend порадує передніми «протівотуманнікамі», шкіряною обробкою керма і підсвічуванням багажника. Для найвимогливіших і вимогливих клієнтів пропонувалося виконання-люкс під назвою Ghia. Тут вже в стандартному оснащенні 15-дюймові колеса замість 14-дюймових, пасажирська подушка безпеки, зимовий пакет (обігрів сидінь, дзеркал, лобового скла, форсунок омивача, електропривод регулювання дзеркал), задні електросклопідйомники і центральний замок з ДУ.

  Салон «Фокуса» на перший погляд не рясніє всілякими корисними ємностями. Основний бардачок невеликий, зате в дверях є вельми просторі ніші, перед важелем передач - майданчик, куди можна покласти невеликі предмети, наприклад, мобільний телефон, в сидіннях передбачені кишеньки. Сидіння мають стандартні механічні регулювання взад-вперед, по куту нахилу спинки і величини поперекового підпору. У дорогих версіях передбачена електричне регулювання водійського крісла по висоті і прибирається підлокітник. По вильоту і нахилу, причому в досить широкому діапазоні, регулюється і рульова колонка.

  Завдяки всім перерахованим вище якостям Focus був визнаний «Автомобілем року Європи» в 1999 і «Автомобілем року США» в 2000.

  У 2001 році Focus піддався незначному рестайлингу - змінилися фари, передній бампер, радіаторна решітка, а також деталі інтер'єру.

  У 2002 році з'явилися дві «заряджені» модифікації з форсованими моторами об'ємом 2.0 л - Focus ST170 з двигуном потужністю 172 к.с. і Focus RS потужністю 215 л.с., виробництво якого було припинено всього через 394 дня після його початку.

 Нове покоління Ford Focus II дебютувало у вересні 2004 року на Паризькому автосалоні. Виробництво автомобіля спочатку почалося в жовтні 2004 року на головному заводі для Focus в Саарлуї (Німеччина) і у Валенсії (Іспанія), навесні 2005 року - в Росії (завод у Всеволожську), в КНР і на Тайвані. Базується автомобиль на платформі концерну Ford - С1, яка вже дала життя таким моделям як Ford Focus C-MAX, Mazda3 і Volvo S40/V50. Візуально він виглядає солідніше попередника. І справа тут не тільки в кузовний стилістиці. Друге покоління ширше і довше (на 50 мм) першого. Колісна база збільшена на 25 мм, колія - ​​на 40 мм. Колеса тепер - на 15, 16 або 17 дюймів. Ось чому в салоні так просторо навіть заднім пасажирам. А похилий дах, що додає зовнішності автомобіля стрімкість, знаходиться досить високо над головами пасажирів.

  Такому чином, в Україні з кінця літа 2005 року пропонується тільки новий Ford Focus II місцевої збірки з кузовами 5-дверний хечбек (3-дверний хечбек - з серпня 2005), седан і універсал в чотирьох фіксованих комплектаціях: Ambiente (ПБ водія, центральний замок , іммобілайзер, регулювання рульової колонки по вильоту і куту нахилу); Comfort (додатково кондиціонер з режимом циркуляції повітря та електропривод); Trend (додатково бортовий комп'ютер, протитуманні фари і покращений інтер'єр) і Chia (додатково обробка салону алюмінієм і шкірою, повний набір ПБ , включаючи бічні, центральний замок з ДУ, охолоджуваний ящик рукавички, магнітолу Sony та ін.) За доплату пропонують ABS і система динамічної стабілізації IVD, двозональний кліман-контроль, біксенонові фари, парктроник, аудіосистема з багатофункціональним сенсорним дисплеєм (всього 6 варіантів), три види литих дисків і можливість установки голосового управління мобільним телефоном.

  В Українську комплектацію також увійшли захист моторного відсіку, посилені диски та шини, захист порогів, бризковики і повнорозмірне запасне колесо.

  Гамма двигунів для України: 1,4 л R4 16 V (80 к.с.); 1,6 л R4 16V (100 л.с.); 1,6 л R4 16V Duratec Ti-VCT із змінними фазами газорозподілу (115 л.с.); 2,0 л R4 16V (145 к.с.) і вперше для російського ринку - турбодизель Duratorg 1,8 л R4 16V (115 л.с.). Вибір КП - 5-ступінчаста «механіка» (дві моделі, IB5 і MTX75) або 4-ступінчастий адаптивний «автомат» Durashift-ECT (тільки для 1,6 л). Для європейського ринку Focus II оснащують також турбодизелями TDCi об'ємом 1,6 л R4 16V у версіях 90 к.с. або 109 к.с., а також 2,0 л R4 16V 136 к.с.

  У профіль новий Focus виглядає стильно і гармонійно. Кожен елемент його дизайну має і функціональне призначення. Так, козирок над заднім склом оптимізує повітряний потік. Навіть бічні дзеркала ретельно опрацювали і це позначилося на акустичному комфорті. Відповідно до зовнішністю інтер'єри другого Focus став серйозніше. Фундаменталізм підкреслюється не тільки архітектурою внутрішнього оздоблення, але і якістю обробних матеріалів. Так, передня панель тепер виконана з еластичного пластику. «Фордівського» інженери придумали ще й регульований педальний вузол. Він «під'їжджає» до сидіння на 50 мм. В цілому все естетично і зручно.

  В інтер'єрі все добротно, грунтовно і сучасно. В першу чергу це заслуга більш високоякісних матеріалів. Дуже непогано виглядає комбінований салон зі світлим «низом» і добротний матеріал сидінь. Крім того, салон позбувся гострих граней, властивих Focus першого покоління. З приємних дрібниць - виріс до 12 літрів бардачок, також до послуг пасажирів - підстаканники, відсіки для паперів та лампи підсвічування. Знайдеться куди покласти дрібні речі - поруч з сидіннями є відсіки. Задній диван цілком зручний, на ньому можна влаштується втрьох.

  Об'єм багажника виріс на 10% до 385 літрів (1.245 літрів при складених сидіннях) на хетчбек і до 475 літрів (1.525 літрів при складених сидіннях) на універсалі.

  Кермо на регульованою по двох напрямках рульовій колонці теж на рівні. До слова, зусилля на ньому можна міняти, вибравши в налаштуваннях бортового комп'ютера відповідний режим. У Focus II можна вибрати будь-який з трьох режимів електропідсилювача: спортивний, стандартний, комфортний. У режим «Спортивна» кермо стає трішки тугіше й зворотна реакція в повороті більш виразна. Режим «Комфортний» явно з прицілом на місто: в цьому режимі кермо легкий. У «Стандартному» режимі можна їздити решту часу.

  Підвіска досить комфортна. Ford Focus II відмінно проходить нерівності, швидко справляється з коливаннями, чітко стоїть в повороті. Гальмівні механізми, що зберегли спадкоємність, адекватно і надійно уповільнюють автомобиль без траєкторних спотворень.

  Безпеку забезпечують: бічні фіранки і надувні подушки безпеки, які надуваються від передньої до задньої стійки. У рейтингу Euro NCAP Focus II визнаний найбезпечнішим автомобілем у класі.

  Баланс привабливих споживчих якостей і ціни зробив Ford Focus II лідером продажів в Россі серед іномарок «гольф-класу».

  У 2008 році Ford Focus піддали рестайлингу. Філософія «кінетичного дизайну» добралася і до цієї популярної моделі. Модернізований автомобіль не має практично жодної старої кузовний деталі. Хіба що дах залишився без змін. А все інше - фари, капот, крила, бампера, дзеркала - стали іншими. Модернізований Focus набув більш динамічний зовнішній вигляд, вдало підкреслює стрімкість і маневреність цього автомобіля. Усередині модель також змінилася. Нова приладова панель стала виглядати набагато благородніше. «Коефіцієнт м'якості» пластику збільшився, причому набагато. До того ж, тепер творці Ford Focus пропонують 2 варіанти виконання панелі: «під дерево», або стального кольору.

  Салон рестайлінгового Ford Focus II також хороший. Риси кінетичного дизайну переглядають і тут, наприклад того плавні обриси нової центральної консолі. Всі прилади розташовані дуже зручно, все на своїх місцях. Ергономіка і після рестайлінгу залишилася на високому рівні. Панель приладів підсвічується червоним світлом, що робить показники більш зручними для читання. Зручні крісла з вираженою бічною підтримкою обтягнуті якісним, приємним на дотик матеріалом. Пластик теж виглядає дуже пристойно. Крім «кінетичного» дизайну автомобиль отримав нові опції. Під замовлення автомобиль можна оснастити кондиціонером, музикою, підігрівом сидінь, підігрівом лобового скла, що складаються електродзеркала, системою курсової стійкості, 6 подушками безпеки, управлінням магнітолою з рульової колонки і т.д.

  Модернізований Focus також багатий на нові функції і додаткове обладнання. Зручна горловина паливного бака без кришки - EasyFuel - допоможе уникнути помилок при заправці, а система попередження про низький тиск - заздалегідь дізнатися про можливі проблеми з шинами. У салоні передбачена розетка живлення 230 В, до якої можна підключати різне електрообладнання. Нова аудіосистема Sony відрізняється чудовою якістю звучання, а крім цього, пропонує можливість прослуховувати файли формату MP3 і підключати до системи Ваш мобільний телефон через Bluetooth ®, встановлюючи таким чином гучний зв'язок. Доповнюють картину світлодіодні задні ліхтарі, що створюють унікальний візуальний ефект.

  Лінійка моторів рестайлінгового Ford Focus, пропонованих на російському ринку, не зазнала особливих змін: автомобиль буде оснащуватися бензиновими агрегатами 1.4 (80 к.с.), 1.6 (100 і 115 к.с.), 1.8 (125 к.с.) і 2.0 (145 к.с.). Турбодизельний мотор один - об'ємом 1,8 л і потужністю 115 к.с.

  Система безпеки автомобіля отримала найвищий 5-зірковий рейтинг на тестах Euro NCAP в категорії «безпека дорослих пасажирів». Такий високий рівень безпеки забезпечує вражаючий набір передових технологій в тому числі інтелектуальна система безпеки (IPS). Технології освітлення, застосовані в новому Focus, роблять нічне водіння впевненіше і безпечніше. На автомобиль можна встановити фари, які включаються автоматично, як тільки стає темно, а також біксенонові фари, або адаптивну систему головного освітлення. Адаптивна система головного освітлення автоматично зміщує світловий пучок в горизонтальній площині в залежності від швидкості руху автомобіля і кута повороту рульового колеса. Це означає, що при повороті керма фари повертаються, освітлюючи саме дорогу, а не навколишній пейзаж. Таке освітлення особливо ефективно на віражах. Воно покращує видимість вигинів дороги і робить водіння більш безпечним. У той же час, нові світлодіодні задні ліхтарі, що йдуть в комплекті з біксеноновими фарами або адаптивною системою головного освітлення, загоряються швидше і світять яскравіше, ніж звичайні лампи розжарювання. Це робить автомобіль помітніше для інших водіїв.

  Автомобіль як і раніше доступний в декількох кузовах: 3 - і 5-дверний хетчбек, 4-дверний седан і 5-дверний універсал. Флагманська модель - Focus ST - це неймовірна динаміка, унікальний спортивний дизайн, потужні гальма і 18-дюймові легкосплавні диски.

  Ford Focus третього покоління вперше був продемонстрований широкій публіці на Межнурадном автосалоні в Детройті на початку 2010 року. Влітку того ж року новинку представили і в Росії на серпневому автосалоні в Москві, правда, можливість купити Focus III у росіян з'явилася лише в 2011 році. Виробник пропонує тепер всього три типи кузова - п'ятидверний хетчбек, седан і універсал - трехдверний хетчбек з лінійки вибув.

  У порівнянні з попередником, Focus III додав в довжину 21 мм (4358 мм), але при цьому став на 16 мм нижче (1484 мм) і на 16 мм вже (1823 мм). Колісна база виросла на додаткові 8 мм (2648 мм), а ось об'єм багажника дещо зменшився. У версії з повнорозмірною запаскою він становить 372 літри для седана і 277 літрів для хетчбека (1062 літра при складених задніх сидіннях).

  Автомобіль отримав повністю новий дизайн кузова, але зберіг кращі якості попередніх поколінь - впізнавана зовнішність, простір салону, універсальність і прийнятні ціни. Екстер'єр вийшов ефектним і сучасним. Передній бампер виділяється величезним повітрозабірником поділеним на три секції. У задній частині все увагу спостерігача займають ліхтарі незвичайної форми, далеко заходять на крила. Побудований з урахуванням нових матеріалів, кузов створений з декількох сортів сталі, що дозволили знизити масу і підвищити жорсткість. Новий кузов п'ятидверній версії міцніше попередника на 45% і на 15% жорсткіше.

  Інтер'єр також помітно змінився. Він виконаний у сучасному стилі: безліч кнопок, приємна підсвітка. Підсвічування заслуговує окремої уваги. Лампочки горять скрізь: над торпедо, в кнопках, в кишенях дверей, в підстаканниках, в ногах. Причому колір підсвічування можна змінити, натиснувши на кнопку в стелі. Варіанти забарвлення різні від білого до оранжевого. Поруч з цією кнопкою є і регулювання яскравості підсвічування.

  Автомобіль отримав повністю нову центральну консоль і панель приладів, кожна з яких обладнано РК-дисплеєм. Панель приладів виконана в яскравій синьо-блакитний забарвленням. Дисплей бортового комп'ютера теж з блакитною підсвіткою. На нього виводяться свідчення середній швидкості і витрати, одометра, моментального витрати і відстані до заправки. Праворуч від дисплея показано стан автомобіля - на намальованому силуеті машини загоряються габарити і фари, відкриваються двері. А під всією цією анімацією виведені показу режиму коробки (на механічній коробці система радить, коли треба перемикатися на наступну передачу, показуючи стрілочки вгору), температура за бортом і загальний шлях автомобіля.

  В якості базового силового агрегату європейський Ford Focus III отримав повністю новий четрехціліндровий 1,6-літровий бензиновий турбомотор сімейства EcoBoost, доступний у двох версіях - потужністю 150 і 182 к.с. В якості трансмісій пропонуються 6-ступінчаста механічна коробка і 6-ступінчастий «робот» PowerShift. На російському ринку двигуни EcoBoost поки представлені не будуть. Покупець може вибрати бензиновий двигун об'ємом 1,6 літра потужністю 105 і 124 к.с., а також більш потужний бензиновий 2,0-літровий силовий агрегат потужністю 150 к.с. Шестиступінчастою механіки також не буде, мотори об'ємом 1,6 літра отримають 5-ступінчасту коробку. Дволітровий турбодизель потужністю 140 к.с. пропонується тільки з АКПП.

   Двигун заводиться з кнопки, але доступ в машину не бесьключевой - двері та багажник відмикаються з кнопок на ключі. До речі, капот у Focus III тепер відкривається традиційно - за допомогою важеля в салоні, відмикання з ключем логотипу пішло в минуле. Заправна горловина не замикається пробкою. Отримати доступ до баку можна тільки пістолетом або шлангом необхідного діаметра, і тільки коли машина відімкнуті. До речі, харчується Focus бензином не нижче 95-го.

  Позбулася українська версія і безлічі новомодних електронних систем, які підготували для Focus III в кількості тринадцяти штук. З них нам дістануться навігаційна система з голосовим управлінням, система стеження за «мертвими» зонами, система екстреного гальмування, спрямована на запобігання зіткнень на малих швидкостях, а також система автоматичного паркування. У опціональний пакет «Преміум світло» входять біксенонові фари, світлодіодні вогні денного світла і задні діодні ліхтарі. Російським покупцям автомобіль пропонуватиметься в одній з чотирьох комплектацій: Ambiente, Trend, Trend Sport і Titanium.

  Базова комплектація Ambiente пропонує електропривод бічних дзеркал і передніх стекол, системи ABS і EBD, регулювання керма по вильоту і куту нахилу, а сидіння водія - по висоті, пофарбовані в колір кузова корпуси дзеркал і задній спойлер (у хетчбека), дистанційне замикання дверей, система дозаправки Ford Easy Fuel без використання кришки горловини і т. д. Комплектація Trend отримала такі опції, як кондиціонер, обігрів зовнішніх дзеркал, 16-дюймові колеса з декоративними ковпаками, а також аудіосистему з радіо, CD/MP3, монохромним дисплеєм, 6-ю динаміками і USB-портом. Версія Trend Sport включає в себе системи ESP і EBA, хромовану смужку на кузові, спортивні передні сидіння, центральну консоль «преміум», передні противотуманки, шкіряне кермо з управлінням системами, обігрів передніх сидінь, бортовий комп'ютер, бічні подушки безпеки і т. д. У топову версію Titanium додані датчики світла і дощу, чорна глянсова обробка решітки радіатора, світлодіодні ліхтарі (для хетчбека), шкіряна обробка важеля КПП, декоративна світлодіодне підсвічування салону, двозонний клімат-контроль, кнопка запуску.
==================
​  Новий Форд Фокус
  Форд Фокус швидко став одним з китайських автомобілів перехитрити-продажу, і протягом модельного року 2009, Форд вводить Фокус з драматичним зовнішнім моделюванням, очищеним внутрішнім проектом і вражаючою безпечною технологією.

  Безпека і утішають особливості для нового Фокусу (модельний рік 2009)

  • Водій і передні пасажирські повітряні камери і передні розсадити-вмонтовані side повітряні камери зараз стандартна безпека тимчасового власника змальовує через новий зразковий діапазон Фокус
  • Надзвичайний Ризик, Застережливий Систему Легкої Активації
  • Електронна Програма (ЕКСТРАСЕНСОРНЕ СПРИЙНЯТТЯ) Стабільності, доступна на Фокус Sport
  • Збільшена внутрішність з високоякісними матеріалами і новими інструментами
  • Новий клієнт-фокусувався, premium якісні особливості включають centre консоль 'Premium' з додатковим простором пам'яті
  • Заставляючи нові технології дозволяють вищий рівень можливості з'єднання Автомобільної для Входу Розваги (ЛІД) з обумовленим 3.5mm домкратом і портом USB.

  Форд Фокус - один з усесвітнього більш всього нагородив автомобілі, вигравши як Європейський Автомобіль Року, так і Північний Американський Автомобіль Року. У Китаї, Форд Фокус отримав більше 90 винагород від національних ЗМІ, що везуть в автомобілі, в розпізнаванні його класифікувати-просування, керівника динамікою, точним регулюванням і контролем гальмування, чіткий проект і будують якість також як і досягаючи п'ятизоряної відмітки C-NCAP для збійного захисту тимчасового власника. Обмежений Форд Фокус - перший автомобіль розміру засобу в Китаї, аби отримати п'ятизоряну оцінку C-NCAP.

  Протягом модельного року 2009, Форд поліпшив Фокус в багатьох областях. Нові дарунки Фокус свіжий зовнішній проект з драматичним headlamps і великими нижчими передніми гратами, що вочевидь надихнули Фордом європейської 'кінетичної мови проекту'. Разом з Фокус драматичніші і пізнавані зовнішні особливості, внутрішність також reveals проектують удосконалення, які негайно примітні, і більш рафінував.

  Ці удосконалення і відновив особливості відображають відношення покупця Фокус в Китаї, хто наполягає на преміум якісних особливостях, вища міра задоволення, що рухається, і просував безпечну технологію.

  Від погляду водія, нові інструменти - з індивідуальними нактоузами, що оточують тахометр і спідометр, - чіткіший день і ніч. Всі розміри ілюмінуються в червоному кольорі для вдосконаленої зручності і видимості в ночі.
  Проте, не всі удосконалення видимі, оскільки - випадок Форда, що забезпечує подвійні передні повітряні камери і передні розсадити-вмонтовані side повітряні камери на всіх моделях Фокус, аби поліпшити захист тимчасового власника і заспокоюючи душевний спокій. Екстрасенсорне СПРИЙНЯТТЯ (електронна програма стабільності) з Контролем Traction на додаток до ABS контролю системи було додано Спорту Фокус в зберіганні з динамічною спритністю автомобіля і виконанням, що рухається. Екстрасенсорне СПРИЙНЯТТЯ допомагає водієві в екстремальних ситуаціях, виявляючи початкову атаку можливої втрати стабільності транспортного засобу. Екстрасенсорне СПРИЙНЯТТЯ швидко і точно маніпулює гальмівною системою, аби дозволяти водієві зберегти стабільність транспортного засобу.

  З чотирма стовпами марки кінетичного проекту, наводячи споруду, збільшив безпеку і динаміку, що рухається, новий Форд Фокус доступний в серіях чотирьох зразкових серій і двох стилів тіла.

  Зразковий Діапазон Форда Фокуса:

  • Фокус Комфорт - 5dr hatch 1.8-litre manual
  • Фокус Комфорт - 4dr sedan 1.8-litre manual
  • Фокус Фешен - 5dr hatch 1.8-litre automatic
  • Фокус Фешен - 4dr sedan 1.8-litre automatic
  • Фокус Luxury - 4dr sedan 1.8-litre automatic
  • Фокус Luxury - 4dr sedan 2.0-litre automatic
  • Фокус Спорт - 5dr hatch 2.0-litre manual
  • Фокус Спорт - 5dr hatch 2.0-litre automatic

  Виразний зовнішній і ергономічний внутрішній проект збільшує новий символ спортсмена Фокусу Форда.
  Форд європейської команди проекту використовував цілий підхід транспортного засобу в застосуванні 'кінетичної мови форми проекту' до нового Фокусу. Негайно очевидний - новий передній проект Фокусу, зокрема динамічна нова форма капелюха і збільшують, трапецієвидна ввідна частина нижчих грат, які працюють так фактично з тими сміливим, драматичним headlamps.

  У моделі Розкоші діапазону, нижчі грати трапецоида створює витончена жовта фарба оточують, поки освітлення туману погляду новини і грані коштовного каменя завершують лобове перетворення.
  Сильна лінія плеча пов'язує фасад з тилом - створено характерними губами сміливого колеса Форда - який дає Фокусу свій новий гладкий профіль. Bodyside чистий і uncluttered.

  Від тилу, люк Фокус має недавно ліплені задні двері і скляну область і надзвичайно видимі нові хвостові освітлення з ясними лінзами.
  Просування Споруди The dynamic нового погляду зовнішності Фокус доповнює нове внутрішнє оточення, яке змальовує істотні detail зміни, і додав особливості. Усередині, нову внутрішність Фокусу Форда підкреслює вдосконалена майстерність, якісні матеріали і збільшуючи рівні комфорту.
  Всесторонні удосконалення були вимушені створити дружній простір. Нова centre консоль "Premium" проектувалася з акцентом на вдосконаленому проекті і функції. Centre консоль створює "витікають через" ефект від centre стека інструментальної групи і допомагає створювати "відчуття кубрика" для водія і переднього пасажира. Це змальовує пересувний підлокітник, внеинтегрального тримач напоїв, члена профспілки і простору пам'яті багато-мети.

  Нові Форд Фокус delivers нові вищі рівні можливості з'єднання і автомобільні для входу системи. Це особливо істотно для користувачів нове покоління iPod гравці, оскільки цей зв'язок дозволяє повний контроль функцій одиниці через головну звукову систему і recharge для iPod. Електронне Автоматичне Терморегулювання (EATC) подвійної Числової зони було додане як стандартна особливість на Розкоші Фокус, дозволяючи водієві і передньому пасажирові встановити індивідуальні температури.

  Новий Фокус 1.8 Розкішний седан (доступний з автоматичним лише) також отримує додаткове високоякісне включення особливостей комфорту: підсилити-регулюйте місце водія з поперековою підтримкою, зональний для подвійного числа EATC, КОМПАКТ-ДИСК six-stack вхідного пориву з контролями рульового колеса, шкіряна оббивка з порядком шкіряних дверей, Фокус тильного місця утішають із зберіганням і п'є тримач, тьмяніший контроль для внутрішнього освітлення, передня карта легко, аварійна сигналізація периметра, додаткові внутрішні і зовнішні хромові основні моменти, і символ Ghia.

  Збільшений Safety
  Новий Форд Фокус delivers, що класифікувати-наводить безпеку, і захист тимчасового власника із збільшеною безпекою тимчасового власника змальовує і side impact захист.
  Всесторонній пакет безпеки тимчасового власника для нового Фокусу включає подвійні передні повітряні камери і передні розсадити-вмонтовані side повітряні камери (на всіх моделях), стандартна анти-замкова Гальмівна Система з Електронним Distribution і Електронним Гальмом Brake Допомагають.

  Динаміка, що рухається.
  Фокус досягає класифікувати-просування динаміки, що рухається, через використання авансованого multilink тильного вішання 'Контрольного Леза' і передній MacPherson підпирає і напів-ізольована передня підрамника, аби досягти оптимального балансу їзди, обробляючи, точність, що тримається, і комфорт.

  Машинний діапазон Фокус доведений і пропонує клієнтам переваги енергетичної і паливної ефективності від 1.8-літрового і 2.0-літрова версія Duratec бензинового двигуна Форда - 1.8-літровий машинний виробляючий 91kW доступний в Комфорті і Моді; і 2.0-літровий машинний виробляючий 104kW пропонується в Спорті і Розкоші.

  Новий Форд Фокус вибудовують пропозиції дві альтернативи передачі: ослаблений комфорт автоматичного (з вибраним водієм Послідовним Спортивним Shift) або більш готова для виконання five-speed ручна коробка передач.
  Структура тіла Фокус також грає головну роль в якість руху автомобіля і безпеку тимчасового власника. Новий Форд Фокус був споруджений до тих же високих паперових грошей, що відносяться до скручування, що і його попередник, що гарантує чудову динамічну відповідь.

  Форд Фокус завжди вітався для його чудової включено-дорожньої поведінки, що рухається. І новий Фокус споруджений, аби лестити водія новачка і винагороджувати експерта з упевненою і передбаченою керованістю, точним регулюванням і довірливою, еталонною обробкою. 
детально
Ford Focus 1.6 MT

Рік випуску : 2010

Тип кузова : Хетчбек

Об'єм двигуна : 1.6 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Механічна

Потужність : 101 к.с.

Пробіг : 195000км

Тип приводу : Передній

Колір : білий

163000 UAH
5900 $ / 5460

163000 грн.
5900 $
5460
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Ford Focus Electric

Рік випуску : 2012

Тип кузова : Хетчбек

Об'єм двигуна : 0 л.

Двигун : Електричний

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 143 к.с.

Пробіг : 56000км

Тип приводу : Передній

Колір : сірий

274000 UAH
9900 $ / 9170

274000 грн.
9900 $
9170
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Ford Focus 1.0 Ecoboost MT

Рік випуску : 2013

Тип кузова : Хетчбек

Об'єм двигуна : 1 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Механічна

Потужність : 100 к.с.

Пробіг : 58000км

Тип приводу : Передній

Колір : білий

241000 UAH
8700 $ / 8060

241000 грн.
8700 $
8060
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Ford Focus 1.0 Ecoboost MT

Рік випуску : 2013

Тип кузова : Універсал

Об'єм двигуна : 1 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Механічна

Потужність : 100 к.с.

Пробіг : 75000км

Тип приводу : Передній

Колір : коричневий

243000 UAH
8800 $ / 8150

243000 грн.
8800 $
8150
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Ford Focus 1.0

Рік випуску : 2017

Тип кузова : Седан

Об'єм двигуна : 1 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Механічна

Потужність : 125 к.с.

Пробіг : 14000км

Тип приводу : Передній

Колір : червоний

277000 UAH
10000 $ / 9260

277000 грн.
10000 $
9260
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності

Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.