• Mercedes-Benz GLE-class 350d 4MATIC
    ціна: 55800 USD 
  • BMW K 1600 GTL
    ціна: 14900 USD 
  • Mercedes-Benz S-class 350 CDI 4matic Long AMG
    ціна: 89900 EUR 
  • MINI Cooper S Electric
    ціна: 31900 EUR 
  • BMW 8-series 840i xDrive Gran Coupe
    ціна: 124900 EUR 
  • MINI Cooper S 2.0i AТ
    ціна: 17500 USD 
  • Tesla Model S P85D AWD
    ціна: 43500 USD 
  • Audi Q8 55 TFSI quattro
    ціна: 85300 USD 
  • BMW X5 30d xDrive
    ціна: 89000 EUR 
  • BMW 8-series 840i xDrive Gran Coupe
    ціна: 122900 EUR 

Автовикуп: (067) 377 67 76

 
Показати всі моделі і бренди

Купити Ford F250


​  Історія Ford F-250 (Форд Еф-250):
  В цілому F-серія - це серія повнорозмірних пікапів від компанії Ford продаваних вже 60 років. Модель F-250 вперше з'явилася в 1953 році, яка прийшла на зміну моделі першого покоління пікапів під назвою F-2. Назви пікапи отримували відповідно до їх вантажопідйомністю. Отже, F-250 був другим за зростанням вантажопідйомності пікапом, його показник становив 750 кг, а дозволена максимальна маса становила 3360 кг. 13 березня 1953 в якості опції автомобіль починають оснащувати автоматичною коробкою передач «Ford-O-Matic».

  Спочатку для пікапів пропонувалося всього два варіанти бензинових двигунів: Flathead V8 об'ємом 3.9 літра потужністю 100 к.с. і 6-циліндровий Straight-6 об'ємом 3.5 літра, потужність якого становила 101 л.с ..

  У 1954 році в списку двигунів з'являється ще два силові агрегати, а саме: 6 циліндровий «Mileage Maker» straight-6 об'ємом 3.7 літра потужністю 115 к.с. і Y-block «Power King» V8 об'ємом 3.9 літра і потужністю 130 к.с .. В цьому ж році автомобіль отримав підсилювач рульового управління, який дозволив збільшити керованість автомобіля на 50%.

  У 1956 році потужність «Mileage Maker» straight-6 об'ємом 3.7 літра зростає до 137 к.с., а Y-block «Power King» V8 об'ємом 3.9 літра змінює 4.5-літровий силовий агрегат Y-block V8 потужністю 173 к.с. .

  У 1957 році приходить вже третє покоління пікапів F-серії. Автомобілі отримали новий капот і хромовану решітку радіатора, змінам також піддалися і інші частини кузова. У травні 1957 року виробництво важких вантажівок, перш здійснюване на заводі «Highland Park Ford» в Highland Park (штат Мічиган), було перенесено в складальний цех «Kentucky Truck Assembly» у місті Луїсвілль (штат Кентуккі), а виробництво легких і середніх вантажівок було розподілено серед десяти інших заводів на території США. У 1959 році з'являється система повного приводу, яка раніше використовувалася компанією Marmon-Herrington (компанія з виробництва вантажівок, автобусів і тролейбусів), чим і славилася в ті часи. У третьому поколінні Ford F-250 мав дві версії F25 і F26, які відрізнялися дозволеною максимальною масою (2225 кг і 3360 кг відповідно).

  У список двигунів пропонованих для третього покоління входили наступні силові агрегати: 6-циліндровий «Mileage Maker» straight-6 об'ємом 3.7 літра потужністю 137 к.с., 4.5-літровий Y-block V8 потужністю 173 к.с. і Y-block V8 об'ємом 4.8 літра, потужність якого становила 186 к.с. (з 1959 року).

  У 1961 році четверте покоління пікапів позначилося повною переробкою кузова. Тепер несуча конструкція включала в себе передню (кабіна) і задню частини. В цілому пікап став виглядати більш широким. Цього року було запропоновано два варіанти двигунів: 6-циліндровий «Mileage Maker» straight-6 об'ємом 3.7 літра потужністю 137 к.с. і Y-block V8 об'ємом 4.8 літра потужністю 186 к.с.

  У 1965 році передня підвіска Twin I-Beam була представлена вже з циліндричними ресорами. З 1965 по 1966 рр. на передній частині вантажівок розміщувалася емблема «TWIN I-BEAM». Також в 1965 році була представлена 4-дверна версія кабіни, яка все ще залишається популярною. Два перш пропонованих варіанти двигунів змінили три нових силових агрегату: 6-циліндровий straight-6 об'ємом 3.9 літра і потужністю 150 к.с., 6-циліндровий straight-6 об'ємом 4.9 літра потужністю 170 к.с. і 208-сильний двигун FE V8 об'ємом 5.8 літра. У 1965 році з'являється і спеціальний пакет опцій для пікапів F-серії під назвою «Ranger». Пізніше в 1981 році назва «Ranger», буде використано компанією Ford для окремої гілки серійних вантажівок.

  Чергове оновлення пікапів F-серії було вироблено в 1967 році. Це було вже третє покоління пікапів F-серії. У цьому році пропонується пакет опцій Ranger для базової комплектації, а також різні варіанти комплектацій (Custom Cab) пікапів. Двигуни в 1967 році були запозичені у четвертого покоління.

  У 1968 році нові федеральні нормативи, вимагали від автовиробників оснащувати їх габаритними відбивачами або вогнями. У зв'язку з цим компанія Ford замінила емблеми, які були розташовані на капоті, габаритними відбивачами, а на передку тепер красувався напис «FORD».

   У цьому ж році зі списку пропонованих двигунів вибувають: 6-циліндровий straight-6 об'ємом 3.9 літра потужністю 150 к.с. і 6-циліндровий straight-6 об'ємом 4.9 літра потужністю 170 к.с .. А доповнюють список два нових силових агрегату: FE V8 об'ємом 5.9 літра потужністю 215 к.с. і FE V8 об'ємом 6.4 літра потужністю 270-335 л.с ..

  У 1969 році з'являється ще один силовий агрегат - Windsor V8 об'ємом 5.0 літрів і потужністю 220 к.с ..

  У 1970 році топова комплектація носила назву Ranger XLT, а також були запропоновані варіанти комплектацій під назвами Ranger, Sport Custom and Custom. Кузова п'ятого покоління були відзначені за їх простоту, що в значній мірі спрощувало їх ремонт. У цьому поколінні F-250 дозволена максимальна маса автомобіля складала 3405 кг, а вантажопідйомність все також залишалася зрадою (750 кг).

  У 1973 році приходить шосте покоління пікапів. Зовнішність в черговий раз була оновлена. Автомобілі отримали нову радіаторну решітку і кілька модифіковані кузовні панелі. У 1976 році також було зроблено деякі зміни в області радіаторної решітки.

  У 1979 році круглі передні фари були замінені на квадратні зі своєрідною рамкою, яка могла бути хромованою або чорного кольору.

  У цьому поколінні з'явилася нова система ідентифікації повнопривідних версій за їх номером VIN і ідентифікаційної пластині. Полягала вона в наступному, якщо номер починався з F10, то це означало, що це модель F-100 з приводом на 2 колеса, а ось уже F11 - F100 c повним приводом. Так, наприклад, модель F-250 з приводом на 2 колеса - F25, а повноприводна вже F26.

   Також модель F-250 мала кілька різних модифікацій. З приводом на 2 колеса: F250 F251 F252 F253 F254 F255 F256 F257 F258 F259 з дозволеною максимальною масою 2815-3677 кг. І повнопривідні версії: F260 F261 F262 F263 F264 F265 F266 з дозволеною максимальною масою 2950-3814 кг.

  У 1973 році були запропоновані наступні варіанти двигунів: 6-циліндровий straight-6 об'ємом 3.9 літра потужністю 150 к.с .; 6-циліндровий straight-6 об'ємом 4.9 літра потужністю 101 к.с .; FE V8 об'ємом 5.8 літра потужністю 208 л.с; FE V8 об'ємом 5.9 літра потужністю 145 к.с. (використовувався до 1976 року); FE V8 об'ємом 6.4 літра потужністю 270-335 к.с., Windsor V8 об'ємом 5.0 потужністю 130 л.с; 385 V8 об'ємом 7.5 літра і потужністю 200-275 к.с. (двигун не був доступний для повнопривідних версій).

  У 1977 році в списку пропонованих двигунів було вже всього три варіанти: 385 V8 об'ємом 7.5 літра потужністю 200-275 л.с .; 385 V8 об'ємом 5.8 літра потужністю 150-163 л.с .; 385 V8 об'ємом 6.6 літра потужністю 169 к.с. А в 1978 році в списку з'явився ще й 6-циліндровий straight-6 об'ємом 4.9 літра потужністю 114 к.с ..

  У 1980 році F-серія включаючи F-250 зазнає черговий серйозний редизайн. У оновлених пікапів була більш «квадратна» зовнішність, з різкими лініями і плоскими кузовними панелями. Назва «Ranger» для пакета опцій було прибрано, а замість нього з'явилися нові позначення комплектацій, такі як XL, XLS, XLT і XLT Lariat.

  Для цього покоління пікапів були запропоновані наступні двигуни: Windsor V8 об'ємом 4.2 літра (використовувався до 1981 року); 6-циліндровий straight-6 об'ємом 4.9 літра; Windsor V8 об'ємом 5.0 літрів (використовувався до 1985 року, в 1985 році йому на зміну прийшов V8 Windsor FI об'ємом 5.0 літрів потужністю 185 к.с.); Ford 335 V8 об'ємом 5.8 літра (використовувався до 1982 року); 335 series V8 об'ємом 6.6 літра.

  У 1982 році пропонується двигун Essex V6 об'ємом 3.8 літра, який використовувався до 1983 року.

  1983 ознаменувався появою в списку пропонованих двигунів дизельного силового агрегату Navistar Diesel V8 об'ємом 6.9 літра і потужністю 170 к.с .. Також цього року в списку з'явилося ще два бензинових двигуна: V8 Windsor об'ємом 5.8 літра і 335 series V8 об'ємом 7.5 літра, потужність якого становила 245 л.с ..

   У 1987 році стартувало вже восьме покоління F-250, а також і всієї F-серії. Конструкція автомобілів була спрощена, що робило їх більш зручними в обслуговуванні. Антиблокувальна система на задніх гальмах йшла в стандартній комплектації, і вперше використовувалася в пікапах. У 1988 році автомобілі отримали нову 5-ступінчасту механічну коробку передач. Для 1987 і 1988 рр. характерно оснащення двигунів обсягами 4.9, 5.8 та 7.5 літра паливними інжекторами. 1988 став першим роком для F-серії, коли не було запропоновано жодного карбюраторного двигуна. Також цього року на зміну дизельному двигуну об'ємом 6.9 літра прийшов дизельний силовий агрегат International Harvester IDI V8 об'ємом 7.3 літра, потужність якого становила 180 к.с.

  На 1988 в список пропонованих двигунів входили: 6-циліндровий straight-6 EFI об'ємом 4.9 літра потужністю 150 к.с .; Windsor V8 EFI об'ємом 5.0 літрів потужністю 185 к.с .; Windsor V8 EFI об'ємом 5.8 літра потужністю 210 к.с .; 460 V8 EFI об'ємом 7.5 літра потужністю 230 к.с .; International Harvester IDI V8 об'ємом 7.3 літра потужністю 180 к.с ..

  У 1992 році з'являється дев'яте покоління пікапів. Моделі F-серії отримують оновлену передню частину з більш високою аеродинамікою і нову приладову панель. Також автомобілі оснащувалися 17-дюймовими колісними дисками і газовими амортизаторами.

  У 1994 році в списку оснащення з'являється CD-чейнджер, а також встановлюється подушка безпеки з боку водія. Дозволена максимальна маса моделі F-250 - 2996 кг. У цьому ж році для F-серії пропонується перший турбований силовий агрегат Power Stroke turbo-Diesel V8 об'ємом 7.3 літраі потужністю 210 к.с.

  У 1997 році з'являється десяте покоління F-250. Базова версія автомобіля (light duty) в цілому була моделлю F-150, але мала посиленою підвіскою і поперечною балкою моста. F-250 HD (Heavy Duty) був моделлю F-350, але з меншою вантажопідйомністю (750 кг, а у F-350 1000 кг). Також для автомобілів пропонувався широкий вибір кузовів. Що стосується приводу, то пропонувалися передньопривідні і повнопривідні версії.

  В кінці 90-х років для пікапів пропонувалися такі двигуни: Essex V6 об'ємом 4.2 літра потужністю 202 к.с .; Triton V8 об'ємом 4.6 літра потужністю 220 к.с. (до 1998 року, з 1999 року його потужність становила 231 к.с.); Triton V8 об'ємом 5.4 літра потужністю 235 к.с. (до 1998 року, з 1999 - 260 к.с.); турбований supercharged Triton V8 об'ємом 5.4 літра (потужність до 2000 - 360 к.с., після 2000 року 380 к.с.).

  У 2004 році виходить одинадцяте покоління F-250, яке випускається і сьогодні. Пікап придбав грізну обтічну зовнішність, з масивною решіткою радіатора і бампером. Автомобілі базувалися на платформі P2 розробленої компанією Ford. Моделі F-250 і А-350 в окрему лінійку комерційних пікапів з високою вантажопідйомністю Ford Super Duty, дозволена максимальна маса яких була більш 3860 кг.

  На 2007 рік в список пропонованих двигунів для одинадцятого покоління входять: Triton V8 об'ємом 4.6 літра, 3V Triton V8 об'ємом 5.4 літра і Essex V6 об'ємом 4.2 літра. Що стосується трансмісії, то 5-ступінчаста механічна коробка передач доступна тільки для двигуна V6, а 4-ступінчаста автоматична трансмісія доступна в якості опції для двигуна V6, і була стандартною для двигунів V8. Також в цьому ж році компанія представила два пакети опцій: FX4 для повнопривідних версій і FX2 Sport для передньопривідних пікапів. В пакети опцій входять наступні поліпшення: більш надійні амортизатори, спеціальні захисні пластини для паливного бака, 18-дюймові колісні диски, шини з високим протектором.
  У 2007 році компанія Ford про оновлення зовнішнього вигляду F-серії в 2009 році. Фото Ford F-250 
детально
Ford F250 6.2L V8 4X4 Crew Cab LARIAT

Рік випуску : 2020

Тип кузова : Пікап

Об'єм двигуна : 6.2 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 385 к.с.

Тип приводу : Повний

Колір : чорний

2461000 UAH
89000 $ / 82410

2461000 грн.
89000 $
82410
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення

Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.