• Mercedes-Benz G-Wagen 63 AMG
    ціна: 209800 EUR 
  • Audi A7 3.0 TFSI Quattro
    ціна: 41900 USD 
  • Mercedes-Benz S-class 350 BlueTec Long
    ціна: 68900 USD 
  • Tesla Model X P100D Ludicrous
    ціна: 83900 USD 
  • BMW X6 xDrive35i
    ціна: 45900 USD 
  • Audi Q5 2.0 TDI quattro S-line
    ціна: 27900 USD 
  • BMW 3-series 330e eDrive
    ціна: 27900 USD 
  • Mercedes-Benz ML 250 BlueTEC 4MATIC
    ціна: 26400 USD 
  • BMW 5-series 530e
    ціна: 39900 USD 
  • McLaren 570S 3.8 Bi-Turbo
    ціна: 199500 EUR 

Автовикуп: (067) 377 67 76

 
Показати всі моделі і бренди

Купити Ford Explorer


​  Історія  Ford Explorer  (Форд Експлорер):
  Explorer (в перекладі означає «дослідник») з'явився в 1990 році. На сьогоднішній день він є одним з яскравих символів Америки. Автомобіль практично одразу став лідером по продажах у своєму класі в США, залишивши далеко позаду своїх конкурентів. Автомобіль підкорив серця покупців самим просторим і комфортабельним салоном, кнопковим включенням переднього моста і можливістю перевезення від п'яти до семи пасажирів. Справедливості заради відзначимо, що Explorer був явно не розрахований на любителів швидкої їзди, так як жорсткий задній міст і проста передня підвіска не розташовують до подорожей на великих швидкостях.
  Ford Explorer 1992
  Explorer першого покоління був представлений в п'яти комплектаціях. За зростанням ціни вони распологались так: п'яти-або семимісний базовий XL, вдосконалений Sport (тільки трехдверний), XLT (тільки п'ятидверний), укомплектований «під зав'язку» Limited (тільки п'ятидверний) і, нарешті, шикарний п'ятимісний Eddie Bauer (в основному п'ятидверний) з шкіряними сидіннями, круїз-контролем, стереомагнитола, кондиціонером та іншими «люксовими» опціями.

  У 1995 році автомобиль піддається істотної модернізації. В результаті змінився дизайн кузова і салону. Форма передка стала більш обтічної за рахунок пониження лінії капота, відповідно повністю оновилася передня оптика. Модернізували і передню підвіску. У салоні змінили в основному форму панелі приладів - вона стала більш згладженої з окремою центральною консоллю. У стандартне устаткування увійшли: дві подушки безпеки і алюмінієві диски коліс. Відзначимо також досить високу стійкість Explorer до корозії.

  В якості рушійної сили V-подібний шестициліндровий двигун об'ємом 4 літри. До рестайлінгу його потужність становила 162 кінських сили, після стала більше - 200 к.с. Оснащений цим двигуном позашляховик, володіє завидною динамікою.

  Ford Explorer 1997
  З 1998-го змінили і задню частину кузова - піднімається двері стала ширше, з'явилися нові ліхтарі.
  Друге покоління Explorer дебютувало через 11 років після першого - в січні 2001 року на автосалоні в Детройті. Автомобіль 2002 модельного року помітно відрізняється від свого попередника. Зміни торкнулися не тільки технічної оснащеності, але і зовнішнього вигляду. За габаритами Explorer II став помітно більше своїх попередників. Передня частина характеризується монументальної гратами радіатора в поєднанні з новими фарами - двома батареями «випромінювачів», прикритих прозорими єдиними стеклами. Потужні прожектори «протівотуманок» вживлені в бампер, забарвлений під колір машини.

  Автомобіль отримав незалежну підвіску, завдяки чому тримає відмінне зчеплення з дорогою, що помітно підвищує комфорт водіння. Завдяки такій конструкції Explorer майже не схильний вібраціям. Він м'яко «переступає» колодязні люки, навіть якщо вони потрапляють відразу під декілька коліс. І на високі бордюри підіймається м'яко, без типових джіповскіх струсів - це також заслуга нового шасі.

  Ford Explorer 2002
  Режими трансмісії міняються не звичним важелем, а сервоприводами - водієві треба тільки натискати клавіші.
   «4х4 Нigh» - режим постійного повного приводу з жорстко підключеним переднім мостом.
   «4х4 Low» - режим постійного повного приводу з знижувальними передачами.
   «4х4 Auto» - режим автоматичного підключення переднього приводу (для твердих покриттів). Поки все нормально, двигун обертає тільки задні колеса, коли вони прослизають, автоматика підключає передні.

  Однак існує нюанс, який відрізняє трансмісію Explorer від схожих механізмів на інших джипах: в деяких ситуаціях до 100% енергії двигуна може передаватися на передні колеса. Іншими словами, коли на зимовій трасі Explorer зірветься у глибокий замет і нестримно заскользілі, розвертаючись впоперек траси, в такі миті автомобиль стає передньопривідним, даючи водієві шанс виправити ситуацію.

  Ford Explorer 2002
  Салон дуже зручний, просторий і практичний. Володіє безліччю різних поличок і шухлядок достатньо містких за обсягом, що особливо стане в нагоді при тривалих поїздках. Семимісцевий варіант має три ряди сидінь, які стали на 2 дюйми нижче і на 2,5 дюйма ширше, в порівнянні з попереднім поколінням. Завдяки застосуванню задньої двохважеля підвіски (замість колишньої ресорної на поперечних нерівних по довжині важелях) і особливої ​​конфігурації задній частині рами істотно поліпшена посадка пасажирів третього ряду сидінь. Для поліпшення посадки водія крім регулювання положення сидіння і рульової колонки запроваджено механізм, що змінює положення педального кута.

  На вибір два силові агрегати: 4-літровий V6 потужністю 213 к.с. і V8 об'ємом 4,6 л / 242 к.с. Двигуни працюють в парі як з 5-ступінчастою автоматичною, так і з 5-ступінчастою механічною коробкою передач.

  Структура кузова прорахована таким чином, щоб при аварії той м'яв, залишаючи в недоторканності простір салону. Автомобіль забезпечений не тільки фронтальними і бічними подушками безпеки, але і став першим у світі позашляховиком, який отримав надувні «подушки-завіски» на вікнах, які особливо цінні при перекиданні. Рівень активної безпеки підвищено застосуванням нових систем стабілізації руху, антипробуксовочной і антиблокувальною систем.

  Explorer 2002
модельного року можна охарактеризувати як надійний, безпечний, комфортний, практичний з хорошими ходовими якостями автомобиль.

  У 2005 році було представлено нове покоління Explorer. Проаналізувавши пристрасті покупців, керівництво Ford Motor розставило пріоритети: збільшення потужності, поліпшення економічності, зниження токсичності вихлопу, вдосконалення засобів безпеки, зменшення рівня шумів у салоні, поліпшення плавності ходу і, нарешті, корекція дизайну в бік більшої виразності.

  У технічному плані модель 2006 року повторює попередника, а ось зовнішність успадкована від ефектного прототипу - Ford Explorer Sport Trac. Від нього дісталися грати радіатора до середини бампера з бічними прорізами повітрязабірників і «слізки» круглих противотуманок, зміщених в кути блок-фар. Візуально машина стала «Квадратний». Поряд з новим посиленим каркасом, дизайнери оновили інтер'єр. З'явилася нова центральна консоль, важіль коробки передач прибрали з рульової колонки на центральний тунель. З'явилися нова вдосконалена задня підвіска і прибирається третій ряд сидінь. Крісла другого і третього рядів при необхідності також легко складаються, збільшуючи розмір багажного відділення до неймовірних розмірів.

  В якості опції пропонуються розкішні шкіряні крісла Preferred Suede з контрастною строчкою, навігаційна система з голосовим оповіщенням і електропривод третього ряду сидінь. Ієрархія комплектацій виглядає наступним чином: XLS, XLT, Eddie Bauer і Limited.

  Ford Explorer 2011
  Були істотно доопрацьовані обидва двигуни. Молодший, чотирьохлітровий V6 вдалося вписати в екологічні норми ULEV II, яким відповідає модель Ford Escape Hybrid, що вважається самим «чистим» позашляховиком. А флагманський V8 об'ємом 4.6 літра отримав нову головку з трьома клапанами на циліндр і системою регулювання фаз, випробувану на спортивному Ford Mustang GT. Потужність двигуна зросла до 292 л. с. (+53 К.с.), причому витрата палива впав на 10% завдяки переходу на новітній шестиступінчастий «автомат».

  Explorer став безпечнішим, для чого в ньому присутні мінімум чотири подушки безпеки, ABS, система контролю за траєкторією руху і фірмова система Roll Stability Control, що перешкоджає перекиданню.

  У 2010 році в Нью-Йорку пройшла презентація п'ятого покоління моделі Explorer. Зовнішність перетерпіла найбільші кардинальні зміни. Над екстер'єром трудився Джим Холланд, який свого часу працював нал дизайном Range Rover. Зовнішність автомобіля виконаний у відповідності з останніми віяннями моди: чорні передні стійки, масивна хромована решітка радіатора, рельєфний капот і захисний пластиковий обвіс.

  Explorer V разюче відрізняється від попередників не лише зовні. Автомобіль отримав несучий кузов замість рамної конструкції, що підвищило його безпеку, поліпшило плавність ходу і вплинуло на рівень шуму в салоні. Також відмова від рами в сумі з використанням алюмінієвих деталей допоміг знизити вагу автомобіля. За рахунок згладжених ліній кузова знизився коефіцієнт аеродинамічного опору до 0,35. Explorer також отримав електронні системи допомоги на бездоріжжі замість жорстких блокувань і понижувальної передачі.

  Ford Explorer 2011
  Інтер'єр відрізняє висока якість виконання і поліпшена шумоізоляція. Приладова панель оформлена у футуристичному стилі. Бортовий комп'ютер розроблений спільно з Microsoft і надає водієві і пасажирам Explorer масу цікавих можливостей - від налаштування WiFi до голосового управління. Гідравлічний підсилювач рульового управління скасували, замінивши його електричним. Кондиціонер теж допрацювали, оснастивши його компресором із змінною потужністю. Серед інших відмінностей від Explorer попереднього покоління слід відзначити наявність в салоні нового автомобіля третього ряду пасажирських сидінь (автомобіль має 7 пасажирських місць).

  Базовою модифікацією для українського ринку стане 3,5-літровий бензиновий двигун V6 Ti-VCT, здатний розвивати максимальний обертовий момент 345 Нм і володіє потужністю 294 к.с. Коробка передач - шестиступінчастий «автомат» SelectShift. Витрата палива в порівнянні з попереднім поколінням скоротився майже на третину. Розгін від нуля до сотні займає 7,9 секунди, максималка - 230 кілометрів на годину. На американському ринку також є версії з турбомоторами: чотирициліндровим 2.0 EcoBoost з турбонаддувом і інтеркулером потужністю 240 к.с. і V6 об'ємом 3.5 л (350 к.с.).

  Ford Explorer 2011
  Привід - або передній, або повний. Автомобіль отримав від своїх творців інтелектуальну систему повного приводу, що забезпечує водієві право вибору одного з п'яти режимів руху в залежності від умов - місто, бруд, спуск з гори, сніг, пісок. Під кожен автомобіль підлаштовується по-особливому, змінюючи налаштування повного приводу, коробки передач, педалі газу, двигуна, гальм, ABS, системи стабілізації та антипробуксовочной системи, тим самим допомагаючи водієві більш ефективно справлятися з бездоріжжям.

  Комплектації XLT пропонує шість подушок безпеки, систему стабілізації, кондиціонер, електропакет, CD-аудіосистему, електрорегулювання водійського сидіння, датчик світла, парктронік ззаду, легкосплавні диски, релінги на даху, протитуманні фари. Версія Limited відрізняється шкіряним салоном, двозонним клімат-контролем, DVD-програвачем, камерою заднього виду, панорамним дахом, електроприводом дверей багажника і обігрівом передніх сидінь.
  Позашляховик збирається на автомобільному заводі в Чикаго.   
детально
Ford Explorer 3.0 EcoBoost AWD ST

Рік випуску : 2020

Тип кузова : Позашляховик

Об'єм двигуна : 3 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 400 к.с.

Тип приводу : Повний

Колір : синій

2244000 UAH
80000 $ / 72620

2244000 грн.
80000 $
72620
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення
Ford Explorer 3.0 EcoBoost AWD Platinum

Рік випуску : 2020

Тип кузова : Позашляховик

Об'єм двигуна : 3 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 365 к.с.

Тип приводу : Повний

Колір : коричневий

2384000 UAH
85000 $ / 77160

2384000 грн.
85000 $
77160
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення

Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.