• Land Rover Range Rover 3.0 TDV6 Vogue
    ціна: 16700 USD 
  • BMW 5-series 530i
    ціна: 42900 USD 
  • Audi Q7 3.0 TDI quattro
    ціна: 24300 USD 
  • BMW X5 M 50D xDrive
    ціна: 53200 USD 
  • Audi A8 3.0 TDI quattro Long
    ціна: 38800 USD 
  • Volkswagen Touareg 3,0 TDI 4Motion
    ціна: 23900 USD 
  • Mercedes-Benz ML 250 BlueTEC 4MATIC
    ціна: 25900 USD 
  • SEAT Ibiza ST 1.2TDI MT
    ціна: 8199 USD 
  • Mercedes-Benz GLE-class 400 4Matic Coupe
    ціна: 57800 USD 
  • Mercedes-Benz CLS 350 CDI 4MATIC
    ціна: 27900 USD 

Автовикуп: (067) 377 67 76

 
Показати всі моделі і бренди

Купити Ford Expedition


​  Історія  Ford Expedition  (Форд Експедішн):
  Перше покоління Ford Expedition з'явилося в 1996 році. Автомобіль побудований на платформі пікапа Ford F150 і поєднував у собі надійність, міцність і комфорт.

  Габарити автомобіля вражають, його довжина становить 5200 мм. Такі параметри є запорукою просторого салону, де досить місце для комфортного розміщення пасажирів. Салон може мати 2 або три ряди сидінь і готовий прийняти від 5 до 9 пасажирів відповідно, причому сидіння третього ряду легко знімаються, а другого - складаються, що допомагає при необхідності довести обсяг багажного відсіку до 3,3 кубічних метрів. Оббивка салону може бути виконана декількома видами тканини або натуральною шкірою.

  Expedition оснащувався двома типами бензинових двигунів V8. Один з них мав об'єм 4,6 л, другий - 5,4 л. Перші три роки виробництва потужність двигунів становила 218 к.с. і 233 к.с. відповідно, проте потім вона стала трохи більше. Так, 4,6-літровий агрегат почав видавати 235 к.с. (або 243 к.с.), а 5,4 л - 264 к.с. Автомобіль, оснащений найпотужнішим двигуном (5,4 л) розганяється до «сотні» за 10 сек. В Росії поставляються повно-і задньопривідні Expedition. Останні коштують трохи дешевше, але щоб почувати себе більш впевнено на зимовій заміській трасі краще віддати перевагу автомобіль з повним приводом.

  Підвіски повно-і задньопривідних Ford Expedition дещо відрізняються один від одного. Наприклад, у простішому варіанті спереду застосовуються не торсіони, а звичайні гвинтові пружини. Хоча, як показує практика, на ресурс це особливо не впливає - якщо берегти машину, то подвесочние деталі витримують по 60-100 тис. Км. Все залежить від стилю їзди.

  Деякі Ford Expedition першого покоління мають пневматичну задню підвіску, яка спочатку встановлювалася за додаткову плату. При уважному відношенні і акуратною їзді по рівних дорогах пневматика порадує власника автомобіля дуже непоганим комфортом. Але на російських дорогах ця система іноді проявляє себе не найкращим чином.

  У 2002 році на авто-шоу в Детройті був представлений новий Ford Expedition. Могутній четирёхтонний красень, який впевнено виглядає на сільській дорозі і справді розкішно на міських вулицях. Габарити автомобіля складають в довжину 5.228 мм, в ширину 2.000 мм, у висоту 1.971 мм. Обсяг багажника 571 літр, а якщо скласти сидіння другого і третього рядів, то вийде вантажний відсік об'ємом 3127 літрів - це кращий показник в класі. Новинка отримала незалежну задню підвіску, рейкове рульове управління, а також перепроектований третій ряд сидінь, який тепер може бути легко складний, і прибраний, звільняючи платформу для великих вантажів. Незважаючи на те, що загальна довжина автомобіля збільшилася всього на 2,5 сантиметра, місце для ніг у пасажирів третього ряду збільшилося на 22,5 сантиметра.

  Крім цього, новий Ford Expedition в базовій комплектації оснащується більш потужним мотором - 232-сильним V8 об'ємом 4,6 літра. Другий двигун залишився без змін - це 5,4-літрова "вісімка" потужністю 260 кінських сил. Всі моделі забезпечені 4-ступінчастими автоматичними коробками передач.

  Відзначимо також, що новинка оснащується найсучаснішими системами пасивної безпеки, включаючи адаптивні бічні подушки безпеки, які можуть залишатися в надутому стані до шести секунд, тим самим, захищаючи пасажирів від багаторазового перевороту.

  Рама автомобіля, яка тепер стала жорсткішою на 70%, була знижена, що полегшило доступ в салон і зробило автомобіль більш стійким. На випадок лобового зіткнення з легковим автомобілем, Expedition забезпечили спеціальним бампером, що знижують імовірність попадання під позашляховик більш низькою легковика.

  У комплектації Eddie Bauer Expedition оснащений самими останніми розробками для підвищення рівня комфорту та безпеки: круїз-контроль, кондиціонер, комп'ютер-економайзер, і багато іншого, аж до супутникової навігаційної системи. Всі регулювання, включаючи настройку сидінь і рульової колонки, привід люка і склопідйомників, обладнані електроприводом. Електроприводна регулювання положення педалей дозволяє ідеально «настроїти» органи управління під водія, що підвищує комфорт і безпеку поїздки.

  Передбачено чотири режими роботи трансмісії: 2WD (тільки задній привід), A4WD (повний привід), 4WD (автоматичне включення повного приводу, коли це необхідно) і 4WD Low Range (включення зниженої передачі).

  Також Expedition має найбільші гальма в своєму класі (13 дюймів попереду, 11 - ззаду) з подвійними супортами, що помітно скорочує гальмівний шлях. Вже у стандартній комплектації гальма обладнані системами ABS і EBD. В добавок до всього цього автомобіль був забезпечений системою динамічного контролю за гальмуванням, яка в разі необхідності різкого гальмування автоматично створює максимальний тиск в гальмівному приводі аж до спрацьовування АBS і допомагає скоротити гальмівний шлях на 20%.

  Говорячи про колеса, слід зазначити, що в стандартну комплектацію Expedition тепер входять 17-дюймові колеса і датчики контролю за тиском в шинах. Фахівці Ford подбали і про індивідуальну безпеки кожного пасажира, оснастивши Expedition «системою персональної безпеки» (Personal Safety System). PSS включає в себе датчики положення тіла (для того, щоб правильно відкрилася подушка безпеки), претензійні ремені безпеки, датчик перевантаження, датчики замків ременів безпеки, дворівневі подушки безпеки для водія і переднього пасажира, а також опціональні віконні подушки безпеки, які захистять голови пасажирів при бічних ударах.

  Expedition універсальний, його використовують і як представницький автомобіль, і як сімейний. На сьогоднішній день Ford Expedition є одним з найбільших серійно випускаються позашляховиків. Фото Ford Expedition 
детально
Ford Expedition 3.5i 4WD Platinum

Рік випуску : 2020

Тип кузова : Позашляховик

Об'єм двигуна : 3.5 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 400 к.с.

Пробіг : 4км

Тип приводу : Повний

Колір : сірий

2476000 UAH
101000 $ / 93310

2476000 грн.
101000 $
93310
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення
Ford Expedition 3.5i 4WD MAX Platinum

Рік випуску : 2020

Тип кузова : Позашляховик

Об'єм двигуна : 3.5 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 404 к.с.

Пробіг : 33км

Тип приводу : Повний

Колір : чорний

3002000 UAH
122500 $ / 113170

3002000 грн.
122500 $
113170
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення
Ford Expedition 3.5i 4WD MAX Platinum

Рік випуску : 2020

Тип кузова : Позашляховик

Об'єм двигуна : 3.5 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 400 к.с.

Пробіг : 10км

Тип приводу : Повний

Колір : чорний

3002000 UAH
122500 $ / 113170

3002000 грн.
122500 $
113170
Детальна інформація

Додати коментар
очікується

Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.