• Land Rover Evoque 2.2 TD4 4WD
    ціна: 38100 USD 
  • Ford F150 Raptor 3.5 SuperCab
    ціна: 83500 USD 
  • Mercedes-Benz GLC-class Coupe 250d 4Matic AMG
    ціна: 74800 USD 
  • BMW 5 Gran Turismo 520d
    ціна: 36000 USD 
  • FIAT 500 1.2 AT
    ціна: 9800 USD 
  • Mercedes-Benz GLE-class 350d 4Matic Coupe AMG
    ціна: 87700 USD 
  • Land Rover Evoque 2.2 TD4 4WD
    ціна: 36500 USD 
  • Mercedes-Benz GLC-class Coupe 250d 4Matic
    ціна: 72000 USD 
  • Mercedes-Benz CLS 350 CDI 4MATIC
    ціна: 47500 USD 
  • Polaris RZR XP 900 EPS
    ціна: 18900 USD 

Автовикуп:  (099) 643 44 00

 
Показати всі моделі і бренди

Купити Ferrari


​  Історія  Ferrari  (Феррарі).
  «Феррарі» (Ferrari), італійська компанія, що спеціалізується на випуску гоночних і елітних автомобілів. З 1989 є дочірньою компанією концерну «ФІАТ». Штаб-квартира знаходиться в Маранелло.

  Компанія (первинна назва її було Auto Avio Costruzioni) була заснована в 1939 знаменитим гонщиком і випробувачем автомобілів «Альфа-Ромео» Енцо Феррарі. Спочатку вона виробляла різне обладнання для автомобілів. Зроблені компанією автомобілі випускалися під маркою «Альфа-Ромео». З цією компанією у Феррарі був договір. Перший автомобіль, що носить вже власне ім'я «Феррарі» з'явився в 1946. Це була модель Ferrari 125, з потужним 12-циліндровим алюмінієвим двигуном, покликана втілити в життя мрію її творця: додати звичайному дорожньому автомобілю властивості гоночного без утиску комфортабельності. В якості торгової марки фірми Енцо  Феррарі вибрав скачущего жеребця на жовтому фоні.

  До кінця 1947 існували вже дві модифікації двигуна «Феррарі», а його робочий об'єм виріс у моделі 166 до 1995 см. У наступному році власна команда «Феррарі» вперше здобула перемогу в гонках Мілле-Мілья і Тарга-Флоріо. 1949 приніс команді і новий тріумф в тих же змаганнях, а трохи пізніше перемогу в гонці «24 години Ле-Мана».

  У 1951 з'являється етапна модель 340 America з двигуном, спочатку розробленим для Ferrari GT з робочим об'ємом 4,1 літра. У 1953 році ця ж машина оснащується двигуном об'ємом 4,5 літра і отримує нове ім'я - 375 America. У тому ж році «Феррарі» представляє 250 Europa, з трилітровим двигуном.

  Всього до початку 1954 Енцо Феррарі випустив близько 200 своїх машин в ексклюзивно-дорожньому варіанті і 250 гоночних моделей. Створюючи свої дорожні автомобілі, Феррарі звертався до різних дизайнерським компаніям, роблячи свої моделі несхожими один на одного. Але модель 250 GT 1954 поклала початок багаторічній і плідній співпраці з компанією «Пінінфаріна», як не можна краще підлаштувати свої кузова до нових короткобазним шасі, у яких провідна задня вісь була підвішена на пружинах.

  Вже модель 250 GT випустили не тільки як купе, але і кабріолет, а з'явилася в 1959 році 250GT California, проводиться на замовлення, - яскравий зразок відкритої моделі 250 GT спортивного типу. У 1958 «Пінінфаріна» створила для моделі 250 GT кузова специфічно незграбної форми: ці автомобілі, оснащені 12-циліндровим двигуном, і зовні справляли враження величезної потужності, ідеально слухняною будь-яким бажанням своїх власників.

  Моделі 375 America і змінила її в 1956 410 Super America (їх було випущено всього 14) призначалися для «сильних світу цього»: їх дизайн навіював відчуття сили і впевненості в собі.

  З 1957 по 1962 рік випускався видозмінений «Феррарі 250 GT California» з хижо загостреним профілем і знімним дахом. Свою першу перемогу ця машина отримала в гонках Tourist Trophy 1960 року на трасі Гудвуд.

  «Феррарі» належать самі запам'ятовуються машини 60-х років нашого століття: 250GT в 1960 був перетворений у фастбек 250GTE з кузовом «2 +2», елегантний і користується популярністю, на базі якого в 1964 був створений 330GT «2 +2» з чотирилітровим мотором і оригінальними «косими» фарами. Неперевершеною залишилася жіночно-витончена, стрімка Berlinetta Lusso 1962 року, що розвиває швидкість понад 225 км / ч. На зміну 330GT «2 +2» у 1967 прийшла 365GT «2 +2» з самобалансірующейся задньою підвіскою і підсилювачем рульового управління. У 1971 її змінила більш сувора відповідно до духу часу 365GT4.

  У 1966 фірма розробила новий V-подібний двигун, ведучий свій початок від гоночних моторів: 12-циліндровий, четирехкулачковий, з двома розподільними валами в кожній головці циліндрів, системою змащення із сухим картером, що забезпечив високий крутний момент і гнучкість, що мав потужність 300 л. с.

  У 1968 «Феррарі» випустила легендарну Daytona, або 365GTB / 4, з переднім розташуванням 4,4-літрового V-образного 12-циліндрового двигуна, потужністю 352 к.с., що розвиває надшвидкість - 282 км / ч. Ця модель, зовні стримана і функціональна, є найшвидкіснішої в світі машиною і, безумовно, рекламна оцінка її як «кращою в світі» не так вже далека від істини.

  На початку 1970-х років з'явилася модель "Dino", названа на честь померлого сина Коммендаторе, з центрально розташованим двигуном виробництва ФІАТ-V-образним 6-циліндровим; модель випускалася і в 8-циліндровому варіанті, але 6-циліндрова модель вважається класичною. Один час "Dino" була фактично окремою маркою. Автомобіль "Dino-206GТ" випускався з 1967 року з двигуном V6 (1987 см3 180 л. С. При 8000 об / хв; з 1969 року - "246 GT" -2418 см3, 195 л. С. При 7600 об / хв) . Точно такі ж, нетрадиційні для "Ferrari" мотори стояли на спортивному "Fiat Dino".

  Модель 365GT4, або Berlinetta Boxer, 1971 року випуску, мала багато рис гоночних автомобілів «Феррарі: її двигун робочим об'ємом 4,4 літра міг розвивати швидкість 275 км / год; розташований він був горизонтально посередині кузова, а коробка передач для більш раціонального використання внутрішнього обсягу кузова розташовувалася під мотором. Шасі також використовувало досвід гоночних машин: просторова трубчаста рама і сталеві панелі кузова. На базі Ferrari 308GT4 робилися елегантні моделі з кузовами «Пінінфаріна»; оснащені V-образними 8-циліндровими двигунами, вони привертали увагу покупців до початку 80-х років.

  Встановивши горизонтальний 12-циліндровий мотор Boxer гоночної моделі 512BB на Testarossa, компанія створила масивну важку машину, що відповідає найвищим вимогам як спортсменів-гонщиків так і «зведних» клієнтів. Яскравий помітний дизайн «Пінінфаріна» ніс в собі квінтесенцію рекламного духу, причому його творець добивався не тільки зовнішнього ефекту: ребристі бічні воздухоприемник, що знайшли безліч імітаторів, служили для подачі повітря в бічні радіатори, що замінили передній радіатор 512BB. Технічні показники моделі також були бездоганні: п'ятилітровий двигун Testarossa, з чотирма клапанами на циліндр, досягав потужності 390 к.с., а його максимальна швидкість - 274 км / ч.

  У 1987 сам засновник компанії Енцо Феррарі очолив колектив конструкторів, що підготували модель F40, позначену як «сума зусиль компанії за роки її існування». Свій початок F40 веде від GTO 1984 року і, на перший погляд, має багато спільного з Ferrari 308GTB, однак має істотні технічні нововведення: турбонаддув, V-подібний 8-циліндровий двигун подовжнього (а не поперечного) розташування, встановлений на трубчастій рамі, посиленій несучими панелями з кевлара, суперпотужний 478 к.с. - Все говорить про те, що колишній залишилася тільки конфігурація. Кузов цієї супермоделі виконаний з вуглеволокна і кевлара, а її тісний салон цілком відповідає спортивній суті машини: в ній немає навіть механізму для регулювання сидінь. Вражаючі технічні характеристики і ніякого комфорту ось девіз 1118-кілограмової Ferrari F40: жорстка підвіска не поглинала дорожніх нерівностей, кермо відгукувався на кожну вибоїну, а прекрасний мотор демонстрував нескінченну потужність. Вимогливий, нестримно енергійний і привабливий - таким стало останнє дітище засновника фірми.

  Автомобілі компанії «Феррарі», з 1969 контролювалася Фіатом, а з 1989 остаточно відійшла до корпорації, мають репутацію найдорожчих в світі. Кожен з них - це легенда.

  Восени 1992 року в Парижі вийшло в світ високопотужне задньопривідне спортивне купе класичної компоновки 456 GT / GTA. Дизайн - Pininfarina. GTA - березень 1996 (Женева). ASR, модернізовані кузов, підвіска і салон (4 місця) - березень 1998, Женева.

  У травні 1994 року вийшов F355, спортивний автомобіль наступник 348 GTB / GTS. Найдешевша і популярна модель фірми. Дизайн - Pininfarina. Навесні 1995 року з'явився Spider - кабріолет. Berlinetta - купе, GTS - купе із знімним жорстким дахом, F1-управління трансмісією за типом гоночного автомобіля. Припинення виробництва Berlinetta / Targa - літо 1997.

  550 Maranello наступник Testarossa/512 проводиться на базі 456GT. Дизайн - Pininfarina. Дебют - 20 липня 1996.

  Модель 360 Modena - наступник F355 Berlinetta. Дизайн - Pininfarina. Прем'єра відбулася в березні 1999 року в Женеві. Початок продажів - літо 1999.

  На автосалоні в Парижі, який пройде у вересні 2003 р, італійська фірма Ferrari планує показати найпотужнішу в Європі серійну машину. Мова йде про спеціальну моделі "Енцо Феррарі". Поява спеціальної моделі на честь знаменитого конструктора покликане нагадати автомобільного світу про передовий конструкторської школі Ferrari, яка переконливо підтверджується видатними успіхами у Формулі-1. Двомісний спортивний автомобіль буде оснащений 12-циліндровим двигуном об'ємом 6 літрів і потужністю 650 л. с. Час розгону до 100 км / год складає всього 3,5 секунди, а один кілометр машина здатна подолати за 19 секунд. Максимальна швидкість "Енцо Феррарі" - понад 350 км / ч. Дизайн автомобіля розробило відоме кузовне ательє Pininfarina. Модель "Енцо Феррарі" несе в собі риси болідів Формули-1 - обтічний корпус і вузький салон. Двері відкриваються вгору. Всі найважливіші функції управління, включаючи перемикання передач, винесені на кермо. Автомобіль оснащений 6-ступінчастою коробкою, зміна передач здійснюється за допомогою спеціальних клавіш на кермі. Передбачається, що буде випущено всього 349 автомобілів "Енцо Феррарі". Фірма запропонує їх своїм найбільш вірним і відомим клієнтам, природно, за попередніми заявками. Ціна автомобіля складе мінімум 500 тисяч євро.
 
  Інтернет сайт: www.ferrari.com
===========================================================
  З самого дитинства Енцо Феррарі мріяв тільки про одне - позамежної швидкості. Коли він, будучи юнаком, був прийнятий в 20-ті роки минулого століття гонщиком-випробувачем автомобілів Fiat , нікому і в голову не прийшло, що через кілька років він створить автомобільну корпорацію, яка стане справжньою легендою автомобільного світу, і буде спеціалізуватися на випуску виключно елітних авто.

  Так сталося, що в 1939 році, створивши Auto Avio Costruzioni (початкове назва компанії Феррарі), молодий Енцо працював в компанії Альфа Ромео на посаді випробувача. Через контракту, підписаного з даною компанією, він не міг демонструвати створені ним автомобілі на змаганнях поза залежністю від того, до якого класу вони ставилися.

  Перший автомобіль, публічно продемонстрований світу і носив ім'я творця легендарної марки, вийшов в 1946 році. Модель отримала індекс 125 і мала під капотом надзвичайно потужний, по тим часам, двигун з 12-ма циліндрами. Для компанії, яка в автомобільному справі була новачком, це був дуже вдалий старт. Сорокові роки двадцятого століття ознаменувалися численними перемогами автомобілів, створеними концерном Ferrari. Тієї регулярності, з якою машини цього італійського заводу вигравали серйозні змагання, заздрили багато конкурентів. Найбільш значуща перемога була здобута на початку 50-х в гонці 24 години Ле-Мана.
  З 1951 по 1958 року концерном Ferrari був випущений цілий ряд елітних автомобілів. Спочатку була модель 340. А в 1953 році з'явилася її не менш успішна модифікація, що одержала індекс 375 і двигун об'ємом 4.5 літра. У 1954 році концерн випустив абсолютно новий автомобіль 250GT. Вона випускалася в двох варіантах: купе і кабріолет. Незабаром модель зникає з ринку, а її місце займає 250GT Каліфорнія. Але вона проводиться виключно за індивідуальним замовленням. А через кілька років компанія Ferrari розробляє ще одну елітну модель спеціально для заможних клієнтів, яка отримує індекс 410.

  У 1966 році з'являється надзвичайно потужний двигун V12, який має 300 кінських сил. Після цього компанія Ferrari випускає автомобіль Daytona, який є найпотужнішим на той момент завдяки своєму двигуну в 352 кінські сили. А в 1969 році відбувається одна подія, яка злегка міняє компанію. Цією подією є злиття двох концернів: Ferrari і FIAT .

  Завдяки злиттю двох великих автомобілебудівний компаній Італії автомобільне виробництво країни отримало великий прогрес. У 1971 році компанія представила модель з індексом 365 GT4. На неї було встановлено двигун з об'ємом 4.4 літра, завдяки якому даний болід міг розвивати максимальну швидкість до 275 кілометрів на годину. Модель була надзвичайно популярна, однак ціна робила її доступною лише найбагатшим покупцям. Коли вони ознайомилися з даними цієї машини, багато побажали придбати даний спортивний автомобіль, який позиціонувався як надійний і потужний.

  У слід за даною моделлю компанія Ferrari виробляє нову модель, яка називається 512ВВ. Вона має двигун V4 з об'ємом 5 літрів і потужністю в 390 кінських сил. Даний автомобіль позиціонується як чисто гоночна модель. Максимальна швидкість, яку могла розвивати машина, дорівнювала 270 кілометрам на годину. Дизайн боліда також був досконалий. Над ним працювала компанія Paninfarina.

  З кожним роком популярність моделей, вироблених Ferrari, росла у всьому світі. Наступною моделлю стала знаменита F-40, яка була випущена в 1987 році. Вона мала найбільшу кількість нововведень, ніж будь-яка інша модель даного автомобільного концерну. Під капотом F-40 був подовжньо розміщений двигун V8. Його потужність становила 478 кінських сил. На жаль, модель F-40 не була досконала. Технічні дані автомобіля поза всяким сумнівом були на висоті. Але от ергономіка та комфорт настільки потужного автомобіля декілька підкачали.

  На початку 90-х років компанія Ferrari налагоджує серійне виробництво своїх нових автомобілів. У 1992 році в серію було запущено спортивне купе, що отримало індекс 456 GT / GTA. А в 1994 році вийшла нова модель F355, яку можна назвати порівняно доступною машиною. У 1995 році випускається нова модель Spider в кузові кабріолет. А в 1996 році компанія Ferrari випускає модель 550 Maranello, яка була створена у тісній співпраці з дизайнерською компанією Paninfarina.

  Ще один підйом даної корпорації стався в 2003 році. Саме в цей рік на автомобільній виставці, яка відбувалася в Парижі, був продемонстрований автомобіль Ferrari Enzo. Цей монстр відрізнявся двигуном, який мав 12 циліндрів, об'єм 6 літрів і 650 кінських сил. Машина розганяється до 100 кілометрів на годину всього за 3.5 секунди. Даний автомобіль не випускається серійно. Він є колекційним та робиться тільки на замовлення. Придбати його можуть або постійні клієнти, або дуже імениті люди. Коштує цей автомобіль понад 500 000 євро.

  Сьогодні корпорація Ferrari - це беззаперечний лідер у сфері виробництва спортивних автомобілів, що розвивають швидкість до 300 кілометрів на годину. Саме тому, що засновник компанії, Енцо Феррарі, завжди прагнув до великих швидкостей, дана компанія випускає найшвидші в світі автомобілі.

  Говорити про успіхи компанії можна було б дуже довго. Але, право, це буде зайвим. Вже сьогодні у всьому світі автомобілі концерну Ferrari виграли понад 6000 різних гоночних заїздів. Будь-яка модель, створена концерном Ferrari, є легендою. Про це свого часу говорив засновник, і він виявився правий. 
детально
Ferrari 612 Scaglietti 5.8i V12

Рік випуску : 2008

Тип кузова : Спорткар

Об'єм двигуна : 5.8 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 545 к.с.

Пробіг : 26691км

Тип приводу : Задній

Колір : чорний

2287000 UAH
84900 $ / 79180

2287000 грн.
84900 $
79180
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Ferrari 458 Italia 4.5 AMT

Рік випуску : 2016

Тип кузова : Купе

Об'єм двигуна : 4.5 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Механічна

Потужність : 570 к.с.

Тип приводу : Задній

Колір : білий

10481000 UAH
389000 $ / 362810

10481000 грн.
389000 $
362810
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення
Ferrari F12 Berlinetta

Рік випуску : 2016

Тип кузова : Спорткар

Об'єм двигуна : 6.3 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 740 к.с.

Тип приводу : Задній

Колір : червоний

11555000 UAH
428870 $ / 400000

11555000 грн.
428870 $
400000
Детальна інформація

Додати коментар
очікується
Ferrari 458 Italia

Рік випуску : 2015

Тип кузова : Спорткар

Об'єм двигуна : 4.5 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Механічна

Потужність : 570 к.с.

Тип приводу : Задній

Колір : чорний

8608000 UAH
319510 $ / 298000

8608000 грн.
319510 $
298000
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення

Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.