Автовикуп: (096) 850 2000
ціна ▲ | рік ▲ | назва ▲
Показати всі моделі і бренди
Купити FIAT![]() «ФІАТ» (FIAT, Fabrica Italiana Automobili Torino), найбільша італійська автомобільна корпорація. Випускає легкові, спортивні автомобілі, вантажівки, різну промислову та сільськогосподарську техніку. Корпорації належать також підприємства по випуску аерокосмічної продукції. Штаб-квартира знаходиться в Туріні. Компанія була заснована в 1899 групою інвесторів, серед яких був Джованні Аньєллі (Giovanni Agnelli), і почала збірку автомобілів за ліцензією «Рено» з двигунами «Де Діон». В організацію виробництва Аньеллі із самого початку привніс свої соціалістичні ідеали про можливість співпраці між підприємцями і робітниками. У 1903 в Італії були скасовані тарифи на імпортну сталь, що привело до швидкого розширення виробництва: з'явилися оригінальні легкові таксі, вантажівки, і автобуси, почалося і виробництво двигунів для літаків і суден. Автомобілі Фіат, призначені для елітних покупців, досягли постійної популярності не тільки на італійському, але і на світовому ринку. У той же самий час бренд "Фіат" завоював визнання і в автомобільній гонках, фінішуючи на чолі з такими марками як "Lancia", "Storero", "Miller" та "Nazzaro". Вперше в Європі автомобільна компанія ФІАТ голосно заявила про себе як про оригінального виробника моделлю S61 з 10,5-літровим мотором, перемігши на гонках Гран-прі у Фрацнії в 1911 році. Незабаром Джованні Аньеллі зробив висновок про те, що необхідно рухатися вперед від кустарного виробництва до промислового і в 1912 р. розвернув серійне виробництво автомобілів під маркою FIAT Він же одним з перших зрозумів, що кожному автовиробникові необхідний свій стиль, розробляти який повинен художник-стиліст. Першопрохідцем цієї ідеології стала модель Tipo Zero 1912 р. Дизайн автомобіля оригінальністю не відрізнявся і був схожий з моделями інших фірм. І щоб додати «обличчю» машини індивідуальність, Аньеллі зобов'язав своїх майстрів розробити шість різних облицювань радіатора. F.I.A.T. і Alfa Romeo першими почали замовляти кузови для своєї серійної продукції у таких майстрів, як Локаті і Торетто (Locati & Toretta), а потім у загатили і Турінг (Touring). З самого початку Фіат налагодив виробництво і випуск продукції за кордоном. Прикладом цьому може служити завод "Poughkeepsie" у Сполучених Штатах Америки, який був відкритий в 1909 році. Даний підхід повністю відображав погляди Джованні Аньєллі, вже планував розвиток методів по посиленню контролю над системою виробництва. Результатом цього став проект "Lingotto" - в ті дні найбільший автомобільній комплекс у Європі, що почав випуск продукції в 1922 році. Цей проект був заснований на певній стратегії: зробити автомобіль, призначений не для еліти і доступний лише одиницям, а автомобіль масового виробництва. Це було виконано завдяки абсолютно новим принципам індустріальної організації виробництва, заснованої на складальній лінії конвейрного типу. Перша світова війна вивела ФІАТ в лідери італійського автомобільного виробництва. До початку 1920-х років ФІАТ вже стає найбільшою компанією Італії. Багато в чому сприяв цьому і умілий адміністратор компанії Вітторіо Валлетта. Але в 1919-1920 роки Фіату і особисто Аньеллі довелося пережити ряд могутніх страйків, що супроводжувалися захопленнями підприємств і службових приміщень. Лідерами повсталих робітників були комуністи Антоніо Грамши і Пальміро Тольятті. Виробництво було фактично зруйновано. Після приходу до влади Муссоліні Аньеллі повертається до керівництва. У 1927 створюється холдинг IFI, призначений для управління Фіатом. Чільну роль у холдингу грає і до цього дня сім'я Аньєллі. У 1932 році відбувся дебют "Balilla" виробництво яких скоро досягло кількості 113 000 штук. У 1936 з'являється «Тополина» (Topolino, або «ФІАТ-500»), двомісний автомобіль з двигуном робочим об'ємом 569 см3, самий мініатюрний автомобіль в світі, запущений у масове виробництво. Спочатку були придумані форма і об'єм кузова, а лише після цього інженер Данте Джакоза (Dante Giacosa) став обдумувати порядок розташування під ним всіх вузлів і агрегатів шасі із задніми провідними колесами, сконструювавши їх у вигляді короткої і легкої рами з отворами в лонжеронах для зниження ваги . Необхідна жорсткість отримувалася тільки після прикріплення до рами похилого кузова. Цей знаменитий автомобіль з 1936 по 1955 був проданий в кількості 519 000 штук. Різноманітні моделі цієї машини були призначені для того, щоб підвищити до них інтерес в Італії і тим самим викликати загальне зростання числа автомобілів. Під час Другої світової війни підприємства ФІАТ були значно зруйновані, а після звільнення Італії націоналізовані. Втім, Вітторіо Валетта продовжував фактично керувати компанією. Після війни з конвейра, коли почався виробничий бум, почала сходити маса нових моделей: дводверний седан Фіат 500, універсали Фіат 1100 B і 1500 D, а роком пізніше і Фіат 500 C, 1100 E і 1500 E. 50-і роки почалися із запуску у виробництво Фіат 1400, моделі з несучим кузовом, який, починаючи з 1953 року, був першим італійським автомобілем, що пропонувався також і в дизельній версії. У тому ж році на "Mirafiori" випустили седан 1100/103 і універсальний 103 TV. Через півдесятиліття маленькі "Seicentos" і "Cinquecentos" змінять обличчя Італії, зробивши автомобіль доступним кожному. Випущені мільйонами, ці автомобілі представили італійців решті світу і стали символом економічного дива, втіленого в індустріальному перетворенні країни. На початку 60-х років компанія знову приватизується. На чолі концерну стають внуки Дж. Аньєллі-старшого, Умберто і Джованни-молодший, несучи нові підходи до організації виробництва. Враховуючи далекоглядну інтуїцію управлінського персоналу, компанія випустила малолітражний автомобіль Фіат 850, проведених в кількості 3 мільйонів штук. У 1966, Джованні Аньєллі, онук засновника, став Головою компанії і ініціював ряд проектів, що дозволяють укріпити позиції компанії на світовому ринку. Саме в 1966 році Фіат підписав угоду з Союзом Радянських Соціалістичних Республік по будівництву Волжського автомобільного заводу ВАЗ в м. Ставрополі-на-Волзі, не без іронії перейменованому комуністичною владою на честь Тольятті, ледь не погубили ФІАТ в 20-і роки. Виробничі потужності Ваза складали 2000 машин 124 в день. ФІАТ міцно увійшов у наше життя з будівництвом Волжського автозаводу, який дав країні багато мільйонів легкових автомобілів, величезну кількість робочих місць на головному заводі і заводах-суміжниках. Фіатовскій модель ВАЗ випускає і до цих пір. Адже "2105" і "2106" по технічному змісту майже близнята 124-го "фіата". Так що можна сміливо говорити про цей концерн як про "шефа" радянської легкової автопромисловості. Неможливо уявити собі сьогоднішні автостради і вулиці міст без "Жигулів". Мало того, коли "росіяни фіати" продавалися за кордоном (в експортному виконанні), завдяки нижчій ціні вони успішно конкурували з "італійцями". Та й зараз середній клас суспільства націлений на автомобілі ВАЗ, причому багато віддає перевагу "класиці", тобто ФІАТ-124 у минулому. ФІАТ-124 був визнаний автомобілем року аж в 1967 році - 30 років тому. Вдала модель! У 1969 у ФІАТ входить компанія «Ланча». У той же самий час, паралельно появі різних моделей, починаючи з "Dino" і закінчуючи 128, 130, 127 і 126 серіями, Фіат будував заводи по виробництву автомобілів в Південній Італії, Польщі і Бразилії, поширюючи по всьому світу італійське автомобільноеноу-хау, включаючи і досвід, отриманий після придбання таких відомих брендів, як "Autobianchi" і "Lancia". Протягом періоду, що охоплює нафтову кризу 70-х років, акцент був зроблений на поліпшенні готової продукції і виробничих процесів, що допомогло добитися більш високого рівня автоматизації і налагодити випуск за допомогою ефективніших методів автомобілестроенія. Виробництво "Ritmo", почате в 1978 році завдяки "Robogate", революційній системі автоматизації, вивело компанію на новий рівень розвитку. Поворотним же моментом в історії автомобільного концерну "Fiat" став 1983 рік, коли вперше був випущений знаменитий "Uno", автомобіль, що запропонував широку гамму нововведень: у електроніці, у використанні альтернативних матеріалів, пристрої двигуна і т.д. У 1980 році в Женеві був представлений компактний автомобіль FIAT Panda. За 20 років виробництва компанія FIAT запропонувала 60 варіантів моделі Panda. Загальна кількість випущених машин - 4 млн. штук. Незважаючи на свій вельми невибагливий вигляд, Panda була розроблена в ательє ItalDesign під керівництвом маестро Д. Джуджаро. Сьогодні ця модель є однією з найдешевших у Західній Європі. FIAT Uno дебютував у березні 1983 року в Женеві. Саме модельний ряд "номер один" - Uno залишався найпопулярнішим на Апеннінському півострові протягом більш ніж десятиліття. FIAT Uno знятий з конвейєра в Італії в травні 1995 року і переданий для виробництва на польський завод FlAT-Polsca (колишній FSM) в м. Бельсько-Бяла, турецький підрозділ TOFAS-FIAT, а також єгипетський філіал El Nasr, де ці моделі проводять і понині. На італійському конвейєрі FIAT Uno змінив спадкоємець - FIAT Punto. Великий передньопривідний Фіат Croma, представлений головним італійським автовиробником в грудні 1985 року, хетчбек зі ступінчастою задніми дверима, зручним і містким багажником, так званий "двухсполовінойоб'емний", ця модель була спроектована на єдиній, як її тоді називали, "загальноєвропейській" платформі "TIPO 4 ", на якій ще базувалися Lancia Thema, SAAB 9000 і Alfa Romeo 164. Модель Croma протрималася на конвеєрі до 1996 року, коли попит на неї зовсім впав, і FIAT визнав непотрібним продовжувати свою присутність в цьому класі. У 1986 році Група Фіат набуває "Alfa Romeo" і його відділення, таким чином, підсилюючи свої позиції на світовому ринку. Політика компанії дозволила незабаром представити на ринку нову модель Alfa 164, що знайшло відгук в серцях гарячих поклонників легендарної марки. Слідом за Alfa 164 послідувала серія моделей, серед яких була і Alfa 156, випуск якої налагодили в 1997 році і стала Автомобілем Року. П'ятидверний хетчбек Tipo дебютував у січні 1988-го, чотиридверний обтічний трьохоб'ємний шестіоконний седан Tempra - в лютому 1990 року, п'ятидверні універсал Tempra Station Wagon (також він називався FIAT Tempra) і фургон РІТ Marengo - в травні 1990-го. Ці моделі виконані на єдиній платформі, проте їх дизайн дещо відмінний. На тій же технологічній платформі концерн FIAT випустив і схожі за розмірами, але більш дорогі та престижні моделі сегментів С і D - Lancia Delta і Alfa Romeo 33, і Lancia Dedra з Alfa 155. Зовнішністю Tipo нагадує збільшений в масштабі попередній бестселер ринку - FIAT Uno, та все ж престижний титул "Автомобіля 1989 року" дістався саме йому. Однак широкого визнання на ринку Tipo так і не отримав. У жовтні 1995 року модельний ряд Tipo і Tempra замінений в Італії на сімейства моделей Bravo / Brava і мага. Punto / Sporting передньопривідний автомобіль особливо малого класу (3 - і 5-дверний хетчбек). Найпопулярніший в класі, 17 базових моделей (в т.ч. кабріолет). GT - найбільш могутня модифікація. Дебют - осінь 1993. Нове покоління цієї моделі - липень 1999. Спортивне купе Fiat Coupe на базі Fiat Bravo одна з найдешевших моделей подібного типу. Coupe Turbo - найбільш могутня модифікація з високими динамічними характеристиками і макс. швидкістю 250 км / год, конкурент компресорного Merсedes-Benz CLK і Porsche Boxter. Вперше модель була представлена в листопаді 1993. Влітку 2000 р. на автосалоні Туріну була показана нова комплектація Coupe 2,0 20V Turbo Plus з 220-сильним мотором і 6-ступінчастою коробкою передач. FIAT Ulysse, мінівен з поперечним розташуванням двигуна і переднім приводом. Виробляється спільно Peugeot / Citroеn і Fiat / Lancia. Прем'єра обширного сімейства 7-8-місцевих однооб'ємних універсалів підвищеної місткості в рамках спільного проекту U60 компанії FIAT і концерну PSA відбулася в січні 1994 року. Виробництво всіх моделей, заснованих на загальній платформі, ведеться на новому заводі NordSEVEL на півночі Франції. На початку 1996 року на ринку були представлені вантажне і вантажно-пасажирське сімейство (U64) міні-фургонів FIAT Scudo / Citroen Jumpy / Peugeot Expert, уніфікованих по ходовій частині і частково кузовам з міні-венамі сімейства U60. Платформа U64 замінила короткобазная модель FIAT Talento. Вперше Fiat Barchetta був представлений навесні 1995 на автошоу в Женеві і визнаний найкрасивішим кабріолетом салону. Це передньопривідний спортивний кабріолет - спайдер з відкритим або жорстким знімається верхи; виготовляється на базі Fiat Punto, сумісна розробка компанії Fiat і дизайнерського ательє Pininfarina. Влітку 2000 р. на автосалоні Туріну була показана "люксова" комплектація Barchetta Riviera. Fiat Bravo / Brava, автомобілі класу С з поперечним розташуванням двигуна і переднім приводом. Останнє покоління хетчбеків Golf-класу (сегмент С, по європейській класифікації) концерн FIAT представив у вересні 1995 року. І дуже вдало - двоєдиний Bravo / Brava завоював почесний титул "Автомобіль 1996 року". Fiat Marea модель європейського класу D, созданнаяна платформі Brava, проте довше і просторіше останньою. "Люксовий" варіант HLX має водійське сидіння з електроприводом регулювань, дві бічні подушки безпеки і стерео-аппаратуру класу "hi-fi" з шістьма динаміками. Вперше модель бида представлена в липні 1996. У 1998 спеціально для Росії була розроблена «арктична» версія Fiat Marea. FIAT Palio (Siena - аргентинська модифікація Fiat Palio) компактний автомобиль малого класу. Вперше модель була представлена в 1996. Спочатку автомобіль виробляли в Бразилії, з 1997 - в Аргентині і Польщі. У 1997 почався випуск моделі з кузовом універсал. У 1998 універсал Fiat Palio стали поставляти на європейський ринок. У 2000 р. до універсала Weekend приєдналися 3 - і 5-дверні хетчбеки Palio. У березні-квітні 1998 в Туріні був представлений FIAT Seicento, автомобіль особливо малого класу. Як і Panda, ця машина відноситься до європейського розмірного класу А. Виробляється в Польщі, реалізується на європейському ринку. Виробляються базові версії: Young, S, SX, Citymatic, Suite, Sporting, а також електромобіль Seicento Elettra. Вперше модель Multipla була представлена восени 1998. Це мінівен середнього класу - перший в своєму класі автомобіль подібного типу. Відроджена назва багатомісного компактного автомобіля 50-х років. Влітку 2000 р. з'явилася нова серія Special з більш високим рівнем оснащення. У жовтні 2000 компанія випустила вантажопасажирську модель Doblo на автосалоні в Парижі. Ця машина пропонується як у пасажирському, так і у вантажному виконанні (Doblo Cargo). В Італії Stilo продається з 6 жовтня 2002 року. Трехдверний хетчбек, який приходить на зміну моделі Bravo, адресується поклонникам активної їзди. У свою чергу, п'ятидверний автомобіль (він змінює Fiat Brava) - це "сімейний" варіант. Fiat Stilo випускатиметься протягом шести - семи років. Загальний планований обсяг виробництва - 2,5 мільйона машин. Концерн поступово набував збанкрутілі фірми і сьогодні під "дахом" Фіата зібралися і FERRARI, і LANCIA, і ALFA ROMEO. Належать йому і декілька тракторних заводів. Інтернет сайт: www.fiatgroup.com ============================================================== Компанія FIAT є італійським концерном, який займається виробництвом двигунів і автомобілів. Штаб-квартира підприємства розташовується в місті Турин. Її підстава належить групі інвесторів, на чолі з Джованні Аньєллі. Рішення створити FIAT було прийнято в 1899 році. Через 3 роки після заснування фірми, Аньєллі призначають на посаду керуючого підприємства. До того часу концерн FIAT стає одним з найбільших автомобільних виробників. У силу того, що синьйор Аньєллі в свій час служив в армії в чині офіцера, в компанії FIAT була створена жорстка дисципліна. Зайнявши пост глави компанії FIAT, Джованні Аньєллі відвідує корпорацію Генрі Форда. Після цього він займається питанням будівництва в Європі перший конвеєр по збірці автомобілів і успішно доводить цю справу до кінця. Коли прийшла перша світова війна, концерн FIAT змушений був в терміновому порядку міняти напрямок діяльності. І замість цивільних машин, став випускати танки і літаки. 1919-1920-ті роки були не найкращими в історії FIAT. Причиною тому стали страйки, організаторами яких були Антоніо Грамши і Пальміро Тольятті, що дотримуються комуністичних поглядів. Повноцінно управляти корпорацією Джованні Аньєллі отримав можливість лише після того, як до влади в Італії прийшов Беніто Муссоліні. Однак, в 1945 він був усунений від управління заводом, як прихильник фашизму. Незабаром після цього він помер. У 1966 році місце президента компанії FIAT займає Вітторіо Валетти. Між італійським концерном і Радянським Союзом укладається договір, згідно з яким в СРСР починається виробництво машини FIAT-124. У нас в Росії він більше відомий як ВАЗ-2101.С 1969 компанія FIAT встановлює свій контроль над фірмою Lancia, яка також займається виробництвом автомобілів. Її засновником є Вінченцо Ланча, час заснування - 1906 рік. У 1979 році до холдингу FIAT приєднуються такі компанії як Ferrari і Autobianchi. Через деякий час FIAT поглинає всім відомі Maserati і Alfa Romeo. І вже в 1980-му році - FIAT є монополістом на італійському автомобільному ринку. Найбільшими акціонерами компанії є: сім'я Аньєллі, якій належить 30.5%, записані на корпорацію IFIL; також Capital Research & Management, яким належить 5.2%. Президентом компанії на той час є Джон Елканн, а місце головного керуючого займає Серджіо Маркьонне. Заводи по збірці автомобілів компанії FIAT знаходяться у всьому світі. Найбільший завод знаходиться в Бразилії. Крім цього достатньо великі конвеєрні лінії розташовані в Польщі та Аргентині. Впродовж довгих ліг компанія FIAT займається ліцензуванням своєї продукції в різноманітних країнах незалежно від того, які там правлять політичні сили. Підприємства компанії розташовуються також у Туреччині, Єгипті, Франції, Південній Африці, Китаї і Індії. При створенні корпорації FIAT передбачалося, що вона буде займатися виробництвом автомобілів, а також різної техніки. Довгі роки існування концерну не пройшли даремно - його діяльність була значно розширена. Компанія поступово розширювала свою діяльність, вливаючись в інші виробництва, а також ряд фінансових послуг. На сьогоднішній день FIAT є самим величезним концерном в Італії, який надзвичайно важливий не тільки для неї, але і для всього світу. У діяльності концерну задіяні 1063 компанії. Працює в них всього 223 000 осіб, 111 000 з яких знаходяться поза межами Італії. Компанія FIAT є найбільшим виробником автомобілів в Італії. При чому їх продукція охоплює дуже широкий спектр, починаючи малолітражками і закінчуючи шикарними спортивними болідами Ferrari. Фургони та вантажні автомобілі, які в світі представлені під брендами Ducato і Iveco, також виробляються під керівництвом FIAT. Якщо говорити про легкові автомобілі, то компанія займається випуском машин марок FIAT, ALFA ROMEO, LANCIA, MASERATI і FERRARI. На сьогоднішній день концерн FIAT є одним з найбільших, що спеціалізуються на виробництві будівельної та сільськогосподарської техніки. Через багаторічної кризи компанія була змушена продати авіаційне виробництво, видавництво, а також цілий ряд інших підрозділів. У 80-90-х роках у машин, що випускаються корпорацією FIAT, були серйозні проблеми з надійністю. Результатом цього стало падіння престижу цієї марки. У 1984 FIAT перестав поставляти свої автомобілі на ринки США, а в 1989 припинив поставку машин в Австралію. В кінці 90-х років FIAT AUTO приносило корпорації одні збитки. Рекорд був поставлений в 2002 році, коли сума збитків сягнула 4.2 мільярда євро. А в січні 2003 року не стало президента компанії Дж. Аньєллі молодшого. На сьогоднішній день автомобільний підрозділ FIAT Auto працює в 190 країнах. Виробництво автомобілів в 2005 році склало 1697000 штук. Що, треба відзначити, на 4% менше, ніж було в минулому році. У порівнянні з минулим роком кількість фінансових коштів, що надійшли на рахунок підрозділу, впала на 17% і склало 55.1 мільярдів євро. Чистий прибуток склав 148 000 000. 2005 рік - це перший рік після великих втрат, у якому підрозділ принесли корпорації прибуток. Вже в 2006 році частка компанії на європейському ринку піднялася до 7.6%. У 2007 році справи компанії значно поліпшилися, і прибуток виріс до 2.05 мільярдів євро. У зв'язку з настанням нової фінансової кризи в 2008 році прибуток знову пішла на спад. А в 2009 за перше півріччя вже зазнав збитків у 590 мільйонів євро. Сумарний збиток за 2009 рік склав 838 000 000 євро. Однак, незважаючи на кризу, позиції компанії в сфері комерційного автотранспорту як і раніше залишилися досить сильні. Квітні 2009 року стали знаменною для компанії в силу того, що продажі побили всі рекорди. На ринку Західної Європи частка компанії досягла 14.9%. Серед всіх виробників автомобілів, що представляють на ринку Європи комерційні рішення, компанія FIAT опинилася в лідерах. Компанія FIAT 12 разів отримувала міжнародну нагороду за кращий автомобіль року в Європі. Великою популярністю користувалися автобуси, комерційні автомобілі, пожежні, а також військові. Особливо подобалися споживачам невеликі за розмірами комерційні автомобілі Ducato, Scudo, Cargo. Всього в 2009 році компанія продала 2 150 00 легкових автомобілів і комерційних в тому числі. А вантажних було продано 103 866. У Російській Федерації збірку автомобілів концерну FIAT здійснює компанія «Соллерс». Завод розташовується в Набережних Челнах і там відбувається складання таких моделей, як Albea і Doblo. У Росії існує ще один завод, розташований в Єлабузі. Там збираються автомобілі моделі Ducato. У лютому 2010 року згідно підписаної угоди було вирішено, використовуючи базу заводу, розташованого в Челнах, створити об'єднане підприємство FIAT і Соллерс, яке б займалася розробкою автомобілів. Орієнтовна потужність нового підприємства очікується приблизно 500 000 автомобілів в рік. За інформацією з достовірного джерела, Уряд Росії для реалізації даного проекту готовий виділити кредит розміром 2.1 мільярд євро. У 2009 році в Росії було продано 18 100 легкових машин компанії FIAT. детально
FIAT Panda 1.2і MT
Рік випуску : 2008 Тип кузова : Хетчбек Об'єм двигуна : 1.2 л. Двигун : Бензиновий Тип КПП : Механічна Потужність : 60 к.с. Пробіг : 110000км Тип приводу : Передній Колір : оранжевий в наявності
FIAT 500E Electric
Рік випуску : 2017 Тип кузова : Хетчбек Об'єм двигуна : 0 л. Двигун : Електричний Тип КПП : Автоматична Потужність : 113 к.с. Пробіг : 28000км Тип приводу : Передній Колір : сірий в наявності
КЛІЄНТУ
Швидкий пошук
Замовлення авто
Обмін "Trade-in"
Найкраща пропозиція
Новинки 2016-2017р.р.
ДОДАТКОВІ ПОСЛУГИ
Аксесуари
Номерні знаки
Філія №1 (ВРЕР)
Викуп автомобілів
Оформлення кредиту
ІНФОРМАЦІЯ
Тест-драйви
Огляди. Новини
Новинки автопрому
Тест-драйви (Відео)
Технології. Аналітика
КОМПАНІЯ
Головна
Адреса, Контакти
Нові атомобілі – м.Київ
Нові автомобілі – м.Львів
Вживані авто - м.Львів
© rikauto.com.ua, 2011
Повне або часткове відтворення матеріалів данного сайту в будь-якій формі й будь-яких засобах без попереднього письмового дозволу компанії "РІК АВТО" заборонено
Допомога в продажі
Вашого автомобіля Без оплати за стоянку! Це можливо у нас. Швидко, якісно, надійно. |