• Lexus NX 200t AWD F-Sport
    ціна: 53500 USD 
  • Toyota Land Cruiser Prado 2.7i
    ціна: 29200 USD 
  • BMW 7-series 740d xDrive M-Sportpaket
    ціна: 114800 USD 
  • Mercedes-Benz GLE-class 400 4Matic Coupe
    ціна: 77700 EUR 
  • BMW 7-series 740d xDrive M-Sportpaket
    ціна: 134400 USD 
  • BMW 7-series 750d xDrive M-Sportpaket
    ціна: 152200 USD 
  • BMW 5 Gran Turismo 520d
    ціна: 39640 USD 
  • BMW 7-series 740d xDrive M-Sportpaket
    ціна: 123300 USD 
  • Land Rover Evoque 2.2 TD4 4WD
    ціна: 41800 USD 
  • BMW 7-series 750d xDrive M-Sportpaket
    ціна: 141700 USD 

Автовикуп:  (099) 643 44 00

 
Показати всі моделі і бренди

Купити FIAT


  Історія  Fiat  (Фіат).
  «ФІАТ»  (FIAT,  Fabrica Italiana Automobili Torino), найбільша італійська автомобільна корпорація. Випускає легкові, спортивні автомобілі, вантажівки, різну промислову та сільськогосподарську техніку. Корпорації належать також підприємства по випуску аерокосмічної продукції. Штаб-квартира знаходиться в Туріні.

  Компанія була заснована в 1899 групою інвесторів, серед яких був Джованні Аньєллі (Giovanni Agnelli), і почала збірку автомобілів за ліцензією «Рено» з двигунами «Де Діон». В організацію виробництва Аньеллі із самого початку привніс свої соціалістичні ідеали про можливість співпраці між підприємцями і робітниками. У 1903 в Італії були скасовані тарифи на імпортну сталь, що привело до швидкого розширення виробництва: з'явилися оригінальні легкові таксі, вантажівки, і автобуси, почалося і виробництво двигунів для літаків і суден.

  Автомобілі Фіат, призначені для елітних покупців, досягли постійної популярності не тільки на італійському, але і на світовому ринку. У той же самий час бренд "Фіат" завоював визнання і в автомобільній гонках, фінішуючи на чолі з такими марками як "Lancia", "Storero", "Miller" та "Nazzaro".

  Вперше в Європі автомобільна компанія ФІАТ голосно заявила про себе як про оригінального виробника моделлю S61 з 10,5-літровим мотором, перемігши на гонках Гран-прі у Фрацнії в 1911 році.

  Незабаром Джованні Аньеллі зробив висновок про те, що необхідно рухатися вперед від кустарного виробництва до промислового і в 1912 р. розвернув серійне виробництво автомобілів під маркою FIAT Він же одним з перших зрозумів, що кожному автовиробникові необхідний свій стиль, розробляти який повинен художник-стиліст.

  Першопрохідцем цієї ідеології стала модель Tipo Zero 1912 р. Дизайн автомобіля оригінальністю не відрізнявся і був схожий з моделями інших фірм. І щоб додати «обличчю» машини індивідуальність, Аньеллі зобов'язав своїх майстрів розробити шість різних облицювань радіатора. F.I.A.T. і Alfa Romeo першими почали замовляти кузови для своєї серійної продукції у таких майстрів, як Локаті і Торетто (Locati & Toretta), а потім у загатили і Турінг (Touring).

  З самого початку Фіат налагодив виробництво і випуск продукції за кордоном. Прикладом цьому може служити завод "Poughkeepsie" у Сполучених Штатах Америки, який був відкритий в 1909 році.

  Даний підхід повністю відображав погляди Джованні Аньєллі, вже планував розвиток методів по посиленню контролю над системою виробництва. Результатом цього став проект "Lingotto" - в ті дні найбільший автомобільній комплекс у Європі, що почав випуск продукції в 1922 році.

  Цей проект був заснований на певній стратегії: зробити автомобіль, призначений не для еліти і доступний лише одиницям, а автомобіль масового виробництва. Це було виконано завдяки абсолютно новим принципам індустріальної організації виробництва, заснованої на складальній лінії конвейрного типу.

  Перша світова війна вивела ФІАТ в лідери італійського автомобільного виробництва. До початку 1920-х років ФІАТ вже стає найбільшою компанією Італії. Багато в чому сприяв цьому і умілий адміністратор компанії Вітторіо Валлетта. Але в 1919-1920 роки Фіату і особисто Аньеллі довелося пережити ряд могутніх страйків, що супроводжувалися захопленнями підприємств і службових приміщень. Лідерами повсталих робітників були комуністи Антоніо Грамши і Пальміро Тольятті. Виробництво було фактично зруйновано. Після приходу до влади Муссоліні Аньеллі повертається до керівництва. У 1927 створюється холдинг IFI, призначений для управління Фіатом. Чільну роль у холдингу грає і до цього дня сім'я Аньєллі.

  У 1932 році відбувся дебют "Balilla" виробництво яких скоро досягло кількості 113 000 штук.

  У 1936 з'являється «Тополина» (Topolino, або «ФІАТ-500»), двомісний автомобіль з двигуном робочим об'ємом 569 см3, самий мініатюрний автомобіль в світі, запущений у масове виробництво. Спочатку були придумані форма і об'єм кузова, а лише після цього інженер Данте Джакоза (Dante Giacosa) став обдумувати порядок розташування під ним всіх вузлів і агрегатів шасі із задніми провідними колесами, сконструювавши їх у вигляді короткої і легкої рами з отворами в лонжеронах для зниження ваги . Необхідна жорсткість отримувалася тільки після прикріплення до рами похилого кузова. Цей знаменитий автомобіль з 1936 по 1955 був проданий в кількості 519 000 штук. Різноманітні моделі цієї машини були призначені для того, щоб підвищити до них інтерес в Італії і тим самим викликати загальне зростання числа автомобілів.

  Під час Другої світової війни підприємства ФІАТ були значно зруйновані, а після звільнення Італії націоналізовані. Втім, Вітторіо Валетта продовжував фактично керувати компанією.

  Після війни з конвейра, коли почався виробничий бум, почала сходити маса нових моделей: дводверний седан Фіат 500, універсали Фіат 1100 B і 1500 D, а роком пізніше і Фіат 500 C, 1100 E і 1500 E.

  50-і роки почалися із запуску у виробництво Фіат 1400, моделі з несучим кузовом, який, починаючи з 1953 року, був першим італійським автомобілем, що пропонувався також і в дизельній версії. У тому ж році на "Mirafiori" випустили седан 1100/103 і універсальний 103 TV. Через півдесятиліття маленькі "Seicentos" і "Cinquecentos" змінять обличчя Італії, зробивши автомобіль доступним кожному. Випущені мільйонами, ці автомобілі представили італійців решті світу і стали символом економічного дива, втіленого в індустріальному перетворенні країни.

  На початку 60-х років компанія знову приватизується. На чолі концерну стають внуки Дж. Аньєллі-старшого, Умберто і Джованни-молодший, несучи нові підходи до організації виробництва. Враховуючи далекоглядну інтуїцію управлінського персоналу, компанія випустила малолітражний автомобіль Фіат 850, проведених в кількості 3 мільйонів штук. У 1966, Джованні Аньєллі, онук засновника, став Головою компанії і ініціював ряд проектів, що дозволяють укріпити позиції компанії на світовому ринку.

  Саме в 1966 році Фіат підписав угоду з Союзом Радянських Соціалістичних Республік по будівництву Волжського автомобільного заводу ВАЗ в м. Ставрополі-на-Волзі, не без іронії перейменованому комуністичною владою на честь Тольятті, ледь не погубили ФІАТ в 20-і роки. Виробничі потужності Ваза складали 2000 машин 124 в день. ФІАТ міцно увійшов у наше життя з будівництвом Волжського автозаводу, який дав країні багато мільйонів легкових автомобілів, величезну кількість робочих місць на головному заводі і заводах-суміжниках. Фіатовскій модель ВАЗ випускає і до цих пір. Адже "2105" і "2106" по технічному змісту майже близнята 124-го "фіата". Так що можна сміливо говорити про цей концерн як про "шефа" радянської легкової автопромисловості. Неможливо уявити собі сьогоднішні автостради і вулиці міст без "Жигулів". Мало того, коли "росіяни фіати" продавалися за кордоном (в експортному виконанні), завдяки нижчій ціні вони успішно конкурували з "італійцями". Та й зараз середній клас суспільства націлений на автомобілі ВАЗ, причому багато віддає перевагу "класиці", тобто ФІАТ-124 у минулому.

  ФІАТ-124 був визнаний автомобілем року аж в 1967 році - 30 років тому. Вдала модель!

  У 1969 у ФІАТ входить компанія «Ланча». У той же самий час, паралельно появі різних моделей, починаючи з "Dino" і закінчуючи 128, 130, 127 і 126 серіями, Фіат будував заводи по виробництву автомобілів в Південній Італії, Польщі і Бразилії, поширюючи по всьому світу італійське автомобільноеноу-хау, включаючи і досвід, отриманий після придбання таких відомих брендів, як "Autobianchi" і "Lancia".

 Протягом періоду, що охоплює нафтову кризу 70-х років, акцент був зроблений на поліпшенні готової продукції і виробничих процесів, що допомогло добитися більш високого рівня автоматизації і налагодити випуск за допомогою ефективніших методів автомобілестроенія.

  Виробництво "Ritmo", почате в 1978 році завдяки "Robogate", революційній системі автоматизації, вивело компанію на новий рівень розвитку. Поворотним же моментом в історії автомобільного концерну "Fiat" став 1983 рік, коли вперше був випущений знаменитий "Uno", автомобіль, що запропонував широку гамму нововведень: у електроніці, у використанні альтернативних матеріалів, пристрої двигуна і т.д.

  У 1980 році в Женеві був представлений компактний автомобіль FIAT Panda. За 20 років виробництва компанія FIAT запропонувала 60 варіантів моделі Panda. Загальна кількість випущених машин - 4 млн. штук. Незважаючи на свій вельми невибагливий вигляд, Panda була розроблена в ательє ItalDesign під керівництвом маестро Д. Джуджаро. Сьогодні ця модель є однією з найдешевших у Західній Європі.

  FIAT Uno дебютував у березні 1983 року в Женеві. Саме модельний ряд "номер один" - Uno залишався найпопулярнішим на Апеннінському півострові протягом більш ніж десятиліття. FIAT Uno знятий з конвейєра в Італії в травні 1995 року і переданий для виробництва на польський завод FlAT-Polsca (колишній FSM) в м. Бельсько-Бяла, турецький підрозділ TOFAS-FIAT, а також єгипетський філіал El Nasr, де ці моделі проводять і понині. На італійському конвейєрі FIAT Uno змінив спадкоємець - FIAT Punto.

  Великий передньопривідний Фіат Croma, представлений головним італійським автовиробником в грудні 1985 року, хетчбек зі ступінчастою задніми дверима, зручним і містким багажником, так званий "двухсполовінойоб'емний", ця модель була спроектована на єдиній, як її тоді називали, "загальноєвропейській" платформі "TIPO 4 ", на якій ще базувалися Lancia Thema, SAAB 9000 і Alfa Romeo 164. Модель Croma протрималася на конвеєрі до 1996 року, коли попит на неї зовсім впав, і FIAT визнав непотрібним продовжувати свою присутність в цьому класі.

  У 1986 році Група Фіат набуває "Alfa Romeo" і його відділення, таким чином, підсилюючи свої позиції на світовому ринку. Політика компанії дозволила незабаром представити на ринку нову модель Alfa 164, що знайшло відгук в серцях гарячих поклонників легендарної марки. Слідом за Alfa 164 послідувала серія моделей, серед яких була і Alfa 156, випуск якої налагодили в 1997 році і стала Автомобілем Року.

  П'ятидверний хетчбек Tipo дебютував у січні 1988-го, чотиридверний обтічний трьохоб'ємний шестіоконний седан Tempra - в лютому 1990 року, п'ятидверні універсал Tempra Station Wagon (також він називався FIAT Tempra) і фургон РІТ Marengo - в травні 1990-го. Ці моделі виконані на єдиній платформі, проте їх дизайн дещо відмінний. На тій же технологічній платформі концерн FIAT випустив і схожі за розмірами, але більш дорогі та престижні моделі сегментів С і D - Lancia Delta і Alfa Romeo 33, і Lancia Dedra з Alfa 155.

  Зовнішністю Tipo нагадує збільшений в масштабі попередній бестселер ринку - FIAT Uno, та все ж престижний титул "Автомобіля 1989 року" дістався саме йому. Однак широкого визнання на ринку Tipo так і не отримав. У жовтні 1995 року модельний ряд Tipo і Tempra замінений в Італії на сімейства моделей Bravo / Brava і мага.

  Punto / Sporting передньопривідний автомобіль особливо малого класу (3 - і 5-дверний хетчбек). Найпопулярніший в класі, 17 базових моделей (в т.ч. кабріолет). GT - найбільш могутня модифікація. Дебют - осінь 1993. Нове покоління цієї моделі - липень 1999.

  Спортивне купе Fiat Coupe на базі Fiat Bravo одна з найдешевших моделей подібного типу. Coupe Turbo - найбільш могутня модифікація з високими динамічними характеристиками і макс. швидкістю 250 км / год, конкурент компресорного Merсedes-Benz CLK і Porsche Boxter. Вперше модель була представлена ​​в листопаді 1993. Влітку 2000 р. на автосалоні Туріну була показана нова комплектація Coupe 2,0 20V Turbo Plus з 220-сильним мотором і 6-ступінчастою коробкою передач.

  FIAT Ulysse, мінівен з поперечним розташуванням двигуна і переднім приводом. Виробляється спільно Peugeot / Citroеn і Fiat / Lancia. Прем'єра обширного сімейства 7-8-місцевих однооб'ємних універсалів підвищеної місткості в рамках спільного проекту U60 компанії FIAT і концерну PSA відбулася в січні 1994 року. Виробництво всіх моделей, заснованих на загальній платформі, ведеться на новому заводі NordSEVEL на півночі Франції. На початку 1996 року на ринку були представлені вантажне і вантажно-пасажирське сімейство (U64) міні-фургонів FIAT Scudo / Citroen Jumpy / Peugeot Expert, уніфікованих по ходовій частині і частково кузовам з міні-венамі сімейства U60. Платформа U64 замінила короткобазная модель FIAT Talento.

  Вперше Fiat Barchetta був представлений навесні 1995 на автошоу в Женеві і визнаний найкрасивішим кабріолетом салону. Це передньопривідний спортивний кабріолет - спайдер з відкритим або жорстким знімається верхи; виготовляється на базі Fiat Punto, сумісна розробка компанії Fiat і дизайнерського ательє Pininfarina.

  Влітку 2000 р. на автосалоні Туріну була показана "люксова" комплектація Barchetta Riviera.

  Fiat Bravo / Brava, автомобілі класу С з поперечним розташуванням двигуна і переднім приводом. Останнє покоління хетчбеків Golf-класу (сегмент С, по європейській класифікації) концерн FIAT представив у вересні 1995 року. І дуже вдало - двоєдиний Bravo / Brava завоював почесний титул "Автомобіль 1996 року".

  Fiat Marea модель європейського класу D, созданнаяна платформі Brava, проте довше і просторіше останньою. "Люксовий" варіант HLX має водійське сидіння з електроприводом регулювань, дві бічні подушки безпеки і стерео-аппаратуру класу "hi-fi" з шістьма динаміками. Вперше модель бида представлена ​​в липні 1996. У 1998 спеціально для Росії була розроблена «арктична» версія Fiat Marea.

  FIAT Palio (Siena - аргентинська модифікація Fiat Palio) компактний автомобиль малого класу. Вперше модель була представлена ​​в 1996. Спочатку автомобіль виробляли в Бразилії, з 1997 - в Аргентині і Польщі. У 1997 почався випуск моделі з кузовом універсал. У 1998 універсал Fiat Palio стали поставляти на європейський ринок. У 2000 р. до універсала Weekend приєдналися 3 - і 5-дверні хетчбеки Palio.

  У березні-квітні 1998 в Туріні був представлений FIAT Seicento, автомобіль особливо малого класу. Як і Panda, ця машина відноситься до європейського розмірного класу А. Виробляється в Польщі, реалізується на європейському ринку. Виробляються базові версії: Young, S, SX, Citymatic, Suite, Sporting, а також електромобіль Seicento Elettra.

  Вперше модель Multipla була представлена ​​восени 1998. Це мінівен середнього класу - перший в своєму класі автомобіль подібного типу. Відроджена назва багатомісного компактного автомобіля 50-х років. Влітку 2000 р. з'явилася нова серія Special з більш високим рівнем оснащення.

  У жовтні 2000 компанія випустила вантажопасажирську модель Doblo на автосалоні в Парижі. Ця машина пропонується як у пасажирському, так і у вантажному виконанні (Doblo Cargo).

  В Італії Stilo продається з 6 жовтня 2002 року. Трехдверний хетчбек, який приходить на зміну моделі Bravo, адресується поклонникам активної їзди. У свою чергу, п'ятидверний автомобіль (він змінює Fiat Brava) - це "сімейний" варіант. Fiat Stilo випускатиметься протягом шести - семи років. Загальний планований обсяг виробництва - 2,5 мільйона машин.

  Концерн поступово набував збанкрутілі фірми і сьогодні під "дахом" Фіата зібралися і FERRARI, і LANCIA, і ALFA ROMEO. Належать йому і декілька тракторних заводів.

  Інтернет сайт: www.fiatgroup.com 
==============================================================
​  Компанія FIAT є італійським концерном, який займається виробництвом двигунів і автомобілів. Штаб-квартира підприємства розташовується в місті Турин.

  Її підстава належить групі інвесторів, на чолі з Джованні Аньєллі. Рішення створити FIAT було прийнято в 1899 році. Через 3 роки після заснування фірми, Аньєллі призначають на посаду керуючого підприємства. До того часу концерн FIAT стає одним з найбільших автомобільних виробників. У силу того, що синьйор Аньєллі в свій час служив в армії в чині офіцера, в компанії FIAT була створена жорстка дисципліна. Зайнявши пост глави компанії FIAT, Джованні Аньєллі відвідує корпорацію Генрі Форда. Після цього він займається питанням будівництва в Європі перший конвеєр по збірці автомобілів і успішно доводить цю справу до кінця. Коли прийшла перша світова війна, концерн FIAT змушений був в терміновому порядку міняти напрямок діяльності. І замість цивільних машин, став випускати танки і літаки. 1919-1920-ті роки були не найкращими в історії FIAT. Причиною тому стали страйки, організаторами яких були Антоніо Грамши і Пальміро Тольятті, що дотримуються комуністичних поглядів. Повноцінно управляти корпорацією Джованні Аньєллі отримав можливість лише після того, як до влади в Італії прийшов Беніто Муссоліні. Однак, в 1945 він був усунений від управління заводом, як прихильник фашизму. Незабаром після цього він помер.

  У 1966 році місце президента компанії FIAT займає Вітторіо Валетти. Між італійським концерном і Радянським Союзом укладається договір, згідно з яким в СРСР починається виробництво машини FIAT-124. У нас в Росії він більше відомий як ВАЗ-2101.С 1969 компанія FIAT встановлює свій контроль над фірмою Lancia, яка також займається виробництвом автомобілів. Її засновником є Вінченцо Ланча, час заснування - 1906 рік. У 1979 році до холдингу FIAT приєднуються такі компанії як Ferrari і Autobianchi. Через деякий час FIAT поглинає всім відомі Maserati і Alfa Romeo. І вже в 1980-му році - FIAT є монополістом на італійському автомобільному ринку.

  Найбільшими акціонерами компанії є: сім'я Аньєллі, якій належить 30.5%, записані на корпорацію IFIL; також Capital Research & Management, яким належить 5.2%. Президентом компанії на той час є Джон Елканн, а місце головного керуючого займає Серджіо Маркьонне.

  Заводи по збірці автомобілів компанії FIAT знаходяться у всьому світі. Найбільший завод знаходиться в Бразилії. Крім цього достатньо великі конвеєрні лінії розташовані в Польщі та Аргентині. Впродовж довгих ліг компанія FIAT займається ліцензуванням своєї продукції в різноманітних країнах незалежно від того, які там правлять політичні сили.  Підприємства компанії розташовуються також у Туреччині, Єгипті, Франції, Південній Африці, Китаї і Індії.

  При створенні корпорації FIAT передбачалося, що вона буде займатися виробництвом автомобілів, а також різної техніки. Довгі роки існування концерну не пройшли даремно - його діяльність була значно розширена. Компанія поступово розширювала свою діяльність, вливаючись в інші виробництва, а також ряд фінансових послуг. На сьогоднішній день FIAT є самим величезним концерном в Італії, який надзвичайно важливий не тільки для неї, але і для всього світу. У діяльності концерну задіяні 1063 компанії. Працює в них всього 223 000 осіб, 111 000 з яких знаходяться поза межами Італії.

  Компанія FIAT є найбільшим виробником автомобілів в Італії. При чому їх продукція охоплює дуже широкий спектр, починаючи малолітражками і закінчуючи шикарними спортивними болідами Ferrari. Фургони та вантажні автомобілі, які в світі представлені під брендами Ducato і Iveco, також виробляються під керівництвом FIAT. Якщо говорити про легкові автомобілі, то компанія займається випуском машин марок FIAT, ALFA ROMEO, LANCIA, MASERATI і FERRARI. На сьогоднішній день концерн FIAT є одним з найбільших, що спеціалізуються на виробництві будівельної та сільськогосподарської техніки. Через багаторічної кризи компанія була змушена продати авіаційне виробництво, видавництво, а також цілий ряд інших підрозділів.

  У 80-90-х роках у машин, що випускаються корпорацією FIAT, були серйозні проблеми з надійністю. Результатом цього стало падіння престижу цієї марки. У 1984 FIAT перестав поставляти свої автомобілі на ринки США, а в 1989 припинив поставку машин в Австралію. В кінці 90-х років FIAT AUTO приносило корпорації одні збитки. Рекорд був поставлений в 2002 році, коли сума збитків сягнула 4.2 мільярда євро. А в січні 2003 року не стало президента компанії Дж. Аньєллі молодшого.

  На сьогоднішній день автомобільний підрозділ FIAT Auto працює в 190 країнах. Виробництво автомобілів в 2005 році склало 1697000 штук. Що, треба відзначити, на 4% менше, ніж було в минулому році. У порівнянні з минулим роком кількість фінансових коштів, що надійшли на рахунок підрозділу, впала на 17% і склало 55.1 мільярдів євро. Чистий прибуток склав 148 000 000. 2005 рік - це перший рік після великих втрат, у якому підрозділ принесли корпорації прибуток. Вже в 2006 році частка компанії на європейському ринку піднялася до 7.6%. У 2007 році справи компанії значно поліпшилися, і прибуток виріс до 2.05 мільярдів євро. У зв'язку з настанням нової фінансової кризи в 2008 році прибуток знову пішла на спад. А в 2009 за перше півріччя вже зазнав збитків у 590 мільйонів євро. Сумарний збиток за 2009 рік склав 838 000 000 євро.

  Однак, незважаючи на кризу, позиції компанії в сфері комерційного автотранспорту як і раніше залишилися досить сильні. Квітні 2009 року стали знаменною для компанії в силу того, що продажі побили всі рекорди. На ринку Західної Європи частка компанії досягла 14.9%. Серед всіх виробників автомобілів, що представляють на ринку Європи комерційні рішення, компанія FIAT опинилася в лідерах.

  Компанія FIAT 12 разів отримувала міжнародну нагороду за кращий автомобіль року в Європі. Великою популярністю користувалися автобуси, комерційні автомобілі, пожежні, а також військові. Особливо подобалися споживачам невеликі за розмірами комерційні автомобілі Ducato, Scudo, Cargo.
Всього в 2009 році компанія продала 2 150 00 легкових автомобілів і комерційних в тому числі. А вантажних було продано 103 866.

  У Російській Федерації збірку автомобілів концерну FIAT здійснює компанія «Соллерс». Завод розташовується в Набережних Челнах і там відбувається складання таких моделей, як Albea і Doblo. У Росії існує ще один завод, розташований в Єлабузі. Там збираються автомобілі моделі Ducato.
У лютому 2010 року згідно підписаної угоди було вирішено, використовуючи базу заводу, розташованого в Челнах, створити об'єднане підприємство FIAT і Соллерс, яке б займалася розробкою автомобілів. Орієнтовна потужність нового підприємства очікується приблизно 500 000 автомобілів в рік. За інформацією з достовірного джерела, Уряд Росії для реалізації даного проекту готовий виділити кредит розміром 2.1 мільярд євро.

  У 2009 році в Росії було продано 18 100 легкових машин компанії FIAT. 
детально
FIAT 500 1.2 AT

Рік випуску : 2011

Тип кузова : Хетчбек

Об'єм двигуна : 1 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 70 к.с.

Пробіг : 55000км

Тип приводу : Передній

Колір : червоний

261000 UAH
9800 $ / 9150

261000 грн.
9800 $
9150
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
FIAT 500 1.2 AT

Рік випуску : 2013

Тип кузова : Хетчбек

Об'єм двигуна : 1 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 70 к.с.

Пробіг : 39000км

Тип приводу : Передній

Колір : фіолетовий

314000 UAH
11800 $ / 11010

314000 грн.
11800 $
11010
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
FIAT 124 Spider 1.4i MT Lusso

Рік випуску : 2016

Тип кузова : Кабріолет

Об'єм двигуна : 1.4 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Механічна

Потужність : 140 к.с.

Тип приводу : Задній

Колір : червоний

941000 UAH
35360 $ / 33000

941000 грн.
35360 $
33000
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення
FIAT Ducato 3.0 MT L5H2

Рік випуску : 2010

Тип кузова : Фургон

Об'єм двигуна : 3 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Механічна

Потужність : 177 к.с.

Пробіг : 389000км

Тип приводу : Передній

Колір : білий

279000 UAH
10500 $ / 9800

279000 грн.
10500 $
9800
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
FIAT 500E Electric

Рік випуску : 2013

Тип кузова : Хетчбек

Об'єм двигуна : 0 л.

Двигун : Електричний

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 113 к.с.

Пробіг : 7000км

Тип приводу : Передній

Колір : червоний

463000 UAH
17400 $ / 16240

463000 грн.
17400 $
16240
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
FIAT Ducato 2.3 MT L5H3

Рік випуску : 2014

Тип кузова : Фургон

Об'єм двигуна : 2.3 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Механічна

Потужність : 130 к.с.

Пробіг : 60000км

Тип приводу : Передній

Колір : білий

551000 UAH
20700 $ / 19320

551000 грн.
20700 $
19320
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення
FIAT Ducato 2.3 MT L5H2

Рік випуску : 2014

Тип кузова : Фургон

Об'єм двигуна : 2.3 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Механічна

Потужність : 130 к.с.

Пробіг : 59000км

Тип приводу : Передній

Колір : білий

537000 UAH
20200 $ / 18850

537000 грн.
20200 $
18850
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення
FIAT 500E Electric

Рік випуску : 2013

Тип кузова : Хетчбек

Об'єм двигуна : 0 л.

Двигун : Електричний

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 113 к.с.

Пробіг : 5978км

Тип приводу : Передній

Колір : червоний

476000 UAH
17900 $ / 16710

476000 грн.
17900 $
16710
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
FIAT Ducato 3.0 MT L5H2

Рік випуску : 2015

Тип кузова : Фургон

Об'єм двигуна : 3 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Механічна

Потужність : 177 к.с.

Пробіг : 10км

Тип приводу : Передній

Колір : білий

928000 UAH
34900 $ / 32570

928000 грн.
34900 $
32570
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення
FIAT 500E Electric

Рік випуску : 2014

Тип кузова : Хетчбек

Об'єм двигуна : 0 л.

Двигун : Електричний

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 113 к.с.

Пробіг : 3875км

Тип приводу : Передній

Колір : оранжевий

529000 UAH
19900 $ / 18570

529000 грн.
19900 $
18570
Детальна інформація

Додати коментар
очікується

Перша Попередня 1 2 Остання

Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.