• Land Rover Evoque 2.2 TD4 4WD
    ціна: 38100 USD 
  • Ford F150 Raptor 3.5 SuperCab
    ціна: 83500 USD 
  • Mercedes-Benz GLC-class Coupe 250d 4Matic AMG
    ціна: 74800 USD 
  • BMW 5 Gran Turismo 520d
    ціна: 36000 USD 
  • FIAT 500 1.2 AT
    ціна: 9800 USD 
  • Mercedes-Benz GLE-class 350d 4Matic Coupe AMG
    ціна: 87700 USD 
  • Land Rover Evoque 2.2 TD4 4WD
    ціна: 36500 USD 
  • Mercedes-Benz GLC-class Coupe 250d 4Matic
    ціна: 72000 USD 
  • Mercedes-Benz CLS 350 CDI 4MATIC
    ціна: 47500 USD 
  • Polaris RZR XP 900 EPS
    ціна: 18900 USD 

Автовикуп:  (099) 643 44 00

 
Показати всі моделі і бренди

Купити Ducati


​  Історія компанії DUCATI
  Компанія Ducati була заснована братами Дукаті: Андріано і Марчелло - в 1926 році в місті Болонья. Головним заняттям було виробництво радіотехніки, найпопулярнішим з якої стали рупори гучномовці. В кінці 40-х років попит на всякого роду рації вичерпався, компанія була на межі банкрутства. Уряд Італії націоналізував підприємство і націлилося на розробку мотоциклів і і виробництво мототехніки. Ducati купили у компанії Siata ліцензію на виробництво веломоторчіков.
  Першим моторчиком був Cucciolo («щеня»), який був одним з кращих на моторинку в той час через відмінною тяги на низах, що було вкрай корисно в гористій Італіі. Половина Італійців воліла саме його.

  У 1952 році з'явилася модель Cruiser з горизонтальним верхньоклапанної 175 см3 1-о циліндровим двигуном потужністю 1 к.с., електростартером і автоматичною КПП. На той час це була на стільки крута машина, що італійці її боялися і не активно купували. Але в цей же час з'явилися 55-кубовий 3-швидкісний Cucciolo і 98-кубовий Cruiser. Останній, вже повноцінний мотоцикл з хребтової рамою, телескопічною вилкою і задньою маятникової підвіскою. Пізніше з'явився заряджений Cruiser 98 Sport з двигуном потужністю 6.5 к.с., який розвивав швидкість 95 км / год, що і стало причиною його високої популярності.
  У 1954 році пост головного конструктора компанії зайняв молодий інженер Фабіо Тальоні, з якого і почалася зіркова епоха Ducati. Був спроектований 100-кубовий Ducati 100 Gran Sport, на якому багато гонщиків любителі здобували свої перемоги.

  Мотоцикл при вазі всього 80 кг розвивав швидкість 130 км / год, потужність двигуна піднялася до 9 к.с. при 9000 об. / хв. Найцікавіше, що агрегат витримував перекруткі до 11500 об. / Хв ... Команда Ducati на Gran Sport негайно взяла всі призові місця в класі 100 кубиків.
  В кінці 50-х Ducati випускали в основному 175 і 200 cм3 мотоцикли.
  На початку 60-х років Тальоні розробляв 1300-кубовий байк для дорожніх служб США. Хотіли звірі і вони його отримали: Тальоні сконструював 4-циліндровий двигун (циліндри згруповані парами, встановленими під кутом 90 градусів), який запросто видавав 100 «конячок», легко розвивав 210 км / год! Мотоцикл був ідеальний, але проблеми не стали довго чекати. Виявилося, що не було таких покришок які могли витримувати такі навантаження. :) У підсумку від нього відмовилися.
  В кінці 60-х, коли Японці почали тіснити своїми великими байками, Дукаті представили свою відповідь: 750 кубовий Ducati 750GT - 185 кг і 60-сильним мотор, швидкість 195 км / год.

  Байк був хороший, але не вистачало в ньому фірмового десмодромного приводу (ця конструкція передбачає найвищу точність).
І в 1972 році з'явився Ducati Super Sport 750: 73 к.с., «максималка» 215 км / год, розгін до "сотні" - 3,7 сек. Це був найшвидший мотоцикл в той час.

  У 1979 році побачила світ найшвидкохідніша серійна «п'ятисотка» - Ducati 500 Pantah. Трохи пізніше випустили 350- і 600-кубову версії.

  У 1983 році було укладено угоду між власником Ducati - італійським урядом, і процвітаючим концерном Cagiva.
  У 1985 році з'явилися Ducati 350F3 і 750F1, які відрізнялися спортивної посадкою і обтекателями гоночного типу, а також Ducati 350/750 Paso являв собою спортивно-туристський мотоцикл з незвичайною інтегральної капотіровкой.

  У 1989 році був перероблений дизайн Ducati Super Sport і з'явилася модифікація з 900-кубовим двигуном. Байки цієї серії (з моторами 600, 750 і 900 см куб. З обтічниками гоночного типу або з напівобтічник) досі залишаються одними з найпопулярніших в модельному ряду компанії.
  У цей час Ducati відчували себе відмінно у всіх чемпіонатах супербайків. Гонщики Ducati ставали чемпіонами світу три рази поспіль, з 1990-го по 1992-й. А 1993-й ознаменувався дебютом чудовою Ducati 916. Машина отримала оновлену ходову частину з консольної підвіскою заднього колеса і переднім перевернутим «телескопом». Мотоцикл став чемпіонським в 1994 і 1995 роках.

  в 1992 році був змодельований байк дизайнером Мігелем Галуццо на прізвисько Monster, яке стало офіційною назвою моделі. Мотоцикл має відмінну динаміку 2-циліндрового V-образного мотора. Сьогодні такими оснащені всі Ducati. Він випускається в трьох варіантах - 583 (53 к.с.), 748 (64 к.с.) і 904 см куб. (73 к.с.).

  Мотоцикли Ducati 748 (96 к.с.) і Ducati 916 (114 к.с.) мають десмодромного схему Desmoquatro з 4-клапанними головками циліндрів, рідинним охолодженням і уприскуванням палива. До речі, Ducati вказує потужність не на валу двигуна, а на задньому колесі! Ducati 916 розганяється до 260 км / год і робить «сотню» всього за 3 секунди.

  У 2000 році з'явився Ducati 996R, що отримав мотор Testatretta («вузька голова»): 135 к.с. при 10.200 об / хв.

  Сьогодні Ducati - успішна компанія. Байки розпродаються ще до сходу з конвеєра. Модельний ряд став частіше видозмінюватися, в тому числі розширюватися - у ньому знайшлося місце і «туристам». З конвеєра сходить все більше незвичайних реплік гоночних мотоциклів. Крім того, 2001 рік показав, що Ducati має намір впровадитися в сектор позашляхових мотоциклів. Наприклад, Ducati Multistrada («многодорожье») - 992-кубовая десмодромного двійка повітряного охолодження.

   У наші дні Ducati мають ряд відмітний властивостей: відсутність червоного сектора небажаних оборотів на тахометрі - десмодромного привід клапанів в моторах Ducati знімає експлуатаційні обмеження, всі моделі компанії створені для агресивної спортивної їзди, На Ducati можна взяти участь у будь-яких змаганнях супербайків без жодного додаткового тюнінгу та форсажу.

  2001 показав, що Ducati має намір впровадитися в сектор позашляхових мотоціклов.Прототіп Ducati - Multistrada - неможливо назвати "ендуро", ніж цей термін ні доповнюй: "міський", "туристський" - все не те. Та й саме слово Multistrada ("многодорожье") ні про яку бруду не нагадує. Подивіться, зрештою, на шини! Сама фірма скромно вказує, що вона створила новий клас мототехніки - "мультістрадний". Спеціально для машини спроектований новий двигун - 992-кубовая десмодромного двійка повітряного охлажденія.Семейство "998" з уже згаданим двигуном Testatretta - ходова частина цих байків практично та ж, що і у представників сімейства "996". Машини випускаються в трьох варіантах: базовий "998" з 123-сильним двигуном, "998S" - з форсованим до 136 к.с. і "998R" з мотором потужністю 139 к.с. і углепластікової облицюванням. Слідом за 620-кубовим Monster систему вприскування палива отримав 750-кубовий варіант, так що тепер моделі з карбюраторами Ducati не випускає зовсім, демонструючи тим самим особливий підхід до мотопроізводству. За який, власне, і шанують Ducati.

  У грудні 2006 року в компанії Ducati настав новий переломний момент історії. Компанія змінила власника. Акції компанії купив італійський фонд Investindustrial. Новий власник зумів провести ряд процедур, які врятували Ducati і повернули колишні передові позиції. У результаті компанія Ducati повернулася до прибутковості лише в 2008 році.

  У 2006 році світу був представлений Desmosedici RR.
  У 2007 асортимент розширився двома моделями - моделлю 1098 (наступник 999) і моделлю Hypermotard, яка дозволила Ducati заявити про себе в класі супермотард.
  В кінці 2007 року запущений у виробництво і R версії 1098. 1098R, з переміщенням виході 180 к.с. 1198.4cc (132.4kw) на 9750rpm для 165 кг загальної ваги.
 
  У 2008 після 15 років почесної служби, Monster замінений новою моделлю під назвою Monster 696, який замінює старий монстр. Monster 696 повністю перероблений відповідно до нового стилістичним відбитком і передовими технологічними рішеннями, такими як радіальні гальмівні супорти Brembo, рамою "пташина клітка" і так далі.
  У листопаді 2010 року відбувся світовий дебют Ducati Diavel на Міланському міжнародному мотосалоні (EICMA). Ducati Diavel (Diavel на болонський діалект - «диявол») - другий круизер в історії Ducati (перший, Indiana, випускався італійцями у 1986-1990 роках). 
детально
Ducati Monster 620i Dark

Рік випуску : 2002

Тип кузова : Мототехніка

Об'єм двигуна : 0.62 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Механічна

Потужність : 63 к.с.

Пробіг : 41200км

Тип приводу : Задній

Колір : чорний

67000 UAH
2500 $ / 2330

67000 грн.
2500 $
2330
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності

Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.