• Land Rover Evoque 2.2 TD4 4WD
    ціна: 38100 USD 
  • Ford F150 Raptor 3.5 SuperCab
    ціна: 83500 USD 
  • Mercedes-Benz GLC-class Coupe 250d 4Matic AMG
    ціна: 74800 USD 
  • BMW 5 Gran Turismo 520d
    ціна: 36000 USD 
  • FIAT 500 1.2 AT
    ціна: 9800 USD 
  • Mercedes-Benz GLE-class 350d 4Matic Coupe AMG
    ціна: 87700 USD 
  • Land Rover Evoque 2.2 TD4 4WD
    ціна: 36500 USD 
  • Mercedes-Benz GLC-class Coupe 250d 4Matic
    ціна: 72000 USD 
  • Mercedes-Benz CLS 350 CDI 4MATIC
    ціна: 47500 USD 
  • Polaris RZR XP 900 EPS
    ціна: 18900 USD 

Автовикуп:  (099) 643 44 00

 
Показати всі моделі і бренди

Купити Daihatsu


​  Історія  Daihatsu  (Дайхатсу).
  «Дайхацу» (Daihatsu Kogyo Co. Ltd.) - Дочірнє підприємство японської компанії Toyota («Тойота»), яке спеціалізується на виробництві автомобілів марки «Дайхацу». Штаб-квартира знаходиться в Осаці.
  У 1951 році, в ході реорганізації компанії Hatsudoki, утворилася нова компанія Daihatsu Kogyo Co., Яка в даний час випускає легкові автомобілі класу міні (Q-клас в Японії або А-клас в Європі), малолітражні автомобілі класів В і С (за європейською класифікації), компактні і середні позашляховики, міні-вени і малотоннажні вантажівки. Однак, історія Daihatsu починається набагато раніше: її відлічують з 1907 року, коли професори Осакського університету Йошінкі (Yoshinki) і Турумі (Turumi) заснували компанію по виробництву і продажу двигунів внутрішнього згоряння промислового призначення. Компанія отримала назву Hatsudoki Seizo Co. і випускала мотори, що працювали на природному газі. У 1919 році вийшли два прототипи вантажівок. Серійне виробництво почалося тільки в 1930 році, коли Hatsudoki випустила триколісну модель HA, що стала першим в Японії автомобілем вітчизняного виробництва.

  До 1957 року компанія вирішила перейти на експорт триколісних автомобілів Daihatsu, які реалізовувалися дуже швидко. На японському ринку з'явився триколісний мікроавтомобіль Midget, що завоював велику популярність.

  У жовтні 1960 року побачив світ пікап Hi-Jet з 2-тактний двигуном в 356 куб.см і двома циліндрами. У 1961 році вийшов і 2-дверний фургон Hi-Jet, а в 1962 з'явився пікап New-Line, по розмірах перевершував Hi-Jet і оснащувався двигуном об'ємом 797 куб.см з водяним охолодженням. Друге покоління Hi-Jet побачило світ вже в 1963 році, а в 1966 з'явився 2-дверний легковий автомобіль Fellow.

  У 1966 році Daihatsu Compagno став першим японським автомобілем, імпортованим до Великобританії. Через рік, у 1967, Daihatsu Kogyo уклала угоду (фактично означало відхід під опіку) з Toyota Motor. У 1968 році Daihatsu випустила Fellow SS - міні-кар з 32-сильним двухкарбюраторним двигуном; в індустрії компактних автомобілів це була перша модель, здатна конкурувати з 31-сильною Honda N360.

  У 1971 році з'явилася хардтоп-версія моделі Fellow, а через рік, у 1972 - 4-дверний седан. У той же час з міркувань економії палива потужність двигуна понизили з тодішніх 40 к.с. до 37. У експортному варіанті Fellow називався Daihatsu 360.

  У 1974 році компанія Daihatsu Kogyo перейменовується в Daihatsu Motor Company.

  На базі Toyota Corolla в 1975 випускається компактна модель Daihatsu Charmant.

  У 1976 році з'являється модель Cuore (Domino) з 2-циліндровим двигуном об'ємом 547 куб.см і перший випущений компанією повнопривідний позашляховик Taft (він оснащувався цілою гамою двигунів - від літрового бензинового до 2,5-літів дизельного). Роком пізніше вийшла модель Charade.

  У 1980 році з'явилася комерційна версія Cuore під назвою Mira Cuore, в 1982 році вона була перейменована в Mira, а через рік вийшла її турбо-версія.

  У 1984 на зміну моделі Taft прийшов позашляховик Rocky, а в Китаї почалася збірка автомобілів Daihatsu.

  До 1985 року загальна кількість випущених за всю історію Daihatsu автомобілів досягло 10 мільйонів одиниць, компанія Alfa Romeo почала випускати Charade для італійського ринку. У Європі міні-кари користувалися великою популярністю, і продажі Daihatsu на європейському ринку неухильно росли.

  У 1986 році в Китаї почалася збірка Charade, а також вийшла нова модель - 3-дверна Leeza, доступна також і в турбо-версії, розвиваючої потужність в 50 к.с.

  Нові моделі Applause і Feroza були представлені в 1989 році.

  На початку 90-х Daihatsu уклала технологічне угоду з корейською компаній Asia Motors і випустила модель Sportrak. У березні 1990 року на Mira нового покоління вперше і єдиний раз в історії виробництва компактних автомобілів була встановлена ​​система 4WS разом з 4WD.

  У 1992 році на зміну моделі Daihatsu Leeza прийшла 3-дверна Opti, а в Італії на спільному з Piaggio VE підприємстві почалося виробництво Hijet. У 1993 році Charade Gtti зайняла перше місце в класі А-7 в 41-му Safari Rally, а Opti отримала 5-дверний варіант.

  У серпні 1995 року на японському ринку був представлений новий компактний автомобіль Move. Його дизайн був розроблений спільно з італійською компанією IDEA і відображав послаблення в допустимих розмірах K-карів у бік збільшення. При маленькій довжині кузов Move має висоту, що дозволяє водієві їздити у високій капелюсі. Через рік, в 1996 році вийшла модель більш традиційних розмірів - Gran Move (Pyzar), а також моделі Midget II і Opti Classic з ретро-дизайном передньої частини кузова.

  1997 рік - компанії виповнюється 90 років, а кількість випущених за ці роки легкових автомобілів досягає 10 мільйонів екземплярів. Модельний ряд поповнює компактний повнопривідний Terios, а також Mira Classic з ретро-дизайном. Сімейство Move доповнилося моделлю Move Custom.

  У 1998 році компанія святкує ще одну кругле число - загальна кількість випущених автомобілів досягає 20 мільйонів, з'являються моделі Terios Kid, що дебютує на міжнародній виставці у Франкфурті, легковий автомобіль підвищеної прохідності в гаммі Daihatsu. Це невеликий, п'ятимісний автомобіль, цілком годиться на роль сімейного автомобіля для поїздок за місто. Так само з'явилися Sirion і друге покоління Move, дизайн якого розробив Джорджетто Джуджаро (Giorgetto Giugiaro), а в 1999 році до них додаються такі моделі, як Atrai Wagon, Naked та Mira Gino. Завод Тада отримує сертифікат ISO 9001.

  У 2000 році сертифікат ISO 14001 отримують заводи Ікеда, Шига і Тада. Розширення модельного ряду продовжується - цього разу новинками стають Atrai 7 і YRV, а в 2001 році - Max, що володіє тими ж технічними характеристиками, що і Move. Виробництво Move до цього моменту досягає вже мільйона одиниць. У Венесуелі спільно з Toyota починає випускатися Terios, а на заводах в Японії досягається мінімальний відсоток викиду шкідливих речовин. Крім цього, розробляється новий каталізатор Topaz.

  У 2002 році з'являється каталізатор, який самостійно регенерує свої компоненти з цінних металів. На ринку з'являється новинка - стильний родстер Copen.

  На останніх автосалонах у Франкфурті і Токіо Daihatsu представляла в основному концептуальні міні-автомобілі, від 2,5-метрового 2-місцевого Micros-3L з кузовом типу тарга (верхні панелі даху знімні), до 5-місцевого компактного 3,8-метрового однооб'ємника YRV. Кубообразний EZ-U - концепція міського автомобіля з максимально можливим розміром салону для такого класу: при довжині кузова 3,4 м у нього немає переднього і заднього звисів. Мікрородстер Kopen - свого роду зменшена репліка європейського Audi TT зі світлотехнікою від New Beetle. Варіант для справжнього бездоріжжя - концептуальний міні-позашляховик SP-4 зі зсувною задньою частиною даху і постійним повним приводом, доповненим «раздаткой». Серійна модель на базі SP-4, по всій видимості, замінить ветерана Feroza.

  Сьогодні Daihatsu - компанія з майже віковою історією, філософія якої полягає в корпоративному слогані: «We make it compact». У стрімко зростаючому автомобільному ринку саме компактність буде ключовим поняттям, як вважають в Daihatsu. У класі компактних міні-венів зараз в Японії і Європі справжній бум, і тут Daihatsu поза конкуренцією. Автомобілі компанії в даний час поставляються в понад 100 країн світу.

    Інтернет сайт: www.daihatsu.com
============================================================
   Автомобільна корпорація Daihatsu Motor Co знаходиться в Японії. Її штаб-квартира розташовується в Осаці. Починаючи з 1967 компанія Daihatsu Motor Co була куплена концерном Toyota.
  Засновниками цієї компанії стали два професори, що викладали на той момент в Осакській університеті. Їх звали Есінкі і Турумі. Сталося це в 1907 році. Тоді метою створення компанії було виробництво двигунів внутрішнього згоряння, які повинні були застосовуватися в промисловості. Компанію назвали Hatsudoki Seizo Co, і перший час вона займалася виробництвом моторів, які працювали на природному газі.
Свою нинішню назву, Daihatsu Motor Co, компанія знайшла в 1951 році. У 1967 році вони підписали угоду, згідно з яким відбувалося об'єднання з компанією Toyota. А вже в 1999 остання цілком взяла на себе контроль за виробництвом Daihatsu Motor Co.

  У червні 2006 року понад половину, а якщо бути більш точним - 51.6%, акцій компанії Daihatsu Motor Co належали компанії Toyota.
  Сьогодні основна спеціалізація компанії - це мікролітражні машини. У Японії це такі автомобілі котируються як клас Q, а Європі, як клас А. Крім них компанія Daihatsu Motor Co займається розробкою і випуском автомобілів з ​​малим літражом, які згідно європейської класифікації відносяться до класів В і С. Сюди можна віднести позашляховики від компактних до середніх розмірів, мінівени та вантажівки і невеликим тоннажем. Також ця машина прославилася як виробник гібридного автомобіля, який отримав назву Sirion. Він вперше зійшов з конвеєра в 2005 році.
  Всього в 2008 році компанія випустила 1336043 машин. Потрібно відзначити, що в порівнянні з даними 2007 року, ця цифра вище на 1.5%. Порядку 60% цих автомобілів була реалізовано всередині країни. Решта ж продукція йде на експорт. Машини компанії Daihatsu Motor Co продаються в понад 140 країн світу. Заводи з виробництва цих машин побудовані в Індонезії, Японії і Венесуелі. У Росії офіційного продажу даних машин немає.
детально

Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.