• Land Rover Evoque 2.2 TD4 4WD
    ціна: 38100 USD 
  • Ford F150 Raptor 3.5 SuperCab
    ціна: 83500 USD 
  • Mercedes-Benz GLC-class Coupe 250d 4Matic AMG
    ціна: 74800 USD 
  • BMW 5 Gran Turismo 520d
    ціна: 36000 USD 
  • FIAT 500 1.2 AT
    ціна: 9800 USD 
  • Mercedes-Benz GLE-class 350d 4Matic Coupe AMG
    ціна: 87700 USD 
  • Land Rover Evoque 2.2 TD4 4WD
    ціна: 36500 USD 
  • Mercedes-Benz GLC-class Coupe 250d 4Matic
    ціна: 72000 USD 
  • Mercedes-Benz CLS 350 CDI 4MATIC
    ціна: 47500 USD 
  • Polaris RZR XP 900 EPS
    ціна: 18900 USD 

Автовикуп:  (099) 643 44 00

 
Показати всі моделі і бренди

Купити Daewoo


  Історія  Daewoo  (Деу).
  «Деу» (Daewoo Motor Co., Ltd.), Південнокорейська фірма, що спеціалізується на випуску автомобілів. Штаб-квартира знаходиться в Сеулі.

  У 1972 році влади Кореї законодавчо закріпили право займатися автомобільній виробництвом за чотирма компаніями - Kia,  Hyundai Motor, Asia Motors  і  Shinjin. Потім відбулося злиття фірм Kia і Asia Motors. А компанія Shinjin перетворилася на СП  Daewoo і General Motors, а ще через кілька років - в компанію Daewoo Motor.

  Досить молода динамічна компанія «Деу» до 1993 співробітничала з General Motors. У 1995 компанія Daewoo з'явилася на ринку Німеччини з моделями Nexia малого класу і  Espero - середнього.

  Daewoo Nexia являє собою останню генерацію пріснопам'ятного Opel Kadett E, який за ліцензією почали проводити в 1986 році в Кореї. На експорт в США і Канаду автомобіль йшов під назвою Pontiac Le Mans, на місцевому ринку він став відомий як Daewoo Racer. Росіяни вперше познайомилися з ним у 1993 році. Після чергової модернізації в березні 1995 року модель перейменували в Nexia (Cielo для Кореї). А незабаром збірку перекинули на філіали Daewoo в різних країнах: "UzDaewoo" - в Узбекистані, "Червоний Аксай" - в Росії та Rodae - в Румунії.

  Передньопривідний хетчбек Tico класу "міні" для міських поїздок на базі Suzuki Alto проводиться в Південній Кореї з 1988 року, з 1996 - в Узбекистані.

  До 1993 компанія співробітничала з General Motors (Дженерал Моторс). До початку 1996 Daewoo побудувала три крупні технічні центри: у Уортінге (Великобританія), недалеко від Мюнхена (ФРН) і в Пульяне (Корея). Головним технічним керівником проектів компанії є Ульріх Бец (у минулому високопоставлений менеджер BMW).

  З 1993 року випускається седан Prince і його більш комфортабельний варіант Brougham на базі знятого з виробництва автомобіля Opel Senator.

  Седан Espero спроектований фірмою Bertone на базі агрегатів моделі Opel-Ascona. Вперше був представлений в 1993.

  В кінці 1997 компанія представила на міжнародних автосалонах три останні моделі -  Lanos,  Nubira  і Leganza.

  Автомобіль Lanos був розроблений і запущений у виробництво за 30 місяців і коштував компанії 420 млн. доларів. Це перша власна конструкція компанії Daewoo. У Росії версія Lanos «Ассоль». Lanos повинен замінити продукцію, що випускається раніше модель Nexia, запозичивши від неї підвіску і рульове управління.

  Daewoo Nubira власна розробка фірми (відділення в Англії), дизайн - IDEA Робота над моделлю Nubira (у перекладі з корейського «подорожувати по світлу») почалася в 1993 і тривала 32 місяці. Конструкція була розроблена в Уортінге і перший макет, змінений надалі, був представлений в кінці 1994. Це автомобиль гольф-класу з поперечним розташуванням двигуна і переднім приводом, що прийшов на зміну Espero. У Росії версія називається «Оріон».

  Модель Leganza - спроба компанії робити моделі бізнес-класу. Найбільш комфортабельний і оснащений автомобіль фірми. За основу дизайну цієї моделі узятий кузов автомобіля Opel Senator, допрацьований італійськими фахівцями фірми Italdesign. Російський аналог корейської моделі «Кондор».

  Daewoo Matiz, модель міні-автомобіля з поперечним розташуванням двигуна і переднім приводом. Вперше модель була представлена ​​в 1998 в Женеві. На паризькому автосалоні в жовтні 2000 був представлений оновлений варіант Daewoo Matiz.

  Після азіатської фінансової кризи 1998 компанія Деу зіткнулася з величезними труднощами. Тим не менш, уряд Південної Кореї відмовився від ідеї націоналізувати компанію. За право її придбання боролися найбільші корпорації світу.

  Південнокорейська Daewoo з вересня 2002 року офіційно перейшла під юрисдикцію General Motors, змінивши назву на GM Daewoo Auto & Technology Co .. Сьогодні бренд Daewoo знайомий вітчизняному споживачеві в основному завдяки автомобиль, виробленим в узбекистані на заводі «Уздеу», який залишився поза рамками знов створеної компанії.

  Інтернет сайт: www.daewoo-auto.com 
================================================​
  У 1972 урядом Кореї 4-ьом компаніям було видано офіційний дозвіл на право займатися розробкою і випуском автомобілів. Це були: Kia, Hyundai Motor, Asia Motors і Shinjin. Після цього компанії Kia і Asia Motors об'єдналися в одну. А компанія Shinjin стала відома як Daewoo Motors. Популярність марки Daewoo на європейському ринку на початку 90-х забезпечили два автомобілі:  Espero  і  Nexia.

  Nexia - це автомобіль малого класу, який дуже нагадує собою Опель Кадетт Є. Випуск цього Опеля стартував у Кореї в 1986 році. Потім він був модифікований практично повністю. Таким чином, вийшла модель Nexia, яка в Кореї носила назву Cielo. У наслідку Корея відмовилася від складання цієї машини, переклавши дану роботу на філії, що знаходяться в Росії, Румунії та Узбекистані.

  Модель Espera має тип кузова седан і вперше була продемонстрована публіці в 1993 році. Дана модель була створена на базі Опеля Ascona. У цьому ж, 1993, році стартували випуски седана Prince, а також Brougham, який був більш комфортабельним. Машини створювалися за базі Опеля Senator, який до того часу вже був знятий з виробництва.

  На початку 1996 компанія Daewoo закінчила будівництво трьох великих технічних центрів. Перший знаходиться у Великобританії, місто Уортінг. Другий розташовувався в Німеччині, недалеко від Мюнхена. А третій був у Кореї, місто Пульяне. З 1997 року компанія почала випуск новий машин. Lanos і Nubira, які були її власними розробками. А також машина Leganza, основною для тогою став  Opel Senator.

  Daewoo Matiz вперше був показаний публіці в 1998 році на виставці автомобілів в Женеві. Що пролунала незабаром світова економічна криза принесла компанії багато проблем, поставивши під загрозу її існування. Влада Південної Кореї відразу ж відкинули ідею зробити компанію національної. Однак, дозволили великим автомобільним корпораціям боротися за право купити Daewoo. У 2002 році корейський виробник перейшов у власність General Motors і став називатися GM Daewoo.,​ 
детально

Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.