• Land Rover Evoque 2.2 TD4 4WD
    ціна: 38100 USD 
  • Ford F150 Raptor 3.5 SuperCab
    ціна: 83500 USD 
  • Mercedes-Benz GLC-class Coupe 250d 4Matic AMG
    ціна: 74800 USD 
  • BMW 5 Gran Turismo 520d
    ціна: 36000 USD 
  • FIAT 500 1.2 AT
    ціна: 9800 USD 
  • Mercedes-Benz GLE-class 350d 4Matic Coupe AMG
    ціна: 87700 USD 
  • Land Rover Evoque 2.2 TD4 4WD
    ціна: 36500 USD 
  • Mercedes-Benz GLC-class Coupe 250d 4Matic
    ціна: 72000 USD 
  • Mercedes-Benz CLS 350 CDI 4MATIC
    ціна: 47500 USD 
  • Polaris RZR XP 900 EPS
    ціна: 18900 USD 

Автовикуп:  (099) 643 44 00

 
Показати всі моделі і бренди

Купити Cadillac


  Історія Cadillac   (Кадиллак).
  Cadillac Motor Car Division - відділення концерну General Motors, що спеціалізується на випуску легкових автомобілів класу «люкс». Штаб-квартира знаходиться в Детройті (штат Мічиган).
  Засновники компанії - інженер по точних машин Генріх Леланд і підприємець Уїльям Мерфі. Спочатку компанія називалася Cadillac Motor Car Company - на честь засновника Детройта Антуана де ла Мотта Кадилака, і була фактично відроджена з майже збанкрутілої «Автомобільної компанії Детройта». У січні 1903 року перший >Кадилак моделі А з'явився на автомобільній виставці в Нью-Йорку. Модель А була тільки першою вдалою спробою компанії, справжню ж популярність їй принесла модель D випуску 1905 року. Забезпечений чотирициліндровим двигуном, цей п'ятимісний автомобіль мав дерев'яний корпус і, по вибору, алюмінієву обшивку.

  29 липня 1909  General Motors придбав Cadillac за 5,969,200 доларів. Президент GM Вільям Дюрант попросив Леланд залишитися менеджерами і управляти компанією як своєю власною.

  Серійне виробництво повністю закритих корпусів автомобілів налагоджене в 1910 році. У 1912 році корисним нововведенням став запропонований електричний стартер. Власникам автомобілів більше не доводилося заводити їх уручну, обертаючи приводну ручку. Кадилак виграє приз Dewar за електричну систему освітлення і запалення.

  У 1922 році кількість випущених Кадилаків перевищило двадцять тисяч. Частково такою успішною продажу компанія зобов'язана новій моделі Type 61, оснащеної двірниками і дзеркалом заднього виду в стандартній комплектації.

  Нова ера в автомобільній дизайні "Ревучих двадцятих" була пов'язана з Гарлеем Ерлом, який заснував у 1927 році перше художньо-дизайнерське відділення при автомобільній компанії, назване General Motors Art and Colour Section. Саме він зробив відому всім грати радіатора, яка донині є візитівкою автомобилей Cadillac.

  Першою роботою Ерла в Cadillac стала модель невеликого витонченого автомобіля LaSalle, який представляв собою перехідну ланку між Бьюїк і Кадилаком і рекламувався як Companion Car to Cadillac.

  У 1927 році Cadillac LaSalle став автомобілем, що відкриває гонку Indianapolis 500. Тоді Кадилак в перший виступив в цій ролі, але, звичайно ж, не в останній. Автомобілі LaSalle ще п'ять разів вели гонки: у 1931 (модель Кадилака 370 V12), 1934 (LaSalle), 1937 (LaSalle), 1973 (Eldorado) і в 1992 (Allante).

  У перший рік випуску LaSalle представив одинадцять різних за стилем кузовів на двох колісних базах, а також чотири дизайну Fleetwood на 125-дюймовій базі. У двомісного закритого купе LaSalle була навіть маленька дверцята збоку і відділення, де зберігалися приладдя для гри в гольф.

  Cadillac тридцятих стали втіленням розкоші і технічної досконалості. З випуском двигунів V12 і V16 компанія стала безумовним лідером автомобільної промисловості Америки. Найвідоміші моделі Cadillac оснащувалися двигунами V16, сконструйованими Оуеном Некер.

  У це десятиліття Кадилак був піонером самих різних технічних винаходів і відкриттів. У 1932 році почалася робота над автоматичною коробкою передач. У 1933 на експериментальній моделі Кадилака з'явилася перша незалежна підвіска передніх коліс. Вона стала стандартною на всіх автомобілях GM починаючи з 1934 року.

  У 1938 році 24-річний Білл Мітчелл сконструював новий Cadillac 60 Special. Автомобіль поєднував солідний вигляд з простотою водіння і зручностями, що дозволяли власнику управляти їм без допомоги професійного шофера. Ця модель визначила дизайнерські напрямки наступного десятиліття.

  У 1941 Cadillac вперше представив автоматичну гідравлічну трансмісію, систему кондиціонування і кришку паливного бака, заховану за заднім лівим світловим сигналом. У лютому 1942 компанія повністю припинила випуск цивільних моделей і кинула всі сили на допомогу фронту. Вже через 55 днів з конвеєра заводу Clark Avenue в Детройті зійшов перший танк. У роки війни було також налагоджено виробництво платформ для гаубиць М-8, легких танків М-24 (1944 р.) і деталей для авіаційного двигуна Allison V12. Навіть генерал Дуглас Мак Артур використовував як службового автомобіля Кадилак Series 75.

  Після війни компанія Кадилак з новою силою взялася за виробництво автомобілів. У моделей 1948 з'явилися аеродинамічні "плавці" на задніх крилах, підглянуті у бойового літака Lockheed P-38. Ця дизайнерська знахідка викликала загальний захват. Аеродинамічні плавці визначили тенденцію розвитку автомобільного дизайну на ціле десятиліття.

  У 1949 році Кадилак випустив уже компактний, легкий і економічний двигун V8, завдяки якому, Кадиллак став самим швидким і потужним автомобілем Америки. У завершенні десятиліття Брігз Кунінгхем прийшов до фінішу перегонів LeMans десяти на стандартному Кадилаку 1950 року.

  У 1949 випущено купе DeVille з жорстким верхом. Воно завоювало першу нагороду "Автомобіль року" Motor Trend.

  У січні 1950 компанія GM проводить виставку "Mid Century Motorama" в нью-йоркському готелі Waldorf Astoria. Серед представлених на ній автомобілів був і Кадилак Debutante, створення якого надихнула театральна постановка "Кадилак із щирого золота". Компанія ознаменувала своє п'ятдесятиріччя випуском моделей "золотої серії" в 1952 році. Технічною новинкою цього року стало рульове управління з підсилювачем як стандартне обладнання автомобілів.

  У 1953 році з'явилася модель Eldorado, перший з часів війни повністю новий автомобіль вищого класу. Спроби удосконалити дизайн Eldorado принесли свої плоди - в 1954 році з'явився новий бампер з характерними "іклами" Dagmar, названий на честь блискучого персонажа телевізійного шоу "Jerry Lester's House Party". У той же рік почалося виробництво сидінь з електричним регулюванням по 4 напрямках.

  Модель 1957 Eldorado Brougham стала уособленням стилю Кадиллак. Для неї були характерні здвоєні фари і конструкція кузова без центральної стійки. Полірована дах з нержавіючої сталі надавала Eldorado Brougham неповторний вигляд.

  Кадилак 1959, сконструйований Гарлеем Ерлом, став кращою інтерпретацією "літакового" стилю в автомобілестроеніі. Цей автомобіль був предметом культового поклоніння не одного покоління американців.

  Протягом 1964 закрилки - зухвала знахідка дизайнерів - були вдосконалені. У цей рік Кадилак випускає тримільйонний автомобіль. У наступні десять років список нових винаходів і дизайнерських ідей значно поповнився.

  У 1962 велику увагу приділяли елементів безпеки, наприклад фарам підсвічування при повороті і гальмівній системі з подвійною ланцюгом. Особливістю моделі 1964 став також автоматичний регулятор температури повітря, як для кондиціонування, так і обігріву. З розрахунком на холодний клімат випускаються електрично обігріваються сидіння (на автомобілях 1966 року).

  У 1967 Кадилак випускає в світ радикально нову модель Eldorado з приводом на передні колеса. Цей ексклюзивний автомобіль вищого класу був побудований на повністю новому шасі. Виключні ходові якості забезпечував двигун об'ємом 427 дюймів (1968 рік) та 500-дюймовий V8 (1970 року). З'являється транзисторна гальмівна система Track Master, що забезпечувала контроль над прослизанням. У журнальних оглядах Кадилак названо "найбільш зручним і легким в управлінні" автомобілем серед дорогих марок німецького, британського і американського виробництва.

  Своє 70-річчя в 1972 році Кадилак зустрів великою кількістю дизайнерських новинок. Конструкція автомобілів також отримала розвиток і вдосконалення - були введені абсорбуюча мнеться зона кузова та надувні подушки безпеки на моделях 1974, 1975 і 1976 років.

  У липні 1973 був випущений п'ятимільйонного Кадиллак. Щорічне виробництво становило більш 300,000 автомобілів.

  У травні 1975 року Кадилак випустив новий Seville, відповідний світовим стандартам. Боле компактний і маневрений, цей автомобіль був вельми просторим всередині і відрізнявся кращою паливною економічністю. У стандартну комплектацію Seville входила система впорскування та електронного керування двигуном.

  У дні святкування двохсотріччя Америки Кадилак представив ювілейну модель Eldorado c відкидним верхом. Автомобіль 1976 року був пофарбований у кольори американського прапора: весь білий з синіми і червоними смугами, червоно-білими шкіряними сидіннями і дисками коліс з білими вставками.

  Повністю оновлений Seville 1980 відрізнявся гострими гранями і ефектним дизайном, робить його несхожим ні на одну машину Америки. Вперше також Seville був зроблений на базі однієї платформи з Eldorado.

  Джон О. Греттенбергер очолив Кадилак 10 січня 1984. Він довше за всіх керував компанією - 13 років.

  Дводверний Allante 1987 став унікальним автомобілем за багатьма показниками. Його кузов був розроблений і проводився італійською фірмою Pininfarina (Turin, Italy). На цій моделі були вперше застосовані багато технічні нововведення Каділлак, включаючи систему Traction Control і двигун Northstar.

  В кінці десятиліття світ побачили витончені моделі DeVille 1989 і Fleetwood, що втілили в собі всі зусилля дизайнерів і стилістів компанії.

  У 1990 році компанії була присуджена нагорода за якість Malcolm Baldrige National Quality Award. Кадилак став першою автомобільній компанією, що отримала національну премію Baldrige, і до 1997 року залишався єдиним виробником автомобілів, удостоєним такої оцінки.

  У 1992 році претерпевшие значні зміни Eldorado і Seville отримали всесвітнє визнання. Поряд з іншими нагородами Seville отримав приз "Автомобіль року" журналу Motor Trend. Через рік Seville піднявся ще на один щабель, отримавши двигун Northstar. Визнаний лідер, система Northstar забезпечує водіям неперевершений рівень ходових якостей, керованості і надійності.

  У 1993 році був повністю змінений зовнішній вигляд моделі Fleetwood Brougham. Кадилак продовжив славну традицію бути улюбленою базою для стретч-лімузинів, включаючи автомобілі для американських президентів.

  У 1996 році потужність двигуна Northstar була збільшена до 300 кінських сил (на автомобілях DeVille Concours, Eldorado Touring Coupe, Seville STS).

  У 1997 році на моделях Seville STS, Eldorado Touring Coupe і DeVille Concours з'являється ексклюзивна система безпеки StabiliTrack. У додаванні до цього Кадилак змінює дизайн автомобіля DeVille, вводячи нову модифікацію - d'Elegance. Це нове дітище Кадилака поєднала в собі особливий американський шик із сучасним технічним оснащенням і високим рівнем комфорту. У всіх автомобілях DeVille з'явилися бічні подушки безпеки. Кадилак Catera - найменша модель вищого класу, був також випущений в 1997 році.

  Основна новинка 1998 - повнопривідний позашляховик Escalade, покликаний конкурувати з Lincoln Navigator.

  За підсумками 2001 року модель Catera замінив новий невеликий седан CTS. Прем'єра цього "компактного" спортивного седана 2002 модельного року остоянно на автосалоні у Франкфурті-на-Майні.

  У 2001 модельному році програма оновлена ​​за рахунок нового позашляховика Escalade II покоління. 2-дверне купе Eldorado в кінці квітня 2002 було знято з виробництва через малий попит.

  Компанія Кадилак продовжує давні традиції і як і раніше включає характерні риси всіх Кадилаків: високу надійність, новітні технології і винятковий зовнішній вигляд. Восени 2003 року стартує програма радикального оновлення і розширення модельного ряду Cadillac. У 2004 з'являться відразу три новинки: спортивний двомісний родстер XLR, повнопривідний спортивний універсал SRX і подовжений позашляховик Escalade ESV, уніфікований з Chevrolet Suburban. У 2005 м.р. дебютує новий седан STS класичної компоновки.

  Інтернет сайт: www.cadillac.com
=================================================================
​  Компанія Cadillac бере свій початок в Північній Америці. Спочатку вона належала автомобільному концерну General Motors, який спеціалізувався на виробництві та продажу автомобілів переважно в США. Cadillac з моменту своєї появи асоціюється виключно з високою якістю.
Компанія Кадилак була заснована під проводом Henry Ford Company після того, як сам Генрі Форд і кілька його партнерів пішли з цього бізнесу. Підприємство було вирішено ліквідувати. Для цих цілей Вільям Мерфі, який був на той момент фінансовим поручителем компанії, запросив інженера Генрі Ліланда з метою, щоб він озвучив вартість заводу і встановленого на ньому обладнання. Однак інженеру вдалося переконати поручителів і автомобільний бізнес був продовжений. У зв'язку з тим, що Генрі Форд пішов з компанії, їй необхідно було нове ім'я. І в серпні 1902 весь світ дізнався про появу Cadillac Automobile Company.

  Назва Кадиллак було обрано не випадково і дано концерну в честь відкривача з Франції Antoine Laumet de La Mothe, sieur de Cadillac. Саме він у 1701 році заснував місто Детройт у штаті Мічиган.

  Через пару місяців після утворення нової компанії її перший продукт виходить у світ. Це сталося в жовтні 1902 року. Перша машина мала дуже невелику потужність, яка дорівнювала 10 кінським силам. Точна дата випуску машини досить спірна. Більшість джерел називають 17 жовтня, в той час як Генрі Ліланд в своїй книзі записав 20 жовтня, а ще один, не менш надійне джерело, називає число 16.

  Як би там не було, але вже в найближчому в січні на автомобільній виставці, яка відбувалася в Нью-Йорку, компанія Cadillac представила свій автомобіль. Він сподобався великому числу людей. Вже тоді компанія отримала замовлення на виробництво щонайменше 200 машин цієї марки. Компанія позиціонувала свою модель як надійну і володіє відмінною продуктивністю.

  Період лютий-березень 1908 року був дуже плідним для компанії. Спільно з Frederick Bennett, яка була на той момент її партнером, були випущені три моделі К. А незабаром після виробництва їх продемонстрували у виставковому залі Лондона. Незабаром ці машини взяли участь у щорічному тестуванні.

  Вони пройшли від Лондона до Вейбріджа відстань в 25 миль, потім від Вейбріджа до станції тих обслуговування ними було подолано таку ж відстань. І вони перебували на обслуговуванні. Там було повністю розібрані до гвинтика. Загальне число деталей, які були зібрані з 3-х машин, склало 721 штуку. Як з'ясувалося, 89 деталей перебували в критичному стані і їх довелося замінити. Збірка машин здійснювалася лише за допомогою болтів і викруток. На ремонт вони встали 2 березня, але вже тринадцятий подолали шлях довжиною в 500 миль. Надалі одна з цих машин переможе в змаганнях RAC Trophy. Цей тест показав, що взаємозамінність деталей більш ніж можлива.

  У 1909 році гігантський автомобільний концерн General Motors викуповує компанію Cadillac і вона стає її престижним філією. Основний напрямок, заданий компанії Cadillac, це виробництво якісних і дорогих автомобілів.

  У 1911 році компанія Cadillac випускає перший в світі автомобіль, який оснащений двигуном внутрішнього згоряння. У цій же машині вже відсутня заводний стартер, а його місце зайняв електричний.

  Компанія Cadillac не зупинилася на нововведеннях і вже в 1915 році вона оприлюднила свій перший двигун V8. А в 1926 році представила світу скла, які неможливо було розбити.
У цьому ж, 1926, році на роботу в компанію приходить відомий автомобільний дизайнер Харлі Ірл. І вже на наступний рік він створює новий, порівняльної невеликий за розміром автомобіль, який отримує назву La Salle. Машина користувалася популярністю до 1940 року.

  У довоєнний період пріоритетом компанії Cadillac були дорогі машини, які характеризувалися високою потужністю і розкішшю. Все це було розраховано на дуже багатих покупців.

  Починаючи з 1930 року, компанія Cadillac розширює модельний ряд автомобілів, випускаючи машини з 12-ма і 16-ма циліндрами. У більшої частини автомобілів кузов був виконаний за ексклюзивним замовленням. Відмінною рисою двигунів машин була висока потужність і безшумність.

  Найближчі два роки були не найкращими в історії Cadillac. Обсяги продажів значно впали. Це було пов'язано частково з тим, що афро-американські покупці не могли чисто фізично купити машину. Джо Льюїс, який був на той час справжньою легендою боксу отримав відмову в продажу йому машини з причини темного кольору його шкіри. Щоб зробити покупку йому довелося звертатися до свого друга. Саме тому Альфред Слоан збирає комітет в 1932, виносячи на розгляд питання про тимчасову заморожуванню виробництва автомобілів Cadillac.

  На зборах було ухвалено рішення змінити рекламну політику. Нова реклама дала себе знати. Через 1.5 року, після того, як вона була запущена в хід, прибуток компанії значно зросла. Цікавий факт, який свідчить, що Cadillac - це єдиний автомобільний концерн, який в роки великої депресії в США зберіг свій дохід. У 1940 обсяги продажів машин цієї марки в порівнянні з показниками шестирічної давності виросли на цілих 1000%! Це зіграло вирішальну роль у питанні продовження роботи компанії.

  1934 ознаменувався революцією в питанні складання машин. Герні Філліпс випускає на ринок однойменні болти. На зустрічі з представниками компанії General Motors він демонструє свою продукцію і висуває ряд аргументів, згідно з якими її використання прискорить зборку машин не на шкоду якість. Також він гарантує збільшення доходу. Керівництво GM приймає рішення обкатати цей винахід на філіалі Cadillac. І він стає першим автомобільним концерном, який в збірці машин використовують технологію Філліпс. У наслідку в 1940 році вона стане дуже популярною.

  У післявоєнний період дизайнер Харлі Ірл пропонує повністю змінити концепцію дизайну автомобіля. І його ідеї втілюють у життя. Новий зовнішній вигляд автомобілів Cadillac вважається класикою американських машин 40-50-х років. Кіль і панорамне вітрове скло - це найприкметніші елементи, які використовувалися в оформленні машини.

  У 1960 році в компанію Cadillac на зміну Харлі Ірлу приходить новий дизайнер на ім'я Вільям Мітчелл. Він вносить свої корективи в дизайн автомобіля, роблячи його більш суворим. Тим не менш, кили Cadillac зберігає аж до 1964 року. Навіть сьогодні, багато моделей, що сходять з конвеєра, мають натяки на кілі в задніх загострених крилах.

  У 70-ті роки двадцятого століття в автомобілебудівній індустрії США з'являються деякі занепокоєння, які негативно відбиваються на роботі концерну Cadillac. У 1967 році вона представляє світу свій новий дорогий автомобіль, який отримав назву Eldorado. Дизайн машини був досить простим і елегантним, вона мала двоє дверей. Справедливості ради треба сказати, що цією моделлю Cadillac програвав німецьким конкурентам в питанні якості збірки.

  Паливна криза, який тривав з 1973 по 1979 рік, змусив Cadillac, і багато інших компаній, зменшити виробництво автомобілів. На той момент основними автомобілями компанії були моделі De Ville і Fleetwood. Їх випуск в 1977 році значно скоротився.
У 1979-1981 році в країні був дуже гострий дефіцит бензину. Компанія Cadillac, перебуваючи в пошуках вирішення цієї проблеми, подала ідею встановлювати на машини дизельний двигун, який мав маркування LF9 5.7л V8. Для компанії General Motors це була справжня катастрофа, оскільки двигун дуже часто ламався.
Але це не зупинило Cadillac в боротьбі за покупця. І для того, щоб залучити середній клас, в 1981 був розроблений і випущений автомобіль Cimarron, відмітною характеристикою якого була компактність. Він був обладнаний кондиціонером і позиціонувався як головний конкурент 3-їй серії BMW.

  Однак, в силу того, що машина була дуже схожа на Seville від Шевроле, яка коштувала не так вже й багато, новинка попитом не користувалася. Ще однією причиною дуже низьких продажів став двигун машини. І це незважаючи на те, що преса дуже хвалила машину.

  Двигун L62 V8-6-4с, який компанія розробила в 1980 році і продемонструвала у 1981 році, був черговою новинкою. У силу того, що двигун послідовно зупиняв циліндри і мав об'єм, який змінювався в процесі роботи, його позиціонували як ноу-хау в цій області. Однак, практичне застосування показало його неспроможність у питанні надійність і випуск його був припинений. А вже на наступний рік компанія показала свій новий маленький двигун V8, який був виготовлений з алюмінію.

  У 1980 році компанія Cadillac багато свої моделі обладнала двигуном 4100 V8. На жаль, це був найбільш поганий двигун за всю історію компанії. По-перше, витік охолоджуючої рідини. По-друге, деформувалася головка циліндра. Через це двигуна довіру покупців відносно компанії Cadillac було дуже сильно підірвано.

  У 1980 році компанія Cadillac намагається змінити свій імідж. Причиною до цього підштовхнула небувала популярність європейських і японських машин. Дуже відомий концерн Honda представляє на американському ринку марку Acura, яка стає дуже дорогою і популярною.

  З дуже великими труднощами зіткнулася компанія при виробництві машини марки Allante. Основною рисою цього автомобіля був відкидний верх. Виробництвом кузовів для даного автомобіля займалася Італія. Ця машина, в свій час, ніякого успіху у покупців не мала. Однак, зараз вона визнана класикою і раритетом.

  Оформлення, яке використовувалося в моделі Allante, дуже сильно відбилося на ряді інших машин марки Cadillac. Особливо помітно це в машині Seville. Їй у спадок дісталися форма і строгі лінії. Компанія була настільки впевнена в успіху цієї моделі, що навіть планувала запустити продажу в Європі. Однак, там її чекав серйозний протест.

  Поява машин моделей Cimarron і Seville стало початком випуску міні автомобілів марки Cadillac. У 1980 році всі виробники машин в Америці були змушені знизити обсяг вироблених автомобілів і Cadillac в тому числі. Автомобіль моделі Brougham був єдиним, в якому зберігся стиль машин 70-х років. Його виробництво тривало аж до 1996 року, поки йому на заміну не прийшов автомобіль Fleetwood Brougham.


  1996 ознаменувався ввезенням моделі Catera, яка була створена на європейській базі. Відмінною рисою машини був задній привід.

  Незабаром після цього компанія Кадилак на автомобільній виставці в Детройті представила свій новий родстер Evoq. Випустивши цю машину, виробник намагався відродити старий стиль. Машина відрізнялася твердими лініями, мала гострі кути і важкі вигини. Зовнішній вигляд був надзвичайно вражаючим, що дозволило виробникові відірватися від м'яких ліній. Також ця машина відрізнялася тим, що передні фари в неї були складними. Задні фари автомобіля були вертикальними. Дизайн цієї машини отримав назву Art and Science.

  У цьому ж стилі в 2002 році були випущені машини DeVille і Escalade, які стали першими автомобілями стилю Art and Science.

  З 2003 року компанія Кадилак випускає цілий ряд успішних автомобілів: CTS, SRX і Evoq-inspired. У 2005 році компанія випустила модель STS, яка стала останнім автомобілем, що має дизайн A & S. Саме вона була перехідною ланкою між старим і новим дизайном. У слід за нею вийшла машина V-Series, яка позиціонувалася як спортивна. Її відрізняли покращений двигун і широке шасі.

  У 2005 році компанія Cadillac випускає президентський лімузин. Саме ця машина використовується на церемонії інавгурації Джорджа В. Буша. Існує думка, що цей лімузин був знаменням марки DTS, яка вийшла в 2006 році.
 
  У 2005 концерн GM зробив заяву, що в Швеції вийде перший Кадилак, розроблений компанією Saab і орієнтований на європейський ринок. Машина отримала індекс BLS.,​ 
детально
Cadillac ATS 2.0t Luxury

Рік випуску : 2013

Тип кузова : Седан

Об'єм двигуна : 2 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 276 к.с.

Пробіг : 18100км

Тип приводу : Задній

Колір : сріблястий

908000 UAH
33700 $ / 31430

908000 грн.
33700 $
31430
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Cadillac Escalade 6.2і AT

Рік випуску : 2007

Тип кузова : Позашляховик

Об'єм двигуна : 6.2 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 403 к.с.

Пробіг : 167000км

Тип приводу : Повний

Колір : чорний

641000 UAH
23800 $ / 22200

641000 грн.
23800 $
22200
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Cadillac Escalade 6.2і AT

Рік випуску : 2008

Тип кузова : Позашляховик

Об'єм двигуна : 6.2 л.

Двигун : Бензиновий/ ГАЗ

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 403 к.с.

Пробіг : 92000км

Тип приводу : Повний

Колір : червоний

830000 UAH
30800 $ / 28730

830000 грн.
30800 $
28730
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Cadillac XT5 3,6i Luxury

Рік випуску : 2016

Тип кузова : Кросовер

Об'єм двигуна : 3.6 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 310 к.с.

Тип приводу : Повний

Колір : синій

2277000 UAH
84500 $ / 78810

2277000 грн.
84500 $
78810
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення
Cadillac Escalade ESV 6.2i Platinum

Рік випуску : 2016

Тип кузова : Позашляховик

Об'єм двигуна : 6.2 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 425 к.с.

Пробіг : 8км

Тип приводу : Повний

Колір : чорний

4513000 UAH
167500 $ / 156220

4513000 грн.
167500 $
156220
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Cadillac Escalade ESV 6.2i Premium

Рік випуску : 2017

Тип кузова : Позашляховик

Об'єм двигуна : 6.2 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 423 к.с.

Тип приводу : Повний

Колір : білий

4176000 UAH
155000 $ / 144570

4176000 грн.
155000 $
144570
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення
Cadillac Escalade 6.2i Premium

Рік випуску : 2016

Тип кузова : Позашляховик

Об'єм двигуна : 6.2 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 423 к.с.

Тип приводу : Повний

Колір : чорний

3931000 UAH
145900 $ / 136080

3931000 грн.
145900 $
136080
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення
Cadillac ELR Luxury

Рік випуску : 2016

Тип кузова : Купе

Об'єм двигуна : 1.4 л.

Двигун : Гібридний

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 157 к.с.

Тип приводу : Передній

Колір : червоний

3152000 UAH
117000 $ / 109120

3152000 грн.
117000 $
109120
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення
Cadillac Escalade 6.2i Premium

Рік випуску : 2016

Тип кузова : Позашляховик

Об'єм двигуна : 6.2 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 422 к.с.

Тип приводу : Повний

Колір : сріблястий

3772000 UAH
140000 $ / 130580

3772000 грн.
140000 $
130580
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення
Cadillac SRX4 3.6i Perfomance

Рік випуску : 2016

Тип кузова : Кросовер

Об'єм двигуна : 3.6 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 308 к.с.

Тип приводу : Повний

Колір : сріблястий

2075000 UAH
77000 $ / 71820

2075000 грн.
77000 $
71820
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення

Перша Попередня 1 2 Остання

Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.