• Audi A7 3.0 TFSI Quattro
    ціна: 41900 USD 
  • Mercedes-Benz S-class 350 BlueTec Long
    ціна: 68900 USD 
  • Tesla Model X P100D Ludicrous
    ціна: 83900 USD 
  • BMW X6 xDrive35i
    ціна: 45900 USD 
  • Audi Q5 2.0 TDI quattro S-line
    ціна: 27900 USD 
  • BMW 3-series 330e eDrive
    ціна: 27900 USD 
  • Mercedes-Benz ML 250 BlueTEC 4MATIC
    ціна: 26400 USD 
  • BMW 5-series 530e
    ціна: 39900 USD 
  • McLaren 570S 3.8 Bi-Turbo
    ціна: 199500 EUR 
  • McLaren 540C 3.8 Bi-Turbo
    ціна: 193000 EUR 

Автовикуп: (067) 377 67 76

 
Показати всі моделі і бренди

Купити Bollinger


​  Електричні всюдиходи Bollinger B1 і B2: бета-версії.
  Бізнесмен Роберт Боллінджер вперше показав електромобіль імені себе два роки тому, пообіцявши довести незвичайний незграбний всюдихід до серійного виробництва. Згодом його компанія Bollinger Motors займалася випробуваннями і доведенням досвідчених машин, а також готувала нові модифікації. І ось перед нами вже передсерійні зразки, або, за термінологією самої фірми, бета-прототипи п'ятидверного позашляховика Bollinger B1 і пікапа Bollinger B2.

  Незвичні у машин не тільки дизайн, але і пропорції. Довжина базової моделі - скромні 4356 мм, але ширина - тисячі дев'ятсот шістьдесят один мм, і це без урахування дзеркал. Bollinger B1 має завидну «позашляхову» геометрію: кут в'їзду - 52 градуси, а кут з'їзду - 43 градуси (Jeep Wrangler Rubicon має 36 і 31,4 градуса відповідно). Заявлений дорожній просвіт - 381 мм, а хід незалежних підвісок - приблизно 250 мм. Пікап набагато довше (5270 мм), і його геометричні параметри не настільки видатні, але все одно вражають: 52 і 28 градусів.

  Зате фішка пікапа - відкидаються перегородки між кузовом і кабіною, що дозволяють завантажувати листи фанери розміром 2440х1220 мм. А завдяки рівній підлозі кабіни і люка в передній частині (вони є і у базової моделі B1) в пікап можна «наскрізь» занурити, наприклад, п'ятиметрові дошки. Вантажопідйомність - аж 2268 кг, а допустима маса причепа - 3,4 тонни.

  Всюдиходи Bollinger мають алюмінієвий кузов і спартанський інтер'єр: простенькі крісла, голий метал, мінімум пластику. Про сучасні системи безпеки компанія взагалі не згадує (є хіба що АБС), але є в наявності хоча б кондиціонер і аудіосистема. Двері і дах можна демонтувати, причому сам дах може бути прозорою.

  Силова установка включає два електромотора (по одному на кожній осі), у кожного є двоступеневий редуктор: друга передача виконує роль звичної «пониженої» для серйозного бездоріжжя. Два роки тому компанія заявляла пікову віддачу 365 к.с. і 640 Нм, але зараз оперує зовсім іншими значеннями: 623 к.с. і 906 Нм! При цьому розрахунковий час розгону до 60 миль в годину (97 км / год) не змінився - 4,5 с. А максимальна швидкість навіть знизилася з 204 до 161 км / г.

  Схожа історія і з показниками дальнобійності. Спочатку Bollinger обіцяв тягові батареї ємністю 60 або 100 кВт • год, а пробіг на одній зарядці - 193-322 км. Тепер же єдиний можливий акумулятор розрахований на 120 кВт • год, дальність ходу - ті ж 322 км. Воно й зрозуміло, адже для машин з такою аеродинамікою і спорядженої масою близько 2,2 т енерговитрати будуть досить значними.

  А ось питання ціни поки залишається відкритим. Роберт Боллінджер дає зрозуміти, що його всюдиходи будуть набагато дорожче, ніж Jeep Wrangler (від 32 тисяч доларів в США), але все-таки не проб'є позначку 200 тисяч. Також він запевняє, що в портфелі є приблизно 32 тисячі замовлень на ці машини, хоча не повідомляє, на чому заснована статистика: на відміну від Тесли, фірма не приймає передоплату і не оформляє депозитів на майбутню продукцію. Дрібносерійне виробництво повинне початися вже в 2020 році.

  Перший в світі повністю електричний позашляховик.
  Позашляховик не може бути електрокаром! Або може?
  Хлопці з Bollinger Motors вирішили довести всьому світові, що SUV може не просто працювати на електродвигуні, але ще і стати одним з кращих в своєму класі.

  В останні роки на ринку автомобілів додалося самих різних електрокарів. Так, автомобілісти побачили перші повноцінні седани, мотоцикли, суперкари, універсали і компактні авто, що працюють на електричних двигунах. При всьому при цьому, позашляховики майже не отримали будь-яких більш-менш придатних зразків, концептів і прототипів в цій області. Думка про те, що SUV повинен бути на двигуні внутрішнього згоряння сильно, проте новий проект допоможе його переламати. Фактичними першопрохідцями цього шляху вирішили стати хлопці з Bollinger Motors, які поставили на суд перший SUV на електродвигуні і акумуляторах для самих заповзятливих любителів екології.

  Незважаючи на неймовірну популяризацію електрокарів в останні роки, знайти станції зарядки для таких машин все ще дуже важко не те, що вздовж шосе, але навіть у великих містах. Не виключено, що саме цей фактор був одним з найбільш стримуючих, при розробці електропозашляховик. Компанію Bollinger Motors це не зупинило.

  Електромобіль носить назву Bollinger B1. Розроблено в двох модифікаціях, що відрізняються головним чином акумулятором. Перша використовує акумулятор 60 кВтг, а друга 100 кВтг. Діапазон ходу, за словами творців, складе 193 і 322 км відповідно. Зарядка таких акумуляторів від звичайної розетки в 220 Вольт займе 7 і 12 годин.

  Найважливіше питання - двигун. Працювати B1 буде на двигуні потужністю 360 к.с і 640 Нм крутного моменту. До 100 км \ год автомобіль розганяється за 4.5 секунди, що досить непоганий результат, як для позашляховика, так і для електрокара. Для порівняння, у Ford Raptor результат нижче.

  Кілька слів варто приділити дизайну електромобіля. Цілком очевидно, що творці робили ставку головним чином на максимальну простоту і при цьому ефективність форм і конструкції. Стосується це, як кузова в цілому, так і салону. Автомобіль також дуже місткий, має прохідний багажник і багато в чому схожий на Wrangler.
детально
Bollinger B2 AWD 120kWh

Рік випуску : 2021

Тип кузова : Пікап

Об'єм двигуна : 120 л.

Двигун : Електричний

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 614 к.с.

Пробіг : 12км

Тип приводу : Повний

Колір : чорний

3938000 UAH
138900 $ / 126010

3938000 грн.
138900 $
126010
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення
Bollinger B1 AWD 120kWh

Рік випуску : 2021

Тип кузова : Позашляховик

Об'єм двигуна : 120 л.

Двигун : Електричний

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 614 к.с.

Пробіг : 14км

Тип приводу : Повний

Колір : чорний

4210000 UAH
148500 $ / 134720

4210000 грн.
148500 $
134720
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення

Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.