• Renault Clio 1.5 dCi
    ціна: 6200 USD 
  • Mercedes-Benz E-class 220d 4MATIC Coupe
    ціна: 59900 USD 
  • Ford Focus 2.0i AT
    ціна: 8300 USD 
  • Skoda Octavia A7 Combi 2.0TDI Laurin&Klement
    ціна: 15900 USD 
  • Mercedes-Benz E-class 63 AMG S 4MATIC+
    ціна: 109900 USD 
  • Audi Q5 2.0 TFSI S-Line quattro
    ціна: 44900 USD 
  • Citroen C3 1.4i AT
    ціна: 6300 USD 
  • Tesla Model S 85D kWh
    ціна: 31900 USD 
  • Volkswagen Golf VII 1.6TDI MT
    ціна: 12900 USD 
  • BMW i3 Base E Drive
    ціна: 15900 USD 

Автовикуп: (096) 850 2000

 
Показати всі моделі і бренди

Купити BMW X6


  Історія  BMW X6  (БМВ Ікс 6):
  BMW X6 (заводське позначення E71) - повнопривідний кросовер класу E. Концепт, оснащений гібридною силовою установкою ActiveHybrid, був представлений в 2007 році на автосалоні у Франкфурті. Силовий агрегат концепту був розроблений баварським концерном у співпраці з DaimlerChrysler і General Motors, він складається з бензинового мотора і двох високоефективних електродвигунів. Автомобіль може використовувати тільки електромотори, тільки ДВС або обидва джерела відразу. Доповнювала силову установку дворежимна автоматична трансмісія, що дозволяє адаптувати роботу двигунів під рух на низькій або високій швидкості.

  Дебют серійної версії відбувся в 2008 році на автосалоні в Детройті. BMW X6 являє собою новий тип кузова - поєднання позашляховика і купе: сам виробник називає його Sports Activity Coupe. X6 - найбільш спортивний варіант автомобілів BMW  серії X. Він створений на подовженій платформі моделі Х5.Прі колесах з діаметром дисків до 21 дюйма дорожній просвіт (212 мм) лише на 50 мм менше, ніж у Х5. Носова частина динамічна і агресивна, хвостова розвинена майже до екстремальної висоти. У порівнянні з концептом Х6, серійна модель мало змінилася, як зовні, так і внутрішньо. Однак, деякі нововведення все ж є. Так, змінилися бічні вікна, а передня частина з її великими повітрозабірниками і елегантними протитуманними фарами залишилася без змін. За основу взято дизайн моделей X-серії.

  Незважаючи на цілком пристойні габарити (4,88 м в довжину, 1,98 завширшки і 1,70 у висоту), через особливості кузовного дизайну, зокрема, через помітно спадаючій лінії даху, на сидіннях другого ряду вистачить місця тільки для двох дорослих пасажирів. Інтер'єр виконаний на високому рівні. Салон (xDrive35i Basic) обладнаний автоматичним контролем клімату і кольоровим бортмонітором діагоналлю 6,5 дюйма, оббитий тканиною "Twill" і оброблений декоративними вставками "матовий Графіт". Передні сидіння - напхані електронікою і управляються за допомогою парочки клавіш, а спортивне шкіряне кермо наділений «пелюстками» перемикання коробки автомат, так само як і клавішами для управління важливих функцій. При повному екіпажі для поклажі залишається 570-літрове багажне відділення, яке при складених кріслах збільшується до 1450 літрів.

  У максимальній комплектації xDrive50i на автомобиль встановлений 4,4-літровий V8 з подвійним турбонаддувом і потужністю 407 к.с. при 5500 об / хв. Такий двигун може розігнати X6 до 100 км / год за 5,4 сек., А максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці 250 км / ч. Комплектація xDrive35i пропонує двигун V6 об'ємом 3,0 літра потужністю 306 к.с. при 5800 об / хв. Розгін до 100 км / год складає 6,7 секунд, а максимальна швидкість 240 км / ч. Середня витрата палива - 10,9 л на 100 км.

  Є і дизельна версія xDrive30d з трилітровим R6-агрегатом з турбонаддувом і системою безпосереднього вприскування Common-Rail потужністю 235 к.с. Розгін до 100 км / ч здійснюється за 8,0 секунд, а максимальна швидкість складає 210 км / ч. Середня витрата - 8,2 л. на 100 км. Другим дизельним варіантом є xDrive35d з трилітровим R6-агрегатом, але вже вже з системою подвійного турбонаддува. Тут потужність двигуна становить 286 кінських сил. Розгін до «сотки» здійснюється за 6,9 секунд, а максимальна швидкість складає 236 км / ч. Середня витрата - 8,3 л на 100 км.

  Всі силові агрегати комбінуються з шестиступінчастим «автоматом» і новими системами, що дозволяють економити пальне, зокрема, з автоматикою рекуперації енергії при гальмуванні. У цілому цей зручний люксовий автомобіль має явно спортивний характер.

  На чотири ведучих колеса крутний момент передається через «думаючу» систему повного приводу BMW xDrive, а також через автоматику Dynamic Performance Control. Вони розподіляють потужність не тільки між передньою і задньою осями, але і між правим і лівим задніми колесами, домагаючись їх оптимального зчеплення з дорогою. В якості опції покупцям Х6 пропонують систему, що мінімізувала бокові нахили кузова, активне управління, бікесеноновие фари з функцією денного світла і «протівотуманкамі», а також автоматику контролю тиску в шинах.

  Безпека водія і пасажирів забезпечують триточкові інерційні ремені безпеки на всіх місцях, активні підголівники передніх сидінь, кріплення дитячого сидіння ISOFIX на задньому сидінні, 6 подушок безпеки, включаючи датчик перекидання, сигналізація аварійного зближення при парковці, омивачі фар високого тиску, датчик дощу, обігріваються електрорегульовані зовнішні дзеркала. Російські власники по достоїнству оцінять «зимовий пакет», що також входить в стандартну комплектацію автомобілів.

  Збірка BMW X6 здійснюється в США на заводі в місті Спартанбург. Незважаючи на те, що BMW - перший, хто представив такий SUV на ринку, інші автовиробники теж планують виробництво купе-кроссоверов, наприклад Land Rover і його концепт LRX.
​==============================================================================
  BMW X6 створений на платформі «ікс» 5-го II покоління: колісна база у них міліметр в міліметр. І техніка загальна - в тому числі силові агрегати. У лінійці цельноалюмініевих двигунів пара бензинових і 3-літровий дизель (в 2-х версіях). Базовий xDrive 35i комплектується рядної 3-літровою «шестіркою»: з безпосереднім уприскуванням бензину в камери згоряння і bi-турбонаддувом вона розвиває до 306 к.с. при 5800 хв-1, найбільший крутний момент - 400 Нм.

  А для top-виконання xDrive 50i призначена V-образна 32-клапанна «вісімка» Twin Turbo робочим об'ємом 4,4 л - та ж сама, яку отримав новий седан 7-ї серії (тип F01). Як і «шістка», з безпосереднім уприскуванням бензину і 2-я турбокомпресорами. Однак конструкція унікальна: випускні колектори, турбокомпресори і каталітичні нейтралізатори встановлені не по сторонах блоку циліндрів (як звичайно), а зверху - в його розвалі. А впускні канали виведені з головок блоку в сторони - шкереберть. Серйозні переваги: ​​по-перше, випускні канали (облицювання керамікою) вийшли гранично короткими. Відпрацьовані гази не встигають охолонути і надходять на турбіни гарячими; менше втрати енергії. По-друге, випускним трубопроводами вдається надати в розвалі правильну конфігурацію - так, щоб вихлопні імпульси не накладалися в колекторах один на одного і не заважали наповненню циліндрів свіжою топлівовоздушной сумішшю.

  В результаті V8 видає до 408 к.с. 5500 хв-1, найбільший крутний момент - 600 Нм в діапазоні 1750-4500 оборотів. Монстр тяги - цілком під стать колосальному «спорт-господарник». Плюс 24-клапанний 6-циліндровий турбодизель: у варіанті з подвійним наддувом (система BorgWarner) його максимальна потужність - 286 к.с. при 4400 хв-1. Найбільший обертальний момент - 580 Нм; незрівнянний агрегат. Відповідно до фірмової стратегією Efficient Dynamics двигуни оснащені пристроєм «старт-стоп», яке глушить їх при кожній паузі в роботі; в міському режимі економія кількох відсотків пального. У всіх виконаннях BMW X6 комплектується 6-швидкісним гідромеханічним «автоматом», який допускає примусове управління - з підрульових перемикачів. І ніяких «ручок».

  Тяга двигуна транслюється через трансмісію Xdrive: електронноуправляемая багатодискова муфта автоматично підключає передній міст - за умовами руху. І оскільки міжосьового диференціала тут немає, то підключення можливі тільки короткочасний імпульс - інакше постраждає керованість автомобіля в віражах. За відомостями прес-релізів, в звичайному режимі на передню вісь йде до 40% крутного моменту. А при жорсткій блокуванню (муфта затиснута повністю) деколи - в залежності від зчеплення коліс з ходової поверхнею - і всі 100%. Діапазон, однак. Якщо Xdrive - перевірена техніка, то система DPC (Dynamic Performance Control - динамічне управління вектором тяги) пропонується баварськими автомобілебудівниками вперше. У задньому мосту «ікс» 6-го працює «активний» диференціал ZF Vector-Drive: пристрій з планетарними рядами і багатодисковими муфтами. Приблизно те ж саме, що Mitsubishi вже роками застосовує на високодинамічні Lancer Evo (під назвою AYC), але в іншому конструктивному виконанні. Діє як треба.

  Під контролем електроніки діфер DPC перекидає крутний момент з лівого заднього колеса на праве - і навпаки. По обстановці; тим самим активно регулюється поведінка автомобіля - його «рискання» на криволінійній траєкторії. Так, при вході у віраж тяга перерозподіляється, по-перше, переважно на користь 2-й осі. По-друге, до зовнішнього (по відношенню до повороту) заднього колеса: недостатня обертальність пригнічується, і машина охоче зарулює у віраж. А при виході з повороту - зворотні дії; масивний «спорт-господарник» управляється як компактна «гаряча» легковик.

  Підвіска «по колу» на подвійних поперечних важелях і гвинтових пружинах. Кінематично досконала конструкція - як у сучасного «ікс» 5-го і нової «сімки» - сприяє плавності ходу і чудовою керованості. А за доплату «вседорожниє» купе комплектується пакетом AdaptiveDrive - з «активними» поперечними стабілізаторами та амортизаторами регульованої жорсткості. Гума 255/50R монтується на 19-дюймові колеса, так що у «ікс» 6-го реальний дорожній просвіт - 212 мм. Кермо рейковий (якщо завгодно - чудовий механізм AFS із змінним передавальним числом), «бублик» робить 3,2 обороту від упору до упору. X6 оснащений потужними гальмами з вентильованими дисками діаметром 365 мм (спереду) і 345 (ззаду) - для «молодших» виконань. Тоді як xDrive 50i комплектується 385-міліметровими роторами; динамічну масу якось треба зупиняти.

  Довжина BMW X6 - 4877 мм, ширина - 1983, висота - 1690; колісна база - 2933 мм, колія - ​​1644/1706. Габаритний автомобіль. І масивний: споряджений вага xDrive 35i - від 2145 кг (при «развесовке» по осях приблизно 49,5 / 50,5%). Тоді як xDrive 50i тягне вже на 2265 кг (і «развесовка» гірше - 51,9 / 48,1%); значить, і керованість ... При повній посадці по місцях місткість багажника - 570 л, а при складених задніх сидіннях навантажувальний простір збільшується до 1450 л. Не надто багато для «спорт-господарника» такого калібру.

  Аеродинаміка посередня: коефіцієнт опору повітря у xDrive 35i - 0,34 (у xDrive 50i ще гірше). При лобовій площі 2,82 м2 аеродинамічний фактор дорівнює 0,96 (у не самого обтічного VW Golf - 0,69). Так що його швидкісні можливості приємно дивують: з місця до 100 км / год xDrive 35i здатний розігнатися за якісь 6,7 сек. Оголошена максимальна швидкість - 240 км / год, а середня витрата бензину (EU) - менше 11 л на 100 км пробігу.

  xDrive 50i з потужною «вісімкою» набирає «сотню» за 5,4 сек. - Трохи гірше, ніж Cayenne Turbo. Зате бензину витрачає в середньому на 16% менше - всього лише ... 12,5 л на 100 км шляху. Втім, є ще xDrive 35d з 286-сильним турбодизелем, який спалює в середньому якісь 8,3 л важкого палива на 100 км. При тому, що до 100 км / год може прискоритися швидше, ніж за 7 сек.; Якщо у вас немає алергії на специфічний вихлоп ...  
детально
BMW X6 35i xDrive Full

Рік випуску : 2010

Тип кузова : Кросовер

Об'єм двигуна : 3 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 306 к.с.

Пробіг : 115000км

Тип приводу : Повний

Колір : чорний

775000 UAH
27200 $ / 23000

775000 грн.
27200 $
23000
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
BMW X6 M50d xDrive

Рік випуску : 2017

Тип кузова : Позашляховик

Об'єм двигуна : 3 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 381 к.с.

Пробіг : 58000км

Тип приводу : Повний

Колір : чорний

2448000 UAH
85900 $ / 72650

2448000 грн.
85900 $
72650
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
BMW X6 3.0d X-Drive

Рік випуску : 2009

Тип кузова : Кросовер

Об'єм двигуна : 3 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 245 к.с.

Пробіг : 218000км

Тип приводу : Повний

Колір : білий

906000 UAH
31800 $ / 26890

906000 грн.
31800 $
26890
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності

Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.