• Land Rover Evoque 2.2 TD4 4WD
    ціна: 38100 USD 
  • Ford F150 Raptor 3.5 SuperCab
    ціна: 83500 USD 
  • Mercedes-Benz GLC-class Coupe 250d 4Matic AMG
    ціна: 74800 USD 
  • BMW 5 Gran Turismo 520d
    ціна: 36000 USD 
  • FIAT 500 1.2 AT
    ціна: 9800 USD 
  • Mercedes-Benz GLE-class 350d 4Matic Coupe AMG
    ціна: 87700 USD 
  • Land Rover Evoque 2.2 TD4 4WD
    ціна: 36500 USD 
  • Mercedes-Benz GLC-class Coupe 250d 4Matic
    ціна: 72000 USD 
  • Mercedes-Benz CLS 350 CDI 4MATIC
    ціна: 47500 USD 
  • Polaris RZR XP 900 EPS
    ціна: 18900 USD 

Автовикуп:  (099) 643 44 00

 
Показати всі моделі і бренди

Купити BMW


  БМВ, «Байеріше Моторен Верке», (BMW, Bayerisch Motoren Werke AG), німецька автомобільна компанія, що спеціалізується на виробництві легкових і спортивних автомобілів, автомобілів підвищеної прохідності і мотоциклів. Штаб-квартира знаходиться в Мюнхені.

  У 1913 на північній околиці Мюнхена Карл Рапп  і  Густав Отто, син винахідника двигуна внутрішнього згорання Ніколауса Августа Отто, створюють дві маленькі авіамоторні фірми. Перша світова війна, відразу принесла численні замовлення на двигуни для літаків. Рапп і Отто вирішують об'єднатися в один авіамоторний завод. Так в Мюнхені виникає завод авіаційних двигунів, який в липні 1917 реєструється під ім'ям Bayerische Motoren Werke  Баварські моторні заводи») - BMW. Цю дату і прийнято вважати роком підстави BMW, а Карла Раппа і Густава Отто її творцями.

  Після закінчення Першої світової війни фірма опинилася на порозі краху, оскільки за Версальським договором німцям заборонили проводити двигуни для літаків, а саме двигуни у той час були єдиною продукцією BMW. Але заповзятливі Карл Рапп і Густав Отто знаходять вихід з положення - завод перепрофілювався на випуск спочатку мотоциклетних двигунів, а потім і самих мотоциклів.

  У 1923 із заводу BMW виходить перший мотоцикл R32. На мотосалоні 1923 року в Парижі цей перший мотоцикл BMW відразу ж завоював репутацію швидкісної і надійної машини, що підтвердилося абсолютними рекордами швидкості на міжнародних мотогонках 20-х-30-х років.

  Одночасно розробляють двигун «Motor-4», остаточна збірка якого проводиться в інших країнах Європи. У 1919 Франц Димер на літаку з цим двигуном, піднявшись на висоту 9760 метрів, встановлює перший світовий рекорд BMW. Виробництво отримує додатковий імпульс після укладення секретної угоди з Радянською Росією про постачання їй новітніх авіадвигунів. Більшість радянських рекордних перельотів 30-х років були виконані на літаках, обладнаних двигунами BMW.

  У 1928 фірма набуває автозаводів в Айзенахе (Тюрінгія), а разом з ними і ліцензію на виробництво малолітражного автомобіля Dixi (це був ліцензійний англійський Austin 7). Його виробництво починається з 1929. Dixi - перший автомобіль BMW. У період економічних труднощів малолітражка стає найбільш популярним автомобілем Європи. До початку Другої світової війни BMW - одна з найбільш динамічно розвиваються фірм світу, що випускає техніку із спортивною орієнтацією. У її активі декілька світових рекордів: Вольфгaнг фон Гронау на відкритому гідролітаку Dornier Wal, оснащеному двигуном BMW, перетинає Північну Атлантику зі сходу на захід, Ернст Хенне на мотоциклі R12, обладнаному карданним приводом, гідравлічними амортизаторами і телескопічною вилкою (винахід BMW), встановлює світовий рекорд швидкості для мотоциклів - 279,5 км / год, не перевершений ніким протягом подальших 14 років.

  У 1933 початий випуск моделі «303» - першого автомобіля BMW з 6-циліндровим двигуном. Саме ця модель першою здобуває характерну решітку радіатора. у народі названу "ніздрями" BMW. Ці ніздрі стали типовим елементом дизайну всіх автомобілів BMW.

  У 1936 на BMW випускається знаменита «328» - один з найбільш успішних спортивних автомобілів. Для того часу це були просто авангардні технічні новинки: трубчаста рама, шестициліндровий двигун з голівкою блоку з легких сплавів, нова система клапанного механізму зі штангами. З 328 моделлю компанія BMW настільки прославилася в другій половині 30-х. що всі наступні автомобілі з фірмовим двоколірним знаком сприймалися громадськістю як символ високої якості, надійності і краси. З її появою остаточно сформувалася ідеологія BMW, донині визначальну концепцію нових моделей: «Автомобіль - для водія». Основний же конкурент, «Мерседес-Бенц», слід принципом: «Автомобіль - для пасажирів». З тих пір кожна фірма йде своїм шляхом, доводячи, що саме її вибір правильний.

  Переможець безлічі змагань - кільцевих гонок, ралі, змагань в піднятті на горб, - BMW 328 була адресована знавцям спортивного автомобіля і залишила далеко позаду всі серійні спортивні машини.

  1938 р. - BMW здобуває ліцензію на двигуни Pratt - Whitney. Потім розробляється модель 132, яка встановлюється на знамениті Юнкерси Ю52. У цьому ж році створюється найшвидша довоєнна модель мотоцикла, потужністю 60 к.с. і максимальною швидкістю 210 км / ч. У 1939 році німецький гонщик Георг Майер стає чемпіоном Європи на цьому мотоциклі. І вперше іноземець на іноземному мотоциклі виграє британські гонки «Senior Tourist Trophy».

  Розпочата війна приводить до припинення випуску автомобілів. Пріоритет знову віддається авіадвигунам.

  У 1944 BMW першою в світі починає випуск реактивного двигуна BMW 109-003. Проводяться також випробування ракетних двигунів. Кінець Другої світової війни став катастрофою для концерну. Чотири заводи, що опинилися в Східній зоні окупації, зруйновані і демонтовані. Головний завод в Мюнхені демонтований англійцями. У зв'язку з виробництвом під час війни авіадвигунів і ракет переможці видають наказ про заборону виробництва на три роки.

  І Карл Рапп і Густав Отто, що не змінили своєї любові до моторів, вирішують знову почати все з нуля. Розробляється 1-циліндровий мотоцикл R24, що збирався в майстерень практично кустарно. Він стає першим післявоєнним виробом BMW. У 1951 з'являється і перший післявоєнний легковий автомобіль моделі «501». Однак фінансового успіху він не приносить.

  У 1955 починається випуск моделей R 50 і R 51, що відкривають нове покоління мотоциклів з повністю підресореною ходовою частиною, виходить малолітражка «Ісетта», дивний симбіоз мотоцикла з машиною. Триколісна машина з дверима, що відкриваються вперед по руху, мала величезний успіх у злиденній післявоєнній Німеччині. Але через послідував потім захоплення великими лімузинами і пов'язаних з цим збитків фірма виявляється на порозі краху. Це єдиний випадок за всю історію BMW, коли неправильно була прорахована економічна ситуація і викинуті на ринок машини не мали попиту. Встає питання про продаж фірми. «Мерседес-Бенц» поспішила оголосити про її покупку, але цьому перешкодили дрібні акціонери, працівники фірми, її торгові агенти.

  Перебудувавши структуру капіталу, BMW вдається продовжити свою діяльність. Третій раз фірма починає все заново.

  1956 р. - дизайнер Альбрехт Граф Гертц, що живе в Нью-Йорку, створює сенсаційний автомобіль - спортивний красень. «BMW побила навіть італійців». - Так писали газети в 1956 році, коли був представлений цей автомобіль. BMW 507 пропонувався і як родстер, і з жорстким дахом. Восьмициліндровий алюмінієвий двигун об'ємом 3.2 літра потужністю 150 к.с. розганяв автомобіль до 220 км на годину. Усього таких автомобілів з 1956 до 1959 року було продано 252 штуки. Сьогодні це один із найрідкісніших і найдорожчих колекційних автомобілів.

  1959 р. - за допомогою нової моделі BMW 700 з повітряною системою охолодження концерну вдалося подолати внутрішню кризу і створити основу для подальшого успіху марки в цілому. Успіх був досягнутий не тільки в сфері продажів. Версія купе дала можливість BMW добиватися спортивних перемог.

  У 1962 концепція моделі 1500-легкого. компактного. спортивного. чотирьохдверного автомобіля - була прийнята на ринку з таким захопленням. що виробничі потужності не дозволяли задовольнити попит на ці автомобілі.

  У 1966 вперше представлений дводверний автомобіль 1600-2. Він послужив основою для створення успішної серії моделей від 1502 до 2002 з турбонаддувом. Успіхи "нового класу" сприяли розвитку всього модельного ряду. Концерн BMW зміг дозволити собі відродити традицію 30-х років і почати випуск шестициліндрових моделей. У 1968 році відбувся прем'єрний показ моделей 2500 і 2800. які дозволили BMW знову ввійти в число підприємств. випускають великі седани. Таким чином. 60-ті роки стали найуспішнішими за всю попередню історію підприємства.

  У 1969 BMW переводить виробництво мотоциклів до Берліна. Починається випуск нової серії мотоциклів-«оппозитов». У 1976 на мотоциклі R100 RS вперше встановлюється повнорозмірний обтічник. У 1983 випускається одна з найпопулярніших моделей мотоциклів - К100 з 4-циліндровим рядним двигуном з рідинним охолодженням і уприскуванням палива. У рік сторіччя мотоцикла, в 1985, завод в Берліні випускає більше 37 тисяч мотоциклів. У 1989 відбувається презентація мотоцикла K 1.

  У 1970-ті роки з'являються перші автомобілі знаменитих серій BMW - моделі 3-ої серії, 5-й серії, 6-й серії, 7-й серії. З випуском 5-й серії почалося виробництво принципово нового покоління моделей BMW. Якщо раніш концерн займав переважно нішу автомобілів спортивного типу, то тепер він зайняв своє місце й у сегменті комфортабельних седанів. Купе 3.0 CSL. яке з 1973 р. виграє шість європейських чемпіонатів. дозволяє BMW домогтися особливих успіхів. Це купе ховало в собі безліч технічних новинок. На ньому вперше був встановлений шестициліндровий двигун BMW з чотирма клапанами на циліндр. а його гальмівна система була оснащена АБС - довершеною новинкою на ті часи.

  У 1977 новий прорив у класі «люкс». З появою 7-й серії закінчилося принципове відновлення всіх серій BMW.

  З 1986 р. BMW M3 найуспішніший автомобіль для шосейно-кільцевих гонок у світі. Компактна двохдверна модель паралельно розроблялася як для серійного виробництва, так і для автоспорту. Результат був для BMW просто тріумфальним. У 1987 році італієць Роберто Равілья завойовує перше місце на чемпіонаті світу з шосейно-кільцевих гонок. І протягом наступних п'яти років BMW M3 домінував на спортивній сцені.

  У 1987 новий родстер, який спочатку замислювався просто як експериментальна модель, продовжив традицію родстеров BMW 30-х і 50-х років. BMW Z1 був побудований у 8000 екземплярах і став носієм ультрасучасних технологій. Аеродинаміка цього автомобіля була також на зразковому рівні. У 1987 році концерн BMW одним з перших у світі застосовує електронну систему регулювання потужності двигуна.

  У 1990 нове купе-мрія: BMW 850i. Серцем у цього елегантного купе класу «люкс» став дванадцятициліндровий двигун, який з будь-яких оборотів міг буквально вистрілити автомобіль вперед. Зовсім новий інтегральний задній міст абсолютно неповторним чином сполучав в собі спортивні якості і найвищу комфортабельність.

  У рік возз'єднання Німеччини концерн, заснувавши фірму BMW Rolls-Royce GmbH, повертається до своїх коренів, пущеним на ниві авіамоторобудування, і в 1991 представляє новий авіадвигун BR-700. На початку 90-х років на ринку з'являються спортивні компактні автомобілі третього покоління 3-ої серії і купе 8-ої серії.

  Непоганим кроком для фірми стала покупка в 1994 за 2,3 млрд. німецьких марок промислової групи Rover Group ("Ровер Груп»), а разом з нею і найбільшого у Великобританії комплексу по випуску автомобілів марок Rover, Land Rover і MG. З покупкою цієї фірми список автомобілів BMW поповнився відсутніми автомобілями сверхмалого класу і позашляховиками.

  З 1995 в серійну комплектацію всіх автомобілів BMW включається надувна подушка безпеки для переднього пасажира і система протиугінного блокування двигуна. У березні цього ж року запускається у виробництво універсал (touring) 3-ї серії. Новий автомобіль відрізнявся не тільки сучасним дизайном, але і самою передовою технікою. Так, наприклад, уперше в автомобілебудуванні ходова частина майже цілком була виготовлена ​​з алюмінію.

  Також 1995 - дебют нової 5-й серії BMW. Головний принцип у її розробці - створення гармонічної концепції. Новий автомобіль відрізнявся не тільки сучасним дизайном, але і самою передовою технікою: вперше в автомобілебудуванні ходова частина майже цілком була виготовлена ​​з алюмінію. Застосування нових матеріалів дозволило збільшити ступінь утилізації автомобіля до 85 відсотків. Виключно жорсткий кузов забезпечує неперевершений рівень пасивної безпеки.

  У 1996 році модель BMW Z3 7-ій серії вперше оснащується дизельним двигуном. Унікальний синтез динамічності і класичного дизайну являє собою просто чудову концепцію. Додаткову рекламу автомобілю створює фільм «Золоте око», у якому на Z3 роз'їжджає суперагент 007 Джеймс Бонд. BMW Z3 став бестселером. Новий завод в Спартанбурге не встигає виконувати всі замовлення.

  У 1997 мотоцикл, який не може залишити байдужим - Модель R 1200 З, являє собою зовсім нову інтерпретацію дорожнього мотоцикла. Сенсаційний дизайн, що поєднував в собі традиційні і футуристичні елементи. Він отримав найбільший з коли-небудь створювалися оппозітних двигунів BMW. Його робочий об'єм складає 1170 смз. а потужність, що розвивається 61 к.с. У цьому ж році BMW представляє ще одну автомобіль-мрію. Мова йде про родстере М, який як ніхто інший є справжнім втіленням чистокровного відкритого спортивного автомобіля.

  У 1997 році BMW представила автомобіль мрії, який примусив підстрибнути серця знавців. Родстер M утілив в собі ідеал чистопорідного спортивного автомобіля, як жоден BMW до цього. Його 321-сильний двигун M3 гарантує захоплюючу їзду.

  Навесні 1998 року дебютувало п'яте покоління успішних седанов 3 Серії. Перероблена в безлічі деталей, нова 3 Серія пропонує не тільки винятковий зовнішній вигляд, але і найсучасніші двигуни, новітні технології підвіски і кращі в своєму класі стандарти безпеки.

  Початок 1999 року ознаменувався дебютом BMW X5, який став першим в світі Спортивним Автомобілем для Активного Відпочинку (Sports Activity Vehicle): машина, унікальним чином поєднує елегантність і практичність, відкриваючи тим самим нове вимірювання мобільності.

  І ще одне перше місце: BMW Z8, великий спортивний автомобіль, відсвяткував свою прем'єру в 1999 році і захопив поклонників Джеймса Бонда у фільмі «І цілого світу мало».

  У 1999 році компанія BMW також піднесла сюрприз ентузіастам автомобільної справи на франкфуртському автосалоні, надавши футуристичний концепт Z9 gran turismo.

  В даний час BMW, що почалася з маленького авіамоторного заводу, проводить свою продукцію на п'яти заводах у Німеччині і двадцяти двох дочірніх підприємствах, розкиданих по всьому світу. Це одна з небагатьох автомобільних фірм, що не використовує на заводах роботів. Вся збірка на конвеєрі йде тільки вручну. На виході - тільки комп'ютерна діагностика основних параметрів автомобіля.
 Інтернет сайт: www.bmw.com
 
детально
BMW 5 Gran Turismo 520d

Рік випуску : 2013

Тип кузова : Хетчбек

Об'єм двигуна : 2 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 184 к.с.

Пробіг : 72000км

Тип приводу : Задній

Колір : сріблястий

970000 UAH
36000 $ / 33580

970000 грн.
36000 $
33580
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення
BMW 7-series 750d xDrive M-Sportpaket

Рік випуску : 2016

Тип кузова : Седан

Об'єм двигуна : 3 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 400 к.с.

Тип приводу : Повний

Колір : білий

4090000 UAH
151800 $ / 141580

4090000 грн.
151800 $
141580
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення
BMW 7-series 750d xDrive

Рік випуску : 2016

Тип кузова : Седан

Об'єм двигуна : 3 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 400 к.с.

Пробіг : 3000км

Тип приводу : Повний

Колір : чорний

4303000 UAH
159700 $ / 148950

4303000 грн.
159700 $
148950
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення
BMW 7-series 740d xDrive

Рік випуску : 2016

Тип кузова : Седан

Об'єм двигуна : 3 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 320 к.с.

Пробіг : 4000км

Тип приводу : Повний

Колір : чорний

3201000 UAH
118800 $ / 110800

3201000 грн.
118800 $
110800
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення
BMW 7-series 745Li

Рік випуску : 2002

Тип кузова : Седан

Об'єм двигуна : 4.4 л.

Двигун : Бензин/газ

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 333 к.с.

Пробіг : 218000км

Тип приводу : Задній

Колір : сірий

372000 UAH
13800 $ / 12870

372000 грн.
13800 $
12870
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
BMW 7-series 740d xDrive M-Sportpaket

Рік випуску : 2016

Тип кузова : Седан

Об'єм двигуна : 3 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 320 к.с.

Пробіг : 5000км

Тип приводу : Повний

Колір : сірий

3306000 UAH
122700 $ / 114440

3306000 грн.
122700 $
114440
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення
BMW X1 18d xDrive

Рік випуску : 2011

Тип кузова : Кросовер

Об'єм двигуна : 2 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 143 к.с.

Пробіг : 164000км

Тип приводу : Повний

Колір : чорний

560000 UAH
20800 $ / 19400

560000 грн.
20800 $
19400
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
BMW X3 2.0d xDrive

Рік випуску : 2012

Тип кузова : Позашляховик

Об'єм двигуна : 2 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 177 к.с.

Пробіг : 207000км

Тип приводу : Повний

Колір : сірий

722000 UAH
26800 $ / 25000

722000 грн.
26800 $
25000
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
BMW X5 M50d INDIVIDUAL

Рік випуску : 2016

Тип кузова : Кросовер

Об'єм двигуна : 3 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 381 к.с.

Тип приводу : Повний

Колір : білий

2802000 UAH
104000 $ / 97000

2802000 грн.
104000 $
97000
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення
BMW X6 M50d xDrive

Рік випуску : 2013

Тип кузова : Кросовер

Об'єм двигуна : 3 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 382 к.с.

Пробіг : 55000км

Тип приводу : Повний

Колір : синій

1813000 UAH
67300 $ / 62770

1813000 грн.
67300 $
62770
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення

Перша Попередня 1 2 3 4 59 60 61 Остання

Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.