• Skoda SuperB 2.0TDi AT Elegance
    ціна: 12900 USD 
  • Mercedes-Benz Vito 116 CDI Extralong 4MATIC
    ціна: 14700 USD 
  • Audi SQ7 4.0 TDI Quattro
    ціна: 77900 EUR 
  • Subaru Outback 2.5 і АТ
    ціна: 8500 USD 
  • Volkswagen Passat B-6 1.4TSI AT
    ціна: 7700 USD 
  • Land Rover Range Rover 3.0D Autobiography
    ціна: 114900 EUR 
  • Audi A5 Cabrio 2.0TFSI quattro
    ціна: 33400 USD 
  • Mercedes-Benz A-class 180i AT
    ціна: 19900 USD 
  • Citroen Jumper 2.2 HDi
    ціна: 11900 USD 
  • Mercedes-Benz V-class 250d AMG
    ціна: 54800 EUR 

Автовикуп: (096) 850 2000

 
Показати всі моделі і бренди

Купити Audi Q4


​  Майбутнє вже вчора: огляд і відео Audi Q4 e-tron concept.
  На автосалоні в Женеві ми так і не змогли уточнити у технічних фахівців Audi, яка собівартість однієї кіловат-години високовольтної батареї Audi Q4 e-tron, скільки років вона може зберігати первинну ємність, і хто постачальник осередків для неї. Навіть про хімічну формулу катода не впізнали - «немає даних». Але ж все це - важливі характеристики батареї. Тим часом, це не означає, що про новий компактний електричному кросовері Audi Q4 e-tron не варто говорити.
 
  Єнсен ван Ейкельс (Jens van Eikels), керівник розробки модельної лінійки e-tron, кілька разів за час бесіди з нашою групою журналістів повторив: «Якщо людина один раз спробував себе за кермом електромобіля, він вже ніколи не повернеться до машини з ДВС». Частково пан ван Ейкельс прав, оскільки в січні в тій же Німеччині кількість покупців повнорозмірного Audi e-tron (продано близько 400 машин), представленого під кінець 2018 року, виявилося лише в 4,5 рази менше тих, хто вибрав його однокласника Q7 , при тому, що «традиційний» автомобіль майже на 20 тисяч євро дешевше.

  У глобальному масштабі порівнювати продажу, звичайно, не має сенсу - розрив колосальний, та й переоцінювати такий сплеск інтересу до Audi e-tron теж не варто: все-таки грає ефект новизни. При цьому подекуди в Європі вже демонтують зарядки для електромобілів - ніхто не користується, простоюють, а в Парижі недавно розорився черговий електричний каршерінг. Втім, що там каршерінг, якщо інші експерти кажуть, що саме нестримна тяга до «зелені» (справедливості заради треба відзначити, недобровольная), призведе до краху пари-трійки автомобільних компаній.

  Будемо сподіватися, що до виходу на ринок Audi Q4 e-tron, наміченого на друге півріччя 2020 року, з VW цього вже точно не трапиться.

  Однак не станеться і багато чого іншого. Наприклад, не подешевшає, а подорожчає електрику в Європі. Наприклад, так і не будуть запропоновані промислові та недорогі способи утилізації високовольтних батарей. Наприклад, не подешевшають самі батареї - по крайней мере, до рівня в 70 доларів за 1 кВт-год (зараз в середньому по індустрії - 150 USD / 1 кВт-год). Адже саме цей рівень вважається «пороговим», що дозволяє «електричок» вступити в природну цінову конкуренцію зі звичайними автомобілями без прямих державних дотацій при покупці, пільгового оподаткування та права руху по смугах для громадського транспорту, які у великих містах Норвегії вже забиті «електричками», через що громадський транспорт стоїть в пробках.

  Цікаво, як на той час при доведенні до конвеєра зміниться інтер'єр Audi Q4 e-tron? Зараз він являє собою не нове слово в дизайні і ергономіці, а деяку комбінацію з загалом відомих елементів. У деякому роді творці внутрішнього оздоблення разом з фахівцями з «залозу» продемонстрували «модульний» підхід.

  Багато елементів в інтер'єрі виявилися «зафіксованими»: скажімо, термокружка, «встановлена» в кишеню водійських дверей. Саме ж виконання салону нічим не відрізнялося - ні за матеріалами (обшивка замшею, шкіра, м'який пластик на центральній панелі), ні по дизайну - від тих концептів, які ми бачили на світових салонах ще років п'ять тому. Відрадно, що хоч передні крісла з електроприводом могли переміщатися, однак свою енергію вони черпали зовсім не з бортової електричної мережі. До слова, днище концепту було наглухо прикрите листами з матеріалу, схожого на гладкий оргалит - мабуть, саму батарею на концепт що не встановили, та й капот, до речі, нам не відкрили. Що стосується «геометричних» можливостей на бездоріжжі, то хотілося б, щоб вони не погіршилися на конвеєрному зразку: під фартухом переднього бампера фіксуємо майже 20 см на машині в порожньому стані.

  Тим часом, осередки самої високовольтної АКБ, блоки якої розташовані під днищем Audi Q4 e-tron, має невідоме походження ,. Як нам сказав згаданий Єнсен ван Ейкельс, їх поставляє «один з двох найбільших світових постачальників осередків». Виходить, що в будь-якому випадку осередки ці - з Південної Кореї, оскільки перше місце у виробництві літій-іонних АКБ займає нині LG Chem, а друге - Samsung SDI.

  «Корпусування» проводиться вже на заводах концерну VW, і гарантію «від себе» на батарею німці дають на 8 років. Яку частку від початкової ємності в 82 кВт-год зможе зберігати батарея після закінчення цього терміну, поки сказати важко. Єнсен ван Ейкельс відбувся загальною фразою, що це «залежить від інтенсивності використання і умов, в яких батарея буде експлуатуватися». Сама батарея додає до маси автомобіля трохи більше півтонни, і по ціклку WLTP, що прийшов на зміну NEDC, зможе забезпечити пробіг на одній зарядці в 450 км. Знову ж таки, ми не дізналися, скільки з цих 82 кВт-год будуть реально використовуватися: щоб батарея якомога довше жила, її потрібно якомога більше «недозаряжать» і як можна «недоразряжать». Така природна природа АКБ, і від неї нікуди не дітися. На інших електромобілях експлуатаційний діапазон АКБ становить 80%, а на що підключаються гібридах часто не більше третини від номінальної ємності.

  Audi Q4 e-tron стане вже п'ятим електромобілем Audi в сучасній інтерпретації, який марка поставить на конвеєр до кінця 2020 року. При цьому Q4 e-tron буде першою фірмовою «електричкою» на платформі MEB і восьмий в «загальному заліку» всіх брендів VW. Власне, цікава машина саме своєю платформою, оскільки позиціонується вона як компактний кросовер, а не секрет, що серед покупців нижнього і середнього цінового сегментів частка бажаючих придбати «зелень» незрівнянно нижча, ніж серед багатіїв, що відірвалися від реальності і впевнених, що модною покупкою вони рятують природу. Саме відсутність шкідливих викидів при експлуатації створює цю ілюзію.

  До слова, на прикладі головної інгольштадтської новинки Женеви-2019 видно, що електрика може позбавити водіїв їх останньої радості: максимальна швидкість Audi Q4 e-tron обмежена на позначці 180 км / ч. І це - в Німеччині з її безлімітними автобанами ... Чому обмежили? А просто: будь-яка «електричка», звичайно, розганяється за інших рівних швидше машини з ДВС, тільки, по-перше, динаміка її розгону падає значно швидше, ніж у «звичайної» машини, а по-друге, в граничному режимі електромобіль протягне недовго . І це ще одна природна проблема електромобілів, яка має лише екстенсивні шляхи вирішення.
детально

Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.