• Mercedes-Benz GLS-class 400d 4matic
    ціна: 112900 EUR 
  • Mercedes-Benz G-Wagen 400d
    ціна: 165900 EUR 
  • Tesla Model S 60 kWh
    ціна: 23900 USD 
  • Mercedes-Benz C-class 220 CDI BlueTec
    ціна: 20900 USD 
  • Tesla Model 3 Long Range 75kWh Dual Motor
    ціна: 58800 EUR 
  • Tesla Model 3 Long Range 75kWh Dual Motor
    ціна: 59800 USD 
  • Tesla Model S 85 kWh
    ціна: 31900 USD 
  • BMW X5 40d xDrive
    ціна: 24800 USD 
  • Maserati Ghibli 3.0i
    ціна: 38900 USD 
  • BMW X7 50i xDrive
    ціна: 89900 USD 

Автовикуп: (067) 377 67 76

 
Показати всі моделі і бренди

Купити Audi A8


  Історія Audi A8  (Ауді А8):
  Audi A8 - висококомфортних швидкісний седан представницького класу, флагман модельного ряду Audi. Вперше був показаний в лютому 1994. Автомобіль з переднім або повним (quattro) приводом, несучим кузовом з алюмінієвого сплаву, виготовленого за технологією «просторова рама» має багате оснащення на основі електроніки та сучасних технологій.

  Audi A8 1994
  Повнопривідна модифікація 2.8 quattro вийшла в 1995. У червні того ж року встановлюється новий двигун 3,7 V8. У січні 1996 року з'являється двигун 2,8 V6 30 клапанів (193 к.с.).

  Розширена комплектація всіх модифікацій серії А8. До 1996 року кондиціонер входив у серійну комплектацію лише автомобілів оснащених «восьмеркоамі». Тепер кондиціонером без доплати можуть користуватися і власники автомобілів з 6-циліндровими моторами. Передньопривідний варіант додатково оснащаетсяи протівобуксовочной системою, чотирма бічними надувними подушками безпеки (плюс подушки безпеки для водія і переднього пасажира).

  Нова гама двигунів 1997 року - це, в першу чергу V-подібний шестициліндровий дизель з турбонаддувом і безпосереднім уприскуванням. Його робочий об'єм складає 2,5 л, а потужність досягає 150 к.с. Врівноваженість, потужності характеристики, а також економічні показники ставлять двигун 2,5 TDI в один ряд з кращими моторами у своєму класі. Крім цього, А8 випускається з 2,8-літровим шестициліндровим двигуном, а також з V-подібною «вісімкою» робочим об'ємом 3,7 і 4,2 ​​л потужністю 230 і 300 к.с. відповідно. Автомобіль може комплектуватися як механічною коробкою, так і п'ятишвидкісна «автоматом» фірми ZF.

  Модель S8 являє собою особливо швидкісний варіант A8 і оснащена V-подібною «вісімкою» з підвищеною до 340 к.с. потужністю і механічною 6-ступінчастою коробкою передач.

  У листопаді 1998 в Німеччині представлена ​​нова модифікація Audi A8, в червні 1999 з'явилася модель із збільшеною потужністю, в лютому 2000 - з новим двигуном 2,5 V6 Tdi (180 л. С.).

  Кузов автомобіля повністю виготовлений з легких сплавів за технологією Space Frame («просторова рама»). На раму, зварену з алюмінієвих профілів, навішуються панелі з алюмінію - крила, дах, боковини. Всі деталі зроблені із спеціального алюмінієвого сплаву, який не схильний до корозії, легко піддаються переробці і краще поглинають енергію удару. Передня і задня підвіски незалежні, чотирьохважіль, зібрані на підрамнику.

  Audi A8 1999

  Модернізований варіант зовні відрізняється від попереднього нової гратами радіатора, видозміненими бамперами і дверними ручками, а також фарами головного світла з гладким склом. В цілому відмінності мало помітні. Кілька змінена конструкція кузова.

  Електронна система стабілізації руху тепер входить в серійне оснащення. Багато оформлений салон обладнаний подушками безпеки в області голови для сидячих спереду і ззаду. Заново спроектовано внутрішнє освітлення салону.

  Восьмициліндрові двигуни оснащені новими головками з п'ятьма клапанами на циліндр і впускним трактом змінної довжини. У результаті потужність двигуна об'ємом 3.7 літра виросла до 191 кВт, крутний момент - до 350 Нм, а потужність двигуна об'ємом 4.2 літра - до 228 кВт, крутний момент - 410 Нм.

  Для зменшення непідресореної маси і поліпшення характеристик керованості приводу коліс також виготовляються з алюмінієвого сплаву.

  Найбільш високими технічними характеристиками відрізняється Audi A8 з турбодизелем: потужність 150л.с., крутний момент вище 310 Нм, причому він залишається максимальним в рекордно широкому діапазоні оборотів (від 1500 до 3200), витрата палива складає при швидкості 90, 120 км / год і в міському циклі - 4,4; 5,7; 8,5 л на 100 км.

  Канцлер Німеччини Генріх Шредер віддав перевагу спеціально виготовлену для нього дліннобазной Audi A8 представницьким автомобілем Mercedes, якими традиційно користувалися німецькі канцлери.

  У 2000 р. сімейство А8 доповнилося двома новими дизельними агрегатами потужністю 180 і 225 к.с. Тепер програма А8 включає п'ять двигунів потужністю 180-310 к.с., три з яких можуть бути встановлені як на передньо-, так і повнопривідні шасі. Особливо відзначимо перший в Європі 3,3-літровий дизель типу V8 потужністю 225 к.с,, який перетворює А8 3.3TDI в свого роду «дизельний» експрес, ідеально пристосований для економічної їзди по автобанах. Цей силовий агрегат комплектується тільки З 5-ступінчастим «автоматом» і тільки на шасі Quattro. Його максимальна швидкість досягає 242 км / ч, розгін з місця до 100 км / год - 8,2 с, а витрата палива в умовному європейському приміському їздовому циклі - всього 7,3 л/100 км проти 8,9 л/100 км для 260-сильного бензинового аналога.

  Audi A8 2003
  Найбільш престижною є подовжена на 130 мм комплектація А8 Quattro 4,2 з двигуном в 310 к.с. Машина може мати ексклюзивний інтер'єр і бути виконаною як «офіс на колесах».

  Цікаво, що навіть і в цьому класі у Audi є спеціальна "спортивна" версія S8. Спочатку вона комплектувалася тільки механічною 6-ступінчастою коробкою, проте пізніше цілком закономірно з'явився і 5-ступінчастий «автомат» Tiptronic, оснащений системою DSP, що дає можливість «ручного» перемикання передач. Шасі S8 відрізняється 18-дюймовими колесами і жорсткішою підвіскою із зменшеним на 20 мм дорожнім просвітом. Машина призначена для заможних людей, що віддають перевагу особисто керувати автомобілем. Рівень безпеки та комфорту S8 досить високий.

  Технічний рівень топ-моделей Audi неухильно підвищується. Тепер шанувальникам лімузинів з алюмінієвим кузовом пропонується сама потужна модифікація - Audi A8 W12 - оснащена 6,0-літровим 12-циліндровим двигуном потужністю 420 л. с.

  У 2002 році на автосалоні в Парижі з'явилося нове покоління Audi A8. Змінений екстер'єр своїми пропорціями і графікою нагадує попередника. Безкомпромісний автомобіль зі свіжим поглядом на класичне виконання седана класу «люкс» і фірмовим спортивним акцентом Audi. Застосовуючи передові технології, німецький концерн впевнено потіснив на ринку своїх німецьких колег-конкурентів - Mercedes Benz і BMW.

  На автомобілі використовується та ж платформа, що і на Volkswagen Phaeton і Bentley. При цьому Audi A8 важить 1780 кг, тоді як Phaeton важить 2291 кг. Audi A8 менше важить за рахунок того, що деякі деталі виконані з алюмінію. Вдосконалений кузов нового А8 - більш жорсткий і надійний, ніж коли-небудь. Зменшення маси означає зниження споживання палива та покращену динаміку.

  За рівнем оснащення А8 другого покоління не поступається конкурентам. Крім інших систем, є адаптивний радарний круїз-контроль, автоматично підтримує задану дистанцію до попереду машини, що йде, система контролю за тиском у шинах, багатофункціональне кермо з клавішами управління шестиступінчастим "автоматом", електромеханічний привід гальма стоянки. Є і фірмова родзинка - так званий адаптивний головне світло: у поворотах фари світять не тільки вперед, але і вбік, у напрямку маневру.

  Audi A8 2006
  Система забезпечення безпеки включає надувні подушки «подвійної дії», які в залежності від сили удару надуваються повністю або частково, нові активні підголовники на передніх сидіннях, а також надувні завіски для захисту голови при бічному ударі. Крім того, в Audi A8 з боку водія встановлена ​​повнорозмірна кільцеподібна подушка безпеки, при зіткненні особливо ефективно запобігає удар об кермо.

  У попередника автомобіль запозичив постійний повний привід з міжосьовим диференціалом Torsen, але обзавівся новою шестиступінчастою автоматичною трансмісією Tiptronic, що дозволяє рухатися як в ручному, так і в автоматичному режимі.

  На A8 коштує пневматична підвіска, аналогічна тій, яка встановлюється на Audi Allroad. Жорсткість підвіски змінюється в трьох режимах: спортивному, звичайному та комфортабельному. Покришки з системою run flat, на яких можна продовжувати рух навіть після проколу. Колеса мають 18,3 дюйма в діаметрі.

  Двигун V8 3.7 нового Audi A8 розвиває потужність 280 к.с., а його крутний момент досягає 360 Нм при 3600 оборотах. Ще могутніше V8 4.2. Вражаючі 335 к.с. і розгін з місця до 100 км / год за 6,1 секунди. Але виняткова динаміка не означає компромісу з комфортністю. Нова 6-ступенева коробка передач tiptronic забезпечує неперевершену плавність ходу, високий комфорт, а так само стежить за рівним становищем кузова, незалежно від поздовжніх або поперечних динамічних навантажень. А завдяки постійному повному приводу quattro і адаптується пневматичної підвісці, потужність двигуна використовується оптимально.

  Всі ці новації служать гідним наповненням класичного німецького седана вищого класу, що виділяється своїм мистецтвом поєднання самих передових технологій з розкішшю ручної обробки шкіри та дерева в продуманому до найменших деталей інтер'єрі.

  У 2005 році гамму двигунів поповнив 3.2 FSI V6 з безпосереднім уприскуванням вже знайомий по моделі A6. Цей двигун в 260 сил наділяє важкий представницький седан вагою під дві тонни цілком гідним темпераментом. Рубіж швидкості в 100 км / год долається за 7,7 с.

  Audi A8 2006
  Сімейство дизельних моторів розширилося з появою 4.2 TDI V8. Він легкий, компактний, малошумний і економічний. При його розробці були використані всі самі останні технічні рішення: блок виготовлений з чавуну з добавками графіту, поверхні циліндрів оброблені лазером, два турбонагнітача (кожен відповідає за свій ряд циліндрів) мають змінну геометрію турбін. Приготуванням робочої суміші займається система Common Rail останнього покоління. Для більш точного контролю за процесом уприскування інженери Audi оснастили форсунки пьезокристалла. Стискаючись під впливом електричного струму, вони в два рази прискорюють процес подачі в циліндри необхідної кількості палива. Результат - рекордна потужність і величезний крутний момент. 4.2 TDI розвиває 326 сил. Крутний момент - 650 Нм, що на 70 Нм більше, ніж у флагманського бензинового мотора W12. Витрата палива - всього 8 л солярки на 100 км.

  У 2007 році німецький виробник справив оновлення моделі. Кардинальних змін екстер'єр не зазнав. Зовні оновлений А8 можна відрізнити за зміненою решітці радіатора, прямокутним протівотуманкамі замість круглих, поворотникам на корпусах дзеркал і хромованим накладкам на дверних ручках. Ззаду автомобіль також преобразився, отримавши нові світлодіодні светоблоки і трохи змінену кришку багажника.

  У всіх моделях тепер застосовується допрацьована підвіска і поліпшений рульовий механізм. Поліпшили звукоізоляцію салону. Розширили кольорову гаму інтер'єру, запропонували ще більш якісні матеріали обробки салону.

  Модель піддалася не тільки зовнішніх змін. Значні зусилля виробника були спрямовані і на доопрацювання начинки флагмана модельного ряду. Лінійку силових агрегатів поповнив двигун 2,8 FSI потужністю 210 к.с., який перекочував на A8 c А6. Його родзинка - система Audi Valve Lift. Фактично це копія хондовской системи i-VTEC - на кожен впускний клапан припадає по два кулачка: «економічний» і «потужностний». Тільки, на відміну від японців, мотористи Audi максимально скорочують фазу впуску - за рахунок меншого розрідження за дросельною заслінкою знижуються насосні втрати. При малих навантаженнях і оборотах до 4000 об / хв підйом одного клапана становить 5,7 мм, а другого - всього 2 мм, що сприяє завихрення повітря в циліндрі. Під повним дроселем навіть на менших оборотах шість соленоїдів (по одному на кожен циліндр) зрушують по шліцах муфти на «потужностні» кулачки - і обидва впускні клапани відкриваються вже на 11 мм. Це дозволяє досягати швидкості в 100 км / год за 8 секунд при дуже помірному споживанні бензину: 8,3 літра на 100 км шляху. Audi A8 2.8 FSI оснащений переднім приводом і автоматичною КПП multitronic.

  Audi A8 2008
  Система Line Assist за допомогою відеокамери у салонного дзеркала відстежує дорожню розмітку. Якщо водій заснув або починає перебудовуватися без включеного поворотника, електроніка тут же включає вібрацію керма. Причому можна вибрати три рівні амплітуди через меню MMI.

  Третє покоління Audi A8 було представлено в 2009 році в Маямі. Продажі почалися в березні 2010 року, а вже в квітні представили подовжену версію Audi A8 long з колісною базою, «розтягнутій» на 130 мм. Дизайн нового Audi A8 являє собою гармонійний синтез плавної, потужною динаміки і величного вигляду. Спортивний темперамент особливо добре виражений лінією даху в стилі купе. Автомобіль трохи підріс, в порівнянні з попередником - його габарити збільшилися на 75 мм в довжину і на 55 мм в ширину. Але він став нижче на 16 мм. Довжина седана - 5137 (версія L - 5267) мм, ширина - 1949, висота - 1460 (1471); колісна база - 2992 (3122) мм, колія - ​​1644/1635 мм. Місткість багажника - 510 л, причому в спинці заднього сидіння передбачений лючок для довгомірів.

  На новому А8 тепер повністю світлодіодна оптика, а також безліч систем безпеки, включаючи систему попередження аварій Pre Sense, систему розпізнавання пішоходів, систему нічного бачення, адаптивний круїз-контроль і ін Кузов повністю виконаний з алюмінію, його жорсткість на кручення зросла на 24% . При цьому вага автомобіля залишився таким же як у колишньої «вісімки» і він менше, ніж у основних конкурентів: БМВ 7-серії і Мерседеса S-класу. Споряджена вага - від 1830 кг (з 3-літровим TFSI), з «вісімкою» FSI автомобіль важче на 5 кг.

  Деталі ходової теж з легких сплавів. Зрозуміло, спереду і ззаду у A8 кінематично досконала підвіска на подвійних поперечних важелях - причому з пневматичними пружними елементами. Поперечні стабілізатори, жорсткість амортизаторів регулюється в реальному часі електронікою Drive Select. Так, на швидкості посадка седана над дорогою автоматично (за допомогою пневматики) зменшується на 25 мм. Центр ваги нижче - і опір повітря скорочується. Коефіцієнт опору повітря - 0,26.

  У «штаті» у A8 покришки розміром 235/60R (з бензиновою «вісімкою») або 235/55R (з великоваговим турбодизелем) - на 17 - або 18-дюймових легкосплавних колесах. Серед опцій передбачені стильні 21-дюймові. Рульовий механізм «шестерня-рейка» з гідросервоусілітелем servotronic. Плюс фантастична Audi Dynamic Steering - вже за доплату. Диски гальм вентильовані, ABS і ESP працюють під спільним контролем Drive Select.

  Audi A8 2010

  Audi A8 третього покоління зробила ривок по частині оснащення інфо-системами та телематики. Так, «музика», за замовчуванням, Bose (14 динаміків) - або ж опціонна Advanced Sound System від Bang & Olufsen на 1400 Вт І природно, інформаційно-розважальна електроніка для пасажирів 2-го ряду: пара 10,2-дюймових моніторів над спинками передніх сидінь, DVD-плейер і «вінчестер» на 20 Гб. Мало того, цифрові процесори контролюють усе - від «штатного» 2-зонального «клімат-контролю» (4-зональний за доплату) до опціонного рульового механізму Audi Dynamic Steering.

  Інтер'єр став ширше, світліше і просторіше. Якість матеріалів на найвищому рівні. До того ж Audi практикує виготовлення оббивки салону на замовлення. Пропонується п'ять основних кольорів для інтер'єру в заводському виконанні і три відтінки обшивки даху. Audi також пропонує кілька пакетів шкіри, алькантари і пакет додаткових деталей з алюмінію в інтер'єрі. На новій Ауді А8 дебютувала мультимедійна система MMI нового покоління з тачпадом, який навчився розпізнавати букви і цифри, завдяки чому водій може ввести назву місця розташування для навігаційної системи або набрати номер телефону. У режимі очікування монітор системи MMI втоплений в панелі приладів. При включенні восьмидюймовий плоский і тонкий екран розташовується над передньою панеллю. Через MMI можна керувати кольором освітлення (рубіновий, білий або жовтуватий).

  Стандартна функція передніх сидінь - це 12 напрямків електричних регулювань. Якщо цього мало, то за додаткову плату сидіння будуть володіти 22 регулюваннями. Можна замовити спортивні сидіння, внутрішню вентиляцію і навіть пневматичний масаж. Масажером служить повітря, пульсуючий в спинках сидінь по п'яти різних програмах і із заданою інтенсивністю. Автоматична система кондиціонування повітря регулюється як з переднього, так і з заднього сидіння. Працює система в трьох режимах - м'якому, середньому і сильному. Для зими є ще й четвертий режим з інтенсивним нагріванням зони ступень всіх пасажирів.

  Audi A8 2010
  Спочатку виробник пропонує два типи двигунів: бензиновий мотор 4.2 FSI потужністю 372 к.с. і дизель V8 TDI з турбочаржером потужністю 351 к.с. Вражаючий запас потужності двигунів забезпечує відмінну поведінку на дорозі та бездоганну керованість. При цьому значно знижені показники витрати палива і обсягу небажаних викидів в порівнянні з попередньою моделлю. Знизити витрату палива допомагають система управління двигуном нового покоління та інноваційні системи раціонального використання тепла. Двигун швидко розігрівається до робочої температури після холодного запуску, що дозволяє знизити втрату потужності внаслідок тертя. Двигуну 4.2 FSI потрібно всього 9,5 літра палива на 100 км. Двигун, що володіє максимальним обертовим моментом 445 Нм, дозволяє автомобілю розганятися з 0 до 100 км / год всього за 5,7 секунди. Максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці 250 км / ч.

​==========================================================
  Відмінності Audi A8 IV покоління від попередньої моделі не настільки вже й великі. Так, передок прикрашають химерні светоблоки на діодах (як і вся світлооптика нового «ауді»). А на боковинах помітний рельєф іншого малюнка, - але й тільки. Тоді як лінія даху та ж, що і раніше (ніяких претензій на модний «купейний» стиль). І стійки кузова - передні, центральні і задні - залишилися на своїх місцях; A8 вірний собі. Разом з тим, колісна база седана «розтягнута» майже на 5 см, і в довжину нова модель додала рівно 7,5 см. Звичайна справа - закони маркетингу.

  «Лінійка» двигунів Audi A8 спочатку обмежена парою V-образних 32-клапанних «вісімок». По-перше, FSI (безпосереднє уприскування бензину в камери згоряння) робочим об'ємом 4163 мілілітра. Перевірена цельноалюмініевая конструкція: для нового у A8 двигун (із ступенем стиснення 12,5) налаштований на 371 к.с. при 6800 хв-1. Найбільший обертальний момент - 445 Нм; здається мало? Що ж, тоді, - по-друге, - турбодизель TDI (4134 «кубика»), крутний момент якого в діапазоні 1750-2750 хв-1 досягає 800 Нм! Погодьтеся, тяговітий агрегат. Потужністю теж не ображений - до 351 к.с. при 4 тис. обертів. Досить?

  Двигуни Audi A8 стикуються з 8-швидкісним гідромеханічним «автоматом»; Audi слід тут за новаторами - BMW і Lexus. Нова АКПП дає широкий діапазон передавальних чисел - аж 7:1, але при тому перемикається як «шовкова». Заради чого інженери і йдуть на серйозне ускладнення конструкції. Зрозуміло, що «автомат» допускає примусове управління (tiptronic) - або важелем на центральній консолі, або підрульовими перемикачами.

  У парі з фірмовою схемою quattro, 8-скростной «автомат» утворює одну з найбільш просунутих трансмісій наших днів. Постійний повний привід - на відміну від періодичного підключення заднього мостаю У Audi A8 всі 4 колеса гребуть без перерви! Значить, автоматика ніколи не запізнюється з підключенням іншого мосту. А головне, поведінка машини не змінюється то й справа від моно-до повнопривідному (і назад); досить рідкісне гідність. Несиметричний центральний диференціал Torsen за замовчуванням ділить крутний момент двигуна в пропорції 40/60 - на користь заднього моста. Такий розподіл надає седану Audi A8 злегка виражені «задньопривідні» манери; «драйверам» сподобається. Ну а при прослизанні коліс Torsen миттєво перекидає до 65% тяги на передню вісь - або до 85% на задню. Причому для заднього моста передбачена опція «динамічного» диференціала, який (під контролем електроніки, природно) перерозподіляє крутний момент зліва направо - або навпаки. Управління вектором тяги і «рискання» автомобіля - в реальному часі. На мокрій і слизькій дорозі, в ожеледь немає нічого рівного такому quattro. І керованість, має бути, нічого собі; побачимо по тест-драйву.

  Довжина нової «вісімки» - 5137 мм, ширина - 1949, висота - 1460; колісна база - 2992 мм, колія - ​​1644/1635. Місткість багажника - 510 л; поперек відсіку укладаються 4 сумки для гольфу. А яку ще поклажу возять в такій легковику?

  Споряджена вага Audi A8 - від 1910 кг (з FSI); із масивним турбодизелем TDI - щонайменше 2070 кг. Прийомистість у III покоління відмінна: з місця до 100 км / год седан з «вісімкою» на бензині здатний розігнатися за 5,7 сек. Час розгону до «сотні» версії на важкому паливі нібито ще краще - 5,5 сек.! Оголошена максимальна швидкість - 250 км / год - обмежена, само собою, електронним «нашийником». Середня витрата бензину (EU5) - 9,5 л на 100 км шляху, тоді як A8 4.2 TDI спалює дизпалива в середньому лише 7,6 л на «сотню» пробігу.

  Audi A8 буквально нафарширований електронікою. Цифрові процесори контролюють усе - від «штатного» 2-зонального «клімат-контролю» (4-зональний за доплату) до опціонної Audi Dynamic Steering, яка в критичній ситуації рішуче втручається в управління та здатна задати рульовому механізму той самий контр-імпульс - крім водія.

  «Музика», за замовчуванням, Bose (14 динаміків) - або ж опціонна Advanced Sound System від Bang & Olufsen на 1400 Вт Бог знає, скільки динаміків ... Ну і, природно, інформаційно-розважальна електроніка для пасажирів 2-го ряду: пара 10,2-дюймових моніторів над спинками передніх сидінь, DVD-плейер і «вінчестер» на 20 Гб. Інформаційно-розважальне оснащення на вищому рівні, тоді як техніка безпеки попросту невимовна. Незліченні «подушки» (спереду подвійні) і «фіранки», пояси з преднатяжителями і обмежувачами зусилля. ... І опціонна night vision assistant: телекамера (в інфрачервоному діапазоні) ховається якраз за 4-я фірмовими кільцями на передку і оглядає нічну дорогу. А цифровий процесор обробляє «теплове» зображення і виводить його на монітор (посеред щитка приладів). Котяче зір.

  Поверх усього діє електроніка Audi pre sense, яка передбачає розвиток дорожньої обстановки та координує взаємодію численних бортових систем. Водій сам навряд чи впорається. У «штаті» покладається pre sense basic, а за доплату просунуті ще далі Audi pre sense front, pre sense rear і pre sense plus. Перерахувати їх можливості практично нереально; так, pre sense plus (2 радара на передку автомобіля) взаємодіє з адаптивним «круїз-контролем» ACC stop & go. А також з електронікою Audi side assist (2 радара на «кормі», датчики небезпечного зближення), яка тримає під контролем такі маневри, як зміна смуги руху і поворот на перетині.  
детально
Audi A8 50 TDI quattro L

Рік випуску : 2019

Тип кузова : Седан

Об'єм двигуна : 3 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 286 к.с.

Пробіг : 3000км

Тип приводу : Повний

Колір : чорний

2402000 UAH
88800 $ / 81560

2402000 грн.
88800 $
81560
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Audi A8 4.2 FSI quattro

Рік випуску : 2012

Тип кузова : Седан

Об'єм двигуна : 4.2 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 372 к.с.

Пробіг : 126978км

Тип приводу : Повний

Колір : чорний

582000 UAH
21500 $ / 19750

582000 грн.
21500 $
19750
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Audi A8 6.0L W12 quattro

Рік випуску : 2007

Тип кузова : Седан

Об'єм двигуна : 6 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 450 к.с.

Пробіг : 205000км

Тип приводу : Повний

Колір : синій

322000 UAH
11900 $ / 10930

322000 грн.
11900 $
10930
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Audi A8 L 6.3 FSI W12 quattro Security VR9

Рік випуску : 2017

Тип кузова : Седан

Об'єм двигуна : 6.3 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 520 к.с.

Пробіг : 49км

Тип приводу : Повний

Колір : чорний

14221000 UAH
525750 $ / 482900

14221000 грн.
525750 $
482900
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення
Audi A8 3.0 TFSI L quattro

Рік випуску : 2014

Тип кузова : Седан

Об'єм двигуна : 3 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 310 к.с.

Пробіг : 173000км

Тип приводу : Повний

Колір : чорний

782000 UAH
28900 $ / 26540

782000 грн.
28900 $
26540
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Audi A8 3.0 TFSI L quattro

Рік випуску : 2017

Тип кузова : Седан

Об'єм двигуна : 3 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 310 к.с.

Пробіг : 22000км

Тип приводу : Повний

Колір : чорний

1215000 UAH
44900 $ / 41240

1215000 грн.
44900 $
41240
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Audi A8 3.0 TDI Long quattro

Рік випуску : 2013

Тип кузова : Седан

Об'єм двигуна : 3 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 258 к.с.

Пробіг : 24000км

Тип приводу : Повний

Колір : чорний

1614000 UAH
59660 $ / 54800

1614000 грн.
59660 $
54800
Детальна інформація

Додати коментар
на складі
Audi A8 3.0 TDI quattro Long

Рік випуску : 2013

Тип кузова : Седан

Об'єм двигуна : 3 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 250 к.с.

Пробіг : 118000км

Тип приводу : Повний

Колір : чорний

1022000 UAH
37800 $ / 34720

1022000 грн.
37800 $
34720
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Audi A8 3.0 TFSI L quattro

Рік випуску : 2014

Тип кузова : Седан

Об'єм двигуна : 3 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 310 к.с.

Пробіг : 73286км

Тип приводу : Повний

Колір : білий

779000 UAH
28800 $ / 26450

779000 грн.
28800 $
26450
Детальна інформація

Додати коментар
на складі
Audi A8 3.0 TDI quattro

Рік випуску : 2017

Тип кузова : Седан

Об'єм двигуна : 3 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 262 к.с.

Пробіг : 56000км

Тип приводу : Повний

Колір : чорний

1882000 UAH
69570 $ / 63900

1882000 грн.
69570 $
63900
Детальна інформація

Додати коментар
на складі

Перша Попередня 1 2 3 Остання

Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.