• Land Rover Evoque 2.2 TD4 4WD
    ціна: 38100 USD 
  • Ford F150 Raptor 3.5 SuperCab
    ціна: 83500 USD 
  • Mercedes-Benz GLC-class Coupe 250d 4Matic AMG
    ціна: 74800 USD 
  • BMW 5 Gran Turismo 520d
    ціна: 36000 USD 
  • FIAT 500 1.2 AT
    ціна: 9800 USD 
  • Mercedes-Benz GLE-class 350d 4Matic Coupe AMG
    ціна: 87700 USD 
  • Land Rover Evoque 2.2 TD4 4WD
    ціна: 36500 USD 
  • Mercedes-Benz GLC-class Coupe 250d 4Matic
    ціна: 72000 USD 
  • Mercedes-Benz CLS 350 CDI 4MATIC
    ціна: 47500 USD 
  • Polaris RZR XP 900 EPS
    ціна: 18900 USD 

Автовикуп:  (099) 643 44 00

 
Показати всі моделі і бренди

Купити Audi


  Історія  Audi  (Ауді).
  Ауді (Audi), німецька компанія, що спеціалізується на випуску легкових автомобілів. Входить до концерну «Фольксваген». Штаб-квартира знаходиться в Інгольдштадте.

  Компанія "Ауді" була заснована в 1909 Августом Хорьхом. Її коріння йде до неіснуючої нині, але не менш знаменитій у минулому фірмі Horch ("Хорьх"), що блищала на німецькому небосхилі за часів третього Рейху. У 1899 талановитий винахідник Август Хорьх заснував в Мангеймі фірму "Хорьх і Компанія», яка через 4 роки перебралася в Цвіккау. У 1909 він побудував новий вельми невдалий 6-циліндровий мотор, який мало не призвів фірму на межу банкрутства, що дуже обурило його компаньйонів, що вирішили розправитися з запопадливим винахідником і вигнати його з власної ж фірми. Але Хорьх тут же неподалік заснував іншу компанію, яка, природно, теж носила назву "Хорьх". Його колишні компаньйони, відчувши в молодій фірмі сильного конкурента, подали на Хорьха до суду з вимогою змінити назву фірми. Згідно з рішенням суду, нове підприємство з випуску автомобілів не могло носити назву Horch, і Август Хорьх звернувся до латинізованого варіанту колишньої назви: слово horch, по-німецьки значуще "послухай", стало audi. Так в 1909 народилася знаменита торгова марка і не менш знаменита компанія «Ауді».

  Перший автомобіль під назвою Audi-A був випущений в 1910. На наступний рік послідувала модель Audi-В. Три таких машини Хорьх виставив у червні 1911 на перших перегонах Ауто Альпенфарт в австрійських Альпах завдовжки близько 2500 км, які прийшли на зміну знаменитим пробігу на приз німецького принца Генріха.

  У 1912 з'явилася найвідоміша модель - Ауді-С. У цьому ж році її перші зразки пройшли серйозну перевірку на чергових Альпійських гонках і добилися непоганих результатів, за що автомобілі серії С стали називати "Альпензігер» або «Підкорювач Альп».

  У 20-і роки фірма Audi стояла на межі банкрутства. Їй довелося злитися з іншою фірмою.

  У 1928 компанія була придбана німецькою DKW (ДКВ), власником Audi став Йорген Ськафте Расмуссен.

  У 1932 економічна криза підштовхнула ряд німецьких фірм до створення концерну Auto Union ("Ауто Уніон"). До нього увійшли разом з DKW і Wanderer ("Вандерер") колишні фірми-суперники "Хорьх" і "Ауді". Концерн випустив дві моделі, оснащені переднім приводом і двигунами Wanderer. Автомобілі добре продавалися аж до початку Другої світової війни.

  Після Другої світової війни Audi і інші фірми-партнери по Auto Union були націоналізовані. Їх перетворили в підрозділ «Об'єднання народних підприємств з випуску автомобілів».

  У 1949 Auto Union був реформований завдяки залученню більшості акцій фірми Mercedes-Benz («Мерседес-Бенц»).

  У 1958 Daimler-Benz AG придбав контрольний пакет акцій Auto Union, але потім продав їх Volkswagen. Після переходу в 1965 контрольного пакета акцій до Volkswagen ("Фольксваген"), стало знову застосовуватися назва Audi. Незабаром після цієї події був випущений новий автомобіль з переднім приводом, а вже до кінця 1968 Audi повернулася на ринок, маючи хороший асортимент моделей і чудову статистику продажів. В якості емблеми були збережені чотири кола, що символізують те, що сталося в 1932 злиття чотирьох компаній.

  Модель "100", що з'явилася на ринку в 1968, а також її послідовники, в тому числі і знаменита Audi Quattro, відрізнялися спортивним профілем і приводом на все 4 колеса, що було новою віхою в автомобільній промисловості Німеччини. Саме модель Quattro, що з'явилася в 1980, дала потужний поштовх розвитку автомобільної індустрії і принесла фірмі Audi, дочірньому підприємству Volkswagen, світову популярність. Це був легкий, швидкий автомобіль "гран турізмо" з чудовою стійкістю, тип автомобіля для ралі. Конкурентам було важко змагатися з цим раллійним Quattro. Модель виключно вдало виступила в декількох автоперегонах.

  У 1969 концерн Volkswagen купив Neckarsulmer Automobilwerke («Автомобільний завод в Неккарзульм», NSU). В результаті назва фірми змінилося, фірма стала називатися Audi NSU Auto Union, а влітку 1985 назва фірми було перетворено знову в Audi AG.

  З 1970 почався широкий експорт Audi в Сполучені Штати. Спочатку експорт в США обмежувався Audi Super 90 (седан і універсал). а також новим Audi 100. З 1973 року до них приєднався Audi 80. який, на відміну від європейського варіанту, існував і як універсал Audi 80 (фактично VW Passat Variant з вищим рівнем комплектації). Пізніше моделі Audi отримали на ринку США власні позначення: Audi 4000 для Audi 80. Audi 5000 для Audi 100. Однак повторювалися випадки порушень відповідальності виробника за свою продукцію з середини 80-х років привели до спаду постачань Audi в США.

  У 1980
повнопривідне спортивне купе привернув величезну увагу на стенді Audi на Женевському автомобільній салоні. Вперше легковий повнопривідний Високопотужний автомобіль пропонувався у вигляді Audi quattro з концепцією повного приводу, що використався до цих пір тільки у вантажних автомобілях і позашляховиках. Ідея такого легкового автомобіля виникла взимку 1976/77 під час випробувальних заїздів на для бундесверу позашляховику VW Iltis. Прекрасна поведінка цього автомобіля при русі по льоду і снігу привела до думки упровадити повний привід VW Iltis в серійний Audi 80. Також був розроблений варіант підвищеної потужності - представлений восени 1979 року п'ятициліндровий турбодвигун 2.2 л потужністю 147 кВт / 200 л. с.

  У 1982 Audi 80 quattro дав старт великосерійному виробництву постійного повного приводу. Поступово концепція quattro стала пропонуватися також і для інших серій моделей Audi.

  На базі Ауді 80 випускалося спортивне купе (Audi Coupe), яке дебютувало в кінці 1993 року. Версія з кузовом кабріолет вперше була представлена ​​в Женеві в 1991. Цей ветеран сімейства Audi в середині 2000 р. був знятий з виробництва. З 1992 р. їх виготовили близько 72 тис. шт.

  У грудні 1990 року був представлений новий Audi 100 (внутрішнє позначення С4), який вперше в історії підприємства став пропонуватися також з шестициліндровим двигуном V-подібної форми. Компактний (128 кВт. 174 л. С.) Сильний агрегат з робочим об'ємом двигуна 2.8 літра був найкоротшим і легшим в своєму класі.

  Audi A4
є наступником Audi 80, що випускалася в 1986-1994 рр.. Вперше була представлена ​​в жовтні 1994.

  У 2001 р. побачив світ універсал А4 Avant і купе-кабріолет А4 Cabrio, який отримає складну жорстку дах (як Mercedes-Benz SLK) і, очевидно, буде збиратися на заводі фірми Karmann.

  Audi A8 флагман модельного ряду Audi вперше була показана в лютому 1994

  У травні 1994 року публіці представили п'ятимісний RS2 Avant з 2,2-літровим 315-сильним інжекторним турбодвигуном.

 Модель Audi A3 створена на платформі Golf IV. Перший показ моделі відбувся в червні 1996 року. Виробництво Audi А3 почалося в 1997 році.

  Audi A6 вперше була представлена ​​з кузовом седан в Женеві на автосалоні в 1997. У лютому 1998 була представлена ​​модель А6 Avant з кузовом універсал. Всі моделі платформи С4 зняли з виробництва влітку 1997 року у зв'язку з освоєнням абсолютно нової A6 (4B-type).

  З моменту показу концептуального Audi А2 восени 1997 р, до початку серійного виробництва (початок 2000 р.) моделі А2 пройшло трохи більше двох років. Так у Audi з'явилося нове сімейство легкових автомобілів європейського розмірного класу В.

  AUDI S4/S4 Avante/RS4, потужний спортивна модифікація Audi A4 з двигуном 2,7-V6-Biturbo. Вперше була представлена ​​на автосалоні у Франкфурті-на-Майні в 1997. У 1999 була представлена ​​модифікація RS4 Avante з двигуном 2,7-V6-Biturbo (380 л. С.).

  Восени 1996 р. з'явилися "спортивні" комплектації S6/S6 Avant.

  Спортивний автомобіль Audi TT з кузовом купе вперше був представлений в Женеві у вересні 1998, з кузовом родстер - в серпні 1999. Прототип моделі був представлений в 1995 на автосалоні у Франкфурті-на-Майні.

  AUDI S3,
спортивна модифікація Audi A3 з двигуном 1,8 20V з турбонаддувом і повнопривідний трансмісією, що володіє високою потужністю. Вперше була представлена ​​в березні 1999.

  AUDI S8, потужний спортивна модифікація Audi A8 з двигуном 4,2 V8 і повним приводом. Вперше була показана на початку 1998.

  Audi Allroad, модель вседорожника на базі A6 Avant, вперше була представлена ​​в лютому 2000.

  В даний час Audi, що є складовою частиною концерну «Фольксваген», переживає бурхливий підйом. Подібний успіх став можливий завдяки новим розробкам фірми.
  Інтернет сайт: www.audi.com 
детально
Audi Q7 3.0 TDI quattro

Рік випуску : 2013

Тип кузова : Кросовер

Об'єм двигуна : 3 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 240 к.с.

Пробіг : 120000км

Тип приводу : Повний

Колір : чорний

1234000 UAH
45800 $ / 42720

1234000 грн.
45800 $
42720
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Audi A8 3.0 TDI quattro

Рік випуску : 2014

Тип кузова : Седан

Об'єм двигуна : 3 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 258 к.с.

Пробіг : 91000км

Тип приводу : Повний

Колір : чорний

1961000 UAH
72800 $ / 67900

1961000 грн.
72800 $
67900
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Audi A8 3.0 TDI quattro

Рік випуску : 2015

Тип кузова : Седан

Об'єм двигуна : 3 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 258 к.с.

Пробіг : 49000км

Тип приводу : Повний

Колір : сірий

1983000 UAH
73600 $ / 68650

1983000 грн.
73600 $
68650
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення
Audi A8 3.0 TDI quattro

Рік випуску : 2015

Тип кузова : Седан

Об'єм двигуна : 3 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 258 к.с.

Пробіг : 73000км

Тип приводу : Повний

Колір : чорний

1999000 UAH
74200 $ / 69210

1999000 грн.
74200 $
69210
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення
Audi Q7 3.0 TDI quattro

Рік випуску : 2015

Тип кузова : Позашляховик

Об'єм двигуна : 3 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 272 к.с.

Пробіг : 58000км

Тип приводу : Повний

Колір : чорний

2069000 UAH
76800 $ / 71630

2069000 грн.
76800 $
71630
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Audi SQ7 4.0 TDI Quattro

Рік випуску : 2017

Тип кузова : Кросовер

Об'єм двигуна : 4 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 435 к.с.

Тип приводу : Повний

Колір : білий

3920000 UAH
145490 $ / 135700

3920000 грн.
145490 $
135700
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення
Audi A6 3.0 TFSI quattro

Рік випуску : 2013

Тип кузова : Седан

Об'єм двигуна : 3 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 300 к.с.

Пробіг : 52000км

Тип приводу : Повний

Колір : білий

1134000 UAH
42100 $ / 39270

1134000 грн.
42100 $
39270
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Audi A8 6.3 FSI W12 quattro Long

Рік випуску : 2011

Тип кузова : Седан

Об'єм двигуна : 6.3 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 500 к.с.

Пробіг : 96968км

Тип приводу : Повний

Колір : синій

1603000 UAH
59500 $ / 55490

1603000 грн.
59500 $
55490
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Audi A6 2.0 TFSI quattro

Рік випуску : 2016

Тип кузова : Седан

Об'єм двигуна : 2 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 252 к.с.

Пробіг : 7000км

Тип приводу : Повний

Колір : сірий

1468000 UAH
54500 $ / 50830

1468000 грн.
54500 $
50830
Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Audi A8 3.0 TDI quattro Long

Рік випуску : 2015

Тип кузова : Седан

Об'єм двигуна : 3 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 262 к.с.

Пробіг : 28000км

Тип приводу : Повний

Колір : чорний

2312000 UAH
85800 $ / 80020

2312000 грн.
85800 $
80020
Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення

Перша Попередня 1 2 3 4 30 31 32 Остання

Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.