• Land Rover Evoque 2.2 TD4 4WD
    ціна: 38100 USD 
  • Ford F150 Raptor 3.5 SuperCab
    ціна: 83500 USD 
  • Mercedes-Benz GLC-class Coupe 250d 4Matic AMG
    ціна: 74800 USD 
  • BMW 5 Gran Turismo 520d
    ціна: 36000 USD 
  • FIAT 500 1.2 AT
    ціна: 9800 USD 
  • Mercedes-Benz GLE-class 350d 4Matic Coupe AMG
    ціна: 87700 USD 
  • Land Rover Evoque 2.2 TD4 4WD
    ціна: 36500 USD 
  • Mercedes-Benz GLC-class Coupe 250d 4Matic
    ціна: 72000 USD 
  • Mercedes-Benz CLS 350 CDI 4MATIC
    ціна: 47500 USD 
  • Polaris RZR XP 900 EPS
    ціна: 18900 USD 

Автовикуп:  (099) 643 44 00

 
Показати всі моделі і бренди

Купити Aprilia


​  Історія  марки  Aprilia
  Що таке легенда в світі моторів? Це сто, або близько того, років історії, в ролі засновника - дядько з борідкою клинцем і з циліндром на голові (з циліндром - в сенсі в капелюсі), перемоги в численних гірських гонках і пробігах типу Париж-Нью-Йорк, робота на ВПК в роки Другої Світової і повільна смерть в післявоєнні роки, з подальшим відродженням завдяки вливанням багатих плебеїв начебто Volkswagen, Proton або Petronas, які гостро потребують гучному імені для підтримки свого іміджу. Невже це єдиний шлях для великих марок? А як щодо легенди, яка почалася в жалюгідному гаражика, з виробництва великов бідним механіком відразу після війни? Яка, потім виросла в потужну компанію, другого в Європі виробника мототехніки, сяюча, як діамант в короні світових виробників двоколісної техніки? Ви скажіть: не може бути!

  Aprilia каже - може!
  Отже, все почалося в містечку Ноале, що в 20 кілометрах від Венеції, в маленькій майстерні, що належить Альберто Беджі. Заповзятливий італієць швидко зметикував, що бідній країні потрібен дешевий транспорт і почав виготовляти велосипеди і примітивні мопеди під назвою "Vivi", які, проте, користувалися попитом. Крім свого маленького бізнесу Альберто доводилося займатися вихованням синочка - юного Івано Беджі, що було зовсім нелегко: хлопчисько ріс шибеником і вечірню школу терпів, тільки як необхідне зло, та й ту кинув через пару років. Двоколісна, димивший моторами техніка - ось те єдине, що цікавило пацана. Логічно, що Івано став допомагати батькові в майстерні, намагаючись осягнути, що це означає - "створювати" і "продавати".

  Будучи шістнадцятирічним юнаком, беджі молодший будує свій перший мотоцикл з моторчиком на 50 "кубиків". Безмірно гордий за своє творіння, він вирішує прокотитися по окрузі, геть забувши при цьому про відсутність глушника на своєму байку. За словами самого Івано, до цього ніхто і ніколи не жбурляв у нього черевиками і не обливав водою, а таких виразів з вуст городян він ні до, ні після не чув. Засмучений Івано спочатку взагалі на вулиці не з'являвся, але все повернулося на круги своя, і він знову продовжував допомагати батькові. А через півроку того пятідесятікубового монстра купили, причому за ціною, удвічі перевищує ринкову!

  Справжній творчий прорив почався у Івано у віці 18 років, коли світло побачило його друге творіння - "Scarabeo". Це був провісник сучасних кросових мотоциклів з рамою авторської конструкції і пластиковими бризговиками, виготовленими місцевим умільцем. Пофарбований мало не в усі кольори веселки, байк вразив навіть зазвичай незворушного Беджі-старшого.

  У 20 років Івано стає главою сімейного бізнесу, а саме - фабрики з капіталом в $ 462 000 і 25 робітниками. На дворі 1964 і підприємство отримало, нарешті, своє нинішнє ім'я - Aprilia, на честь легендарної в п'ятдесятих Lancia Aprilia. Це був розумний хід, оскільки ім'я Aprilia було популярно серед покупців і могло привернути їх увагу до маловідомій фірмі. Рік потому Івано вирішив відкрити невеликий цех по збірці гоночних мотоциклів. Він навіть намагався сам брати участь в гонках, але вчасно зрозумів, що краще довірити цю справу профі.

  Все йшло відмінно, виробництво і продажі росли, поки в один не дуже прекрасний день в офіс не увірвався розлючений Беджі-батько. Виявилося, що рама його Aprilia зламалася прямо під час руху, причому Альберто наполягав, що це був конструктивний недолік. Він виявився прав - рама, розрахована на моторчик в 50 "кубиків", просто не витримала навантаження мотора в 125 см3. Прийшов час усвідомити, що одного таланту Івано недостатньо для проектування по справжньому класних байків. Так в Aprilia з'явився перший дипломований фахівець - інженер.

  У 1970 році відвідувачі автосалону в Мілані могли споглядати стенд Aprilia площею 4х4 метри, де моделі батька і сина Беджі стояли пліч-о-пліч.

  1975 став роком народження першого серійного кросового мотоцикла Aprilia. Новинка відразу знайшла прихильників серед молоді, а рік потому Іван Альборетті дебютував на ньому в італійському чемпіонаті з мотокросу, і в першому ж сезоні став чемпіоном у класі 125см3! У тому ж році, після цієї знаменної перемоги, Aprilia продала крім серійних мотоциклів, ще й 200 гоночних реплік! У наступному році (під знаком перемоги в класі 250см3) продали 700 реплік. Бізнес почав набирати обертів, доходи зросли з $ 35 000 в 1970 до $ 1350000. В 1977. За наступні 5 років продажі зросли вдвічі, склавши $ 3150000.

  У 1982-му Беджі відмовився від виробництва велосипедів, як від безперспективного і збиткового. Компанія повністю сконцентрувалася на виробництві мототехніки і представила на суд покупців свій перший дорожній байк з двигуном 125 см3. 1 983 рік приніс зростання прибутків удвічі - $ 6,2 мільйони прибутку - зовсім непогано для гаража з Ноале!

  Були в історії Aprilia і важкі часи. Політика диверсифікації компанії виявилася невдалою, виробництво меблів і сонцезахисних окулярів приносило значні збитки. На щастя, від цього баласту швидко позбулися, а вмілий менеджмент мотопроізводства дозволив повернути борги за три роки, замість встановлених кредиторами п'яти років.

  З 1987 року Aprilia стала учасником світового чемпіонату World GP Road racing Championship з Лоріс Реджіані в ролі заводського пілота. Трохи згодом Aprilia почала виробництво скутерів.
У дев'яностих Aprilia дуже вдало співпрацювала з BMW, випускаючи їх модель F650, а популярності цих байків і, паралельно, престижу самої Aprilia не в останню чергу сприяло найвищу їх якість.

  1998 приніс серію прекрасних байків з літровими двигунами, а в 2000-му в сім'ю Aprilia були прийняті Moto Guzzi і Laverda. Ця співпраця обіцяє принести свої цікаві плоди.
  Останні пару років стали справжнім випробуванням для компанії та її беззмінного президента і власника Івано Беджі. Криза європейського ринку скутерів боляче вдарила по фірмі, в якій виробництво цієї відносно недорогий і популярної техніки було на першому плані. Дійшло до того, що контрольний пакет акцій мало не продали Ducati. На щастя, колектив Aprilia ще раз довів, що для них немає нічого неможливого. Сконцентрувавшись на Супербайк, компанія ураганом увірвалися на американський ринок з новою моделлю RSV Mille, знайшла потужних (у фінансовому плані) інвесторів, і ось: Aprilia знову на гребені хвилі.

  Сьогодні Aprilia - це п'ять заводів загальною площею 297.600м2, 1 750 співробітників і 3500 постачальників зі всього світла. Це 21 титул у світових мото-чемпіонатах, 140 перемог на етапах Гран-прі та 392 подіуму пілотів заводських команд. А ще - це нескінченна любов до мотоциклів, прагнення до інновацій і постійна турбота про покупців.
  Ось він, рецепт справжньої легенди. Ви згодні? 
детально

Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.