• Audi E-tron 55 quattro Advanced 95kWh
    ціна: 73000 EUR 
  • Mercedes-Benz Vito 115 2.2 cdi AT
    ціна: 16900 USD 
  • Hyundai i20 1.4i MT
    ціна: 8300 USD 
  • Mercedes-Benz S-class 63 AMG 4matic+ Long
    ціна: 137000 USD 
  • BMW 5-series 530e xDrive
    ціна: 48500 USD 
  • Toyota Camry 2.5i
    ціна: 21900 USD 
  • Mercedes-Benz GLS-class 63 Brabus 700
    ціна: 114900 USD 
  • Peugeot 107 1.0i AT
    ціна: 8400 USD 
  • Rolls-Royce Wraith Coupe
    ціна: 269000 USD 
  • BMW X1 xDrive 18d
    ціна: 29900 USD 

Автовикуп: (067) 377 67 76

 
Показати всі моделі і бренди

Купити Москвич (АЗЛК)


  Історія  Москвич.
  "Москвич" (нинішнє ім'я АЗЛК) - Московський автоскладальний завод.
  Історія автомобільного заводу імені Ленінського Комсомолу (АЗЛК) почалася в листопаді 1930 року, коли завод приступив до збірки легкових і вантажних машин "Ford". До 1933 р випускав автомобілі "Форд-А" і "Форд-АА". У грудні 1930 постановою Всесоюзного автотракторного об'єднання завод став іменуватися "Державний автоскладальний завод імені КИМ в Москві".

  Початок збірки вантажних автомобілів "ГАЗ-АА" (близько 30% від усього випуску) з деталей, що поставлялися Горьківський автозаводом відбулося в 1932 році.
  У 1933 році автосбосрочний завод ім. КІМ став філією Горьковського автозаводу і повністю перейшов на випуск автомобіля "ГАЗ-АА".
  Відповідно до наказу Наркомсредмаша в 1939 році автоскладальний завод ім.КІМ виведений зі складу Горьковського автозаводу і включений в Глававтопром як самостійне підприємство, іменоване "Московський автомобільний завод імені КІМ".
  У 1940 році завод переключився на виробництво малолітражок КИМ, а з початку війни переорієнтований на військову продукцію.

  У травні 1945 року прийнято Постанову Ради Міністрів СРСР про розгортання будівництва автозаводу по випуску малолітражки автомобілів "Москвич" та про найменування заводу "Московський завод малолітражних автомобілів" (МЗМА).
  Через два роки почався серійний випуск легкових малолітражних автомобілів "Москвич-400" за зразком "Opel Kadett K38".
  З квітня 1948 покладено початок експорту автомобілів "Москвич".

  Випуск модернізованої моделі автомобіля "Москвич-401" освоєний в 1954 році, а в 1956 з головного конвеєра зійшов останній "Москвич-401". Тоді ж розпочато випуск "Москвича-402", таким чином, з конвеєра стали сходити машини власної конструкції.
  У липні 1958 почався випуск автомобіля "Москвич-407" з двигуном верхньоклапанної, а вже в серпні на Всесвітній автомобільному виставці в Брюсселі автомобілі "Москвич-407" і "Москвич-423" відзначені золотими медалями.

  Випуск перехідної моделі "Москвич-403" розпочався в 1963 році, після того, як зійшов з виробництва останній автомобіль "Москвич-407".
  У 1964 році розпочато випуск автомобілів "Москвич-408", а в травні 1967 відбувся ювілейний вихід мільйонного автомобіля "Москвич-408".
  Жовтень 1967 - випуск першої партії автомобілів "Москвич 412", а вже через рік з'являються модифікації цієї моделі: "Москвич-427" з кузовом "універсал" і "Москвич-434" з кузовом "фургон".

  У жовтні 1968 року МЗМА перейменований в Автомобільний завод імені Ленінського комсомолу (АЗЛК).
  У вересні 1971 року, утворено автомобільне виробниче об'єднання "Авто-Москвич".
  У 1974 році з головного конвеєра заводу зійшов двохмільйонний автомобіль "Москвич-412".
  З грудня 1975 розпочато виробництво нових автомобілів "Москвич-2138" та "Москвич-2140".
  25 серпня 1980 з конвеєра зійшов тримільйонний автомобіль "Москвич-2140".
  17 вересня 1986 з конвеєра зійшов чотирьохмільйонний автомобіль "Москвич". У тому ж році завод перейшов на переднеприводную модель, яка з низкою змін випускається до цих пір. Фірмова емблема - буква "М", стилізована під зубець кремлівської стіни.
  У 1989 році розгорнута робота по підготовці виробництва пікапа на базі 2141 і причепа.

  Випуск вантажного автомобіля "Москвич-2335-пікап" і причепа мод. 8135 почався з 1992 року, а з 1994 спільно з Київським авторемонтним заводом організовано випуск багатоцільовий моделі "Москвич-2901".
  Відродження заводу після більш ніж річного простою відбувся в січні 1997 року. Тоді освоєно випуск нової моделі "Юрій Долгорукий" з двигунами ВАЗ і Рено. У червні того ж року почався випуск моделі "Князь Володимир" з двигуном Рено.
  У серпні 1997 року на базі серійних автомобілів "М-2141" і "М-2335-пікап" розроблені моделі електромобілів (екологічно чисті). Кілька місяців потому розпочато виробництво нової моделі автомобілів "Святогор" з двигуном "Рено" та імпортними комплектуючими вузлами.

  У 1998 році (лютий-березень) організований рекламний пробіг "Москва-Омськ-Новосибірськ-Москва" на автомобілях "Святогор" та "Князь Володимир" протяжністю 7500 км.
  Незабаром модельний ряд поповнив автомобіль нової моделі "Калита" з двигуном Рено, а в листопаді 98-го розроблена повнопривідна модель автомобіля "Калита".
  У грудні 1998 року з конвеєра ВАТ "Москвич" зійшов 5-й мільйонний автомобіль "Князь Володимир" .H
  До березня 1999 розроблені моделі "Дует-1" і "Дует-2".

  У 2000 році підприємство різко знизило темпи виробництва. Більше того, розглядається питання про припинення серійного виготовлення моделі «Святогор», на частку якої припадає близько 80% всього випуску. Перевага віддається машинам більш високого класу, ціна яких набагато солідніше. Природно, про колишню продуктивності говорити не доводиться. Чи допоможе така політика заводу, і так працює в збиток, стабілізувати становище - покаже недалеке майбутнє. 
детально

Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.