• BMW X6 50d M 
    ціна: 100500 USD 
  • Kia Carens 2.0d MT [2006-10] 
    ціна: 12800 USD 
  • BMW X6 50d M 
    ціна: 95700 USD 
  • Subaru Outback 3.0 AWD [2007-09] 
    ціна: 21300 USD 
  • BMW 7-series 3.5i 
    ціна: 11300 USD 
  • BMW M5 4.4i 
    ціна: 119300 USD 
  • Hyundai Tucson 2.0i AT 
    ціна: 15300 USD 
  • BMW M5 4.4i 
    ціна: 92400 USD 
  • Lexus GX 460i Premium Entertainment 
    ціна: 52800 USD 
  • Lexus GX 4.7i AT 
    ціна: 36500 USD 

Автовикуп:  (099) 643 44 00

Продаж автомобілів

ціна ▲ | рік ▲ | назва ▲
  Історія  Fiat Doblo  (Фіат Добло):
  У компанії Fiat є стара традиція давати усім комерційним автомобиль назви старовинних монет: Ducato - дукат, Fiorino - флорин, а Doblo - відповідно, дублон. Багатофункціональний Fiat Doblo є одним з найбільш успішних комерційних автомобілів в модельному ряді Fiat, з початку його виробництва в 2000 році. Doblo дуже раціональний і неймовірно гнучкий в експлуатації. Автомобіль випускають у двох базових комплектаціях (SX і ESX) і в декількох варіантах кузова, від утилітарного суцільнометалевого фургона Cargo до мікроавтобуса Minibus. Doblo першого покоління був проданий у кількості більше 300 000 штук.

  Навесні 2004 року модель модернізували. Спадкоємець отримав все нове - новий дизайн, нові двигуни та навіть нові версії. Усе найкраще, що було у Doblo, збереглося і стало ще краще - величезний об'єм багажника, дуже зручний доступ в салон, здатність витримати велику вагу.

  Гамма двигунів в 2004 році була оновлена ​​- бензинові 1,2 л 8V у версіях 8V (65 л.с., 102 НБМ) або 16V (80 к.с., 118 Н + м) або 1,6 л 16V (103 л . с., 145 НБМ) на бензині чи газі залишилися без змін, 63-сильний дизель змінив новий сучасний мотор з турбонаддувом 1,3 л R4 16V (70 к.с., 180 НБМ), а 1,9-літровий турбодизель JTD став розвивати 105 к.с. і 200 НБМ. В оснащення входить гідропідсилювач, ABS, кондиціонер і аудіосистема з CD.

  Зовнішність Doblo відповідає останнім віянням моди. Імпозантна і значна передня частина створює враження міці та енергії. Сучасні фари, V-подібний дизайн решітки радіатора надають автомобілю елегантний вигляд. Дизайн задньої частини виконаний новаторських особливостей: двоколірні розсіювачі задніх фар, новий задній бампер з широкими бічними смугами, що забезпечують додатковий захист.

  Doblo вражає своєю комфортабельністю, маневреністю, просторим вантажним відсіком, великою кількістю варіантів і високим рівнем безпеки. Поєднуючи елементи мінівена і комерційного фургона, Doblo однаково ідеально підходить як для сім'ї, так і для починаючого бізнесмена. Сучасні дизайнерські й колірні рішення, високоякісна обробка салону роблять Doblo автомобілем, який притягує до себе погляди.

  Високий кузов (1800 мм) і зсувні бічні двері забезпечують максимальну місткість і легкість посадки. А завдяки прекрасній оглядовості та відмінної керованості водій завжди може контролювати ситуацію на дорозі. Двоколірна панель приладів, ручка перемикання передач на центральній консолі та ергономічні сидіння забезпечують максимальний комфорт і безпеку водія і пасажирів.

  Великогабаритний вантаж не проблема для Doblo Cargo. Жоден автомобіль в цьому класі не володіє більшою місткістю і вантажопідйомністю. Широкі розсувні бокові та задні розпашні двері забезпечують доступ до вантажного відсіку практично з усіх боків, що значно полегшує і прискорює процес завантаження і розвантаження. У звичайному стані його об'єм складає 750 літрів, а якщо скласти задні сидіння, то об'єм багажного відсіку зростає до 3000 літрів.

  Останнє покоління Doblo отримало й версію з подовженою колісною базою, відому як MAXI, - вона на 38 см довше звичайних. Максимальне завантаження такого автомобиля - 850 кг разом з водієм. Ще одна версія - 5-місний Combi. Всі версії доступні в 12 кольорах, 8 з яких - металік, і з широким списком базового і опціонального обладнання, включаючи систему Bluetooth і супутникову протиугінну систему.

  Модернізована версія Fiat Doblo, виробництво якої почнеться в Росії, була визнана кращим легким комерційним автомобілем року - 2006 (Van of the Year 2006). Члени журі особливо відзначили такі переваги Fiat Doblo Cargo, як найбільша в класі навантажувальний простір, високу вантажопідйомність, комфорт, ергономіку, а також високоефективні силові установки та розширену функціональність.

  ВАТ «Северсталь-авто» підписало ліцензійну угоду з компанією Fiat Autо про випуск в Росії Doblo. Виробництво цієї моделі почнеться з 2007 року на потужностях ВАТ «ЗМА».
========================================================================================
​  Fiat Doblo. (Dobloдетель)
  Згідно з опитуваннями ВЦИОМ, 77% росіян зустрічають Новий Рік будинку, ще 15% - в гостях, ресторані або клубі. І лише два відсотки співгромадян вирішуються висунутися за межі міста, на дачу або в пансіонат. Не бажаючи зустрічати 2007 Новий рік так само, як і всі 27 попередніх, ми з одного 1 січні вирішив здійснити вояж до Чорного моря, а нашим килимом-літаком був обраний вантажопасажирський фургон Fiat Doblo Panorama, який зовсім скоро почнуть збирати на заводі ЗМА в Набережних Челнах.

  Забігаючи вперед, можемо сказати, що літак з Фіата вийшов не дуже швидкий, даром, що Італія - ​​батьківщина Ferrari, Maserati і Lamborghini, але в іншому вояж вдався і Новий Рік зустрінутий більш ніж гідно ...

  Килим-літак з комфортом
  Doblo випускається з 2000 року, однак рестайлінг, проведений пару років тому, прикрасив машину ефектними великими фарами з прозорими стеклами і зробив фургон вельми сучасним і привабливим. Форма кузова - абсолютно практична. Прямокутні лінії лише злегка заокруглені в передній частині, а задня немов вирубана сокирою. Якби не великі вертикальні ліхтарі і велика класична кругла емблема Fiat зразка початку минулого століття, Doblo можна було б прийняти за будь-який інший фургон.

  Зате великі зсувні двері забезпечують зручну посадку на просторий задній диван, а дві задні хвіртки розорюються на 180 градусів і багажник має мінімальну вантажну висоту і близьку до ідеалу форму. Ще б захистити пофарбовані колісні арки пластиком, що не боїться подряпин, і було б зовсім добре. Але це нескладно зробити і самому. У місному варіанті об'єм багажника складає 750 літрів, а якщо скласти сидіння, то відсік збільшиться до 3 кубічних метрів - такий показник абсолютно недосяжний для традиційних універсалів або мінівенов, їх обсяг рідко перевищує 2 кубометри.

  Об'ємні кишені в дверях, зручна поличка над ящиком рукавички і величезна ємність над лобовим склом також видають комерційну або туристичну суть машини. Ось тільки сам ящик рукавички чомусь виявився на подив маленьким і непоказним, в ньому навіть немає підсвічування. З різних сторін водія і переднього пасажира оточують 4 підстаканники, ось тільки один з них перекривається попільничкою, і палять люди можуть ненавмисно струсити попіл собі в напій. Втім, це вже причіпка.

  Розмашисті округлі лінії передньої панелі спочатку здаються занадто громіздкими, але до них швидко звикаєш і без праці, навіть на тряскою дорозі, потрапляєш в будь-яку клавішу, благо вони великі і на центральній консолі їх зовсім мало. Жорсткий пластик в салоні фургона сприймається як само собою зрозуміле і зовсім не ображає естетичних почуттів, до того ж в нижній частині він прикрашений світлими вставками. Доповнює аскетичну картину простацька триспицеве ​​бублик, прикрита зверху овальної галькою звукового сигналу - як і багато чого в Італії, простенько і зі смаком.

  На тахометрі - по-спортивному - відсутня червона зона. Вірніше, вся шкала червона і размечена вона до 7000 об / хв. На ділі ж обмежувач спрацьовує біля позначки 6000 об / хв. Ось тільки панель приладів має занадто дрібну оцифровку, яка в поєднанні з червоним підсвічуванням в далекій дорозі стомлює очі. Зате висока посадка водія істотно зменшує осліплення зустрічним транспортом, а самі крісла виявилися дуже зручними - після такої довгої дороги втоми не відчувалося. Для ще більшого комфорту хотілося б тільки мати більш високу спинку, але це вже знову причіпки.

  Злітаємо
  Особливої ​​прудкості від Doblo ми не очікували - в заводських характеристиках чорним по білому написано, що максимальна швидкість Doblo становить 148 км / год, а строчка часу розгону до сотні і зовсім залишена порожньою, виразно натякаючи, що Шумахер займається доведенням інших машин італійського автогіганта. Отримавши машину ще до Нового року, ми встигли до неї звикнути і навіть зробили невеличку обкатку в 500 км, тому Doblo нам дістався абсолютно новим. При міському режимі руху Fiat обмежувався витратою 8-9 літрів на "сотню", що вселяло надію на скромний бюджет заходу. Однак, високий і широкий кузов, в якому на задньому сидінні можна спати майже в повний зріст і входити в машину лише з легким уклоном, внесли свої поправки в наші розрахунки. Значне аеродинамічний опір дуже сильно позначається на витраті палива. При швидкості 100-110 км / год вдається домогтися вельми оптимістичного показника 8 літрів на 100 км. А якщо рухатися ще повільніше, то цілком збагненна і заявлена ​​цифра в 6,4 літра. Але їхати з такою швидкістю 1500 км заняття не для слабонервних, і ми додали ... У підсумку на близькій до максимальної швидкості - 130-140 км / год бортовий комп'ютер зашкалює за 15 літрів, що гідно апетиту седана з 3-літровим мотором при русі по трасі зі швидкістю під 200 км / ч.

  Такий ненажерливістю Doblo зобов'язаний не тільки високій кузову, а й надзвичайно зближеним передавальним числах коробки передач. При швидкості 140 км / год на останній п'ятій передачі обороти мотора перевалюють за 4500 об / хв, що ніяк не відповідає поняттю економічної їзди.

  Зате на гострокутні, як тещин язик, серпантині Doblo показав себе з найкращої сторони. Фургон, незважаючи на велику висоту, впевнено угвинчується в повороти, практично не зсковзуючи назовні віражу передніми колесами. Напевно при істотній навантаженні керованість погіршиться, так як баланс развесовки зміститься назад, проте, складно собі уявити фургон, який штурмує повороти з повним кузовом.

  Зате незалежно від завантаження водій позбавлений від зайвих маніпуляцій кермом - бублик робить від упору до упору всього 2,5 обороту, і в тих віражах, де на будь-який інший машині довелося б перехоплювати кермо, тут достатньо його повернути на невеликий кут. Як правило, зворотним боком медалі "короткого" керма є зайва нервозність машини при русі по трасі, але Doblo позбавлений від цієї недуги повністю. Фургон абсолютно не звертає ніякої уваги на колію, і навіть бічний вітер обходить його стороною і практичності не викликає розгойдування. На російських "автобанах" можна проїхати чи не кілометр з повністю відпущеним кермом і машина ні на сантиметр не відхилиться від прямої. При цьому на повороти рулюючи машина реагує вельми швидко - вночі не раз траплялося безболісно об'їжджати дефекти дороги на швидкості понад 100 км / ч.

  Єдине, чого не вистачає Doblo для того, щоб подарувати його власнику даний водійське щастя, - це потужного і тяговитого двигуна, найімовірніше, дизельного з розтягнутою коробкою передач. Опинився в нашому розпорядженні моторчик об'ємом 1,4 літра потужністю 77 к.с. явно слабенький для великого фургона. Навіть коли в салоні дві людини, домогтися більш-менш стерпним динаміки вдається, тільки видавлюючи з движка 4000-5000 об / хв і швидко перемикаючи передачі, - робити це доводиться часто і на це йде досить багато часу.

  Після 110 км / год Doblo немов упирається в стіну з повітря, і вплинути на подальший розгін водій не може ніяк - фургон прискорюється тільки при повному газі і тільки по рівній дорозі. Навіть легкі підйоми мотору протипоказані - доводиться переходити на четверту передачу і слухати вереск мотора в районі 6000 об / хв.

  Але Doblo приємно здивував відмінною звукоізоляцією. Під час тесту фургон був взутий у зимові шиповані шини Michelin X-Ice North, при цьому до 130 км / год в салоні можна розмовляти, не підвищуючи голосу. І навіть на максимальній швидкості можна не сильно напружувати голосові зв'язки. Для комерційного автомобіля - відмінний результат. Та й звук мотора, часто працюючого на підвищених оборотах, зовсім не дратує слух, а, навпаки, нагадує про спорідненість Фіата з Ferrari.

  Разом
  За весь час тесту - а пробіг склав більше 4000 км по голому асфальту - покришки, незважаючи на жорсткі умови експлуатації, не втратили жодного шипа. Середня витрата палива за час тесту склав 10 літрів на 100 км. Звичайно, за мірками компактного легкового автомобіля - це занадто багато. На звичайному хетчбеку з мотором 1,4 - 1,6 літра аналогічний вояж можна проробити з витратою 7-8 літрів, абсолютно не обмежуючи себе в динаміці. Однак, Doblo - це не зовсім звичайний автомобіль зі своїми плюсами і мінусами.

  Якщо розглядати питання покупки фургона як комерційного автомобіля, то у Fiat є маса переваг над конкурентами - у нього самий просторий салон в класі (до 3,8 куб. Метра у вантажному виконанні), симпатичний дизайн і відмінна керованість. Та й вантажопідйомність 730 кг кладе суперником на лопатки. Крім того, Fiat Doblo дешевше своїх основних опонентів - Peugeot Partner та Volkswagen Caddy, а більш доступний Renault Kangoo володіє меншим кузовом і біднішими оснащений. Купуючи Doblo в якості сімейного автомобіля, варто подумати, чи потрібен такий "автобус": з величезним салоном, але вельми повільний. Поки мені складно придумати регулярне застосування кузову об'ємом 3 кубічних метра і вантажопідйомністю 600 кг, тому в заданій цінової категорії скоріше звернув би увагу на традиційний хетчбек або універсал. Вони мають більш потужні мотори, нехай і при меншому обсязі кузова.

  Виходить, що оснащений 5-місцевим салоном вантажопасажирський Doblo Panorama можна рекомендувати або бізнесменам, які будуть використовувати фургон і у вантажних, і пасажирських цілях, або любителям активного відпочинку, чий спортінвентар, наприклад, велосипеди або складені байдарки, не вміщаються в легкову машину. До речі, високий кліренс Doblo дозволяє штурмувати в брід невеликі гірські річки і впевнено рухатися по кам'янистих дорогах.

  Почім?
  До речі, побував у нас на тест-драйві Doblo Panorama - це найдорожча версія фургона. Автомобіль оснащується АБС, фронтальними подушками безпеки, кондиціонером, парою зсувних дверей, магнітолою з CD, бортовим комп'ютером, електропакетом, центральним замком з ДУ, релингами на даху і підігрівом водійського крісла (пасажиру доведеться мерзнути). Ціна Doblo в такій комплектації - 485 тисяч рублів (18 300 доларів). Найдоступніший комерційний варіант фургона з аналогічним мотором і глухими боковинами кузова оцінюється в 365 тисяч рублів (13 800 доларів), а базовий Doblo Panorama коштує 430 тисяч (16 200 доларів).
  © CarClub.ru_Автор: Леонід Павлов.  
детально

Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.