• Tesla Model X P85 Performance 
    ціна: 139000 EUR 
  • Audi A6 3.0 TDI Quattro  
    ціна: 62700 USD 
  • Land Rover Range Rover 3.6D Vogue [2009] 
    ціна: 48900 USD 
  • Land Rover Range Rover Sport 3.0D [2009...256] 
    ціна: 93800 USD 
  • BMW X3 2.0d xDrive [184 к.с. шкіра] 
    ціна: 65900 USD 
  • Mercedes-Benz GL 320 СDI 
    ціна: 45000 USD 
  • Land Rover Range Rover 3.6D Vogue [2009] 
    ціна: 43700 USD 
  • Toyota Venza 2.7 All Full 
    ціна: 37800 USD 
  • Mercedes-Benz SLK 250 CDI 
    ціна: 64300 USD 
  • BMW X3 2.0d xDrive [184 к.с. шкіра] 
    ціна: 64500 USD 

Автовикуп:  (093) 159 50 50

Продаж автомобілів

ціна ▲ | рік ▲ | назва ▲
  Історія  Daewoo Lanos  (Деу Ланос):
  Lanos - це компактний автомобиль з поперечним розташуванням двигуна і переднім приводом. Він являє Daewoo в дуже серйозному європейському розмірному класі С. Автомобіль чудово поєднує в собі експлуатаційні і ходові характеристики, комфорт і стильний зовнішній вигляд з прийнятною ціною.
  Дебют Daewoo Lanos відбувся на Женевському автосалоні в 1997 році. Трьох-або п'ятидверний хетчбек і седан Lanos (фактично перша самостійна розробка компанії Daewoo) був спроектований в співпраці з низкою авторитетних німецьких і англійських інжинірингових компаній науково-дослідним центром Daewoo в Уокінгу. Кузов автомобіля проектувало знамените італійське кузовне ательє Ital Design.

  Виглядає автомобіль дуже симпатично, підгонка кузовних панелей на непоганому рівні. Оздоблення досить просторого салону виконана з недорогих матеріалів, але дизайн викликає виключно позитивні емоції. Зручні сидіння зроблять приємною навіть довгу поїздку.

  У ролі силових агрегатів три двигуни, об'ємом 1,3, 1,5 і 1,6 потужністю від 75 до 106 кінських сил. Всі двигуни забезпечують автомобілю достойну динаміку. Для своїх невеликих розмірів, Daewoo Lanos володіє пристойною плавністю ходу, також радує хороша звукоізоляція.

  Стандартна комплектація Daewoo Lanos включає: передні стекла з електроприводом, заднє скло з обігрівом, бампера забарвлені в колір кузова, литі колісні диски, кондиціонер, автомагнітолу та задні протитуманні фару.

  В цілях безпеки автомобіль оснащений двома подушками безпеки, підсилювачем керма і ABS.

  При розробці автомобіля конструктори приділили підвищену увагу його надійності та довговічності. Припускали, що основним ринком збуту Daewoo Lanos стануть країни Східної Європи. У зв'язку з цим в кінці 1990 х років почали збірку автомобиля в Польщі, Україні та Росії. У нашій країні виробництвом даної машини займалася компанія «Донінвест». Однак незабаром після випуску на заводі в Ростові першої партії седанів «Ассоль» (таку торговельну марку Lanos отримав в Росії) у нашій країні і Кореї почалася фінансова криза, в результаті якого проект не отримав подальшого розвитку.

 Виробництво автомобіля в Південній Кореї було згорнуто у 2004 році. Зараз модель збирають тільки у В'єтнамі і на Україні «АвтоЗАЗ-Daewoo». Для українського ринку Lanos оснащують двигунами 1,5 л R4 8V (86 к.с.) і 1,6 л R4 16V (106 к.с.), а у В'єтнамі базовою версією є Lanos з двигуном 1,4 л 8V (75 л.с.). Коробка передач тільки 5-ступінчаста механічна.

  Автомобілі українського складання пропонуються в трьох базових комплектаціях: S, SE і SX. У найбільш дорогу версію входять гідропідсилювач, подушка безпеки для водія, кондиціонер, ABS, центральний замок, регульована рульова колонка, стереосистема і електроприводи стекол.

  У Запоріжжі також випускають простішу версію з двигуном 1,3 л Мелітопольського моторного заводу. Така модифікації має власне ім'я - Sens.

  У 2005-му на російський ринок вийшов Chevrolet Lanos виробництва українського заводу ЗАЗ. Кузов - тільки седан. Двигун: бензиновий 1,5 л (86 к.с.). Коробка передач: 5-ступінчаста механічна.
==============================
  Daewoo  Lanos
  З комплектацією, до цих пір не досяжною для автомобілів виробництва СНД, цей автомобіль швидко став завойовувати симпатії автоаматорів і своє місце на ринку. У 1999 році в Польщі «Ланос» став наймасовішим з продажу, відтіснивши на другий план популярні європейські марки. У 2000 році в США, за результатами опитування 800 журналістів, він увійшов до п'ятірки найпопулярніших автомобілів в своєму класі.

  Що ж примусило тисячі автоаматорів зробити свій вибір на користь «Ланоса» - автомобіля, який є типовим представником епохи екодизайну і не несе в своїй конструкції революційних технічних рішень?

  Вся справа в тому ...
  «Ланос» є продуктом спільної розробки корейських і європейських фахівців. У його проектуванні брали участь технічний Центр в Пумпьенге (передмістя Сеула), інститут сучасного проектування в Йен-Іні, тісно співпрацює з інститутом автомобільних технологій США, технічний центр в Вортінге (Великобританія) і дослідницький центр у Мюнхені, займається проблемами двигунів і трансмісій.

  Оригінальну запоминающуюся зовнішність і пластику кузова створювали італійські фахівці дизайнерського ательє «Італ Дизайн" під керівництвом маестро Джуджаро. Співпраця з цією компанією дозволила утілити в «Ланосі» сучасні європейські розробки в області аеродинаміки.

  У свій час компанія «Деу Мотор» інвестувала в розробку "Ланоса" понад 420 млн. доларів США. Доведення і випробування нової моделі продовжувалися більше 24 місяців.

  Кузов
  «Ланоси» випускаються з кузовами трьох типів - 4-дверний седан і 3 - і 5-дверні хетчбеки.

  Довжина хетчбека - 4074 мм, седана - 4237 мм. Колісна база у них - 2520 мм (на ВАЗ-1110 - 2250 мм). Це дозволило зробити більш комфортними місця для задніх пасажирів і підвищити плавність ходу машини. Самі кузова мають сучасне лакофарбне покриття та ефективний захист від корозії. На кузові «Ланоса» використовуються диференційовані антикорозійні покриття залежно від ризику виникнення корозії.

  На всіх основних зовнішніх поверхнях кузова використовується цинко-нікелеве покриття МА30/30 згідно стандарту EDS-M-1304, для внутрішніх панелей кузова - цинкове покриття GA45/45 за стандартом EDS-1305.

  Зовнішні панелі заднього крила і багажника додатково мають органічне покриття WU30/30Y стандарт EDS-M-1309. Дах і деякі внутрішні панелі, де немає небезпеки виникнення корозії, не піддаються додатковій антикорозійній обробці.

  Підвіска
  Як і слід було очікувати, за прикладом попередників в «Ланосі» використані перевірені конструкції вузлів, агрегатів і систем, багато з яких запозичені у Opel Kadett, а потім вдосконалені. Підвіска передніх коліс, як це прийнято в сучасних передньопривідних автомобілях, - типа McPherson, з Г-подібними поперечними важелями і автономним стабілізатором. Задня - з подовжніми важелями, поперечною балкою і вбудованим в неї стабілізатором.

  Підвіска автомобіля досить енергоємна і цілком підходить для розбитих доріг. Пружини передньої підвіски - циліндричні із зменшеним діаметром верхнього витка, пружини задньої підвіски виконані із змінним кроком і діаметром навивки, чим і забезпечується прогресивна характеристика жорсткості. Цим корейські фахівці додали підвісці м'якість ходу на відносно рівних дорогах і непробивну жорсткість на великих вибоїнах.

  Рульовий механізм випускається як з підсилювачем, так і без нього. Варіант з підсилювачем має менше передавальне відношення, і тому автомобіль гостріше реагує на поведінку керма. Сам підсилювач залежно від швидкості руху працює із змінним коефіцієнтом посилення. На великій швидкості він практично вимикається, а при парковці і малих швидкостях максимально полегшує обертання керма. Гідністю рульового механізму «Ланоса» є його компоновка. Кермові тяги кріпляться до поворотним важелів телескопічних стійок не внизу, як у більшості передньопривідних іномарок, а вгорі. Така конструкція дозволяє уникнути деформації рульової тяги при контакті з бордюрами і іншими дефектами дороги.

  Всі перераховані пристрої підвіски у поєднанні з досить великим кліренсом - 160 мм - доводять, що автомобіль чудово адаптований до українських доріг.

  Двигун
  На «Ланос» встановлюються силові агрегати об'ємом 1,4, 1,5 і 1,6 л потужністю 74, 86 і 106 к.с., а в недалекому майбутньому їх ряд поповнять двигуни 1,3 л потужністю від 63 к.с. з карбюраторною і 67 - 70 л.с. з інжекторної системою живлення.

  Найбільш масовим є двигун 1,5 SOHC потужністю 86 к.с. з обертовим моментом 130 Н.м при 3400 об / хв. На ходу він показує себе досить тяговітим і пріємістим, що в щільному міському потоці транспорту дає чимало переваг. Повне завантаження, яка має на увазі чотирьох пасажирів і повний багажник, на зниженні прийомистості істотно не позначається. Перевантаження машини відчувається лише по витраті палива. Добре налагоджений двигун споживає в місті 8,5 - 9,5 літра бензину і на трасі - 6,5 - 7 літрів. Максимальна швидкість, що розвивається «Ланосом» з 1,5-літровим двигуном, - 166 км / год, при цьому звук двигуна і натяку не має на його перевантаження. Цим він зобов'язаний гідрокомпенсаторів клапанних зазорів, ремінь приводу распредвала, спеціальної конструкції повітряного фільтру і безшумному двигуну вентилятора.

  Зовсім інший характер набуває «Ланос» при установці на нього двигуна об'ємом 1,6 л. Цей 16-клапанний силовий агрегат потужністю 106 к.с. забезпечує автомобілю спринтерський розгін до 100 км / год за 11,5 секунди і максимальну швидкість - 180 км / ч. На додаток до зазначених вище конструкціям в цьому двигуні використовується характерна для найсучасніших автомобілів система впускання із змінною геометрією (СВПГ), яка автоматично регулює кількість що надходить у двигун повітря в відповідності з числом оборотів. При високих швидкостях СВПГ вкорочує вхідний тракт для швидшого надходження повітря в циліндри двигуна, що дозволяє збільшити потужність приблизно на 10%. Електронна система керування запалюванням і подачею палива у поєднанні з каталізатором забезпечує двигуну рівень токсичності вихлопних газів, відповідний вимогам європейських і північноамериканських стандартів.

  Коробка передач
  На «Ланос» встановлюється 5-ступінчаста коробка передач, виконана за схемою відомих «опельовськіх» - з підйомом фіксуючого кільця, при включенні задньої швидкості. У міру короткі переміщення важеля, м'яке включення передач і трохи сповільнене спрацьовування синхронізаторів розташовують до розміреного, неспішного стилю водіння. Інша справа - 4-швидкісна автоматична коробка із спеціальним режимом для швидкої їзди. Її здатність утримувати постійно 4000 оборотів в хвилину дозволяє повною мірою відчути всю міць 106-сильного мотора. Це найвигідніший режим для 16-клапанного двигуна.

  Досвід експлуатації «Ланосів» з автоматичною коробкою передач показав, що це дуже надійні і довговічні вузли, практично не потребують обслуговування - лише зміна масла через 70 тисяч км пробігу.

  Право вибору
  Присутність «Ланоса» на ринках багатьох країн, його тверді позиції в малому класі підтвердили раціональність і надійність цього автомобіля. Серед машин з таким асортиментом додаткового обладнання - центральний замок, електропакет, кондиціонер, магнітола з двоканальної акустичною системою, підсилювач керма, повітряні подушки безпеки і, звичайно ж, автоматична коробка передач, - «Ланос» є самим доступним за ціною при високій якості виконання й прекрасних експлуатаційних показниках.
  © Авто-Центр. Автор: Олексій Сис.  
детально
Daewoo Lanos 1.5 і

Рік випуску : 2003

Тип кузова : Хетчбек

Об'єм двигуна : 1.5 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Механічна

Потужність : 86 к.с.

Пробіг : 134000км

Тип приводу : Передній

Колір : сріблястий

$5800 по курсу 12.91 грн за $€4083 по курсу 18.34 грн за Курс актуальний на 16.09.2014Ціна: 74867 UAH


Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Daewoo Lanos 1.6і

Рік випуску : 2003

Тип кузова : Хетчбек

Об'єм двигуна : 1.6 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Механічна

Потужність : 106 к.с.

Пробіг : 130000км

Тип приводу : Передній

Колір : золотий

$6700 по курсу 12.91 грн за $€4716 по курсу 18.34 грн за Курс актуальний на 16.09.2014Ціна: 86484 UAH


Детальна інформація

Додати коментар
в наявності

Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.