• Mercedes-Benz S-class 420 (W140) 
    ціна: 20800 USD 
  • Mercedes-Benz S-class S 63 AMG 4Matic Coupe 
    ціна: 278800 USD 
  • Mercedes-Benz S-class S 63 AMG 4Matic Coupe 
    ціна: 275800 USD 
  • Audi A6 2.7 TDI quattro [2008-2010] 
    ціна: 42500 USD 
  • Volkswagen Jetta 1.6 AT 
    ціна: 11900 USD 
  • Mercedes-Benz E-class 250CDI 4Matic 
    ціна: 55900 USD 
  • Mercedes-Benz C-class 250 CDI 4MATIC 
    ціна: 48900 USD 
  • Dodge RAM 1500 Big Horn 
    ціна: 45000 USD 
  • Mercedes-Benz E-class 250CDI 4Matic 
    ціна: 54100 USD 
  • Mercedes-Benz C-class 250 CDI 4MATIC 
    ціна: 44900 USD 

Автовикуп:  (093) 159 50 50

Продаж автомобілів

ціна ▲ | рік ▲ | назва ▲
  Історія  Citroen  (Сітроен).
  «Сітроен»  (Citroen),
французька автомобільна компанія, що спеціалізується на випуску легкових автомобілів. Входить в корпорацію «Пежо». Штаб-квартира знаходиться в Нейі-сюр-Сен.

  Заснована в 1919  Андре Сітроеном  як «Акціонерне товариство Сітроен»  (Societe anonyme Andre Citroen) з метою масового виробництва недорогих автомобілів.

  Фактично перший "Citroen" став одночасно і першим серійно виробляється автомобілем в Європі. Модель "А", відома також під назвою "10 PS  8/10", мала чотирициліндровий однорядний двигун об'ємом 1327 куб.см., потужністю 18 к.с. при 2100 об / хв, відрізнялася легкістю, зручністю управління. У неї була прекрасна м'яка підвіска, що згодом стало типовим для всіх "Citroen". Двигун і зчеплення були об'єднані в одному блоці. Все це створило "Citroen" репутацію дуже простою і легкою в управлінні машини і чимало сприяло успіху серед публіки.

  Слідом за першою моделлю 10 CV  з'являється 5 CV, 4-циліндрова малолітражка без передніх гальм, з четвертьелліптіческімі ресорами спереду і ззаду, позбавлена ​​претензій і здатна їздити по неважливим сільських дорогах. У випуску автомобілів компанія використовувала метод Генрі Форда. Перші таксомотори «Ситроен» з'являються в 1921, а до 1933 90% паризьких таксі були цієї марки.

  У 1921 році модель "А" була замінена на "У 2" з об'ємом двигуна 1452 куб.см., яка мала лише поверхневе схожість зі своєю попередницею. У 1923 році виготовлено незначна кількість спортивних автомобілів "300 В 2 Кадді". Ця елегантна тримісна модель користувалася і користується великим успіхом як у водіїв тих років, так і сьогоднішніх любителів автомобільної старовини.

  Навесні 1922 року почалося виробництво популярного двомісного "Родстер С" з об'ємом двигуна 856куб.см. Через яскраво-жовтого забарвлення його ласкаво називали "лимончиком". Вироблялася і його модифікація з кузовом "Кабріолет".

  Вже до червня 1924 року "Citroen" виробляв понад 250 автомобілів на день. Завод "Жавель" розрісся і зайняв всю територію 15-го округу Парижа. Крім того, у компанії були філії в Бельгії, Англії, Італії, Голландії, Данії та Швейцарії. "Citroen" першим у Європі й одним з перших у світі став використовувати сталеві кузова замість дерев'яних.

  Так з'явилися моделі "У 12" і "В 14", які завдяки прекрасній приладовій панелі і регульованим сидінням стали самими комфортабельними серійними машинами. Всього за два роки було виготовлено 132483 машини "У 14". "АС 4" і "АС 6" (літери означали ініціали виробника, а цифри кількість циліндрів) були створені на базі "У 14". У 1931 році з'явився "CGL" ("Сітроен Гран Люкс"), основою для якого став "З 6 F". У машини був двигун потужністю 53 к.с. (2650 куб.см.) і першокласний кузов з багатою внутрішньою обробкою.

  Під час знаменитого автопробігу по Азії, що закінчився в Гімалаях, "АС 4" і "АС 6" проявили себе з кращого боку. У 1932 році компанія випустила модель "З 4 ІХ" - спартанську версію "З 4" з двигуном потужністю 30 к.с. (1628 куб.см.), але публіка сприйняла її досить прохолодно

  На паризькому автосалоні 1933 року "Citroen" представив всю гаму виробленої ним продукції: моделі "8", "10", "15" і полегшені варіанти моделей "10" і "15".

  У квітні 1934 року була створена принципово нова модель "7", відома під назвою "Траксьон Аван", створена при вирішальній участі Кі Жавеля. Непропорційно великі для періоду «Великої депресії» фінансові витрати на просування цієї вдалої, що продавалася до 1957 в різних модифікаціях моделі (передньопривідною, що було вкрай рідко для того часу), привели Андре Сітроена до втрати контролю над власним підприємством. Компанія потрапляє під контроль групи "Мішлен". Так почалася епоха передньопривідних автомобілів.

  У 1955 на Паризькому автосалоні представлений історичний автомобіль DS. Ця машина, досить містка, щоб возити покоління бебі-бумерів, недорога і безпечна, мала успіх і у найширших верств населення і у генерала де Голля. На цьому народному автомобиль їздив і Фантомас і інспектор Жюв.

  У 1966 «Ситроен» і німецька фірма NSU спільно розробляють автомобіль з двигуном Ванкеля, але створена компанія «Комотор» (Comotor) простягнула недовго. У 1965 в «Сітроен» вливається «ПанарЛевассор», а з 1976 «Сітроен» входить в концерн «Пежо» на правах самостійного відділення, що зберігає свою марку легкових автомобілів (а «Панар-Левассор» постійно підтверджує свою репутацію найбільшого в світі виробника броньованих автомобілів ). Інженери компанії вносять великий внесок у розвиток автомобиля. Зокрема, в 1989 вперше представлена ​​гідрактівная підвіска третього покоління, яка автоматично адаптується залежно від дорожнього покриття і стилю водіння.

  Перший показ Citroen Xantia відбувся в листопаді 1992. Модель була запущена у виробництво в 1993 році як заміна Citroen BX. Дизайн моделі Xantia з 1993 року визначив подальший розвиток стилю фірми Citroen.

  Мінівен Evasion (спільне виробництво Peugeot / Citroen - Fiat / Lancia) вперше був представлений в березні 1994 в Женеві.

  Компактний Citroen Saxo вперше був представлений в грудні 1995. Влітку 1996 випущена п'ятидверна модифікація з автоматичною коробкою передач і дизельним двигуном. На франкфуртському автосалоні 1999 була представлена ​​оновлена ​​версія Citroen Saxo з поліпшеним дизайном.

  Легкий автофургон для активного відпочинку Citroen Berlingo вперше був представлений в 1996 році. З січня 1999 автомобиль випускається з бензиновим двигуном об'ємом 1.8 л або дизельним 1.9 D, а також з повним приводом.

  Сімейство Xsara з'явилося в 1997 р. Рестайлінг, який автомобіль зазнав у 2000 р., сильно змінив зовнішній вигляд цього автомобіля, і на сьогоднішній день Xsara - найпопулярніший в сімействі Citroen.

  Ще один бестселер концерну Citroеn - модель Citroеn Xsara Picasso - з'явилася на автомобільній ринку в 2000 році

  Вершиною модельного ряду Citroеn є модель c5, яка була представлена ​​в жовтні 2000 на автосалоні в Парижі. Седан С5, очевидно, замінить модель Xantia.

  Citroen Pluriel Concept, багатоцільовий трансформований автомобіль, що не належить ні до одного з відомих нині автомобільній «сімейств», представлений в 2000 році у Франкфурті.

  Збірка автомобилей «ОріонМ» з машинокомплектів Citroen Berlingo почалася в 2000 на Таганрозькій автомобільній заводі. Співпраця з Росією - давня традиція компанії, що колись виготовляла спеціальні автомобілі для царського двору.

  У сегменті компактних седанів, у якому в Європі йде найжорстокіша конкуренція автовиробників, в 2002 році Citroën на додаток до минулого рестайлинг Saxo, запропонував новітню модель - Citroеn C3.

  Серед сотень автомобільна компанія, що пропонують сьогодні тисячі різних автомобілів, Citroen завжди займав і займає гідне місце. Мабуть, про це і мріяв знаменитий тепер інженер Андре Сітроен, по суті, в 1919 році заклав основи французької автомобільної промисловості.

  Інтернет сайт: www.citroen.com
===================================================
​  Компанія Citroen отримала велику популярність завдяки тому, що біля витоків її створення стояв Андре Сітроен, який був сином відомого у Франції підприємця - Леві Сітроена. На жаль, через ранню смерть батька син був позбавлений його підтримки. Однак це не стало для нього перешкодою на шляху до створення власної справи. Велику користь приніс йому досвід, який він отримав, займаючись виробництвом деталей для паровозів.

  У 1908 році він стає комерційним і водночас технічним директором автомобілебудівної компанії Mors. Як говорять історики, успіх Citroen отримав тому, що Андре, під час Першої світової, запропонував державі свою допомогу в питанні виготовлення бойових снарядів. Така тісна співпраця з урядом дозволило йому заробити досить пристойні по тим часом засоби. Саме на них в місті Жавель він і побудував збройовий завод. А через деякий час, в 1919 році, він був перетворений в автомобільний.

  У травні 1919 року вийшла перша розробка, що отримала назву Citroen А, яка здивувала весь світ. Даний автомобіль став надзвичайно популярним серед всіх існуючих на той момент малолітражних машин. Успіх даної моделі забезпечила легкість управління, чудові характеристики двигуна, який був особисто створений Андре Сітроеном, а також порівняно невисокою роздрібною ціною. Citroen А, володіючи двигуном з 18 кінських сил і об'ємом 1.3 літра, не мала аналогів і конкурентів у країнах Європи.

  Робота рухалася досить вдало. Засновник концерну прагнув досягти продуктивності 100 машин за добу. Рівно рік знадобився, щоб подолати дану межу. Бажана продуктивність була досягнута в 1920 році. У скоре популярність першої моделі досить відчутно впала. Це підштовхнуло Андре швидше зайнятися розробкою нової моделі. І незабаром він представив світу Citroen 5 CV Trefle.

  Андре Сітроен виділяв чималі кошти на рекламну компанію. Як стверджують сучасні фахівці, рекламні ходи, які застосовувало спеціальний підрозділ компанії, навіть сьогодні, через майже століття, приносили б необхідний ефект. Завдяки активній рекламі вже на початку 30-х років компанія Citroen була відома у всій Європі. Також на той час були відкриті філії компанії в Англії, Данії, Італії та інших країнах. Дані філії лише позитивно позначалися на збільшенні виробництва автомобілів.

  В кінці 20-х років минулого століття компанія випустила дві моделі, які отримали назву В12 і В14. Дані моделі були офіційно визнані самими комфортабельними автомобілями тих років. Їх виробництво тривало впродовж двох років, і в загальній складності заводи Citroen випустили 130 000 автомобілів. У 1931 році Андре Сітроен випускає модель Citroen Grande Lux, на який встановлює двигун з потужністю 53 кінські сили і об'ємом 2.7 літра. Двигун цілком і повністю розроблявся в стінах компанії. Випуск цього автомобіля сприяв завоюванню ринку у Франції.

  У 1933 році Андре Сітроен здійснює реконструкцію виробничих цехів свого підприємства. Це робить концерн Citroen безапеляційним лідером в питанні виробництва машин. Від усього французького ринку компанія відхоплювати більше половини. А потужність її заводів давала можливість випускати понад 1000 машин за день.

  На наступний рік практично всі таксисти у Франції їздили на автомобілях марки Citroen. Однак, через світову кризу 30-х років, популярність нових моделей компанії дуже сильно падає. А за цим слід її крах. У кінцевому рахунку компанія стала банкрутом. А її контрольний пакет акцій (60%) отримав Michelin, який на той момент справляв дуже якісну і популярну гуму.

  У 1935 році засновник компанії, Андре Сітроен, йде з життя. Але продовженням його справи займаються послідовники. Правда, виробництво відновилося не відразу ж, а аж через 20 років. У 1955 році концерн Citroen представив усьому світові нову модель DS, яка мала масу нововведень. Машина вмить стала користуватися величезною популярністю. Саме завдяки цій моделі компанія практично досягла колишніх показників.

  Однак, 60-ті роки для Citroen не були настільки успішними. Керівництво компанії намагалося реалізувати ідею спільного виробництва машин з декількома автомобільними концернами, однак це не вийшло. Дані спроби закінчилися тим, що до складу Citroen влилася компанія Panar Levassor. Остання у ті роки славилась своїми броньованими машинами. А вже в 1976 році сам Citroen входить до складу Peugeot , який в ті роки був досить відомий.

  Нові моделі були представлені на початку 90-х. Це були моделі Xantia і Saxo. В кінці двадцятого століття була представлена ​​ще одна модель - фургон Berlingo. Моделі мали успіх, але інженери концерну все одно продовжили свою роботу.

  І незабаром у світ вийшла нова лінійка автомобілів, що отримала назву С. У цій серії присутній компактний С3, хетчбек С4, седан С5, люкс седан С6, мінівен С8. Ці п'ять машин є найбільш продаваними французькими автомобілями в країнах Європи. У 2006 і 2007 роках вийшли дві модифікації моделі С4, що отримали назву C4 Picasso і Grand C4 Picasso. Машини характеризуються чудовими технічними даними, відмінним дизайном. Власне кажучи, завдяки їм вони і отримали визнання у споживача.

  Навіть в роки економічної кризи компанія Citroen змогла вижити завдяки своїм багатим традиціям.,​
детально
Citroen C3 1.4i

Рік випуску : 2007

Тип кузова : Хетчбек

Об'єм двигуна : 1.4 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 75 к.с.

Пробіг : 67000км

Тип приводу : Передній

Колір : зелений

$9300 по курсу 11.95 грн за $€6805 по курсу 16.33 грн за Курс актуальний на 26.07.2014Ціна: 111115 UAH


Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Citroen Xsara Picasso 1.8і

Рік випуску : 2003

Тип кузова : Мінівен

Об'єм двигуна : 1.8 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Механічна

Потужність : 115 к.с.

Пробіг : 79000км

Тип приводу : Передній

Колір : сріблястий

$9200 по курсу 11.95 грн за $€6732 по курсу 16.33 грн за Курс актуальний на 26.07.2014Ціна: 109920 UAH


Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Citroen Jumper 3.0 HDi Maxi

Рік випуску : 2007

Тип кузова : Фургон

Об'єм двигуна : 3 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Механічна

Потужність : 158 к.с.

Пробіг : 245000км

Тип приводу : Передній

Колір : жовтий

$19500 по курсу 11.95 грн за $€14269 по курсу 16.33 грн за Курс актуальний на 26.07.2014Ціна: 232982 UAH


Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення
Citroen Jumper 2,2 HDi Maxi

Рік випуску : 2007

Тип кузова : Фургон

Об'єм двигуна : 2.2 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Механічна

Потужність : 120 к.с.

Пробіг : 137000км

Тип приводу : Передній

Колір : білий

$18700 по курсу 11.95 грн за $€13684 по курсу 16.33 грн за Курс актуальний на 26.07.2014Ціна: 223424 UAH


Детальна інформація

Додати коментар
на замовлення
Citroen С4 Grand Picasso 2.0i

Рік випуску : 2007

Тип кузова : Мінівен

Об'єм двигуна : 2 л.

Двигун : Бензиновий

Тип КПП : Автоматична

Потужність : 143 к.с.

Пробіг : 93000км

Тип приводу : Передній

Колір : червоний

$15800 по курсу 11.95 грн за $€11562 по курсу 16.33 грн за Курс актуальний на 26.07.2014Ціна: 188775 UAH


Детальна інформація

Додати коментар
в наявності
Citroen Jumpy 2.0d

Рік випуску : 2008

Тип кузова : Мінівен

Об'єм двигуна : 2 л.

Двигун : Дизельний

Тип КПП : Механічна

Потужність : 163 к.с.

Пробіг : 167000км

Тип приводу : Передній

Колір : синій

$15300 по курсу 11.95 грн за $€11196 по курсу 16.33 грн за Курс актуальний на 26.07.2014Ціна: 182801 UAH


Детальна інформація

Додати коментар
в наявності

Пошук
Допомога в продажі
Вашого автомобіля
Без оплати за стоянку!
Це можливо у нас.
Швидко, якісно, надійно.